Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o eroare. Masina este cea din descriere cod motor: BSE

 

 
1 Fault Found:
16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean 
            P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Lambda: 25.0 %
                    Lambda Factor: 1.008
                    Voltage: 0.420 V
                    Speed: 0.0 km/h
 
Mentionez ca am niste fluctuatii la relanti insesizabile pe turometru dar se simt. Se scutura masina cam din 5 in 5 secunde . In mers nu se simte nimic.
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, debitmetru obosit sau trage aer fals pe undeva - pe admisie

 

altfel, poate sa fie si de la pompa carburant, injectoare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am verificat toate furtunele si sunt ok toate. Nu am senzor MAF (debitmetru) , am MAP. Cel care mi-a facut diagnoza a zis ca e sonda lambda 1. Voi ce credeti? Sa o schimb?

Senzorul MAP defect are aceleasi simptome ca si MAF-ul?

Numai bine!

Modificat de MihaiVlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Am un Golf 4 1.9 SDI motor AQM si mi sa aprins un martor in bord cel cu un triunghi si o sageata rotunda peste el. Prima data nu sa oprit motorul, dar apoi cand a reaparut mi sa oprit si motorul. Am vazut ca se aprinde acel martor cand bag piciorul in accelaratie (da in nas, se aprinde matrorul si moare motorul). Totusi astazi am facut o tura de cativa kilometrii (vreo 15 sa zic) in care am forjat-o tare si nu a facut nici o problema. La scanarea cu VAG com am urmatoarele erori (pe care le sterg dar cand se aprinde matorul revin):

 

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 038 906 012 ES
   Component: 1,9l R4 EDC 0200SG  3342  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 65CA92A0FF1B1C30B2A
 
5 Faults Found:
17849 - EGR Valve (N18) 
            P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52) 
            P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109) 
            P1538 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
            P3101 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17660 - Commencement of Injection Valve (N108) 
            P1252 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0019458
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C5C27848C71ED78AD4
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory
 
Mentionez ca am schimbat si releul 109 fara nici un efect.
 
Ceva sugestii? Multumesc
Modificat de Mishu77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur, dar parca la astea 5 erori trebuie sa schimbi ECU. sa ma corecteze cineva daca gresesc. Verifica totusi si sig S234 de 10 A.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. O sa verific si siguranta de care zici, iar despre ECU .... am vazut ca unu nou e o gramada de bani (nou ca sh e mai acceptabil). La inlocuire trebuie facut ceva cu VAG-COM sau merge direct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie adaptat - imperecheat cu ceasurile - altfel nu porneste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, debitmetru obosit sau trage aer fals pe undeva - pe admisie

 

altfel, poate sa fie si de la pompa carburant, injectoare, etc

 

Florin, deci intreruperea la relanti poate fi de la debitmetru ?. Si la mine mai face figuri, corectiile pe injectoare sunt OK, maxim 0,6, deci nu cred sa fie de la ele. Debitmetrul poate sa aiba probleme care nu se vad la scanare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishu77, verifica siguranta cum zice Al_bundy , si daca totul e ok, da-mi un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie adaptat - imperecheat cu ceasurile - altfel nu porneste masina.

Exista posibilitatea sa fie si ceva contacte imperfecte? In 2 dimineti a mers fara probleme (sambata sa oprit prima data)

Mishu77, verifica siguranta cum zice Al_bundy , si daca totul e ok, da-mi un pm.

Maine o verific si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ... dar mai rar.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am o interfata vag com versiunea 11.11.3 si as vrea sa stiu cum pot vedea starea injectoarelor si a turbinei(daca este posibil asa ceva)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile compensarilor le vezi pe grupul 01 Engine - MVB 013. Pentru turbina, MAF si EGR fa-i un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti da mai multe informatii legate de operatiunea in mers?unde trebuie intrat mai precis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este off topic dar tot de vag este legat si de o problema:

 

 

Cand dau test pentru a verifica conexiunea imi zice pe k1: scurt circuit cu inpamantarea, iar pe k2 imi zice ok!

 

 ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata china ar fi "divina"

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi interfata am mai probat-o si pe alte masini si functioneaza perfect. Eu la Seatul acela mai am si o alta problema (porneste casetofonul singur) si ma gandesc ca ar avea vreun scurt  undeva si cred ca de aceea am problema si cu clona mea cand vreau sa o conectez.

 

Dar as fi vrut o solutie. La ce fire sa ma uit sau ce sa verfic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza casetofonul(scoate'i alimentarea) si mai incearca odata interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Imi apare din cand in cand eroarea asta:  am postat 3 loguri cu parametrii diferiti.

Care sa fie cauza? Multumesc

 

                Address 01: Engine       Labels: None

Control Module Part Number: 03L 906 022 LM    HW: 03L 906 022 G

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG  6183

           Software Coding: 0000071

            Work Shop Code: WSC 21520 126 173581

                      VCID: 7BFF86483AFE7F6

1 Fault Found:

 

008598 - Oxygen (LambdaSensor B1 S1 

               P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 158924 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2103.14.07

                    Time: 14:11:29

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1656 /min

                    Speed: 44.0 km/h

                    Lambda: 52.1 %

                    Mass Air / Rev.: 535.0 mg/str

                    Voltage: 0.825 V

                    (no units): 16.0

                    Voltage: 0.975 V

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0 

Wednesday,27,February,2013,17:05:28:37412

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

Data version: 20111111

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Address 01: Engine       Labels: None

Control Module Part Number: 03L 906 022 LM    HW: 03L 906 022 G

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG  6183

           Software Coding: 0000071

            Work Shop Code: WSC 21520 126 173581

                      VCID: 7BFF86483AFE7F6

1 Fault Found:

 

