Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am facut si eu primele testari de incepator cu vag -com, iti pot da raspunsul crepuscul doar pt. eroarea de la adress 18, bujia de la sirocou (Webasto, cum e mai cunoscut, la Sharanul meu este alt model, Eber Spacher)este intrerupta(open circuit), din acest motiv nu mai functioneaza de loc. Va trebui s-o inlocuiesti.Eu am schimbat-o mai de mult, costa aprox 150 ron la acel timp.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 7M - VW Sharan

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,18,19,29,36,37,39,45,46,55,56

Address 18 -------------------------------------------------------

Controller: 7M3 815 071

Component: HEIZG. B/D5W 0001

5 Faults Found:

01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)

36-00 - Open Circuit

01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)

36-00 - Open Circuit

01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)

36-00 - Open Circuit

01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)

36-00 - Open Circuit

01491 - Glow-Plug for Heater (Q9)

36-00 - Open Circuit

La adresa 18 mi-am dat seama clar ca este vorba despre sirocou (webasto), dar nu-mi dau seama ce vrea sa zica; am sters erorile, insa la o ulterioara scanare mi-a aparut aceeasi eroare. Mentionez faptul ca in aceasta iarna webasto a pornit de cateva ori, dar la un moment dat nu a mai functionat deloc.

Modificat de serban lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu azi dimineata o scanare pentru ca a trebuit sa reinstalez Vag-Com, si spre uimirea mea am gasit 2 erorii.

19456- Glow Plug Indicator Light (K29): Malfunction Mesage from Instrument Cluster

P3000-35-00

16705- Engine Speed Sensor (G28): Implausible signal

P0321 - 35-00--

Un prieten mi-a spus ca G28 se afla pe volant. Imi puteti spune ce este? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link. Dar acela este la 1.8T. Eu am TDI. Este in aceasi locatie?

Cu stima,

Bescu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si au am tot MK4 TDI si este foarte vizibil. Trebuie sa te uiti dupa cele doua mufe care-ti sar in ochi imediat cum deschizi capota motorului. Una este neagra si alta este gri. Tu trebuie sa te duci dupa firele gri si ai sa vezi ceva mai jos de mufa, senzorul G28. (este usor in dreapta si mai jos fata de filtrul de ulei) Este un senzor de tip inductiv, ca si cel de ABS. Are doua roluri, turatie si pozitie piston 1 la PMI (un dinte lipsa pe coroana). Daca nu merge acest senzor, motorul nu va porni.

PS: si eu am avut ceva probleme cu el (aceiasi eroare) insa nu sunt foarte convins ca daca ai acea eroare, senzorul este automat defect. In manualul de reparatie spune ca este normala acea eroare cat timp scanarea cu VAG-COM se face cu motorul oprit. Imediat cum se porneste motorul, eroare trebuie sa dispara.

Si nu cred ca este chiar pe volant pentru ca eu l-am scos pe al meu si pana la volant mai este ceva. In plus, avea ulei de motor pe el (ulei curat) ceea ce nu ar avea cum sa ajunga acolo daca era pe volant sau in zona volantului. Parerea mea este ca aceasta coroana cu dinti este pusa undeva spre capatul fusului palier al arborelui cotit.

Modificat de ionut.bratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles. Deci am mai invat un lucru azi:D Pot sa fac scanarea in grupul Engine si cu motorul pornit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar ca poti, este si indicat altfel cum vezi turatia, presiunea de ulei, corectiile pe injectoare, log in mers, etc...

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa scanarea cu Vagcom am primit urmatoare eroare stie cineva ce este si cum se poate remedia?

17588 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce grup vad presiunea pompei de ulei, si turatia la relantii? Multumesc

@cristi220 Uite ce spune Autodata despre eroarea respectiva: Fault location: Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank1, pump current-short to positive Probable cause: Wiring short to positive

Modificat de Be
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17588 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

Nu este complet defectul. Nu spune si CARE senzor este defect, cel de dinainte sau de dupa catalizator? Dar dupa formulare cred ca e vorba de sonda lambda de dinainte.

