Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

nu e sub presiune. Pur si simplu golesti o sticla pe o gaura si captezi eventual supraplin pe cealalta. Am facut eu de cateva ori. E foarte simplu.

Gasesti in ELSA, la Strict maintenance operations, a doua operatiune.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00953 - Interior Light Time limit        25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent01329 - Shareware Version. To Decode all DTCs        35-00 - Please Register/Activate00930 - Shareware Version. To Decode all DTCs        54-10 - Please Register/Activate - Intermittent00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

va rog imi puteti spune si mie ce inseamna aceste erori si cum le pot remedia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!cum pot scapa de eroarea si martorul aprins de roti dezumflate? Masina nu are jantele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai sistemul cu senzori de presiune pe valve - atunci cu VCDS-ul, trebuie sa codezi masina fara TPMS.

 

daca ai sistemul via senzori ABS - tine apasat cateva secunde, pe butonul TPMS - o sa se seteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu senzor pe roata,ca la apasarea pe buton nu se intampla nimic.unde ar trebui sa codez?

Modificat de StifflerSamm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00953 - Interior Light Time limit        25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent01329 - Shareware Version. To Decode all DTCs        35-00 - Please Register/Activate00930 - Shareware Version. To Decode all DTCs        54-10 - Please Register/Activate - Intermittent00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

va rog imi puteti spune si mie ce inseamna aceste erori si cum le pot remedia.....

 

FA o diagnoza cu o interfata activata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va salut,

 

De ceva vreme mi s-a aprins martorul pentru 'Check engine' - Emissions Garage.

Am scanat cu Vag-Com si am gasit eroarea de mai jos. Am vazut ca problema ar fi la EGR asa ca am incercat sa-l curat 

Ai capsula de la EGR sparta, trebuie schimbat cu totul.

Daca totusi membrana e ok,. vezi furtunele de vacuum.

 

 

Multumesc de reply.

Singura metoda prin care am putut testa a fost sa aspir cu gura si sa vad ca se ridica pistonasul si ramane acolo pana eliberez furtunul. Asa am dedus ca membrana e OK.

Am incercat sa inlocuiesc si furtunul care vine de la grupul selenoid la EGR cu altul si eroarea a reaparut.

 

Din logul facut in mers rezulta ca nu ar deschide pistonasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la ralanti valoarea pe debitmetru este prea mare, ceea ce se traduce ca pistonasul nu este deschis.  MAsoara daca ai vacuum la intrarea in capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat vacuum-ul pe furtunasul care intra in EGR si are -0.7 bar (0.07 MPa) la relanti. Am mai pus un T pe traseu iar valoarea se pastreaza. Nu e suficienta presiune?

 

 

post-1935-0-15475700-1415799044_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un VW passat B6 3c2142 BKP si dupa cateva functionari aleatoare nu se deschide portiera de la sofer din telecomanda.

trebuie sa deschid din interior.

VCDS da eroarea:

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl
   Part No: 1K0 959 701 K
   Component: Tuer-SG         024 2801  
   Coding: 0000181
   Shop #: WSC 10101 599 67316
   VCID: 366722EB38D7
 
1 Fault Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            008 - Implausible Signal
 
Am nevoie de sfaturi si sprijin!
Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yala de pe partea soferului..... 

 

trebuie data jos si vazut cum sta treaba in ea... din pacate, fata de generatia anterioara, aceasta e mult mai complicata - dificil de demontat/montat.

 

altfel, dupa demontare, curata colectoarele.

 

cablaj - ma indoiesc sa fie probleme de cablaj..... la cum ai zis ca se manifesta... pare sa fie din yala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 2500-3000 de ture daca accelerez brusc masina parca nu se alimenteaza....smuceste putin...in afara de sonda lambda, nu imi da nici o eroare Passat BMP 1968/2006

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el.

 

furtunasele/capsulele de vacuum, sunt toate ok ?

 

filtrul de carburant, este schimbat/curat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi face o scanare...nu filtrul nu este schimbat...dar ma nedumereste ca o face doar intre 2500-3000...sau, ma rog, atunci sesizez.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat vacuum-ul pe furtunasul care intra in EGR si are -0.7 bar (0.07 MPa) la relanti. Am mai pus un T pe traseu iar valoarea se pastreaza. Nu e suficienta presiune?