008598 - Oxygen (LambdaSensor B1 S1 

               P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 161524 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2103.14.18

                    Time: 14:07:06

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1863 /min

                    Speed: 97.0 km/h

                    Lambda: 54.4 %

                    Mass Air / Rev.: 585.0 mg/str

                    Voltage: 0.825 V

                    (no units): 16.0

                    Voltage: 0.975 V

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0 

Thursday,28,February,2013,19:51:10:37412

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

Data version: 20111111

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Address 01: Engine       Labels: None

Control Module Part Number: 03L 906 022 LM    HW: 03L 906 022 G

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG  6183

           Software Coding: 0000071

            Work Shop Code: WSC 21520 126 173581

                      VCID: 7BFF86483AFE7F6

1 Fault Found:

 

008598 - Oxygen (LambdaSensor B1 S1 

               P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Mileage: 161660 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2103.14.18

                    Time: 16:15:04

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1978 /min

                    Speed: 103.0 km/h

                    Lambda: 57.6 %

                    Mass Air / Rev.: 605.0 mg/str

                    Voltage: 0.750 V

                    (no units): 16.0

                    Voltage: 0.975 V

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus
P3104 - 35-10 - - - Intermittent
    (pagina 112 din topicul asta)

 

 

19560 am tot avut si eu si azi am rezolvat speta:

 

     Langa galerie unde e si clapeta e o boasca de vacum. Mno, ala de obicei nu e fixat calumea si astfel trepideaza. daca o fixezi sau o relochezi (eu asa am facut) se rezolva problema.

 

    Si inca ceva:   19560  apare strict in momentul in care opresti motorul :)

 

  Am stat conectat cu vag-ul si mi-am dat seama....Dupa fixare all good   :)

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce imi puteti zice de aceasta scanare:

 

 

 

VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20091201
 
Sunday,17,March,2013,14:52:33:63170
 
Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
VIN: TMBPH26Y023498427   Mileage: 80200km/49833miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 047 906 033 H
   Component: 1,4l SIMOS3PA   00HSSJ4G  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 13765  
   TMBDB16Y433632369     SKZ7Z0B1503191
 
2 Faults Found:
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster 
            P1650 - 35-10 -  -  - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 -  - 
Readiness: 0010 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6Q0-907-37x-ASR.lbl
   Part No: 6Q0 907 379 H
   Component: ABS/ASR 5.7 FRONT   V20  
   Coding: 00060
   Shop #: WSC 13765  
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Y0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0830  
 
6 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            41-00 - Blocked or No Voltage
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 C
   Component: 00 BN-SG.           1S33  
   Coding: 01163
   Shop #: WSC 00912  
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 601 A
   Component: 0T AIRBAG VW51      0004  
   Coding: 12372
   Shop #: WSC 13765  
 
1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: Redir Fail!
   Part No: 6Y1 919 880 C
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V11  
   Coding: 16141
   Shop #: WSC 00050  
   TMBPH26Y023498427     SKZ7Z0A1357593
 
3 Faults Found:
01176 - Key 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent
01179 - Incorrect Key Programming 
            35-00 -  - 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 32 GATEWAY  CAN    1S33  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 13765  
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.lbl
   Part No: 6Q0 423 156 L
   Component: LenkhilfeKYO        V910  
   Coding: 00140
   Shop #: WSC 13765  
 
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 E
   Component: 2S Komfortgerát     0002  
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 13765  
 
   Part No: 6Q1959801
   Component: 2Q Tõrsteuer.FS TFK 0002  
 
   Part No: 6Q1959802A
   Component: 38 Tõrsteuer.BF KLO 0001  
 
2 Faults Found:
00955 - Key 1 
            09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148) 
            62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
Sunday,17,March,2013,14:53:36:63170
VCDS Version: Release 908.0
 
                Address 25: Immobilizer       Labels: None
Control Module Part Number: Bitte Adress
  Component and/or Version: e 17 eingeben          
           Software Coding: 
            Work Shop Code:   
No Faults Found
 
  or DTCs not supported by controller
 a communication error occurred
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu eroarile astea Saturday,19,March,2011,05:56:24:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110207
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-CAP.clb
Control Module Part Number: 8K1 907 401 D    HW: 8K0 907 401 
  Component and/or Version: 2.7TDI EDC17  H01 0005
           Software Coding: 0114002C02070020
            Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM27TDI8K1907401D A01005 (AU48)
                      VCID: 2D550D87CFD1
4 Faults Found:
 
5205 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low 
          P0087 00 [039] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 121402 km
                    Date: 2013.03.19
                    Time: 15:55:03
 
5227 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low 
          P0087 00 [167] - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 121402 km
                    Date: 2013.03.19
                    Time: 15:55:05
 
5231 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low 
          P0087 00 [167] - Cannot Be Tested at this Time
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 121402 km
                    Date: 2013.03.19
                    Time: 15:55:06
 
5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275): Open Circuit 
          P1016 00 [039] - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 121402 km
                    Date: 2013.03.19
                    Time: 15:55:01
 
 
Readiness: 0 0 0 0 1 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Address 01: DTCs cleared
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Address 01: DTCs cleared
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dupa ce am facut o scanare am gasit urmatorile erori spunetimi si mie care ar fi problema si ce trebuie sa fc????

 

 

01030 - Central Locking Key Switch; Driver Side; Lock

   29-10 -Short to Ground - Intermittent

 

 

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

 30-00 - Openor Short to Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repara broasca cu pricina si inlocuieste senzorul de temperatura.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!