Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

La inceput si eu am banuit a fi modulul de clima cu problema, dar incep sa cred ca nu e; poate doar daca scurt-circuitul este chiar in el. In rest el functioneaza bine: dau pe cald, baga cald, apas econ, nu mai incalzeste; la fel si cu racirea, dau pe rece, el comanda, dar avem eroare, apas econ, decupleaza.

 

In schimb o sa verific joi ce mi-a indicat Al Bundy; deconectez la mufa intermediara si apoi fac un test de actionare AC sa vad ce cod imi da.

 

Revin cu noi info.

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti masura din mufa climatic-ului direct . Intre masa si pinul 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele dintre cutie si lonjeron, ai acces la ele pe sub masina, ai 2 fire rupte aolo de la alternator.

 

Am verifica acolo si nu nu am nici un fir intrerupt, iar servodirectia la fel merge cand vrea si cand nu nu si aceeasi eroare. Poate fi pompa defecta ? e pompa electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

As avea nevoie de un pic de ajutor cu o eroare VCDS.

 

Am schimbat RCD510 cu RNS510 si am ramas cu chestia asta pe cap:

 

 

02749 - Control Module / Control Head for Telephone (J738) 


            004 - No Signal/Communication


             Freeze Frame:


                    Fault Status: 01100100


                    Fault Priority: 3


                    Fault Frequency: 1


                    Reset counter: 81

E un Passat CC... 
 
Daca ma poate ajuta cineva, incerc sa nu-i raman dator!
 
Mersi anticipat!
Modificat de max99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are legatura cu schimbarea RCD-ului cu RNS-ul. Mai degraba cred ca este codata gresit unitatea BT. Trebuie dezactivata din codari placuta aia cu butoane de pe plafon

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3732

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 84224 282 600808

1 Fault Found:

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 168449 km

Time Indication: 0

Date: 2111.14.31

Time: 19:00:57

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.62 V

Pressure: 149 mbar

Pressure: 72 mbar

(no units): 0.0

Temperature: 46.8°C

Readiness: 1 1 0 0 0

 

 

Salutare ,

 

Ma pote ajuta si pe mine cinava cu remediez eroarea aparuta.

Masina este un passat din 2009 2.0 CR 140 CP cu DPF

 

Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

As avea nevoie de un pic de ajutor cu o eroare VCDS.

 

Am schimbat RCD510 cu RNS510 si am ramas cu chestia asta pe cap:

 

 

02749 - Control Module / Control Head for Telephone (J738) 

            004 - No Signal/Communication

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100100

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 81

E un Passat CC... 
 
Daca ma poate ajuta cineva, incerc sa nu-i raman dator!
 
Mersi anticipat!

codeaza unitatea fara telefon.

Control Module Part Number: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3732
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 84224 282 600808
1 Fault Found:
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal
P0471 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168449 km
Time Indication: 0
Date: 2111.14.31
Time: 19:00:57
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.62 V
Pressure: 149 mbar
Pressure: 72 mbar
(no units): 0.0
Temperature: 46.8°C
Readiness: 1 1 0 0 0
 
 
Salutare ,
 
Ma pote ajuta si pe mine cinava cu remediez eroarea aparuta.
Masina este un passat din 2009 2.0 CR 140 CP cu DPF
 
Multumesc.

Daca e made in USA senzorul, schimba-l/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o codez fara telefon, nu va mai merge?

Inainte de schimb nu aveam eroarea, de asta zic ca s-ar putea sa se traga de acolo...

Modificat de max99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu va mai merge cine ? Navigatia - ba va merge, dar nu o sa mai iti apara eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La telefon ma refeream.

La ce modul trebuie umblat? Daca ma poate ajuta cineva cu codarile, nu ma supar  :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un scan complet ca eu nu mai intelg nimic. Ai telefon (unitate de BT)? Banuiesc ca da, ca aia este eroare de modul BT si nu de RNS.

Asadar, pune un scan complet.

 

P.S. Cum s ate ajutam cu codarile daca nici nu stim ce ai pe masina

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput si eu am banuit a fi modulul de clima cu problema, dar incep sa cred ca nu e; poate doar daca scurt-circuitul este chiar in el. In rest el functioneaza bine: dau pe cald, baga cald, apas econ, nu mai incalzeste; la fel si cu racirea, dau pe rece, el comanda, dar avem eroare, apas econ, decupleaza.

 

In schimb o sa verific joi ce mi-a indicat Al Bundy; deconectez la mufa intermediara si apoi fac un test de actionare AC sa vad ce cod imi da.

 

Revin cu noi info.

 

Merci.

 

Am verificat cu mufa intermediara deconectata, si acum am "Open circuit", deci teoretic nu am nicio problema pe cablaj înspre modulul de clima.

Pe de alta parte, am reverificat si electro-valva si este ok si ea, niciun scurt. Am pus pe direct, funcționează.

 

Conectez mufa intermediara, din nou "Short to ground". Am trecut si peste mufa (gândindu-mă sa nu fie o problema la conector), tot "Short to ground".

