Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am martorul catalizator permanent aprins (se stinge la alimentare, cam pt 20 de km). Iar de dimineata mi s-a oprit motorul de 2x, cu martorul de bujii incandescente palpaind (desi l-am lasat sa se incalzeasca). Cand am revenit la masina dup-amiaza a mers.

 

Am scanat codurile de eroare: pare sa fie vestitul senzor g450 (senzor presiune diferentiala la dpf) pentru martorul de exhaust care sta permanent aprins.

Legat de problema de dimineata cu opritul motorului si palpaitul martorului de bujii incandescente vad 2 erori de la senzorul de pozitie acceleratie si la 1 km diferenta 2 erori la Throttle Actuator Control System, blocat pe inchis (deci ori senzorul ala, ori clapeta de acceleratie - am citit ca are un grafit care se uzeaza).

 

O sa ma interesez de un mecanic care le poate proba pe astea si stabili ce e de curatat si ce e de cumparat. Astea sunt doar interpretarile mele de amator.

Log-2-WVWZZZ6RZAY142425.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine. Am masina prietenului meu la mine(el este plecat pana in 15 iunie) si de vreo 3 zile s-a aprins "check engine". Am scanat, am sters de mai multe ori si se incapataneaza sa apara urmatoarea eroare:

 

1 Fault Found:
012296 - Camshaft Position Sensor (G40)
               P3008 - 000 - Signal Out of Range - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 48471 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:15:14

             Freeze Frame:
                    RPM: 812 /min
                    Load: 18.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 72.0°C
                    Temperature: 38.0°C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 14.097 V

 

Este clar ca este problema la axul cu came & distributie?

Pot rezolva singur asta si cu costuri cat mai mici? sau este nevoie de un "doctor" de la service autorizat?

 

Multumesc mult pentru ajutor si intelegere.

 

Sorry...am omis sa spun...motorul este un 1.4tsi 140cp
 

Modificat de Nazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa rost de un senzor ax came cod original 036 907 601 A (sau b, c,d) si vezi cum se manifesta pe urma.

 

trebuei sa dai jos capacul de pe motor sa ai acces la el.

 

post-17228-0-46260800-1370281962_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am martorul catalizator permanent aprins (se stinge la alimentare, cam pt 20 de km). Iar de dimineata mi s-a oprit motorul de 2x, cu martorul de bujii incandescente palpaind (desi l-am lasat sa se incalzeasca). Cand am revenit la masina dup-amiaza a mers.

 

Am scanat codurile de eroare: pare sa fie vestitul senzor g450 (senzor presiune diferentiala la dpf) pentru martorul de exhaust care sta permanent aprins.

Legat de problema de dimineata cu opritul motorului si palpaitul martorului de bujii incandescente vad 2 erori de la senzorul de pozitie acceleratie si la 1 km diferenta 2 erori la Throttle Actuator Control System, blocat pe inchis (deci ori senzorul ala, ori clapeta de acceleratie - am citit ca are un grafit care se uzeaza).

 

O sa ma interesez de un mecanic care le poate proba pe astea si stabili ce e de curatat si ce e de cumparat. Astea sunt doar interpretarile mele de amator.

 

Schimba G450-ul iar pentru cealalta eraoare sper sa te ajute ce e mai jos:

Possible symptoms:
Crude motor
High or low idle
No or poor acceleration
ERROR lamp (MIL) lights
Possible causes:
Fuse (s) are poorly connected or defective
The ECU has found that the sensor undervoltage releases
Throttle Position Sensor (G69) is not installed correctly
Wiring and / or connections faulty
Throttle Position Sensor (G69) faulty
Possible solutions:
Check / replace fuse (s)
remove the fuse (s) out
make the ends of the fuse (s) clean (very light sanding with fine sandpaper, then very little contact spray on it)
fuse (s) by measuring with a multimeter (the fuse (s) sometimes looks fine, but appearances can be deceiving)
fuse (s) replacing / replaced
Check the Throttle Position Sensor (G69) is well fitted
Check / repair wiring and connections
Check the voltage which emits the sensor (measuring blocks?)
Replace the Throttle Position Sensor (G69)
Additional info:
The throttle position sensor is a potentiometer that measures how far the throttle is open. If the throttle valve opens, then the voltage supplied by the sensor upward. The ECU provides the sensor with a 5 volt reference signal and usually a ground signal. Usually this is at idle voltage 0.5V and 4.5V at full throttle. If the ECU means that voltage, discovered that the gas valve is open or closed further than desired for a given speed, then DTC P0121 detected
 
