Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

diabolickgalati

Da, au fost verificate si stranse contactele, maine la 13 am programare la Ivas Galati (repr. Skoda) pt. un test cu VAS-ul... oricum cablul arata cam chinuit si ma gandesc ca maine dupa test in functie de ce arata si testul lor sa dau comanda de unul nou, costa cca. 481 ron si vine numai pe original... Injectorul 2 este posibil sa cedeze daca valorile lui la scanare sunt atat de apropiate de 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 4 erori stocate,daca poate cineva sa-mi spuna care e vinovata pentru turatia la ralanti variabila 900-1200 rpm,asta doar pana se incalzeste motorul dupa care ramane constant la 900 rpm.Multumesc pt rabdare

 

4 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
            P1556 - 35-10 -  -  - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
            P1144 - 35-00 -  -
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
            P1256 - 35-10 -  -  - Intermittent
18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
            P1631 - 35-00 -  -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pt ajutor.am sa incerc pe rand sa le rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da: Bora 2005 ATD 101CP + Soft TCM, 230k km

Simptome: limp mode, mesaj engine workshop, martor bujii palpaie, porneste ceva mai greu.

La scanare am obtinut:

 

 

5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground 
            P3105 - 35-10 -  -  - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground 
            P1441 - 35-10 -  -  - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground 
            P1549 - 35-00 -  - 
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground 
            P1144 - 35-00 -  - 
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal 
            P0322 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Eroarea cu engine speed sensor aparea regulat la scanari, insa in afara de pornire ceva mai grea la cald nu se manifesta altfel, si si asta foarte rar (3-4 ori pe an).
 
Maine vreau a verific cablajul care duce la aceste valve, ma gandesc ca ar putea fi o posibila problema acolo.
 
Pareri, sfaturi?
 
Multumesc anticipat ;) 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista valori maxime acceptate... ideal este ca valorile compensatiei de pe injectoare, sa fie cat mai mici.

 

la 2.99 - ai injector blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in realitate, sunt masini la care deja se simte un dezechilibru - vibratii motor, etc... cum trece de 1.... dar nu e o regula.

 

La +2 - consider ca deja sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.Aveti idee de ce la o turatie relativ mica la inj 4 am o corectie de aproape 1.6 iar de la 1400-1600 ture are corectia 0?la relanti sta undeva la 0,4.am si un tacanit care se aude doar in interiorul masinii..sa aiba legatura?imi spunea cineva ca inj este actionat de axa cu came si poate s.a uzat acea tija sau are jocul prea mare.se poate regla?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compensatia injectoarelor se verifica la relanti si cu temp lichidului de racire, peste 80 grade.

 

deci, nu are importanta cat iti arata, cand e turata.

 

da, poti avea uzuri mecanice - astea se constata abia cand desfaci capacul de la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu completari la postul meu anterior.

Azi dimineata dupa ce am ajuns la servici am verificat siguranta 34 si era arsa. Am pus de proba alta siguranta imprumutata, am pornit motorul dar mesajul engine workshop nu a disparut. Dupa schimbarea sigurantei trebuie sa sterg erorile cu Vag-com-ul ca sa dispara mesajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sterge erorile si vezi daca reapare mesajul - si eroarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, am facut un test la masina si mi-a dat cateva erori si vreau sa stiu daca sunt grave si cum le pot rezolva. Erorile la motor sunt:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Si o eroare la HVAC( care nu stiu ce este) :
1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
35-10 - - - Intermittent
va multumesc pentru ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cele 2 fire de la alternator si turbina baga prea mult si intra in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa faca bine contact, sa nu fie oxidate, verifica cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda 1,9 tdi 90 cp alh; 2006 ,

martori aprinsi in bord : motor si esp

diagnoza : injection deviation 27,9 grade BTDC in conditiile in care maxim admis este 4 grade BTDC

problema datorandu-se pompei de injectie in care s-a inlocuit  pistonul de la valva de injectie (n108), spart.

s-au verificat si : solenoidul de la valva de injectie, solenoidul de pe injector

pana aici toate bune si frumoase,

Dupa remontarea pompei si punerea distributiei la punct avansul era de 10 grade, se da avansul mai mic din fulia pompei dar la un avans mai mic de 5 grade motorul nu mai porneste sau porneste f greu cu mult fum alb.

In continuare martorii amintiti mai sus se aprind si la scanare spune ca-i avansul mare.

(daca n-am postat unde trebuia, cer scuze si rog relocarea )

multumesc anticipat!

Modificat de nelco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  In primul rand vreau sa va salut pe toti si sa va spun ca acest forum este minunat, multi membri au gasit ajutor aici.

  In alta ordine de idei am o problema cu masina mea, SOT MY 2006 1,9  ALH : cand accelerez mai tare, de regula la deal si la 2700-3000 rot/min, intra in limp mode, cateodata aprizandu-se si martor motor. Daca repornesc motorul totul reintra in normal. La scanare a dat eroarea P 1557 /17965/005463 - Positive deviation. Supapa EGR, geometria variabila au fost curatate, s-a probat un alt actuator N75, am iesit cu ea inafara localitatii si am schimbat treptele de viteza la turatii mari, fara nici un rezultat. Mentionez ca masina are 65.000 de km reali. 

 Aveti cumva vreo idee ? Sau poate cineva s-a mai lovit de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa log in mers si regleza tija actuatorului - mai lungeste-o un pic

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 O sa incerc sa fac un log in mers. Am facut unul dar persoana respectiva nu l-a salvat. Mi-a fost frica sa umblu la tija aia.Era sigilata din fabrica, nu s-a umblat la lungimea ei.Totusi - cum adica lungita?Sa desfac piulitele si sa imping de parghia de actionare a geometriei mai in exterior? Cam cu cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e posibil ca la un scan normal atat auto cat si pe engine sa nu fie nici o eroare de evap(canistra carbon) iar cand dau output test pe ea sa imi dea short to ground ?! se bat cap in cap sau chiar e ceva !? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  In primul rand vreau sa va salut pe toti si sa va spun ca acest forum este minunat, multi membri au gasit ajutor aici.

  In alta ordine de idei am o problema cu masina mea, SOT MY 2006 1,9  ALH : cand accelerez mai tare, de regula la deal si la 2700-3000 rot/min, intra in limp mode, cateodata aprizandu-se si martor motor. Daca repornesc motorul totul reintra in normal. La scanare a dat eroarea P 1557 /17965/005463 - Positive deviation. Supapa EGR, geometria variabila au fost curatate, s-a probat un alt actuator N75, am iesit cu ea inafara localitatii si am schimbat treptele de viteza la turatii mari, fara nici un rezultat. Mentionez ca masina are 65.000 de km reali. 

 Aveti cumva vreo idee ? Sau poate cineva s-a mai lovit de problema asta.

Ai probat si cu alt actuator si cu alta electovalva N75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am probat cu alta electrovalva N75.Alt actuator nu am probat si nici nu prea as avea de unde face rost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelco daca dai setare de baza in grup 004 cu motorul pornit , se misca valorile la avans(cel real)?

Radlog pe N75 ai un furtun care iti merge la filtru de aer, scoate furtunul acela de pe n75 si vezi asa, eventual fa si un log. Daca tot iti face probleme atunci mai verifica o data geometria/actuatoru.

Mr VW aia este o interpretare a vag-com-ului, cand dai output test normal ca ecu iti pune la masa firul ce duce la canistra de carbon, de aceea iti soune acolo short to ground. Nu are rost sa iti faci probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!