Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

tija o misca vacuum-ul comandat de valva N75. O fisura partiala in membrana actuatorului poate sa duca la eroarea asta.

deci verifica sistemul de vacuum si acutatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris mai sus am verificat actuatorul si prin metoda clasica sa trag aer pe furtunasul de la actuator dar si cu aparatul descris in postul precedent si din ambele teste o iesit ca ii ok membrana si ca nu pierde vacuum. Este posibil sa dea eroarea asta daca nu ii reglata bine turbina? Am acasa o valva N75 de la celalalt Crafter tot cu motor de 2.5tdi 100kw dar euro4  si actuatorul de la turbo este cel fara electornica. Oare as putea folosi valva de la el sau trebuie alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar trebui sa fie la fel electrovalvele.

Ai putea sa faci verificari mai amanuntite cu VCDS-ul, output test si basic setting pe comanda presiunii turbo , ar fi mai edificator 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog scriemi daca ai timp pe privat cum pot face testele respective daca se poate.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am facut o scanare si mi-au aparut 2 erori, una la climatronic si una la lumini interioare, dar nu-mi dau seama unde e problema. Ma puteti ajuta va rog?

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 60640  
   VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 8407EA9B94EE443E30B-49D8

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 2K Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 2K Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 2K Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 2K Tõrsteuerger. HR0002r  

1 Fault Found:
00953 - Interior Light Time limit
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De aseara am intalnit o situatie ciudata si as avea nevoie de ajutor, daca s-a mai lovit cineva de aceeasi situatie.

Aseara dupa ce am am dat un flash mi-a aparut in bord eroarea de "bec ars" dintr-o data. Am oprit masina, am coborat, am aprins toate becurile posibile si toate functionau. Ceea ce nu mi-am dat seama si am vazut ulterior este ca atunci cand comutam faza mare, functiona doar pe farul din dreapta.

Am scanat azi cu VCDS si am urmatoarea eroare:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ

Component: Bordnetz-SG H54 2202

Revision: 00H54000 Serial number: 01000007603442

Coding: F3828F0700041A00470000000F000000001B5D4332000100000000000000

Shop #: WSC 46931 133 65988

VCID: 71E9334F685CC1966BD-8024

Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A Labels: 1KX-955-119.CLB

Component: Wischer 110907 003 0205

Coding: 00046997

Shop #: WSC 46931

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB

Component: RLS 290408 054 0402

Coding: 00209069

Shop #: WSC 46931

1 Fault Found:

02498 - Left Low Beam Reflector Motor (V294)

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01111100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 81

Mileage: 149624 km

Time Indication: 0

Date: 2015.01.17

Time: 18:10:00

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta sau macar sa imi indice ce ar trebui sa mai verific, as fi foarte recunoscator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca daca postezi in 3-4 locuri o sa primesti alte rasunsuri ?

Cred ca o sa primesti un avertisment pentru incalcarea regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu inca o intrebare. Din cauza urmatoarei erori este posibil sa creasca consumul? Ar trebui doar curatata sonda sau schimbata? Pe internet am vazut ca se recomanda sa se schimbe la 250000km si eu am trecut deja de acesti km. Va multumes anticipat. O zi buna

 
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) 
               P2196 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8821558 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2331 /min
                    Speed: 51.0 km/h
                    Lambda: 48.9 %
                    Mass Air / Rev.: 550.0 mg/str
                    Voltage: 0.600 V
                    (no units): 0.01
                    Voltage: 0.975 V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, unul din efectele defectarii sondei lambda este cresterea consumului. Recomandata este schimbarea bine inteles, dar poti sa o cureti si sa vezi daca eroarea/simptomele persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am facut o scanare si mi-au aparut 2 erori, una la climatronic si una la lumini interioare, dar nu-mi dau seama unde e problema. Ma puteti ajuta va rog?

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl

   Part No: 3B1 907 044 C

   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0  

   Coding: 01000

   Shop #: WSC 60640  

   VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl

   Part No: 1J0 959 799 AH

   Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001  

   Coding: 04097

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: 8407EA9B94EE443E30B-49D8

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C

   Component: 2K Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D

   Component: 2K Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C

   Component: 2K Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C

   Component: 2K Tõrsteuerger. HR0002r  

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

 

la climatronic - este o eroare stocata din cauza unui voltaj prea mic - baterie slaba/descarcata

 

la confort 

 

- verificat switch-ul de la usa

-becuri arse prin interior

- probleme cablaj

 

Salut!

De aseara am intalnit o situatie ciudata si as avea nevoie de ajutor, daca s-a mai lovit cineva de aceeasi situatie.

Aseara dupa ce am am dat un flash mi-a aparut in bord eroarea de "bec ars" dintr-o data. Am oprit masina, am coborat, am aprins toate becurile posibile si toate functionau. Ceea ce nu mi-am dat seama si am vazut ulterior este ca atunci cand comutam faza mare, functiona doar pe farul din dreapta.