Causes and symptoms of malfunctions
Common symptoms:
unstable idling, engine jerks, bucks
react badly to the accelerator
increased fuel consumption
Probable causes:
wiring to / from the Throttle Position Sensor is faulty
Sensor Throttle Position Preferred (G69) is defective
pollution
The Throttle Position Sensor is not particularly storingsgevoeling.
Measuring Blocks
control the throttle can be found in Module 01, Measuring Blocks-08, Group 060-069 .
 
Throttle Body Teach
In some cars the engine is not running properly (or at all) without the throttle body has been taught after one (or more) of the following is done:
the battery is disconnected and reconnected,
the ECU has been and is reinstalled,
the throttle body is cleaned or there has been and is reinstalled,
Throttle has been out and installed again.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am martorul catalizator permanent aprins (se stinge la alimentare, cam pt 20 de km). Iar de dimineata mi s-a oprit motorul de 2x, cu martorul de bujii incandescente palpaind (desi l-am lasat sa se incalzeasca). Cand am revenit la masina dup-amiaza a mers.

 

Am scanat codurile de eroare: pare sa fie vestitul senzor g450 (senzor presiune diferentiala la dpf) pentru martorul de exhaust care sta permanent aprins.

Legat de problema de dimineata cu opritul motorului si palpaitul martorului de bujii incandescente vad 2 erori de la senzorul de pozitie acceleratie si la 1 km diferenta 2 erori la Throttle Actuator Control System, blocat pe inchis (deci ori senzorul ala, ori clapeta de acceleratie - am citit ca are un grafit care se uzeaza).

 

O sa ma interesez de un mecanic care le poate proba pe astea si stabili ce e de curatat si ce e de cumparat. Astea sunt doar interpretarile mele de amator.

Ce scrie pe senzor? Made un US?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu retin daca la 1.6 TDi s-a mai folosit cel de USA. Parca venea din fabrica cu cel de Malaezia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au aparut urmatoarele erori dupa ce mi-am tras fire la boxele din usile spate(difuzoarele erau din fabrica acolo) Vreun sfat?E vorba de un Golf 6 2009.Multumesc anticipat

 

01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: Sporadic communication error 1000
72-Door, Rear Right -- Status: Sporadic communication error 1000
 

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb
   Part No SW: 5K0 907 044 AJ    HW: 5K0 907 044 AJ
   Component: Climatronic   130 0305  
   Revision: 00002001    
   Coding: 0000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01001
   ROD: EV_Climatronic_VW36.rod
   VCID: 73EFC115DAAE091

2 Faults Found:
13701520 - Function Restricted due to Missing Message(s)
          U1111 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Date: 2047.14.30
                    Time: 09:49:32

13701536 - Function Restricted due to Missing Message(s)
          U1111 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Date: 2047.14.30
                    Time: 09:20:33

 

 

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
   Part No SW: 1K0 937 084     HW: 1K0 937 084
   Component: BCM PQ35  B   020 0358  
   Revision: 00020000    
   Coding: 48180A3A9025F3C040000080100000E445010088524D8960648000000000
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   VCID: EBDF59750A9E511

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 22010  21  0501
   Coding: 009795

