Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

care ma poate ajuta si pe mine cu 2 erori care nu am reusit sa le descifrez...le-am scanat cu vag com pe masina mea un passat din 2002

 

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-00 - 
Readiness: 0 0 X X X 
 
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 B
   Component: 0A AIRBAG VW5  04   0006  
   Coding: 12353
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 3663C05312B2A6AE7EF-4A3A
 
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
Modificat de catalinuuu000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform valorilor, nu circula gaze din directia turbo - racitor EGR - valva EGR.

incearca sa slabesti cele 2 suruburi care tin conducta de sub EGR , cat sa poata aspira niste aer pe acolo si mai fa odata Basic settings

Se pare ca problemele continua sa apara... de, varsta isi spune probabil cuvantul :)

In cateva dimineti a pornit in 3 pistoane, masina se zgaltaia tare dar dupa un minut si a revenit; am ignoarat oarecum dar banuiam un injector.

In seara asta insa nu a mai intrerupt insa cu motorul cald, la accelerare se aude un zgomot/tzacanit ca la un Aro vechi sa spun...

Pot testa cumva injectoarele, mai mult decat sa ma uit la abateri? In logurile postate anterior ( nu le as mai urca inca o data) am selectat si grupul injectoarelor si nr. 4 pare sa fie diferit. 1-2-3 au in jur de -0,3 deviatie iar 4 +0,5. Toate valorilese incadreaza in marja +- 2,3 ...dar...

Ar putea avea legatura eroarea EGR cu ce a de a doua problema - gaze nearse si noxe mai multe?

Ce log as mai putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte ciudată problema ta, dar eu zic să laşi în pace injectoarele. Cred că la tine este o problemă de amestec incorect. Asta poate să dea inclusiv ţăcănitul ăla la accelerare.

Fă un log în Basic settings grupul 003, unul în grupul 011 (fiecare cam timp de un minut) şi un log în mers pe 003,010,011 (treapta a 3-a, acceleraţia la podea începâd de pe la 1500 rpm până pe la 3500 rpm), apoi postează-le aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-394#entry2468508

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin -

 

1. ai o eroare stocata pe ceasuri - mergi pe 17-instrumente, vezi despre ce e vb... sterge erorea.

2. pe modulul airbag a stocat o eroare, deoarece ai ramas fara curent sau ai slaba bateria....

 

nik - poate sa fie si de la EGR.... altfel, la pornire - trebuie vazut si bujiile sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat aseara, m-am dus la masina si am dat o tura in forja  3500-4000 RPM cateva minute intr-a 2-a, a 3-a, am iesit si pe autostrada putin... in ideea ca poate dispare acel 'tzacanit' caracteristic diesel uzat (gen Mercedes anii '80). S-a stins si becul de la EGR din bord...

A tras foarte bine dar cand am lasat-o lejer la intrarea inapoi in oras am mai sesizat sio bataie , zic eu, din zona volantei, foarte puternica de ziceai ca acum se rupe ceva si nu mai plec de pe loc; nu conta ambreiaj apasat sau nu, doar la jumatate apasat simteam bataia concomitent in pedala... Masina are o trepidatie la plecarea de pe loc in general dar atat. In mers n-am avut nicio problema de genul asta decat atunci cand am fortat-o pe la munte, pe niste drumuri abrupte si destul de inguste. Mers cu 1-a si ambreiaj...

La plecare de dimineata (catre mecanic) nu a vrut sa porneasca deloc, in conditiile in care in mod normal pornea la sfert de cheie. Am incercat in reprize de 5-10 sec si nimic, pana cand am tinut-o mai mult 40-50 sec cand a pornit de ziceai ca se rupe motorul. Am plecat asa spre mecanic, sta aproape de mine si dupa vreun km totul s-a stabilizat, zero batai motor sau altceva.

Bineinteles, mecanicul: masina nu are nimic, incearca motorina aditivata ...etc. (eu almentez de ani de zile numai de la Petrom -standard ) si ca pornirea greoaie ar fi fost de la baterie/electromotor. Am dubii pentru ca bateria are cam 2 ani (varta 75Ah) si masina porneste la sfert de cheie in mod normal iar astazi nu a fost deloc frig ca sa nu fie la fel. De volant mi-a zis ca daca ar fi probleme s-ar auzi preponderent la rece dar la mine se simte cel mai tare cand merg bara la bara si cand plec incet de pe loc (trepideaza motorul).

