Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

verifica intai cablajul de la Ecu, cablajul la injectoare - in special la cilindrul 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care este problema masinii ?

mers in trei pistoane in momentul aparitiei erorii martor motor aprins spirala intermitent. problema a aparut pe autostrada dupa 100 km parcursi. La repornirea motorului a disparut. Am verificat cablaj e ok.. ce nu e ok.. filtru combustibil si aer schimbat in urma cu 88000 km .poate fi de acolo . injectoarele lucreaza ok toate , compensarea este foarte mica intre ele.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie de la asta... dar oricum, schimba filtrele, ca nu are cum sa mearga bine, daca alea sunt colmatate deja....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as presupune ca sunt 8800 km , nu 88.000 cum ai scris tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as presupune ca sunt 8800 km , nu 88.000 cum ai scris tu.

Am scris corect 88000 km . Am schimbat de doua ori filtrele in cinci ani si 177000 km. In cartea de service scrie clar se schimba la 90000 km filtrul de aer si de motorina. Masina nu merge in oras nici o data , si rar in Romania. In final am descoperit problema , mufa de la injector plina de rugina .

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 Am verificat cablaj e ok...

 

de aceea ti-am zis sa verifici cablajul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mi-au aparut urmatoarele erori si s-au aprins in bord martorul spirala si cel cu motorul:

 

Address 01: Engine (CBB)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 QG    HW: 03L 907 309

   Component: R4 2,0L EDC G000AG  6212  

   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000078

   Shop #: WSC 47490 142 194134

   VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F

1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18)

               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 10100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 7

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 219750 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2063.14.14

                    Time: 14:01:00

             Freeze Frame:

                    RPM: 1380 /min

                    Speed: 19.0 km/h

                    Load: 15.3 %

                    Load: 16.1 %

                    Lambda: 33.1 %

                    Mass Air / Rev.: 270.0 mg/str

                    Temperature: 87.3°C

Readiness: 1 1 0 0 0

------------------------------------------------------------------

Dupa eroarea de mai sus am fost la service sa curat egr, a fost demontat, caurat cu ceva solutie pt dscuri de frana in fine arata bine dup ce l-au curat au montat la loc tot au dat cu sparai de contacte la cele doua mufe si SURPRIZA masina nu a mai pornit dadea sa porneasca si tot nu o lua.

A scos o mufa si a zis ca acum a pornit cu egr anulat, a pus mufa la loc si masina a repornit, toate bune si frumoase dupa o ora de suspans, dar pe tester acum apar erorile de mai jos?! Masina parca merge mai bine dar ce mai poate fi?? de la o mufa sau daca inlocuiesc ansamblul egr dispar? am vazut ca era marca valeo.

 

Address 01: Engine (CBB)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 QG    HW: 03L 907 309

   Component: R4 2,0L EDC G000AG  6212  

   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000078

   Shop #: WSC 47490 142 194134

   VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F

2 Faults Found:

001029 - EGR Sensor 1

               P0405 - 000 - Signal too Low - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 219871 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2063.14.17

                    Time: 16:59:04

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 11.70 V

                    Lambda: 100.2 %

                    Lambda: -0.8 %

                    Voltage: 0.000 V

                    Bin. Bits: 00000000

005184 - EGR Valve (N18)

               P1440 - 000 - Open Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 219871 km

                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Load: 100.0 %

                    Lambda: 99.4 %

                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

                    Temperature: 32.4°C

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAn ti-am spus ca se rezolva prin inlocuire, nu m-ai crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai toate semnalele pana acolo inseamna ca ti-am picat egr-ul..schimba-l și ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si bine v-am gasit.m-am mai pricopsit cu o eroare

Address 01: Engine

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)

P0473 - 000 - Signal too High - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 6

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.25 V

Mileage: 120 km

Temperature: -12.0°C

Absolute Pres.: 1632.0 mbar

Din ce am citit pe forum am inteles ca trebuie schimbat senzorul g450.

Intrebarea este: daca il schimb eu mai trebuie ceva configurat cu vag-ul(daca da ,ma puteti ajuta cu procedura) sau e suficienta simpla inlocuire.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

De mai bine de 4 saptamani nu am pornit golf 4 si azi cand l-am pornit i-am facut si o auto scanare... si au mai aparut erori mai noi...

 

Cele pe partea inchideri stiam de ele dar sau imultit si nu stiu toate de la ce vin.

 

À la cu imobilizatorul poate sa faca prima pornire grea?

 

Ce alte probleme grave mai reies?