   Subsystem 2 - Part No: 1K8 951 171
   Component: DWA-Sensor 00  001 0104

   Subsystem 3 - Part No: 1K0 951 605 D
   Component: LIN BACKUP HO  H08 9001

2 Faults Found:
01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2111.14.30
                    Time: 09:20:33

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.30 V
                        OFF
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2111.14.30
                    Time: 09:49:31

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.45 V
                        OFF
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF
 

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 S    HW: 1K0 907 951
   Component: J533  Gateway   H07 0071  
   Revision:   H07 01    Serial number: 200109F1000056
   Coding: E9807F06000202000002
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   VCID: 377735054656A51

3 Faults Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2111.14.30
                    Time: 09:49:31

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2111.14.30
                    Time: 09:17:38

01305 - Databus for Infotainment
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 112171 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2111.14.30
                    Time: 10:07:40
 

 

 

Address 56: Radio (J503)       Labels: 5M0-035-1xx-56.clb
   Part No SW: 1K0 035 156 A    HW: 1K0 035 156 A
   Component: Radio         507 0517  
   Revision: R0507020    Serial number: VWZ5Z1I0038862
   Coding: 0000020002
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   VCID: 2143FB5D38D2CB1

1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 141
                    Time Indication: 0

Modificat de blacka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare imi poate spune cineva care sunt valorile normale la injectoare (este vorba de un passat B6)

acum la scanare am valorile injector 1:  0.39

                                             injector 2:  0.65

                                             injector 3:  -1.89

                                             injector 4:  0.70

injectoare au fost schimbate de vw toate 4 de un 1 si 6 luni dar imi apar si erorile respective:

: 7 Faults Found:

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 181
                    Reset counter: 5
                    Mileage: 142646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.10
                    Time: 15:50:50
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1984 /min
                    Text:     80    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 75.7 %
                    Text:  5.250    uF            
                    Text:  9.00    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 233
                    Reset counter: 5
                    Mileage: 142646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.10
                    Time: 15:50:50
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1984 /min
                    Text:     80    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 75.7 %
                    Text:  5.250    uF            
                    Text:  7.75    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 
            P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 203
                    Reset counter: 5
                    Mileage: 142646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.10
                    Time: 15:50:50
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1984 /min
                    Text:     72    Nm            
                    Speed: 72.0 km/h
                    Load: 67.5 %
                    Text:  5.875    uF            
                    Text: 13.00    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 162
                    Reset counter: 5
                    Mileage: 142646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.10
                    Time: 15:50:51
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1984 /min
                    Text:     64    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 76.5 %
                    Text:  5.125    uF            
                    Text:  9.25    mJ             
                    Text:     12    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 
            P1269 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 120
                    Reset counter: 5
                    Mileage: 142646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.10
                    Time: 15:51:00
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1856 /min
                    Text:     48    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 71.0 %
                    Text:  5.375    uF            
                    Time: 0.00 ms
                    Text:  0.00    mJ             
 
17668 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
            P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 125
                    Reset counter: 5
                    Mileage: 142646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.10
                    Time: 15:51:08
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2080 /min
                    Text:     80    Nm            
                    Speed: 36.0 km/h
                    Load: 66.7 %
                    Text:  5.500    uF            
                    Time: 0.00 ms
                    Text:  0.00    mJ             
 
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 54
                    Reset counter: 9
                    Mileage: 142767 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.04.11
                    Time: 07:48:54
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1568 /min
                    Text:    128    Nm            
                    Speed: 57.0 km/h
                    Load: 64.3 %
                    Text:  5.500    uF            
                    Time: 0.00 ms
                    Text:  0.00    mJ       
 
mersii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca injectoarele sunt toate schimbate, atunci cablajul este cel care iti genereaza erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa specific ca si cablajul a fost schimbat cand au schimbat injectoarele asa imi apare pe factura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au aparut urmatoarele erori dupa ce mi-am tras fire la boxele din usile spate(difuzoarele erau din fabrica acolo) Vreun sfat?E vorba de un Golf 6 2009.Multumesc anticipat