Sterge defectul si daca reapare atunci sonda necesita inlocuire.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='Be

Modificat de ionut.bratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri

Am verificat conexinuea am dat un test cu vagcom si nu a mai aparut eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva erori aparute daca ati putea sa imi spuneti despre ce ar putea fi vorba

Deci:

Address 01: 18034 si 17958

Address 03: 00283 si 01315 si 01276

Astept raspunsuri!Multumesc! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa spui si "simptomul" erorii, nu doar codul, sa stim despre ce este vorba mai exact. Pot fi mai multe cauze la acelasi cod de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17958 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation

Possible Symptoms

* Irregular behaviour

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Turbocharger defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Charge Pressure Control

o Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check turbocharger

0283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Signal Outside Specifications

Possible Causes

* Open Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

00283 - ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47): Mechanical Malfunction

Possible Causes

* Excessive Air Gap between ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) and Rotor

* Short Circuit in Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) faulty

Possible Solutions

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47) Installation

* Check Wiring from/to ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

* Check ABS Wheel Speed Sensor Front Left (G47)

01315 - Transmission Control Module: No Communications

Possible Causes

* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Transmission Control Module faulty

* Fault(s) stored in Transmission Control Module

Possible Solutions

* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Transmission Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01315 - Transmission Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

* Fault(s) stored in Transmission Control Module

Possible Solutions

* Check Transmission Control Module for Fault Codes

Special Notes

* Transmission Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64): Signal Outside Specifications

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

* ABS Hydraulic Pump (V64) Connector to Control Module faulty

* Wiring and/or Connector(s) faulty

* ABS Hydraulic Pump (V64) faulty

* Brake Electronics Control Module (J104) faulty

Possible Solutions

* Check ABS Hydraulic Pump (V64) Connector to Control Module

* Check Wiring and/or Connector(s)

* Check/Replace ABS Hydraulic Pump (V64)

* Check/Replace Brake Electronics Control Module (J104)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult andrusel...o sa incerc sa le rezolv

Modificat de :::AL3X:::
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am scanat si ... eroarea:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

persista (dupa prima scanare am vazut ca furtunasul care duce in acea electrovalva era rupt si l-am schimbat).

ce mai este de facut?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Pune mana si da capacul motor jos ca sa iti fie mai usoara operatiunea. Inarmeaza-te cu un letcon si ceva tub termocontractil. In spatele clapetei EGR si clapetei de oprire intra o mufa. Scoate-o afara si urmareste traseul acelui cablu protejat de un tub gofrat. O sa gasesti protectia roasa si firele inauntru dezizolate, intrerupte etc. Daca le gasesti asa scoate borna minus de la baterie si apuca-te de treaba. De ce sa scoti borna? pentru ca daca faci scurt intre fire o sa arzi o siguranta raspunzatoare de plus-ul pe mai multe electrovalve si-atunci o sa mai ai putin de lucru.

Cam asta ar fi. Spor! :)

Later hint: mufa este de la electrovalva 10 din poza! Cheers!

post-2063-1203407550_thumb.png

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu si eu cu o eroare ce ma macina de ceva vremeL

01315 - Transmission Control Module

49-00 - No Communications

stie cineva unde e localizat? si bineinteles ce i-as putea face EU? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fault location: CAN data bus, TCM - no signal

Probable cause: TCM trouble code(s) stored, wiring, mathing resistor in TCM

Asta am gasit cu AUTODATA. Sper sa te ajute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incep prin a va salta si deoarece am o cerere de facut intai o sa ma prezit succint din punct de vedere masini.

Am un Golf, care este a 4-a masina pe care o sa o folosesc un timp mai indelungat dupa cele 3 anterioare (supernova, clio, megane).

Deoarece imi place sa stiu ca am incredere in masina si sa stiu ca ma ajuta cand am nevoie fac tot ce pot sa le tin in stare buna.

Pentru aceasta as avea rugamintea ca sa-mi recomandati si mie pe cineva care sa ma ajute cu un test/analiza a rezultatelor. (contracost normal, dar sa-mi spuna cat coasta sa nu ma fac de ras).

Anexez un bon de 300 mii lei la petrom pentru deplasare.

Multumesc,

LE. Pus locatia, nu o vasuzem pe acolo :icon_thumright:

Modificat de rhunder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completeaza si tu locatia poate ca ai pe cineva in zona care sa te ajute si free :icon_thumright:

LE: era pe aici o lista cu membrii posesori de VAG COM

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru aceasta as avea rugamintea ca sa-mi recomandati si mie pe cineva care sa ma ajute cu un test/analiza a rezultatelor.

Verifica lista din ACEST TOPIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu si eu cu o eroare ce ma macina de ceva vremeL

01315 - Transmission Control Module

49-00 - No Communications

stie cineva unde e localizat? si bineinteles ce i-as putea face EU? Mersi!

Daca nu ai transmisie automata codul de defect apare datorita faptului ca ECU este codat incorect (codat pt cutie automata adica 00001). Probabil cineva a schimbat codarea ECU motor pt ca sa imbunatateasca pornirea la cald a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!