Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

vezi ca e o problema la alimentarea motorasului de pe dreapta , scoate mufa, curata, etc

 

defectele sunt o mare bataie de cap la o masina care deja si-a trait viata. vor fi din ce in ce mai dese... varsta si uzura isi incaseaza taxele... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa o duc maine la un service......deja devin penibil daca mai desfac de 100 de ori in fata blocului.....chiar nu stiu cum functioneaza un vag original, si daca e capabil sa stearga eroarea asta, macar sa nu mai tiuie....ce zici, ar putea fi posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude ca functioneaza mai mult decat cel de pe partea stanga...rezolvarea este schimbarea motorasului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@exxcalade N-am reusit cata...............am incercat toate metodele.....incerc maine la un tip care e specializat de gama VAG(am primit o recomandare de la cineva) sa vad daca stie ceva....oricum te tin la curent

 

@gctinvalentin  Exact asta cred ca se intampla....in timp ce incerc sa sterg eroarea si apas pe buton, motorasele incep sa invarta, ce e drept cu cateva secunde mai mult ca de obicei dupa care cel din stanga(cel reparat) incepe sa caraie....(semn ca se da peste cap angrenajul).....teoretic la intampinarea rezistentei trebuia sa decupleze si am o vaga presimtire sa din cauza erorii nu face treaba asta......e posibila aceasta ipoteza?

Modificat de dragos1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculatorul le decupleaza la un anumit prag al curentului (amperajului) inghitit, semn ca au strans destul placutele (sau e o problema mecanica la motoras)

Dar eroarea ta are legatura cu un defect electric - circuit deschis. Un contact imperfect ceva... 

 

o eroarea nu se va putea sterge nici cu apa sfintita, atata timp cat cauza ei nu este indepartata. Deci nu te obosi cu alt tester.

mai poti incerca un basic setting pe etrieri.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa o duc maine la un service......deja devin penibil daca mai desfac de 100 de ori in fata blocului.....chiar nu stiu cum functioneaza un vag original, si daca e capabil sa stearga eroarea asta, macar sa nu mai tiuie....ce zici, ar putea fi posibil?

 

nici cu VCDS-ul original nu putem face nimic.

 

trebuie ridicata masina si verificat etrierul - din pacate se pare ca necesita reparare/inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit eroarea de mai jos la un passat b6 din 2006 cod motor bkp . de la ce poate fi? . precizez ca in bord este aprinsa sonda aia galbena si scrie engine garage.

 

 

Miercuri,22,Aprilie,2015,14:13:47:58797

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.5

Versiune date: 20130131

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03G-906-018-BKP.clb

                    Numar VAG: 03G 906 018     HW: 03G 906 018 

   Componenta si/sau versiune: R4 2.0l PPD1.1 G    9722

                  Codare soft: 0000072

                Numar atelier: WSC 00067 204 88788

                      VCID: E2C1417D3DAA9C08D78

1 cod a gasit:

 

17058 - Ventil electromagnetic de comutare E 

            P0674 - 006 - sporadic - MIL aprins

             împrejurari cod:

                    Starea defectului: 11100001

                    Priorit.defectului: 1

                    Frecv. defectului: 17

                    Resetare contor: 49

                    rulaj: 294543 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2000.00.00

                    timp: 15:21:26

 

             împrejurari cod:

                    RPM: 864 /min

                    Text:     40    Nm            

                    viteza: 0.0 km/h

                    Text:  0.0    %               

                    tensiune: 11.87 V

                    valori binare: 00110000

                    temperatura: 17.0*C

 

 

Starea -Gata de functie-: N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, ma ajutati si pe mine cu niste erori?

 

Chassis Type: 1M - Seat Leon/Toledo
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 22 35 36 37 46 56
 
VIN: VSSZZZ1MZ3R108911   Mileage: 106930km/66443miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 906 032 H
   Component: ME7.5.10            4434  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 06402  
   VCID: 152BDF8D6F9AB71
   VSSZZZ1MZ3R108911     SEZ7Z0C1959152
 
4 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2 
            P1198 - 35-00 - Electrical Malfunction
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0118 - 35-10 - Signal too High  - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent
Readiness: 0000 0001
 
Aici  s-au sters trei din erori si ramane ultima parca.
 