Sterge erorile si codeaza radio cu boxe pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de reply .probabil ca trec pe la tine ma ajuti cu codatul

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Mi-a aparut de cateva zile spirala in bord cu mesajul specific de problema la motor, asa ca i-am facut o scanare sa vad ce si cum in urma cu 2 zile. Am fost astazi la un electrician, spunea ca actuatorul asta nu ar fi ff important si ca as putea merge linistit cu masina deoarece s-a blocat pe pozitia deschis si e pus acolo mai mult de protectie. Oricum, a zis ca o sa mi-l desfaca maine sa vada ce e in el, daca are ceva calamina ori s-au indoit niste pini (sau scurgeri ulei, cine stie...)

2 Faults Found:

008466 - Throttle Actuator Control System: Stuck Closed 
P2112 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 151398 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.04
Time: 13:56:48

Freeze Frame:
RPM: 2093 /min
Speed: 47.0 km/h
Load: 18.4 %
Load: 12.9 %
Lambda: 33.1 %
Mass Air / Rev.: 665.0 mg/str
Temperature: 80.1°C

008465 - Throttle Actuator Control System: Stuck Open 
P2111 - 000 - - 
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 151398 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.04
Time: 13:56:48

Freeze Frame:
RPM: 2093 /min
Speed: 47.0 km/h
Load: 17.3 %
Load: 12.9 %
Lambda: 100.2 %
Mass Air / Rev.: 740.0 mg/str
Temperature: 81.0°C


A mai avut careva problema aceasta ? Un mecanic mi-a spus ca ar trebui schimbat cu totul senzorul de la pedala de acceleratie (sau ceva de genul) unde se afla si actuatorul asta (undeva inainte de EGR, nu prea ma pricep la mecanica sincer, doar ce am observat si eu cand le-a curatat) si ar ajunge unde la 10-12 milioane. Parca nu m-as apuca sa il schimb daca dupa ce il desface maine tot nu merge doar ca sa nu mai am eroarea in bord, avand in vedere ca nu are teoretic cu ce ma afecta (din ce a spus electricianul). Astept ajutor de la cei care se pricep la asa ceva, multumesc anticipat!

 

L.E. : Am inteles ca piesa ar fi - clapeta admisie aer, daca ar putea cineva sa ma ajute

Modificat de bogdan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vorba de clapeta de pe galeraia de admisie.  

 

Daca ai codul de motor CBAA sau CBAB , clapeta costa vreo 6 mil , noua.

 

Nu are treaba cu senzorul de la pedala, are in ea un senzor care vede pozitia clapetei

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A3-8P-A4-8K-A5-Q5-TT-Reglerklappe-2-0-TDI-03L128063C-03L128063E-/370524648346

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bogdan85,

Aceeasi problema aici. Eroarea spune ca s-a blocat pe inchis - mie chiar mi se oprea motorul. Mie mi s-a intamplat cand era rece afara si mergeam in trafic. Aveam 2 - le poti vedea mai sus in postul meu - una de senzor, una de actuator. Cred ca cea mai veche e cea reala. Mai vedem. Cred totusi ca nu era incalzit bine motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan: fara acea clapeta functionala DPF nu isi face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok baieti, am sa imi comand zilele urmatoare o clapeta noua si sa o puna pe masina, sper sa fie sigur de la asta si sa nu arunc banii degeaba cu mecanicii si electricienii astia "mari" de prin Vaslui ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa va mai intreb ceva, din pacate nu am mai putut da editare mai sus sa nu mai scriu iar inca 2-3 randuri.

