Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta cineva?

5 Faults Found:
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
            P1586 -- 35-10 - Short to Plus - Intermittent
17966 - Throttle Actuator (G186) 
            P1558 -- 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16701 - SAE - Rough-Road Hardware Not Present 
            P0317 -- 35-10 -  - Intermittent
17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205) 
            P1528 -- 35-10 - Open Circuit - Intermittent
19575 - PD Unit Injector Cylinder 10 (N306) 
            P3119 -- 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
 
Toate astea sau intamplat dupa o ploaie puternica.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masina ta?

Cea din profil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ma poate ajuta cineva?

5 Faults Found:
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
            P1586 -- 35-10 - Short to Plus - Intermittent
17966 - Throttle Actuator (G186) 
            P1558 -- 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16701 - SAE - Rough-Road Hardware Not Present 
            P0317 -- 35-10 -  - Intermittent
17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205) 
            P1528 -- 35-10 - Open Circuit - Intermittent
19575 - PD Unit Injector Cylinder 10 (N306) 
            P3119 -- 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
 
Toate astea sau intamplat dupa o ploaie puternica.

 

 

ai verificat mufele si releele din cutia ECU - daca nu, verifica si curata cu un spray de contacte.

 

dupa aia sterge erorile si vezi care revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in cutia ecu cele trei relee erau ude. Credeti ca vor mai functiona sau trebuie schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine le schimbi. In timp o sa oxideze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna pe un passat B6 2006 2.0 TDI DPF 140 HL  Porneste greu cand motorul ii foarte cald sau nu porneste. Face un sunet de badoc.

Am facut autoscanarea si sunt urmatoarele:

 

1 Fault Found:
005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)
               P161A - 000 - Open Circuit

 

Si altele de ordine electrica

 

 

2-- 1 Fault Found:
00906 - Horn (H1)
            009 - Open or Short to Ground

 

3-- 1 Fault Found:
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

 

 

4-- 1 Fault Found:
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

 

5-- 1 Fault Found:
00896 - Trunk Lock Unit (F256)
            008 - Implausible Signal

 

6-- 1 Fault Found:
00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

 

7-- 2 Faults Found:
02443 - Control Head
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

02443 - Control Head
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

 

8-- 1 Fault Found:
01042 - Control Module; Not Coded

 

Astept pareri . Multumesc de timpul accordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.schimba bujia de pe cilindrul 1

2. verifica claxonul daca functioneaza, daca da, trece la verificarea firelor/mufelor

3. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01218

4.adapteaza geamul. Vezi aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00932

5. Verifica broasca de la portbagaj, apoi firele

6. idem 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numai ca niciuna nu are legatura cu pornirea defectuoasa.

 

sa schimbe oringurile la injectoare si vedem dupa aia, cum porneste.

 

pe viitor, posteaza si modulele pe care se gasesc erorile, sa vedem eroarea, modulul si codarea lui....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Atasez aici doc word cu autoscanarea.

 

Problema ii sunetul in partea stanga jos, de acolo parca vine sunetul de "cutie de conserva goala" aruncata pe scari. 

Alte erori nu sunt, cele cu airbagurile s-au rezolvat cu spry de contacte in mufe.

 

Bujiile unde sunt? Se pot verifica scana altfel? Trebuie schimbate toate 4 sau numai una?

Valorile injectoarelor sunt foarte bune pe vagcom (cod motor BMP cred oricum nu BKD).

 

La rece acel sunet nu se aude numai la cald, si cateodata nu vrea sa porneasca numai din a doua apasare.

Sa fac si un logo in mers? Pe ce canale? Ajuta cu ceva?

 

Multumesc de timpul accordat.

 

 

Log-SJ88COS-WVWZZZ3CZ6E231875-220380km-136937mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am curatat releele, le-am verificat si lucreaza, motorul nu vrea sa porneasca, tensiune la mufa de la pompa rezervor nimic, eroare pe tester:

 

Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVB.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 JP
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  1569
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 63351  
                      VCID: 6ED308452A70AC1CBB59A2
2 Faults Found:
 
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
            P1586 -- 35-10 - Short to Plus - Intermittent
17933 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205) 
            P1525 -- 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
 
Erori care nu pot fi sterse.
 
Poate sa-mi spuna cineva care este circuitul electric de la releul 202 pana la pompa, mai exista vreo siguranta ... ceva...
Va multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai treaba cu cele 2 erori cu pornirea motorului. 

 

Este unul diun releele mici, nu am acces acum la scheme sa-ti spun exact acre este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cumva in cutia ECU acolo sunt: releu 202 70A: 219 25A si 395. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta fuzibila pentru pompa este F28 20amp iar releu este in cutia de la ECU.

Este cel cu nr 395

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat siguranta si este buna nu ajunge tensiune(impuls) la releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Impulsul'' la releu este dat de ECU pe pinul 85 al releului, iar alimentarea cu tensiune este pe pinii 30 si 86 si vine de la ''releul ECU''

daca pui in scurt pinii 30 si 87 ai releului se aude pompa ? asta cu contactul pus .

in pinii 30 si 86 ar trebui sa ai tensiune 12v + cu contactul pus.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat tensiunile la releu si sunt ok in momentul cand fac punte intre 30 si 87 nu se aude pompa din rezervor, am scos mufa din pompa, am masurat  si nu are tensiune. Mai exista ceva intre releu si pompa? Ca erori pe tester sunt:

 
                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVB.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 JP
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  1569
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 63351  
                      VCID: 6ED308452A70AC1CBB59A2
3 Faults Found:
 
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) 
            P1586 -- 35-10 - Short to Plus - Intermittent
17933 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205) 
            P1525 -- 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
18040 - Accelerator Position Sensor (G79) 
            P1632 -- 35-10 - Power Supply Malfunction - Intermittent
Nu am reusit sa sterg niciuna.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre pini 85 si 86 cu contactul pus am 8.5 v. Este corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantruta

am si eu un golf 4 1.9 tdi. dupa eroarea 00575 intake manifold presure diference, am vacut un log in mers cu varianta 12.12 pe 03 010 011 daca ma poate ajuta un coleg binevoitor cu citirea ca nu ma pricep mai mult.banuiesc supapa presiune turbo(actuatoru)blocat.multumesc.pun mai multe scanari poate una e relevanta.apa nu a urcat mai mult de 80.ps nu pot pune fisierele csverori.txt  

 

rog un moderator sa mute  postul meu la loguri daca se poate.

