Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

adica arata in plus fata de ce trebuie...oricum masina iti merge bine nu? :icon_thumright: ar fi bine sa te gandesti la unu in viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar la inceput dupa ce am mers in test cu masina...am simtit de cateva ori la oprirea motorului un tremurat. o sa verific firele si valva. E probabil sa fi ramas eroarea dupa ce am curatat piesele. Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am ciudata impresie ca masina mea nu mai trage asa cum tragea odata.

Mi se pare ca atunci cand accelerez puternic las in urma mea un norisor de fum cam maricel, ca am un consum ca mare (la relanti e in jur de 0.8-0.9l/h in conditile in care inainte de schimbarea distributiei nu vedeam decat 0.6-0.7 fara consumatori), ca masina are un mic tremur la relanti iar astazi mi s-a parut ca se aude un sunet ciudat... un fel de horcait atunci cand merge, pe care l-am pus pe seama vreunui furtunel prost prins.

Intr-un cuvant, masina nu mai e cea cu care m-am obisnuit iar eu nu stiu de ce.

Am acces la un VagCom pe care insa stiu sa-l folosesc doar la nivel de autotest si apoi intrat in modulele cu probleme pt stergerea erorilor sa vad daca sunt a fost ceva de moment sau e ceva real.

Pana acum, singurele probleme diagnosticate au fost contacte proaste la portbagaj (corodeaza un contact).

Stiu ca pentru a verifica turbina trebuie facute loguri cu pedala la fund intr-a 3-a de la 1000 de ture pana... pana te fluiera tovarashu militzean sau intra turometrul pe roshu... ca injectoarele ar trebui sa se vada in timpul functionarii etc.

Am gasit pe aici chiar si la ce grupuri ar trebui sa ma uit.

Rugamintea mea pentru cei care chiar stiu sa utilizeze o scula ca VagCom-ul... pls spuneti-mi si mie ca la prosti, ce ar trebui sa scanez, unde ar trebui sa intru, ce as putea descoperi acolo etc.

Mai am vreo 1000km pana cand mai fac o revizie (un pic inainte de vreme) la care vreau sa schimb/repar tot ce creeaza probleme, in asa fel incat masina sa mearga din nou ca unsa. Pls ajutati-ma sa folosesc aceasta ocazie in cunostinta de cauza ca sa fac toate reparatiile necesare.

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine manualul zice sa fac testarea turbinei in a2a nu in a3a:

Read function „Read measured value block“

and select display group 011

– Accelerate vehicle in 2nd gear from about 1000 rpm to

3200 rpm. While doing so the accelerator pedal must

be fully pressed down.

– At about 3000 rpm read off value indicated in display

block.

Specification in display field 3: 2100…2600 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce nu am spus e ca masina consuma mai putin cand are motorul mai rece (adica 1 minut dupa ce am pornit) decat atunci cand ajunge la 90 grd.

Mai exact mananca la relanti 0.7/h cu motorul rece si 0.8-0.9 cu el cald.

Credeti ca schimbul filtrului de motorina ar ajuta cu ceva? Are peste 20k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate afla cu VagCom ce putere are un motor de Sharan 1,9 TDI din 2002?

In carte spune ca are 90CP, dar la modul cum "trage" motorul ma face sa cred ca are mai mult de 90CP.

Am facut un fel de comparatie: am condus un golf de 101 CP si apoi Sharanul de 90CP si parca se miscau amandoua la fel.

Deci care ar fi comenzile in vagcom?

multumesc... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in carte scrie 90 de cai atunci sigur atata ai, eventual ceva mai putin(datorita varstei masinii). Faptul ca ai impresia ca trage altfel, asemanator cu unul de 101 cai este datorat feelingului pe care ti-l dau doua masini diferite, si atat mai mult cutia de viteze cu care sunt acestea echipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire.Am facut o scanare la masina mea(golf 3 din 1997).Imi apare ca eroare Crash adica ceva legat de airbaguri(probabil a sarit un airbag).Din alte discutii am inteles ca ii posibil sa fie o panglica rupt sau sa nu faca contact bine pe la mufe si sa am aceasta eroare.Ce parere aveti?Tin sa precizez ca am 4 airbaguri si am pipait la scaune se simte plasticul de la airbag iar capitonajul scaunului este intact.La cele frontale le-am verificat vizual si par ok dar nu stiu cum sa le verific daca chiar exista in locasele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Uitati-va va rog si pe Logurile mele si spuneti-mi daca apar probleme cu MAF, EGR, turbina orice altceva.