 

Concluziile mele au fost:

- ambreiajul/volant s-au incins si si-au aratat slabiciunea

- tzacanitul acela poate a fost de la volant dar de ce se misca toata masina la pornire dimineata de parca merge in 3, daca injectoarele ar fi OK.

 (de vreo doua ori am gasit eroarea cylinder missfire la nr. 1 in ultimele 2 luni)

- mersul motorului s-a normalizat dupa forja de aseara

 

Alte erori in afara cea de EGR nu am avut, bujiile ar trebui sa fie OK.

 

La pranz am incercat sa reproduc aceleasi simptome dar n-am mai reusit. Am rulat insa log-ul recomandata de lupo_bv si l-am postat in aria recomandata: http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2468917. Vreau sa spun ca motorul dupa ce s-a incalzit se auzea exemplar.

Scuze pentru offtopicul legat de volant dar se tot aduna problemele pe langa cea initiala legata de EGR.

Modificat de Nik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

revin din nou cu cateva erori pe care le am. Ma gandesc din ce in ce mai serios sa fie ceva de la ECU.

Cateva pareri sunt binevenite.

 

17910 - Fuel Pump Relay (J17) 
P1502-35-10 -Short to Plus- Intermitent
 
18026 - Glow Plug Relay (J52) 
P1618 - 35-00 Short to Plus
 
19461 - Relay for High Output Preheating of Coolant (J360) 
P3005 -35-00 - Short to Plus
 
Multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Verifica sa nu ai apa in cutia de la ecu, acolo unde sunt releele cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat saptmana trecuta cutia de la ECU si totul era uscat acolo.

Stie cineva cum se poate verifica releele care sunt in cutie.

o sa o mai desfac saptamana viitoare ca acum ploua de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai putea sa ai o eroare missfire pe un diesel?

da, exista missfire si la diesel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cum ai putea sa ai o eroare missfire pe un diesel?

da, exista missfire si la diesel. 

 

 

 

Cu senzor/martor detecteaza un missfire la diesel?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat aseara, m-am dus la masina si am dat o tura in forja  3500-4000 RPM cateva minute intr-a 2-a, a 3-a, am iesit si pe autostrada putin... in ideea ca poate dispare acel 'tzacanit' caracteristic diesel uzat (gen Mercedes anii '80). S-a stins si becul de la EGR din bord...

A tras foarte bine dar cand am lasat-o lejer la intrarea inapoi in oras am mai sesizat sio bataie , zic eu, din zona volantei, foarte puternica de ziceai ca acum se rupe ceva si nu mai plec de pe loc; nu conta ambreiaj apasat sau nu, doar la jumatate apasat simteam bataia concomitent in pedala... Masina are o trepidatie la plecarea de pe loc in general dar atat. In mers n-am avut nicio problema de genul asta decat atunci cand am fortat-o pe la munte, pe niste drumuri abrupte si destul de inguste. Mers cu 1-a si ambreiaj...

La plecare de dimineata (catre mecanic) nu a vrut sa porneasca deloc, in conditiile in care in mod normal pornea la sfert de cheie. Am incercat in reprize de 5-10 sec si nimic, pana cand am tinut-o mai mult 40-50 sec cand a pornit de ziceai ca se rupe motorul. Am plecat asa spre mecanic, sta aproape de mine si dupa vreun km totul s-a stabilizat, zero batai motor sau altceva.

Bineinteles, mecanicul: masina nu are nimic, incearca motorina aditivata ...etc. (eu almentez de ani de zile numai de la Petrom -standard ) si ca pornirea greoaie ar fi fost de la baterie/electromotor. Am dubii pentru ca bateria are cam 2 ani (varta 75Ah) si masina porneste la sfert de cheie in mod normal iar astazi nu a fost deloc frig ca sa nu fie la fel. De volant mi-a zis ca daca ar fi probleme s-ar auzi preponderent la rece dar la mine se simte cel mai tare cand merg bara la bara si cand plec incet de pe loc (trepideaza motorul).

 

Concluziile mele au fost:

- ambreiajul/volant s-au incins si si-au aratat slabiciunea

- tzacanitul acela poate a fost de la volant dar de ce se misca toata masina la pornire dimineata de parca merge in 3, daca injectoarele ar fi OK.

 (de vreo doua ori am gasit eroarea cylinder missfire la nr. 1 in ultimele 2 luni)

- mersul motorului s-a normalizat dupa forja de aseara

 

Alte erori in afara cea de EGR nu am avut, bujiile ar trebui sa fie OK.