Am scanat azi cu VCDS si am urmatoarea eroare:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ

Component: Bordnetz-SG H54 2202

Revision: 00H54000 Serial number: 01000007603442

Coding: F3828F0700041A00470000000F000000001B5D4332000100000000000000

Shop #: WSC 46931 133 65988

VCID: 71E9334F685CC1966BD-8024

Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A Labels: 1KX-955-119.CLB

Component: Wischer 110907 003 0205

Coding: 00046997

Shop #: WSC 46931

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB

Component: RLS 290408 054 0402

Coding: 00209069

Shop #: WSC 46931

1 Fault Found:

02498 - Left Low Beam Reflector Motor (V294)

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01111100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 81

Mileage: 149624 km

Time Indication: 0

Date: 2015.01.17

Time: 18:10:00

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta sau macar sa imi indice ce ar trebui sa mai verific, as fi foarte recunoscator. Multumesc!

 

eroare se sterge... ? daca nu, e posibil sa ai probleme pe farul respectiv, la obturatorul faza scurta/lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoarea eroare,injectoarele au fost schimbate in 2011

 

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9627
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 80569 264 70180
                      VCID: 69D95B2F408C395623D-803C
1 Fault Found:

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 89
                    Mileage: 176493 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.01.19
                    Time: 17:08:31

             Freeze Frame:
                    RPM: 1664 /min
                    Text:     16    Nm           
                    Speed: 27.0 km/h
                    Load: 77.6 %
                    Text:  4.875    uF           
                    Text: 15.50    mJ            
                    Text:      7    mJ           
                    RPM: 0 /min

R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-114028-14217770415665_thumb.jpg valorile la injectoarele sunt ok,nu imi pot da seama ce nu functioneaza bine :(. post-114028-14217771846752_thumb.jpg Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai probleme la cablaj, e posibil sa te lase injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am o problema la Passat B6 CBAB. Intra in limp mode foarte des in jurul la 3000 RPM cand este in sarcina. Daca trec de 3000 usor dupa aceea urca bine. Cateodata merge ca si cand nu ar avea nici o problema.  Am scanat cu VCDS si dupa fiecare limp mode apare eroarea cu presiunea. Cea cu sonda lambda o singura data am vazut-o.

 

000665 - Boost Pressure Regulation

               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

               Freeze frame:

                   Fault Status: 11100000

                   Fault Priority: 2

                   Fault Frequency: 17

                   Mileage: 182914 km

                   Time indication: 0

                   Date: 2014. 12. 22

                   Time: 00: 12: 41

                  

                Freeze frame:

                   RPM: 2944 /min

                   Speed: 74.0 km/h

                   Absolute pres.: 2325.6 mbar

                   Absolute pres.: 1326.0 mbar

                   Temperature: 6.3 C

                   Mass Air / Rev.: 600.0 mg/str

                   lambda: 15.8 %

 

 

008598 - Oxygen (lambda) Sensor B1 S1

               P2196 - 000 - Signal Too High (Rich) - MIL ON

               Freeze frame:

                   Fault Status: 11100000

                   Fault Priority: 2

                   Fault Frequency: 1

                   Mileage: 182964 km

                   Time indication: 0

                   Date: 2014. 12. 29

                   Time: 02: 21: 41

                  

                Freeze frame:

                   RPM: 1587 /min

                   Speed: 42.0 km/h

                   lambda: 39.5 %

                   Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str

                   (no units): 25.40 mbar

                   (no units): 16.0 mbar

                   Voltage: 0.975 C

                                    

 

Care ar putea fi problema?

Multumesc anticipat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei  actuatorul e de vina pentru eroarea P0299, la motoarele cu cod C...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 cu un furtunas sa verifice daca are sparta sau nu capsula.

 

se poate verifica si cu VCDS-ul... sa vezi diferenta de presiune facuta.

 

daca este sparta, in jurul la 700 lei una noua.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

 

Multumesc mult pentru interesul acordat,

 

Daca te rog poti sa imi spui putin mai detaliat cum sa fac aceasta verificare, fie cu Vcds-ul sau cu furtunasul?

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti furtunasul de vacuum de pe actuator, pui un alt furtunas pe care tragi cu gura si vezi daca tine vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

   

 

 

 

 

Salut!

De aseara am intalnit o situatie ciudata si as avea nevoie de ajutor, daca s-a mai lovit cineva de aceeasi situatie.

Aseara dupa ce am am dat un flash mi-a aparut in bord eroarea de "bec ars" dintr-o data. Am oprit masina, am coborat, am aprins toate becurile posibile si toate functionau. Ceea ce nu mi-am dat seama si am vazut ulterior este ca atunci cand comutam faza mare, functiona doar pe farul din dreapta.