In loguri avem oe de o parte grupurile 3, 10 si 11 intr-un log si respectiv 10,11 si 13 in alt log.

In primul am 3,10,11 am mers cu a 3-a pana aproape de 3000 (aglomeratie mare:() iar in al doilea am lasat-o doar cu a doua ca sa trec de 3000.

Ce mi se pare mie... o diferenta la relanti intre MAF cerut si cel actual pe care nu stiu pe seama cui sa o pun -ex la 819rpm am 250 cerut si 441 actual.

pe masura ce urca in ture mi se pare ca e mai ok.

in celalalt log mi se pare ca cilindrul 4 e siungurul cu o compensare pozitiva mai maricica dar parca nu chiar ingrijoratoare.

trebuie sa mai mentionez ca masina mea consuma de cand i-am schimbat distributia aprox 0.8-0.9 l/h la relanti in conditiile in care inainte manca 0.6-0.7...

de asemenea atunci cand accelerez mai serios vad un norisor maricel de fum in oglinda.

si cea mai deranjanta parte e consumul urban care e de aprox 12-13 l / 100km, ce-i drept cu drumuri scurticele dar fara sa calc pedala prea tare.

Singura eroare stocata de BC este legata de un ventilator de la climatronic (cred ca cel care raceste freonul) care e intermitent (probabil carbunii mancati)

Va rog sa imi dati sfaturi: ce sa mai testez si de asemenea ce bube ar putea avea masina de consuma asa cum consuma.

10x

PS: am pus .txt la sfarsitul extensiei ca sa pot uploada.

LOG_01_010_011_012.CSV.txt

LOG_01_010_011_0031.CSV.txt

Modificat de baru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Ma omoara de ceva vreme, si nu dau de cap, urmatoarea chestie....

Charge pressure control: negative deviation

P1556 -35-00--

Acum sa explic ce am facut eu.

Verificat etanseitate circuit de aer, furtune, o-ringuri....tot.Radiator de interecooler nou.(cel vechi crapat dupa contactul cu un dulau)

Schimbat absolut toate furtunurile de vaacum.(repet toate)

Anulat supapa egr complet(nu numai furtunul de vaacum ci si gazele de evacuare care ajungeau la supapa)

Am schimbat intre ele valvele de comanda(de la acuatorul turbina si supapa egr)

Si nimic......

Aceiasi treaba....

Am cautat pe forum si am observat ca deviere negativa de aer nu s-a intimplat la nimeni.Cipos a spus sa verific unele chestii de care s-a lovit el, dar tot nimic.

Am hotarit sa schimb turbina, care are un pic de joc, si numai 25mikm.

Altceva nu mai stiu.Eventual benzina si bricheta.....

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce se spune despre eroarea la care te referi:

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too Low

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine ar fi sa urmaresti furtunu de vacum din turbina pana in electrovalva de comanda.....cu motoru pornit scoti furtunu/ il bagi sa vezi daca se misca geometria...... daca nu ,poate sa fie actuatorul gripat sau nu merge pompa de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o scanare si-mi apar urmatoarele doua erori:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1328

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0006

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2)

35-10 - - - Intermittent

la prima am inteles ca ar putea fi switchul de sub pedala de frana

dar la a doua eroare care sa fie problema? sa fie pe terminate freonul?