 Ma tot  tin de un electrician de luni sa imi dea jos clapeta sa vada poate e rupt vreun fir inauntru sau poate pinii is rupti sau mai stiu eu ce dar ma tot amana de pe o zi pe alta si am ajuns vineri sa nu fi rezolvat inca nimic. Din experientele voastre cu aceasta problema, ce ziceti : sa o comand direct noua si sa mi-o monteze mecanicul pe masina pentru ca oricum de obicei nu mai ai ce le face cand se defecteaza sau sa astept sa vad poate are doar ceva minor inauntru si scap cu putini bani dati pe desfacere + lipit (daca o fi cazul, sau curatat pini, calamina, etc)? M-am cam saturat de asteptat si ma gandesc ca mai mult ca sigur nu are ce ii face, platesc degeaba cred sa mi-o dea jos, sa se uite prin ea, etc - ajung tot sa o schimb de noua dupa capul meu... astept o parere avizata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general se duc niste rotite dintate din angrenaj. Daca are vine sa ti le faca, o demontezi si o repari.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece majoritatea nu scriu concluziile si constatarile finale la problemele care le-au avut si nu pot ajuta pe altii care au aceeasi problema la un moment dat, am decis sa scriu ce si cum, sa fie aici cauza-solutia, ca sa spun asa!

 

 Mi-a desfacut electricianul clapeta, avea ceva ulei in ea si din pacate 2 dinti rupti de la roata dintata din angrenaj. Deoarece la modelul asta nou trebuie sa faca toata "cursa", iar rotitita aia mica nu se poate cumpara separat sau repara/ face alta la fel, solutia : alta clapeta, pret 580 ron :(.

 Am inteles ca pe modelele anterioare, rotita aia facea doar 180 grade si era mai simplu, o muta mecanicul cu cativa dinti in fata si scapai fara sa o inlocuiesti o perioada buna de timp. La mine insa, fara acei 2 dinti, se blocheaza in momentul cand ajunge rotita aia mica pe astalalta si de asta imi da eroare in bord si nici nu mai inchide. Asta e, dam inainte, luni o montez pe cea noua si sper sa fie totul ok !

Modificat de bogdan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu noutati.

Mi-a facut iar figura, si am reusit sa imi dau seama care sunt conditiile. Dupa ce masina a stat nefolosita cateva zile,dupa ploile asta, daca o iau dimineata, cam la 5-7 km de la pornire, motorul ud degaja vapori care imi intra la senzorul de pozitie a acceleratiei (G69) - prin urmare calculatorul raporteaza semnal slab de la acel senzor si imi opreste motorul. Doar ce-a iesit soarele problema a disparut si am facut chiar drum de 100km. De ambele dati a fost vorba de dimineti dupa ploi naprasnice. O sa ajung la un mecanic sa verificam ipoteza (si o sa verific/schimb si G450 cu ocazia asta), doar ca am putine dificultati in a gasi acest mecanic care sa aiba experienta cu aceste probleme comune de vag-uri. Cand apar noutati, va anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu retin daca la 1.6 TDi s-a mai folosit cel de USA. Parca venea din fabrica cu cel de Malaezia.

Imi poate confirma cineva ca acesta este G450? (a nu se confunda cu similarul g550). Daca da, scrie mare pe capac Made in USA :)

post-121969-0-35977700-1370942114_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu o problema veche la un audi q7 motor 3.0 V6. Am avut eroarea 012597 - Intake Manifold Runner Control P3135 - 001 - Lower Stop not Reached. Am facut rost de clapetele de pe admisie, le-am inlocuit si ramane aceeasi eroare. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea. In urma unui scan am depistat 2 erori.Am incercat sa le sterg dar apar din nou.

Semnalizare stg dr de pe oglinzi merge. De la ce ar putea sa fie ?

 

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
   Part No: 1T0 959 701
   Component: Tuersteuergeraet 09 0165  
   Coding: 0000118
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: F4ED2D7497A0B0E

1 Fault Found:
00131 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Driver Side
            012 - Electrical Fault in Circuit

_________________________________________________________

 

 

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
   Part No: 1T0 959 702
   Component: Tuersteuergeraet 09 0165  
   Coding: 0000118
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: F5EB10709CDAA96

1 Fault Found:
00132 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Passenger Side
            012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!