Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

In primul rind nu stiu ce interfata ai cumparat,ca programul 704 are acces la toate modulele inscrise pe adresa,tu nu ai scos decit pe 3 module.Daca ai cumva o interfata clonata,ai grija cum schanezi masina,caci poti bloca unele medule.Referitor la simptomul de la pornire,nu stiu exact ce sa zic:in prima faza daca ai un instrument de masura,pune pe baterie si uite-te cind dai la demaror sa nu scada sub 10V.Daca scade sub10V,electromotorul nu are turatie destula pentru pornire.Ar mai trebui verificat daca ajunge tensiune pe bujii,caci becul nu este elocvent. Becul se aprinde si daca bujiile nu primesc curent.Ar trebui verificat daca ;pe fire vine tensiune,caci tdi-ul nu prea porneste fara bujie.

Daca nu te descurci suna-ma sati dau niste ponturi.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu eroroare de motor...este senzorul de pe axa cu came spre fulie....e un senzor hall...si daca asta nu merge e ff grav..teoretic nu ar trebuii sa porneasca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez: bateria este foarte buna. Invarte destul de repede si bujiile le-am verificat, sunt ok.

Pai stiu ca e inductiv traductorul, tot ce vreau sa stiu este daca are SIGUR legatura cu pornirea. Oricum, maine il scot si ii verific rezistenta. Teoretic nu ar trebui sa porneasca daca asta nu merge? Pai atunci inseamna ca am rezolvat-o pentru ca eroarea este Implausible Signal adica semnal eronat si nu off. Si tocmai de aceea cred ca pornea cand dadea ala semnal. E posibil sa fie asta. Maine verific senzorul.

Modificat de ionut.bratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru indica cu + destul de mult

si turbina nu reuseste sa tine presiunea in limita normala.....nu cred ca ajunge sa intre in limp dar nici bine nu e

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui o curatare de turbina sau inca nu e nevoie?Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca da.... ea agata mai rau cand e masina rece..... la mers normal nu prea conteaza....dar cand bagi picioru in ea s-ar putea sa iti de-a in bot.... + uzezi turbina prematur asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 117000 km cati are masina acum (sunt originali-verificati) nu e prea curand sa apara probleme de genul asta la turbina?

E graba mare sau pot sa o curat numai la primavara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu eroroare de motor...este senzorul de pe axa cu came spre fulie....e un senzor hall...si daca asta nu merge e ff grav..teoretic nu ar trebuii sa porneasca masina

Daca hall-ul se "duce", ECU nu substituie valoarea cu cea furnizata de G28?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug o intrebare, cu vag-com 409 pot verifica km reali la masina din semnatura si/sau la altele? Daca da, imi spuneti va rog cum se face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca hall-ul se "duce", ECU nu substituie valoarea cu cea furnizata de G28?

cu ce....nu mai are de unde se stie daca se invarta motorul... cum sa tina relantiul/ cu sa faca avansu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dupa cum scrie, in caz ca g40 se duce merge dupa g28....dar daca g28 nu merge nu cred ca merge invers.....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log in mers cu treapta III de la 1850 la 4000 turatii cu acceleratia la maxim(100 %)

Rog pe cineva priceput sa-si dea o parere despre turbina.Multumesc

din cate se vede mafu merge pana la 1250,deci nu vad de ce ar fi probleme,cum se scria mai sus-ca ar fi deviatii +...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa zici??? de la 850 pana la 1200 inseamna mult fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum la mers normal,e drept ca in timpul testarii nu m-am uitat in spate deoarece eram in dreapta fata cu laptopul,posibil sa fi scos ceva fum.Intreb despre turbina deoarece dupa ce am cumparat masina din Germania am facut un test cu Vag-com si nu a gasit nici o eroare,iar acum trei zile am observat la o depasire in oras cu motorul rece ca parca nu a vrut sa traga ca de obicei si la scanare mi-a dat eroarea aia cu ,,positive deviation'' ,am sterso,dupa care am facut logul in mers.

Deci daca mai aveti pareri sa-mi spuneti,e urgenta treaba de curatire a turbinei sau pot sa mai aman pana in primavara!

Astept si alte pareri!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la primavara.....nu e mare graba.....daca mergi normal prin oras nu ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dupa cum scrie, in caz ca g40 se duce merge dupa g28....dar daca g28 nu merge nu cred ca merge invers.....

Si ... am zis eu altceva? :D

LE: Oops...acum m-am uitat mai in urma dar, "gresala" iti apartine :lol: ; eroarea era pe G28 dar tu ai spus: "in legatura cu eroroare de motor...este senzorul de pe axa cu came spre fulie....e un senzor hall...si daca asta nu merge e ff grav..teoretic nu ar trebuii sa porneasca masina"

si eu, la asta am raspuns. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am facut un nou log, acum asa cum trebuia de la bun inceput, pe 3/10/11. Adaug ca temperatura apei era de 75Grade dupa vreo 15 minute de mers, afara erau minus 6.

Cat tine de km reali, la instruments, am un decalaj de 8km intre ce afiseaza pe bord, si ce afiseaza vag-com-ul.

Astept pareri referitoare la log, iar in cazul problemelor(care sigur exista) as dori o catalogare de urgenta:

1.Deja ii prea tarziu

2.Curata-l cat de rapid posibil

3.Mai poti merge cateva luni, poate se rezolva singur.

4.La primavara va fi cald, poti s-o lasi pe atunci.

Va multumesc anticipat.

mylogfile.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4...... :rolleyes:) e si ciudat...agata putin...si cred ca era si putin rece...ca la a 2-lea nu mai agata

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, sa inteleg ca in al doilea scan toate-s bune? Mersi mult Swat Cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@titus caius: logurile trebuie facute putin mai lungi...din cel postat de tine nu prea iti poti da seama bine...treapta a 3-a,talpa maxima NEINTRERUPTA de la turatie joasa(cca 1300-1500 rpm) pina spre 3500-4000 rpm..exista turbina care agata foarte putin(cred ca e si cazul tau) si la care daca talpa nu e lunga nici nu intra in limp...fa un log cum am zis....bineinteles dupa ce in prealabil ai incalzit motorul la 80 gr....

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce mi-au aparut pe bord martorii de EPC si Check Engine am facut o scanare si mi-a aparut urmatoarea eroare:

-------------------

17566 35

Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor - G71

Implausible signal

Sporadic

-------------------

As dori sa stiu ce inseamna asta exact? Cat e de grav? Mai pot circula asa cu masina asa?

Mersi mult,

Kovari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai gresit si aria si topicul .

Aici este vorba de TDI , nu de benzina .

Vezi ca exista un topic identic cu acesta in aria "Motoare pe benzina" . :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!