Address 17: Instruments        Labels: 1M0-920-xx2-17.lbl
   Part No: 1M0 920 802 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03  
   Coding: 04107
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E3CF3155714E191
   VSSZZZ1MZ3R108911     SEZ7Z0C1959152
 
2 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
 
 
 
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 E
   Component: 99 Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00066
   Shop #: WSC 06402  
   VCID: 3973333D2342B31
 
   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 99 Tõrsteuer.FS KLO 0009  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 99 Tõrsteuer.BF KLO 0009  
 
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            35-00 -  - 
 
Mentionez ca masina nu este a mea si propietarul zice ca a mai scos mufe, a mai desfacut... etc
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneți-mi vă rog, ce fel de temperatură este prezentată (-100) în imagine. Este o problemă?

post-50440-0-82553700-1430158832_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. un prieten a achizitionat recent un audi si am scanat masina. a fost lovita si am inteles ca s-au schimbat centurile si airbaguri daca nu ma insel si ca ar fi o problema de codare. nu ma pricep fapt ptr care apelez la voi. mai are o problema cu senzorul de presiune/temperatura A/C desi uitandu-ma la motor nu sunt sigur ca e ok circuitul de la clima. niste pareri va rog.Multumesc!

Log-BV43VRG-WAUZZZ8K98N003000-177210km-110113mi.txt

post-106436-0-26564000-1430245841_thumb.

post-106436-0-25553800-1430245851_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti lipseste una din conductele de la AC. 

 

la codare... da este activ Component protection, trebuie sa cauti e cineva care sa faca setarile necesare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am stricat-o de tot si anume ca.... Am ramas 2 zile la rand fara motorina ( da pana prostului) desi pe litrometru nu era 0 si pe BC imi scria ca mai pot merge 10KM. Am tot dat la automat sa porneasca si nimic de fiecare data, dupa ce turnam minim 5 L de motorina motorul pornea din 4-5 incercari. Ultima oara am patit-o alaltaieri am alimentat si a pornit exact cum v-am zis din 4-5 incercari insa ieri de dimineata cand sa plec cu putina treaba, dau cheie porneste ok insa avea scapari bruste de turatie si in timpul in care scadea in turatie se auzea foarte urat motorul. Multumita unui coleg de aici de pe vwforum am reusit sa fac o scanare cu vcds si astfel am aceste erori legate de aceasta problema. Precizez ca ultimele 2 le aveam si inainte sa imi faca aceste zile negre ( nu vreau sa va zic de cate ori mi-a murit motorul si e destul de periculos deoarece aseara era sa intru intr-un refugiu caci mi-a murit motorul si frana si cu servo cam inexistente cu motorul oprit)

 

01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) 35-10 - - - Intermittent
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent

 

In acelasi timp am pus si un filmulet cu aceasta problema

 

Am citit pe fel si fel de forumuri si erau impartite parerile la 01268 au zis unele persoane ca poate fi si pompa de motorina si filtrul de motorina (care nu l-am schimbat la ultima revizie) lucruri ce pot fi luate in calcul tinand cont ca 2 zile la rand am ramas fara motorina. Astfel baieti va cer ajutorul in a ma indruma spre descoperirea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa verificati in blocurile de masura, pe Engine, ce se intampla cand incerci sa o pornesti - -e 001, 019, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa verificati in blocurile de masura, pe Engine, ce se intampla cand incerci sa o pornesti - -e 001, 019, etc...

 

Pai de pornit porneste dar merge "in suturi" si pana nu atinge 90 de grade uleiul imi moare motorul foarte usor, chiar si daca stationez.... Vreau sa cred si sper sa fie filtrul de motorina infundat, sa imi fi tras toate impuritatile cand incercam sa o pornesc cu prea putina motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua erori daca ma poate ajuta cineva cu o solutie:

 

00741 - Brake pedal supervision

           - Faulty signal

           - Permanent

 

18047 - Accelerator pedal sensor; implausible signal

           - Permanent

 

Mentionez ca switch-ul de frana l-am schimbat, sigurante arse nu am, stopul pe frana functioneaza perfect. Borne scoase si lasate peste noapte...fara rezultat.

Modificat de gaborull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am un passat 2.0 diesel din 2006, bmp, si am eroarea 005213 exhaust gas temperature sensor 3 P145D - 000 - short to plus intermittent . Se sterge, masina merge bine, dar reapare pe tester dupa cativa km, becul in bord se aprinde dupa cateva sute de km. Care e acel senzor si cum il pot testa ca nu m-am lovit pana acuma de aceasta problema. multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am stricat-o de tot si anume ca.... Am ramas 2 zile la rand fara motorina ( da pana prostului) desi pe litrometru nu era 0 si pe BC imi scria ca mai pot merge 10KM. Am tot dat la automat sa porneasca si nimic de fiecare data, dupa ce turnam minim 5 L de motorina motorul pornea din 4-5 incercari. Ultima oara am patit-o alaltaieri am alimentat si a pornit exact cum v-am zis din 4-5 incercari insa ieri de dimineata cand sa plec cu putina treaba, dau cheie porneste ok insa avea scapari bruste de turatie si in timpul in care scadea in turatie se auzea foarte urat motorul. Multumita unui coleg de aici de pe vwforum am reusit sa fac o scanare cu vcds si astfel am aceste erori legate de aceasta problema. Precizez ca ultimele 2 le aveam si inainte sa imi faca aceste zile negre ( nu vreau sa va zic de cate ori mi-a murit motorul si e destul de periculos deoarece aseara era sa intru intr-un refugiu caci mi-a murit motorul si frana si cu servo cam inexistente cu motorul oprit)