 

 

BA da, e suficient. 

 

 Intre timp am dat jos iar corpul ce contine clapeta de din-aintea valvei EGR am mai dat cu niste spray pentru curatat carburatorul (nu am dat jos valva pentru ca mi s-a parut destul de accesibil) iar pistonasul se misca atunci cand aspir cu gura (ma chinui ceva :-) ).

As mai putea verifica eu ceva ca sa identific problema? Log-ul poate fi facut si cu motorul rece la relanti? Ma gandeam sa mai rulez inca o data... ce valori ar trebui sa monitorizez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanarea   

Thursday,13,November,2014,12:33:00:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.CLB
Control Module Part Number: 03G 906 021 MT    HW: 028 101 292 5
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9391
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 7DF11F76245163F6FF5-8028
3 Faults Found:
 
004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
               P1116 - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 169454 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.05
                    Time: 14:53:34
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Mass Air / Rev.: 220.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 11001001
 
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 169475 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.06
                    Time: 09:46:03
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 9.0°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13) 
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 169475 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.06
                    Time: 09:46:03
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 9.0°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
 
Readiness: 1 3 0 0 0 
 

si o alta eroare care nu o inteleg....

Thursday,13,November,2014,12:42:28:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
 
 
 
                Address 7D: Aux. Heat       Labels: 1K0-963-235.lbl
Control Module Part Number: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
  Component and/or Version: PTC-Element         0404
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 2D51EF36B4B133760F5-8078
1 Fault Found:
 
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 
            014 - Defective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea care nu o intelegi, trebuie refacute niste lipituri la modulul de rezistentei de incalzire electrice suplimentare de habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

woow...astea unde se fac/gasesc?  multumesc si apreciez promptitudinea! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un pic.... foloseste functia search - am discutat in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am masurat vacuum-ul pe furtunasul care intra in EGR si are -0.7 bar (0.07 MPa) la relanti. Am mai pus un T pe traseu iar valoarea se pastreaza. Nu e suficienta presiune?

 

 

BA da, e suficient. 

 

 Intre timp am dat jos iar corpul ce contine clapeta de din-aintea valvei EGR am mai dat cu niste spray pentru curatat carburatorul (nu am dat jos valva pentru ca mi s-a parut destul de accesibil) iar pistonasul se misca atunci cand aspir cu gura (ma chinui ceva :-) ).

As mai putea verifica eu ceva ca sa identific problema? Log-ul poate fi facut si cu motorul rece la relanti? Ma gandeam sa mai rulez inca o data... ce valori ar trebui sa monitorizez?

 

Am mai facut un log dupa ce am mai curatat putin pistonasul.

 

Logul l-am facut la rece pana a scazut turatia motorului la normal si EGR s-a deschis (asa am interpretat eu 96% EGR cycle).

Pe al doi-lea am accelerat putin si am asteptat pana s-a deschis iar EGR.

Daca astea par OK la relanti voi mai incerca sa fac unul si in mers.

 

Eroarea persista:

 

--------------------------------------------------------------------------------

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.LBL

Control Module Part Number: 03G 906 016 JK    HW: 028 101 261 4

  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  7000

           Software Coding: 0000071

            Work Shop Code: WSC 00066 000 00000

1 Fault Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

            P0401 - 000 -  -

             Freeze Frame:

                    RPM: 1932 /min

                    Torque: 42.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 16.9 %

                    Duty Cycle: 14.7 %

                    Bin. Bits: 00001000

                    Mass Air / Rev.: 230.0 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 445.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0

 

Multumesc!

Log pornire la rece - fara accelerare.xls

Log pornire la rece - dupa accelerare.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai verficat EGR si ti se pare ca lucreaza, nu ramane decat sa verifici conducta de gaze arse si racitorul EGR  , poate sunt colmatate cu calamina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impresia ca la tine este umblat in soft, ca pana sa fie inchis EGR trebuia sa ai cerinta de 250mg si dupa ce se inchide sa urce la 450 , nar la tine vad tot timpul 250.

 

Si degeaba electrovalva comanda trecerea vacuumului catre capsula, ca nu se intampla nimic.

Teava care ajunge sub egr nu este astupata?

Nu cumva e pusa o saiba obturatoare acolo ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!