Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

In grupul C ai asa ceva

time rpm abs.pres abs.pres duty

5.90 2688 2040.0 2254.2 40.2

6.47 2247 1152.6 1560.6 58.6

Ceva nu e in regula acolo, ECU cere ~2000mbar si turbo la tine dezvolta cu ~300mbar peste. de asemenea mai sunt momente in care turbina raspunde mai greu. Trebuie investigat amanuntit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic...... ala e Overboost.... regim trecator.....totul e OK

macar in momentul logului mergea bine....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns.

Problema e ca mi-a crescut consumul cu 1-2l si nici nu mai raspunde asa promt la acceleratie.

Din ce am observat la mine cu pedala la fund Duty Map scade iar in alte loguri pe care le-am vazut aici, creste...

Sper sa nu radeti de mine,v-am zis ca nu ma pricep.

Turbina este schimbata acum 8000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

01547 - Sensor for Parking Aid: Rear Mid-Right (G205)

37-00 - Faulty

In spate ai 4 senzori de parcare: stanga, mijloc stanga, mijloc dreapta si dreapta. La tine cel din mijloc-dreapta nu functioneaza. Schimba-l cu unul care functioneaza si o sa vezi ca se muta defectul. Sau poate ai doar contact prost in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti...... am scanat si eu masina .... nu am nici o eroare cu exceptia uneia care imi semnalizeaya ca nu este semnal la magazia de cd pe care nu o am. :rolleyes: Am facut un test turbo si maf sper sa nu va suparati ca postez aici dar cred ca se incadreaza. As vrea sa stiu si eu ce inseamna urmatoarele : SPEC INTAKE si

ACTUAL INTAKE . Aceste doua masuratori au vreo legatura una cu alta ,pentru ca daca e sa o iei pe engleza intr-una se specifica valoarea normala si in cealalta valoarea actuala,.Dar , amandoua au valori diferite si aceleasi intervale in care trebuie sa se incadreze. De asemenea D.Cycle MAP nu stiu ce inseamna. Restul le inteleg. Va multumesc anticipat !

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am facut o prostie dupa cum arata postul ala, dar ma iertati.Acum sa va arat problema mea:in primul log am luat un limp mod cu eroarea17958-Charge pressure control deviation,P 1550-08-00-control limit surpassed.Turbo l-am curatat acum un an si ceva ,debitmetrul si pe el l-am schimbat si N75,cu precizarea ca turbo mi l-a curatat doar pe jumatate,partea cu vanele .Acum mi se pare ca am mult ulei pe traseul turbo -intercooler si parca vad ulei si pe la turbo ,acolo unde sunt suruburile .Dupa asta, am mai facut un log,va rog frumos sa -mi traduceti ca sunt cam speriat!

1.txt

2.txt

3.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru e prea sarac... arata prea putin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un log din pacate nu e facut la 1500-3500 rpm pentru ca laptopul meu de rahat s-a trezit sa se frece exact astazi si nu am reusit decat sa fac un log. Problema mea este urmatoarea. Cateodata dupa ce schimb a 2-a nu are demaraj deloc, pedala la fund degeaba , faza se repeta si in treapta a 3-a. Ideea e ca sta intr-un limp mode cateva secunde si cum prinde un pic de viteza isi da drumul si se infinge. Repet, nu se intampla intotdeauna, cateodata merge perfect. O sa revin cat de curand cu un alt log, pana atunci daca se poate descifra ceva din logul prezent ar fi minunat. Si inca o eroare care ciudat la prima scanare azi nu a aparut, dar cum am frecat-o un pic a si aparut.

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Va multumesc pentru orice informatie.

LOG_01_003_010_011.ZIP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din logul tau reiese ca ai probleme cu turbina .trebuie curatata mai ales in zona vanelor care se blocheaza pe "deschis".Acest lucru se vede din ultima coloana "92.4"parca era. Normal la aceasta turatie a motorului trebuie sa fie cam "20"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu log-ul nu a fost facut pana la 3500 rpm..... Sa zica cineva care stie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, nu e facut la turatiile corespunzatoare pentru ca hdd-ul de la laptop a cazut exact cand am dus laptopul in masina, si abia am reusit sa scot eroarea de pe ecu si acest log. Sapt asta imi schimb hdd-ul si fac un log corect. Si apropo cam care e scorul pentru o curatare de turbina ? de ex la Cipos. Oricum la el cred ca ajung dar pana nu mai scot inca un log stau calm.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza probabila care genereaza defectul tau (pozitive deviation, si cea care se remediaza mai ieftin) e intepenirea actuatorului. Daca sunt vanele blocate atunci e mai scump.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ii dai un telefon chiar lui sa il intrebi. Eu stiu de 100euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista..... furtunu poate sa fie spart doar la negativ deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa-mi interpreteze si mie un log ?

motor ASZ

merci

P.S. precizez ca e facut undeva prin oras deci sunt doar cateva pozitii cu "full throttle" :icon_thumright:

LOG_01_003_010_011.xls

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea putine pozitii full, debitmetrul arata cand mai mult cand mai putin, nu e elocvent testul, trebuie repetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cine poate sa-mi interpreteze si mie un log ?

motor ASZ

merci

deci faa logu cu treapta 3-a din 1800ture pana in 4000.... porneste si AC ca sa fie mai mult timp de masura.....

asa din prima vedere ar fi debitmetru cu +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in a 3 a facut dar nu am avut loc sa ma desfasor :icon_thumright:

o sa-l repet

asa din prima vedere ar fi debitmetru cu +

adica?

(inseamna cumva ca nu mai trebuie sa-mi montez air intakeul de PD 160? :D )

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat recent EGR si Intake manifold, si dupa scanare imi apare urmatorul cod: VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 012 CL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3316

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

TMBHP21U912471677 SKZ7Z0Y0712138

1 Fault Found:

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus

P3104 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A;

masina skoda octavia TDI, 2001, 81 kw, cod ASV.

ma poate ajuta cineva? e ceva grav? sau a ramas eroarea dupa ce am curatat galeria si egr-ul ?

Daca sterg eroarea, mai apare daca o sa fie iar probleme? Ce am citit eu in manualul VAG COM... zicea sa nu sterg erorile pana nu se rezolva, doar dupa aceea e recomandata stergerea codului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile le poti salva/copia dupa care le poti sterge linistit din memoria ECU.

Acum, vine intrebarea...la oprirea mototrului simti un tremurat, o trepidatie a acestuia? Este posibil sa fi ramas stocata eroarea, de cand s-a umblat la masina sau (asa cum indica si codul-eroare intermitenta), este posibil sa ai probleme cu contactele/firele de la valva N239 sau chiar valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!