 

La pranz am incercat sa reproduc aceleasi simptome dar n-am mai reusit. Am rulat insa log-ul recomandata de lupo_bv si l-am postat in aria recomandata: http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2468917. Vreau sa spun ca motorul dupa ce s-a incalzit se auzea exemplar.

Scuze pentru offtopicul legat de volant dar se tot aduna problemele pe langa cea initiala legata de EGR.

 

Salut Nik.

Vroiam sa-ti spun ca aceleasi simptome le am si eu cu masina in ultimul timp si tot asa nu pot sa-i dau de capat:

-pornire mai stranie cateodata, si se zguduie motorul parca ar merge in 3 la ralanti

-daca turez motorul sau merg normal nu se mai simte nimic, consum normal, in schimb daca revin la ralanti iar se zguduie ca naiba (nu sunt

vibratiile specifice de PD, e mult mai accentuant )

-eroare cu missfire !, da si mie mi-a zis cineva ca nu se poate la diesel

 

As fi interesat sa tinem legatura pe pm sa vad cum ai rezolvat problemele.

Eu pana acum suspectez racitorul de gaze din spatele motorului, pentru ca am observat ca atunci cand motorul se zguduie la ralanti acest lucru se intampla in ritmul inchiderii si deschiderii unei valve la care merge o linie speciala de vacuum, este doar la AXR pe Golf 4, dar acest racitor este la toate Golf V diesel de 1.9 TDI si 2.0 chiar.

 

Incearca sa scoti linia de vacuum de la acel racitor la ralanti sa vezi daca dispar vibratiile ...

 

Vezi si postul meu de la probleme EGR ...

Totusi nu sunt sigur de acest lucru, dar am de gand sa merg sa vad cand ajung pe acasa.

Te rog sa postezi daca mai rezolvi ceva. Sper sa nu fie volant ...

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Cum ai putea sa ai o eroare missfire pe un diesel?

da, exista missfire si la diesel. 

 

 

 

Cu senzor/martor detecteaza un missfire la diesel?

 

Senzorul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al, in legatura cu probleme de mai sus ale mele si ale userului Nik, ai mai intalnit aceasta situatie, ai vreun sfat de unde sa incepem investigatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori de misfire pot fi de la injectoare, supape, compresie slaba, axa cu came uzata.\La injectoare, mai strange pinii din mufa injectorului sa faca contact ferm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am urmatoarele erori dupa un update de firmware pe RNS510 de la 1020 la 5230 si nu mai am sunet deloc :(

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu ceva probleme pe LT  care au iesit dupa o autoscanare facuta acum.  Nu am avut inca timp sa studiez, deci daca aveti idei de reparare

etc. Si dc numai pe doua canale pot intra? Ii normal?

Cum pot afla Km ? Vorbea cineva pe forum dar nu stiu pe ce canal sa intru sau unde.

 

Merci

Log-LT35AJN 01.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu

1-a    senzorul de viteza de pe cutie - probabil contact imperfect in mufa 

a2-a   nu a citit codul de pe cheie o data  - probleme cu una din chei 

a3-a   depinde de ce generatie e LTul sau de interfata

a4-a  intri in "application" de pe pagina initiala si ai acolo "edc milleage" dar nu e sigur (pot fi modificati km fara urme clare)

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, merci.

Senzorul acesta in ce parte ii?Cum as putea accesa la el?

 

Generatia LT-ului ii 2001 AJN EDC 15 bosch cred.  Interfata iara ii ok... cred. Am sa o pun si cea de la delphi... Normal KM trebuia sa ii scrie si cand salvezi auto scanarea nu? O sa incerc imediat in edc milleage. Nu prea conteaza daca sunt modificati sau nu, faza  ii ca la mine nu merge bordu, ceasurile.

P.S Nu vreau sa fiu off topic, dar aria LT ii foarte neglijata, si nu sunt informatii si nici nu stiu de unde sa le adun.

 

Merci de timpul accordat.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ma ajuta cineva?

