Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

la mine debitul ala sa fie de la presiunea prea mare sau e mafu putin decalibrat :scratch:...

post-4720-1195222566_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e mai multa presiune decat cea ceruta deci si debitmetrul are valori mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cand trebuie sa ne ingrijoram referitor la diferentele intre "cerut" si "actual" in cazul debitmetrului si al turbinei?

Cat de apropiate sunt valorile atunci cand totul merge "ca la carte"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la debitmetru : plus sau minus 25, la turbina maxim plus sau minus 100, Dar 0 sa mai studiez manualul de uzina al TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa fac turbina eu tot cred ca e decalat putin debitmetru......sau poate pierd presiune pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Urmaresc de ceva timp acest forum, dar acesta este primul meu post, asa ca imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, insa am cautat pe forum dar nu am gasit nimic asemanator cu problema mea: Masina este cea din semnatura, erorile aparute la o scanare cu Vag-com fiind urmatoarele:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03G 906 016 HA

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 7000

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) Electrical Fault

P0672 - 000 - -

Pt. a doua eroare am intr-adevar o bujie arsa (verificat cu multimetrul), dar pt. prima eroare nu stiu ce sa caut sau unde sa ma uit. Daca cineva de pe aici ar putea sa ma ajute, ii multumesc anticipat. Atasez si niste loguri facute in treapta 3, grupurile 3, 10, 11. Inainte de aparitia primei erori masina a intrat in limp mode. Acest lucru se intampla destul de rar (de 2 ori in 6 luni de zile) si a aparut doar cand masina era incarcata (4 persoane + bagaje) la accelerare puternica si prelungita. De obicei schimb vitezele pe la 2200-2400 ture cu motorul rece si pe la 3200-3500 cu el cald.

Va multumesc anticipat

LOGS.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are geometrie variabila turbina! Turbina baga presiune prea mare, daca e variabila atunci vanele agata sau actuatorul e defect, daca nu e variabila e supapa blocata sau vre-un furtun de vacuum scos, rupt, crapat. Mai multe = CIPOS, wizard of turbines...

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la turbina.. are geometria gripata....aparent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la turbina.. are geometria gripata....aparent

Cu vanele deschise? Nu cred...

Se vede ca are presiune prea mare nu prea mica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deschise. Si nu e musai sa ramana asa, a avut poate un mic gripaj cand trebuia sa le inchida si nu s-a intamplat (la timp), si-atunci ECU a inregistrat defect.

Nenumarate defecte de genul "Boost pressure regulation, upper control limit exceeded, sporadic" etc etc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva cum se anuleaza testu de becuri cu vag-com-? ...adica daca in loc de becuri pui leduri ecu nu le vede

salut, chiar nu stie nimeni raspunsul la intrebarea lui Swat Cat?ma intereseaza si pe mine cum scap de erorile alea sa nu mi le mai dea tot timpul cand pornesc masina si sa imi stea un bec taiat pe displayul de la BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad nimic in neregula.
MAF slabit.
Salut. Urmaresc de ceva timp acest forum, dar acesta este primul meu post, asa ca imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, insa am cautat pe forum dar nu am gasit nimic asemanator cu problema mea: Masina este cea din semnatura, erorile aparute la o scanare cu Vag-com fiind urmatoarele:VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 03G 906 016 HA Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 7000 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 000002 Faults Found:16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - -17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) Electrical Fault P0672 - 000 - -Pt. a doua eroare am intr-adevar o bujie arsa (verificat cu multimetrul), dar pt. prima eroare nu stiu ce sa caut sau unde sa ma uit. Daca cineva de pe aici ar putea sa ma ajute, ii multumesc anticipat. Atasez si niste loguri facute in treapta 3, grupurile 3, 10, 11. Inainte de aparitia primei erori masina a intrat in limp mode. Acest lucru se intampla destul de rar (de 2 ori in 6 luni de zile) si a aparut doar cand masina era incarcata (4 persoane + bagaje) la accelerare puternica si prelungita. De obicei schimb vitezele pe la 2200-2400 ture cu motorul rece si pe la 3200-3500 cu el cald.Va multumesc anticipat
Ecu doreste ca presiunea data de MAP, sa revina la cea ceruta de el. Din anumite motive, pe parcursul celor 5 secunde , timp de ragaz pentru controlul turbinei sa faca asta, nu poate.Problema este 100% la controlul turbinei, mai departe trebuie vazut exact care este motivul, gripare tija exterior, vanele raman putin blocate sau N75. Toate cele afirmate se aplica daca turbina este cu geometrie variabila.
salut, chiar nu stie nimeni raspunsul la intrebarea lui Swat Cat?ma intereseaza si pe mine cum scap de erorile alea sa nu mi le mai dea tot timpul cand pornesc masina si sa imi stea un bec taiat pe displayul de la BC
Incercati cu ceva rezistente in plus sau in minus, in functie de caz.
Pana la urma cand trebuie sa ne ingrijoram referitor la diferentele intre "cerut" si "actual" in cazul debitmetrului si al turbinei?Cat de apropiate sunt valorile atunci cand totul merge "ca la carte"?
In cazul turbinei depinde in ce sens sunt diferentele. De obicei, daca vorbim de deviatii negative (val. masurata < decat val. ECU ceruta) atunci sunt sanse mari sa nu fie delco din turbina. Daca e invers, sanse mari sa fie din interiorul turbinei.La MAF e simplu, ai sa nu ai valoare cat trebuie, daca nu ai cat trebuie, o vei simti pe pielea ta, fara daune asupra motorului, in caz de neschimbare. SFAT: schimbati filtrele de aer muuuult mai des decat cere cartea. Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi debitmetrul. Se simte o schimbare in bine la WOT, in rest la fel ca fratiorul sau dat la reciclat, adica normal. Inainte evitam sa-i dau "blana" tocmai ca o simteam ca "se chinuie" sa demareze. Calcam acceleratia pana la 80% sa zic asa, nu la 100% unde avea o mica ezitare. Acum pur si simplu raspunde prompt la "podea". Sunt curios daca se va observa si la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deschise. Si nu e musai sa ramana asa, a avut poate un mic gripaj cand trebuia sa le inchida si nu s-a intamplat (la timp), si-atunci ECU a inregistrat defect.Nenumarate defecte de genul "Boost pressure regulation, upper control limit exceeded, sporadic" etc etc.
Ok, dar la el a ramas asa , se vede din logurile atasate.
salut, chiar nu stie nimeni raspunsul la intrebarea lui Swat Cat?ma intereseaza si pe mine cum scap de erorile alea sa nu mi le mai dea tot timpul cand pornesc masina si sa imi stea un bec taiat pe displayul de la BC
Se poate incerca cu o recodare a instr. cluster sa nu mai aprinda acel bec?Ca la centura de siguranta, senzor placute, nivel lichid spalat parbriz.....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este cu geometrie variabila. O sa incerc zilele astea (cand o sa mai fac rost de cablu) sa fac un basic settings si sa ma uit cumva la tija de la actuator daca misca si cam cat e de mare face cursa, daca o va face. Oricum, va multumesc mult pt. raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este cu geometrie variabila. O sa incerc zilele astea (cand o sa mai fac rost de cablu) sa fac un basic settings si sa ma uit cumva la tija de la actuator daca misca si cam cat e de mare face cursa, daca o va face. Oricum, va multumesc mult pt. raspunsuri.