Modificat de cipriantruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele pana la valva N75 , eventual fa proba cu alta valva. Pe urma vezi daca mai ai probleme cu presiunea de pe admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am verificat tensiunile la releu si sunt ok in momentul cand fac punte intre 30 si 87 nu se aude pompa din rezervor, am scos mufa din pompa, am masurat  si nu are tensiune. Mai exista ceva intre releu si pompa?

 

Intre releu si pompa este sigranta f28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta este OK


Tota istoria a inceput sambata cand un vecin a sunat si mi-a spus ca se aude ventilatorul... OK am verificat intadevar era electroventilatorul - am pus contactul sa oprit, dupa circa trei ore cobor ventilatorul mergea - am vrut sa pornesc bateria moarta am luat curent de la vecin a mers cira 4 min si sa oprit de atunci a inceput investigatiile - am desfacut capacul la ECU cele trei relee ude le-am curatat (si mecanic si cu spray) le-am verificat functionau dar nu mai vrea sa porneasca. 


Am desfacut sub volan am verificat conexiuni mufe sigurante etc totul pare in regula . Nu stiu ce pot sa mai fac! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa ii dai curent tu direct la pompa si vezi porneste ?

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la problema mea cu becurile aprinse de ABS si ESP. Am inteles ca ar trebui sa masor firele de la senzorul spate stanga (cel care da eroare) pana in pompa ABS.

Imi puteti spune ce pini ar trebui sa masor in conector sau daca aveti vreo schema. Am cautat peste tot si nu am gasit nici o schema

Multumesc

Modificat de emildebreti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Am verificat tensiunile la releu si sunt ok in momentul cand fac punte intre 30 si 87 nu se aude pompa din rezervor, am scos mufa din pompa, am masurat  si nu are tensiune. Mai exista ceva intre releu si pompa?

 

Intre releu si pompa este sigranta f28

 

Siguranta este inainte de releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna pe un passat B6 2006 2.0 TDI DPF 140 HL  Porneste greu cand motorul ii foarte cald sau nu porneste. Face un sunet de badoc.

Am facut autoscanarea si sunt urmatoarele:

 

1 Fault Found:

005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)

               P161A - 000 - Open Circuit

 

Si altele de ordine electrica

 

 

2-- 1 Fault Found:

00906 - Horn (H1)

            009 - Open or Short to Ground

 

3-- 1 Fault Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

 

 

4-- 1 Fault Found:

00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)

            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

 

5-- 1 Fault Found:

00896 - Trunk Lock Unit (F256)

            008 - Implausible Signal

 

6-- 1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

 

7-- 2 Faults Found:

02443 - Control Head

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

02443 - Control Head

            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

 

8-- 1 Fault Found:

01042 - Control Module; Not Coded

 

Astept pareri . Multumesc de timpul accordat.

 

 

1.schimba bujia de pe cilindrul 1

2. verifica claxonul daca functioneaza, daca da, trece la verificarea firelor/mufelor

3. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01218

4.adapteaza geamul. Vezi aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00932

5. Verifica broasca de la portbagaj, apoi firele

6. idem 4

 

 

da, numai ca niciuna nu are legatura cu pornirea defectuoasa.

 

sa schimbe oringurile la injectoare si vedem dupa aia, cum porneste.

 

pe viitor, posteaza si modulele pe care se gasesc erorile, sa vedem eroarea, modulul si codarea lui....

 

 

Buna,

Atasez aici doc word cu autoscanarea.

 

Problema ii sunetul in partea stanga jos, de acolo parca vine sunetul de "cutie de conserva goala" aruncata pe scari. 

Alte erori nu sunt, cele cu airbagurile s-au rezolvat cu spry de contacte in mufe.

 

Bujiile unde sunt? Se pot verifica scana altfel? Trebuie schimbate toate 4 sau numai una?

Valorile injectoarelor sunt foarte bune pe vagcom (cod motor BMP cred oricum nu BKD).

 

La rece acel sunet nu se aude numai la cald, si cateodata nu vrea sa porneasca numai din a doua apasare.

Sa fac si un logo in mers? Pe ce canale? Ajuta cu ceva?

 

Multumesc de timpul accordat.

Buna,

Problema persista.

 

L-am pus pe om sa is cumpere bujie, a comandat una si i-a dat ceea subtire, el are groasa, deci nu ii buna DAR mecanicul la care a fost sa  schimbe bujia i-a zis ca nu ii aia, a scoso a fara si a probato/testat direct cu toua fire de la baterie si functioneaza si ca ii buna dupa el, "tester-ul" meu nu ii bun. L-a trimis la reprezentanta aici in FR si nu ii face numai cu 87€ normal si ptr injectoare si cica mai complecta cu 127€ dar trebuie a astepte 3 zile.

Voi ce parere aveti? De ce porneste asa si mai ales suna a badoc cum am explicat mai in sus? 

 

P.S Bujiile asea se testeaza?

 

Merci de timpul accordat

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!