 

Tip sasiu: 8E - Audi A4 B6/B7
Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
          69 75 76 77
 
   rulaj: 220780km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-019-AVB.clb
   Numar VAG: 038 906 019 JP
   Componenta comandata: 1,9l R4 EDC 0000SG  1569  
   Codare: 00002
   Atelier: WSC 63351  
   VCID: 6ED9A54D2A72A868C30
 
2  coduri de defecte:
17996 - Supapa magnetica suport motor -N144-/-N145-  circuit întrerupt 
            P1588 - 35-10 -  - intermitent
17965 - Control de supra-incarcare 
            P1557 - 35-00 - deviatie pozitiva
Gata de functie: 0 0 X X X 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\8E0-614-517.lbl
   Numar VAG: 8E0 614 517 
   Componenta comandata: ABS/ESP front       1729  
   Codare: 04155
   Atelier: WSC 06435  
   VCID: E5CB5A617F84EB3032A
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata        Eticheta: ROJ\8E0-820-043.clb
   Numar VAG: 8E0 820 043 H
   Componenta comandata:   A4 Klimaautomat   1116  
   Codare: 00000
   Atelier: WSC 63351  
   VCID: 26499D6DC202A0287B0
 
3  coduri de defecte:
01232 - Supapa de reglaj compresor clima-N280- 
            30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent
00819 - Senzor presiune mare-G65- 
            07-10 - Semnal prea mic - intermitent
00819 - Senzor presiune mare-G65- 
            16-10 - Semnal înafara limitei de tolerantã - intermitent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electronica centrala        Eticheta: ROJ\8E0-907-279-8E2.clb
   Numar VAG: 8E0 907 279 E
   Componenta comandata: int. Lastmodul  RDW 0305  
   Codare: 00001
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 346D772504DEC2B8F54
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: ROJ\8E0-959-655-84.lbl
   Numar VAG: 8E0 959 655 B
   Componenta comandata: Airbag 8.4EP        2000  
   Codare: 0010602
   Atelier: WSC 63351 000 00000
   VCID: 36694D2D42A2D0A8CB0
 
Nu a gasit coduri.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 16: Electronica volan        Eticheta: ROJ\8E0-953-549.lbl
   Numar VAG: 8E0 953 549 F
   Componenta comandata: Lenksáulenmodul     0308  
   Codare: 00011
   Atelier: WSC 63351  
   VCID: 36694D2D12A2D0A8CB0
 
2  coduri de defecte:
01794 - Modul de comanda cu numar de sasiu-VIN- incorect 
            127-10 - Elaborare coduri: necunoscuta - intermitent
01794 - Modul de comanda cu numar de sasiu-VIN- incorect 
            35-00 - -
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\8E0-920-9xx-8E2.lbl
   Numar VAG: 8E0 920 930 R
   Componenta comandata: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36  
   Codare: 00000
   Atelier: WSC 00186  
   VCID: 36694D2D12A2D0A8CB0
 
   Subsistem 1 - Numar VAG: 92667
   Componenta comandata: AUZ6Z0B0455806  
   92667     AUZ6Z0B0455806
 
1 cod a gasit:
01300 - Modul de navigatie cu CD-rom -J401- 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 37: Navigatie        Eticheta: ROJ\4B0-919-887-BNS4.clb
   Numar VAG: 4B0 919 887 E
   Componenta comandata: BNS 4.2 H05    BNO 0008  
   VCID: 356B4A210FA4DBB0C2A
 
1 cod a gasit:
65535 - ModulComanda defect: defect de memorie 
            00-00 - -
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 46: Confort        Eticheta: ROJ\8E0-959-433-MIN.lbl
   Numar VAG: 8E0 959 433 AR
   Componenta comandata: Komfortgerát T85    1310  
   Codare: 06752
   Atelier: WSC 63351  
   VCID: 81036EF18BEC2710AE2
 
   Subsistem 1 - Numar VAG: 8E1959801B
   Componenta comandata: Tõrsteuer.FS BRM 0002  
 
   Subsistem 2 - Numar VAG: 8E1959802B
   Componenta comandata: Tõrsteuer.BF BRM 0002  
 
2  coduri de defecte:
01561 - Usa spate stânga 
            61-10 - Nu de- SAFE - intermitent
01366 - Deschis prin semnal de impact 
            36-10 - intrerupt(ã) - intermitent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 56: Radio        Eticheta: ROJ\8E0-035-1xx-56.clb
   Numar VAG: 8E0 035 152 
   Componenta comandata: chorus II   GRO    0008  
   Codare: 01010
   Atelier: WSC 63351  
   VCID: DDBB728157D4A3F0EAA
 
1 cod a gasit:
00856 - Antena: Radio 
            36-00 - intrerupt(ã)
 
Sfârsit   -----------------------------------------------------------------
 
La clima stiu pentru ca nu am compresorul montat.
 
Si mai am o problema - masina a stat aproape un an in service dupa ce am reusit sa o scot nu mi-a mai functionat inchiderea centralizata de pe telecomanda, manual se inchid si deschid toate usile, am schimbat bateria si degeaba.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adapteaza telecomanda pe masina cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!