Modificat de Raul_X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01273 - Fresh Air Blower (V2)

Possible Causes

Fresh Air Blower (V2) defective

Control Module for Fresh Air Blower (J126) defective

Wiring defective

Possible Solutions

Check Fresh Air Blower (V2)

Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)

Check Meas. Blocks while Blower is active

Check Control Module for Fresh Air Blower (J126)

Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)

Check wiring

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/01273"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema!La scanarea cu Vag-com am gasit urm. erori ce nu au putut fi sterse.Atasez poze ca sa va puteti da seama.Apropos:nici la RAR nu prea mi-au iesit gazele in turatie!Merci!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu a vrut sa-mi ataseze pozele!!Asa ca o sa le scriu: 16804-Catalyst System;bank 1:efficiency below threshold P0420-35-00- - 17978-EngineStart Blocked by Imobiliser P 1570-35-10- --Intermittent 17924-Intake Mainfold Valve(N156):Open Circuit P1516-35-10- --Intermitent Readiness:0000 0000 Dati-va va rog,o parere!!! Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804 - probleme cu sonda lambda.

17978 - poti verifica circuitul/releul de alimentare ECU.

17924 - de verificat contactele de pe circuitul electric al valvei sau, valva este defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot face cu doua miini dibace becului de la uzura placutelor de la Polo, in afara de a-l arde sau scoate de acolo pt ca placutele le-am inlocuit din cauza asta si nu era necesar (basca faptul ca am citit pe aria Polo ca "asa face (mai) toate"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"17924-Intake Mainfold Valve" Scuza-ma,dar nu pricep la ce valva se refera!Poti sa-mi dai ceva mai multe detalii?Merci! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie o electrovalva, undeva pe galeria de admisie; are un furtun legat la o linie de vacuum si un altul, fie la galerie (aceasta avand incorporat elementul vacuumatic de comanda a clapetei) fie la un elelment vacuumatic care actioneaza o parghie in galeria de admisie .

Poate te ajuta cu ceva poza de mai jos.

post-3949-1209493147_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti las ID-ul meu de la yahoo mess. si daca vrei baga-l in lista ta ca sa explic mai bine ce-i cu vacuumul.Merci! ID- cosminwon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: mi-am instalat VAG-COM 409-1 si am conectat interfata la masina. Am deschis modulul Radio, Instruments si alte 2-3 module, am dat scanare si totul a functionat corect. Apoi am vrut sa deschid modulul 19-CAN Gateway si mi-a aparut un mesaj de eroare din windows (Vista): " VAG-COM has stopped working. A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program...." Am dat apoi verificare de OBD-II Funtions si am testat interfata cu succes, imi zice ca totul e ok si interfata e compatibila. Am instalat ultimul driver de pe net pt Vista si tot asa face. Nu-mi da voie sa deschid nici un modul, pt ca apare eroarea si se inchide VAG-COM-ul. Acelasi lucru se intampla si cand dau testare cu interfata conectata la USB, dar neconectata la masina. De la ce poate fi problema si care ar fi rezolvarea ei?

post-9956-1209499579_thumb.jpg

post-9956-1209499652_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi spuna cineva unde se gasesc sezorii pentru erorile atasate la Golf IV...? Merci!

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - - banuiesc ca e senzorul de la pedala de frana.

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

37-10 - Faulty - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat Polo si asta e rezultatul:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: None

Part No: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 17420

Shop #: WSC 00788

3 Faults Found:

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 00788

3 Faults Found:

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: None

Part No: 6Q0 423 156 AA

Component: LenkhilfeKYO X757

Coding: 10140

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

30-00 - Open or Short to Plus

Am citit pe un alt topic din ce cauza au aparut unele minuni ale tehnicii pe masina dar as dori sa stiu cum pot sa revin la normal.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema (partial) rezolvata prin instalarea programului in alta locatie. Daca instalam in locatia normala (Program files\VAG-COM) imi apareau setarile vechi deja facute, deci, din cauza ca nu are Uninstall, nu se sterg toate fisierele din windows si ramane in calc si eroarea veche. Daca stie careva unde se localizeaza si restul fisierelor VAG-COM (in afara de Program files), il invit sa-mi raspunda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!