cateodata nu este relevant basic settings-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dryan - Vrei sa spui UN OUTPUT TEST probabil si nu UN BASING SETTINGS. :D

Sau...la ce anume faci basing settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac azi un basic settings pe grupul 11. Tija de la actuator se misca cam 2..3 cm, fara a parea ca agata undeva. E posibil, totusi, ca vanele sa fie intepenite cu toate ca tija actuatorului se misca ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la mine tot asa se misca perfect, dar gandestete ca in sarcina tija nu se mijca asa violent ca in basic setings, cel mai bine fa un log pe 10 si 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry nu am vazut ca logurile erau deja atasate, dupa cum spuneau si colegii mai sus geometria ramane blocata , iar turbina da prea multa presiune=> o curatare de turbina si ai rezolvat problema

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiti cum pot atasa un log aici pe forum ?

L.E. am gasit pana la urma !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac azi un basic settings pe grupul 11. Tija de la actuator se misca cam 2..3 cm, fara a parea ca agata undeva. E posibil, totusi, ca vanele sa fie intepenite cu toate ca tija actuatorului se misca ?!

Nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa am avut si eu probleme cu masina, calcam pedala de acceleratie blana si de abia urca turatia, dar de la 2800rpm isi dadea drumul si din momentul ala manca pamantul, in orice treapta; problema : Debitmetru dus (BOSCH), l-am schimbat cu un debitmetru Pierburg si nu mai am avut probleme deloc.

Cost 270RON.

Cel mai sigur e sa mergi la un "forumist" cu VAG-COM si sa iti faca un test pe grupele 3, 10 si 11 ale motorului (in mers la 3000rpm in viteza a 3-a), sigur o sa descoperi problema.

Eu inainte sa fac test pe VAG-COM am fost la un service BOSCH si mi-au testat masina si au zis ca "sigur" e turbo de vina si mi-au recomandat sa dau turbo la reconditionat la o firma din Germania (500Euro+vreo luna-doua pauza mers cu masina), iar in cele din urma tot nu as fi rezolvat problema.

Bafta.

SALUT. sunt nou pe aici pt ca mi-am luat si eu un passat de 101 cp recent. este 1.9 tdi si cred ca are aceiasi pr pe care ai avut-o si tu . acum merg cu fisa de la debitmeru scoasa . te rog frumos sa-mi zici si mie de unde pot lua senzorul de aer si la un pret bun . masina nu trage si -am facut un test cu vag com-ul insa s-a blocat interfata celui cu testerul dar macar am putut sa vad ca este defect debitmerul. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul este 250 ron la volksman, dar sfatul meu vezi daca ai vacum la turbina, ca mai stiu pe cineva care a schimbat debitmetrul si cand colo nu avea vacum la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: .....

Multumesc la toata lumea pt sfaturi...le-am facut pe toate ...le-am si curatat...s-a rezolvat acum e ok vechea problema..dar a aprut o alta...la rece(mai precis dupa o zi pe alta) dimineata mai exact cand plec la munci :huh: nu mai porneste..dau la cheie de-mi vine rau si intr-un tarziu i se face mila de mine si porneste..apoi toata ziua merge brici...si iar ciudatenie..nu se-aprinde nimik pe la bord nu da eroare pe tester.... :huh:

RESPECT FOR ALL.......

Eu zic sa schimbi bujiile ... am avut aceeasi problema( nu stateam chiar asa de mult ca tine pana pornea .....) si dupa ce le-am schimbat e ok, nici nu mai scoate fumul negru pe care-l scotea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!