Am scanat azi cu VCDS si am urmatoarea eroare:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ

Component: Bordnetz-SG H54 2202

Revision: 00H54000 Serial number: 01000007603442

Coding: F3828F0700041A00470000000F000000001B5D4332000100000000000000

Shop #: WSC 46931 133 65988

VCID: 71E9334F685CC1966BD-8024

Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A Labels: 1KX-955-119.CLB

Component: Wischer 110907 003 0205

Coding: 00046997

Shop #: WSC 46931

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB

Component: RLS 290408 054 0402

Coding: 00209069

Shop #: WSC 46931

1 Fault Found:

02498 - Left Low Beam Reflector Motor (V294)

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01111100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 81

Mileage: 149624 km

Time Indication: 0

Date: 2015.01.17

Time: 18:10:00

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta sau macar sa imi indice ce ar trebui sa mai verific, as fi foarte recunoscator. Multumesc!

 

eroare se sterge... ? daca nu, e posibil sa ai probleme pe farul respectiv, la obturatorul faza scurta/lunga.

 

Salut Florin si multumesc pentru interes/support!

Am sters eroarea cu VCDS si cand am incercat din nou sa dau un flash de test a reaparut..Sunt multumit totusi macar ca functioneaza restul functiilor farurilor adaptive (sus, jos, stanga, dreapta..miscarile pe care le face la pornirea motorului). Ar putea aparea problema pur si simplu? Exista vreun mod de a-i reseta pozitia sau de a incerca sa fortez motorasul sa faca trecerea faza scurta/lunga cu VCDS?

 

Mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie scoasa mufa de la solenoid, ca parca spuneai ca s-a schimbat un bec in acel far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la vw cablurile 115€ si 1 injector 400€ si al meu la schimb,incep cu cablurile pentru inceput sper ca injectorul sa fie ok
 

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt colegii cu mai multa experienta...

Se da urmatoarea eroare:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00953

 

Dupa ceva sapaturi cu VAG-ul prin tigaia din semnatura am dat peste rotary latch thermal protection care se pare ca pe una din portiere stg spate, transmite alte conditii decat ar trebui...are vreo legatura cu "door rotary switch"?

Care naiba e ala ? Ca nu am reusit sa-l identific...

Multumiri anticipate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de celebrul switch de care se tot vorbeste pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu RCD 510 astazi instalat pe masina.Apar urmatoarele erori:

 

Deci aveam RCD300 pe masina ,dimineata am schimbat cu RCD510(can-ul este schimbat model mai nou).Am crezut ca totul este bine si frumos pana cand am vrut sa ma duc la masina sa vad de ce nu-mi apar OPS(senzorii de parcare,macar aia de pe spate),ca sa gasesc alte probleme si anume cele de jos.Defapt erau 6 erori,le-am redus la 3 ca am dezactivat Aux-in,am dezactivat camera back-up si am dezactivat treble rear left-right(pentru ca sunt sigur ca am doar pe fata treble).Sistemul masinii include 8 boxe, 6 fata-2 spate.Am incercat o ora jumate sa tot codez si sa decodez sa fac sa mearga boxele spate...fara succes.In esenta care ar fi problema?Pe RCD 300 nu-mi aparea nicio eroare si se vad boxele pe spate(deci le am) si stiu ca mergeau,clar nu aveam muzica doar in fata.

Eroarea cu antena stiu de unde este...nu am bagat un cablu(una dintre antene) de tot in mufa respectiva si maine trebuie sa ma ocup de asta,dar care ar fi problema cu cele 2 boxe?nu am sound system sau ceva.E clar ca problema vine de la RCD 510,ca pe RCD 300 mergeau boxele pe spate.Va rog sa ma ajutati!

 
               
 
Address 56: Radio       Labels: 5M0-035-1xx-56.clb
Control Module Part Number: 3C8 035 190     HW: 3C8 035 190 
  Component and/or Version: Radio RCD510  040 0167
           Software Coding: 0100040002
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
                      VCID: E0CFC60BF3B6F81E743-80B5
3 Faults Found:
 
00872 - Bass Speaker Rear Left (R15) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 191202 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:47:09
 
00873 - Bass Speaker Rear Right (R17) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 191202 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:47:09
 
00821 - Antenna 2 for Radio (R93) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 191202 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:47:19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

am verificat aseara cu un furtunas cum ati sugerat si nu face vacum,pot sa trag din furtunas oricat ca nu face vid.

 

Dar in acelasi timp vad ca daca pun furtunasul la loc si pornesc masina tija se misca foate putin cand pornesc motorul si cand il opresc.

 

Ce ma sfatuiti sa ma risc sa cumpar o alta capsula din dezmembrari? mi se pare putin piperat pretul de 700 lei de care vorbea Florin.

 

 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!