 

Nu știu însa dacă electro-valva este cea originala si de aceea ma gândesc sa nu fie totuși o problema în sensul ca nu are parametrii pe care ii așteaptă calculatorul de clima, ca de ex. o alta impedanță?

 

De asemenea, nu am nicio siguranță arsa si, din câte știu eu, dacă ar exista un scurt-circuit efectiv, ar trebui sa se ardă siguranța.

 

Mai aveți alte idei?

Modificat de ghg_yea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, de la mufa intermediara trage 2 fire pana la electrovalva, asa vedem si traseul de la mufa la compresor. Sau lasa in aer mufa de la compresor si vezi ce eroare este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

de curad am imi apare o eroare in bord "Engine Workshop" si sta martorul galben aprins.

 

Am facut o scanare cu vag-com-ul:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent.

 

Am dat jos EGR-ul si l-am curatat, dar dupa 10km eroarea a reaparut. Partea mecanica ca EGR-ului (cea cu pipa: 038131501AN) nu mai face vid deloc, am incarcat sa trag print-un furtun aer si sa pun limba, dar nu se face vid. Asa se verifica daca membrana aceea este OK?

 

Daca ar fi sa schimb partea mecanica de la EGR, ce firma mi-ati recomnda (calitate/pret cel mai bun).

 

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Din pacate, se pare ca s-a spart, deci trebuie inlocuit. Pierburg e foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, de la mufa intermediara trage 2 fire pana la electrovalva, asa vedem si traseul de la mufa la compresor. Sau lasa in aer mufa de la compresor si vezi ce eroare este.

 

Electrovalva nu mai are mufa, sunt firele legate direct acolo; am verificat si cu firele ce intra la electrovalva si tot circuit deschis imi da.

 

Initial m-am gandit sa nu am vreun scurt chiar pe elctrovalva, acolo unde sunt lipite firele, dar nu este; am verificat aseara si eu si altcineva de 4-5 ori, nu este niciun scurt. Mai ales ca daca alimentez direct, lucreaza fara probleme.

 

De aceea ma gandeam sa nu fie vreo chestie de parametrii si nu da voie calculatorul sa alimenteze. Sau sa conteze ca sunt firele lipite direct acolo si ca nu mai este mufa? Mai trebuie vreun alt fir conectat la electrovalva in afara de masa si tensiune? Din ce am vazut pe schema nu ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rezistenta ai intre fire la electrovalva? Apoi masoara si intre fiecare fir si carcasa compreorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut măsurătorile si avem următoarele:

- Rezistenta bobinei (măsurată între firele de la electrovalva) este de 11,6 ohmi.

- Rezistenta între fiecare fir de la electrovalva si masa luată de pe compresor este de aprox 350 000 ohmi pe fiecare dintre cele 2 fire.

- Rezistenta firului de la mufa modului de climă pana la capătul dinspre electrovalva este de 0,4 ohmi.

- Cu electrovalva conectată, rezistenta măsurată la mufa modulului si masa este de 12 ohmi.

Am verificat din nou electrovalva, funcționează fara probleme.

Totuși mi se pare cam mica rezistenta între firele de la electrovalva si masa de pe compresie.

Nu stiu ce rezistenta ar trebui să am pe bobina de la electrovalva. Ma gândesc să nu fie prea mica.

Oricum, e clar că cablajul este ok si nu este niciun scurt pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci iti ramane doar sa incerci cu alta electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune unde se afla mai exact senzorul acesta si cat ar costa.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare unui prieten care abia si-a luat o Skoda Octavia II 1.9 BXE din 2008.

Din cat ma pricep eu (foarte putin :D), vad ca are probleme cu o bujie incandescenta si cu inchiderea centralizata la usa pasagerului fata si mai apare o eroare din care nu inteleg nimic.

Multumiri anticipate.

Log-TMBCS21Z882216288-138060km-85786mi.txt

Modificat de Polosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, bujia incandescenta nr.1.... oricum, sa le schimbe pe toate.

 

Mai departe - trebuie verificat in campurile de masura, sa vedem de unde este problema - verifica cablaj, conectori - mai ales la usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema mai veche la un audi q7. Am curatat "clapeta de acceleratie" am pus la loc, sterg eroarea P106B/004203 - Throttle Valve: Stuck or difficult to move si iar apare. Problema este ca la punerea contactului clapeta se inchide si se deschide. Pornesc motorul iar la relanti clapeta in continuare se inchide si se deschide singura. Este normal sa faca asa? Daca are cineva vreo idee ca nu as vrea sa dau 300E daca clapeta este buna. Aaaa si inca ceva...nu pot sa vad cu vcds valorile clapetei...oare dc? Va multumesc si o zi frumoasa.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti in schimb sa intri cu vcds la output tests si sa o testezi in functionare.

Cand ai curatat-o ai desfacut capacul sa vezi cum arata pinioanele? S-ar putea sa fie "barbierit" vreun dinte si o sa ai valori eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin,

 

Atasez scanarea completa.

 

Orice idee e binevenita! 

 

Mersi anticipat.

 

vcds scan.rtf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!