Merci

Log-250770km-155821mi-golf 4 .txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura si vezi ce e cu contactele de la airbag si centura/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am o problema cu masina de la profil. Problema a aparut acum vreo 2 luni, prima data ma gandeam ca poate ii din cauza combustibilului poate cu impuritati. Problema se prezinta in felul urmator: cand pornesc masina(in 70% din cazuri) aud motorul parca merge in 3 pistoane. Cand plec de pe loc si schimb viteza, in cazul inc care turatia scade pana la 1500rpm in timp ce accelerez motorul tremura/se scutura destul de tare pana ajung cam la 2200rpm(asta se intampla de obicei la viteza #2 si #3). Dupa ce motorul se incalzeste si apa ajunge la 90grade totul revine la normal: motorul se aude mai bine si nu mai am probleme in mers de nici un fel.

De cand a aparut problema mi s-a intamplat ca in mers sa se opresca motorul de 2 ori(asta pana ca apa sa ajunga la 90grade)

 

Dupa o scanare am primit urmatoarele erori:

 

2 Faults Found:
16685 -  Cylinder 1: Misfire Detected
        P0301 - 35-00 -   -

17958 -  Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 08-00 -  Control Limit Surpassed

 

Am facut si un printscreen la valorile de la injectoare cu motorul rece si cu el dupa ce s-a incalzit si 2 inregistrari cu sunetul motorului.

 

Motor rece:

post-114086-0-20177100-1421522602_thumb.

 

Motor cald:

post-114086-0-34243500-1421522608_thumb.

 

Orice sfat este bine venit, multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intareste contactele de la mufele injectoarelor. Pentru limp fa un log si posteazal in topicul specific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un prieten cu o gramada de probleme la Touran, dar cea mai grava este cea cu becul aprins la emisiile de gaze. Dupa stergere la cativa km reapare si nu prea stiu codurile ce reprezinta si din ce ar fi. Atasez log-ul facut poate ati mai intalnit si ne dati o idee de unde se trage aceasta si altele..

Multumesc.

Log-WVGZZZ1TZ4W075649-306970km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- becul emisii se aprinde de la EGR ( recirculare gaze) - vezi ca este capsula sparta , cu un furtunel poti verifica daca tine vacuum)

 

in plus trebuie verificate :  electroventilatorul de racire motor, bujiile incandescente, comutatorul de frana (astea nu aprind martorul motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intareste contactele de la mufele injectoarelor. Pentru limp fa un log si posteazal in topicul specific

Nu am probleme de limp, cel putin din ce stiu eu ca inseamna limp mode dar o sa fac, probabil problema ii in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17958 - Charge Pressure: Control Deviation = Limp Mode


17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Engine misfiring/juddering/running rough
Power Loss / Limp Mode
Possible Causes
Hoses/Pipes incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control faulty
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty
Turbocharger faulty
Vacuum Unit for Turbocharger faulty
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Charge Pressure Control
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Turbocharger
Check Vacuum Unit for Turbocharger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... Asta nu am stiut. Mersi de informatie, o sa revin cu un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release  311.2-N

 

 

Chassis Type: 1M - Seat Leon

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

 

Address 01     -------------------------------------------------------

   Controller: 038 906 012 CA 

   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2806

   Coding: 00002

   Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-00 - -

Readiness: N/A

 

de vreo 2 luni am observat ca pornesc motorul iar in urmatoare secunda se opreste si se aprinde chei in bord,astazi la scanare asta am gasit,care ar fi motivul si rezolvarea?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la imobilizator. 

trebuie verificata mufa la bobina cititoare de pe contact, firele pana la ceasurile de bord, mufa si lipiturile de la ceasurile de bord

 

scaneaza si pe 17 instruments si 25 imoblizator

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu doua erori desi a mai fost postata nu a primit un raspuns sau cel putin eu nu l-am gasit. Eroarea este de la un VW Crafter 2.5tdi 2010

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal 
               P2563 - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8821558 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 735 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 120.0°C
                    Lambda: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 1.672 V
 
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) 
               P2196 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 8821558 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2331 /min
                    Speed: 51.0 km/h
                    Lambda: 48.9 %
                    Mass Air / Rev.: 550.0 mg/str
                    Voltage: 0.600 V
                    (no units): 0.01
                    Voltage: 0.975 V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima eroare e cam trista, probleme la actuatorul turbinei, care nu stiu daca vine ca piesa separata la Crafter.

ce cod de motor ai ? CEBx sau CECX ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cod motor CECA. Chestia ii ca am fost si lo verificat actuatorul si o zis ca ii bun.O pus pe el un aparat cu un ecran si o legat mufa la actuator si mo pus sa misc tija si acolo pe ecran arata ca functioneaza.si o zis ca ii ok actuatorul si ii problema din alta parte. Nu am gasit la nimeni un actuator sa il schimb pe al meu sa vad daca tot asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!