 

01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) 35-10 - - - Intermittent

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent

 

In acelasi timp am pus si un filmulet cu aceasta problema

 

Am citit pe fel si fel de forumuri si erau impartite parerile la 01268 au zis unele persoane ca poate fi si pompa de motorina si filtrul de motorina (care nu l-am schimbat la ultima revizie) lucruri ce pot fi luate in calcul tinand cont ca 2 zile la rand am ramas fara motorina. Astfel baieti va cer ajutorul in a ma indruma spre descoperirea problemei.

Mi-am mai adus aminte un mic detaliu, nu stiu ce importanta ar avea dar il precizez caci ma gandesc ca poate fi o cheie in identificarea problemei... Cu o zi inainte de a avea aceste probleme am vrut sa sterg parbrizul si am observat apa in coltul din stanga a capotei fix langa ecu. Se poate sa-mi fi intrat apa la fire sa "inebuneasca ecu" ? In acelasi timp in dimineata inaintea problemei cu N146 nu mai imi mergeau stergatoarele si seara cand am facut o scanare cu vag-ul mi le vedea in scurt circuit si anume aceasta eroare

 

01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1

            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Modificat de InSecret
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta e posibil. Desfacut capacul, verificat/curatat mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plec acum de la serviciu si asta fac cand ajung in parcare acasa (doamne ajuta sa ajung cu bine ca ieri mi-a murit motorul fix la intersectie la Manastirea Casim foarte aproape de un refugiu. Norocul meu era ca in dreapta era spitalul si in stanga manastirea.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj/inlocuieste senzor.La rece trebuie sa aiba aprox temp exterioara.Afecteaza regenerarea DPF-ului.

Va salut, am un passat 2.0 diesel din 2006, bmp, si am eroarea 005213 exhaust gas temperature sensor 3 P145D - 000 - short to plus intermittent . Se sterge, masina merge bine, dar reapare pe tester dupa cativa km, becul in bord se aprinde dupa cateva sute de km. Care e acel senzor si cum il pot testa ca nu m-am lovit pana acuma de aceasta problema. multumesc anticipat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

o sa o duc maine la un service......deja devin penibil daca mai desfac de 100 de ori in fata blocului.....chiar nu stiu cum functioneaza un vag original, si daca e capabil sa stearga eroarea asta, macar sa nu mai tiuie....ce zici, ar putea fi posibil?

 

nici cu VCDS-ul original nu putem face nimic.

 

trebuie ridicata masina si verificat etrierul - din pacate se pare ca necesita reparare/inlocuire.

 

Din nefericire florin, ai avut dreptate.....etrierul stanga era dus.....din cauza asta i-am trimis motorasul colegului Exxcalade de 2 ori degeaba, si tin pe aceasta cale sa-i mai multumesc de 1000 de ori. Caraitul acela cand aproape strangea placutele venea din etrier, si nu de la imbinarea dintre motoras si etrier, in acea priza cotele erau ok, ci din surubul din interior probabil...(nu l-am desfacut inca total). Ma uimeste oricum uzura perfect uniforma a celor 2 motorase, picand amandoua la interval de 2-3 zile, si colac peste pupaza sa se strice imediat dupa montarea motorasului reconditionat si surubul(ma gandesc...) din interiorul etrierului.......cred ca doar mie mi se putea intampla....

In sfarsit....pana la urma am cumparat 2 etrieri completi de la dezmembrari, garantie 60 de zile, aratau impecabil, eventual sa-i "izolez" imbinarea dintre motoras si etrier cu niste vaselina si sa-i urmaresc periodic sa nu crape.Acum o sa mut motorasul reconditionat pe etrierul bun din dreapta si o sa incerc sa mai reduc din paguba....asa ca daca are cineva nevoie, stie unde ma gaseste :)

Va multumesc mult pentru sfaturi si va doresc o seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@ghitaTSI

vezi ce temperatura iti indica pe blocul de valori si mai poti sa ii masori rezistenta interna...fiind un senzor tct in functie de temperatura rezistenta va scadea...daca nu schimba senzorul ptr. ca o sa ai probleme cu dpf-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!