Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Sub masina in partea pasagerului deci in partea dreapta a masinii sunt niste fire care au legatura cu pompa de motorina si filtrul de motorina....acestea sau rupt la impact cu solul erau protejate de un plastic,2 fire au fost rupte sau lipti si sa rezolvat problema.Mersi pentru raspuns si scz ca nu am postat cum trebuie Revelion fericit !!! Eroarea completa o postez acum ca pe viitor sa se stie!

Log-WAUZZZ8K99N025189.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

la un audi a6 din 2001 motor 2.5 tdi am urmatoarea eroare cu vcds -

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl

Control Module Part Number: 4B0 907 401 C

Component and/or Version: 22.5l/4VT EDC G000SG D62

Software Coding: 01012

Work Shop Code: WSC 79961

VCID: 1E37DA4BB277

1 Fault Found:

01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)

27-00 - Implausible Signal

Readiness: N/A

- si martorul de bujie licare in bord

la aceasta masina s-au infundat sitele din rezervor s-a scos pompa s-a curatat si totul a fost ok, pana cand a s-a aprind in bord becul de motorina (100 km pana la pompa) si dupa ce s-a facut plinul masina a pornit f greu si licare aceasta bujie in bord

masina este a unui prieten si m-a rugat sa-l ajut cu ajutorul vostru ca nu-i da nimeni de cap la aceasta eroare

va multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- check wiring, fuel transfer pump, fuel level sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers acuma seara cu masina sa il incalzesc la 90 sa vad cum sta avansul cand e antigelul la 90 de grade ca pana acum cand verificam era mai rece si surpriza: nu mi se incalzeste la 90,acu indica 90 insa pe VAG doar 80.2 maxim.A inceput sa imi indice ca e la 90 la bord de cand era la 73-74 de grade pe VAG,insa am facut cred vreo 12-13 km din acel moment,si mai mult de 80.2 nu urca,ba mai mult mi-a coborat la 79.1 grade.Afara erau -2 grade,deci nu era foarte frig.Pe bord mi-a ramas la 90,nu s-a clintit de acolo,acuma mai degraba ar fi G62 sau termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as da 100 ron si as scapa de dubii...as dormi linistit noaptea...

vad ca de mult te chinui sa descoperi de la ce porneste greu...si te chinui pentru niste piese ieftine si usor de schimbat...care nu necesita service:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g62 e un senzor care masoara temperatura.

termostatul deschide cand ajunge temp la 87 grade (aprox). probleme la pornire iti face doar g62.

acum...indicatorul din bord de cine este comandat? daca este comandat de g62 (care presupunem e defect) atunci indica gresit temp.

oricum nu indica corect la nivel de grad (arata 90 dar apa poate sa aibe 92 sau 86 grade, de exemplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 - sunt de fapt doi senzori intr-o singura carcasa... senzor, cum vreti sa ii zicem - G62 si G2 - sintetizand -

-unul transmite informatia catre ECU - respectiv G62

-celalalt transmite informatia catre cluster - respectiv G2

-faptul ca ceasul indica 90 de grade iar temperatura reala - cea care o vezi cu VCDS-ul, este mai mica sau mai mare.... v-am mai zis ca asa este normal.

Daca vrei, se poate modifica dump-ul clusterului, sa arate temp reala, dar te enerveaza, niciodata nu va sta pe 90.

- acum, depinde ce termostat ai pe masina - daca ceasul iti ajunge la 90 grade, atunci nu are nimic termostatul.... poate dupa un drum lung, sa vezi temperatura mai aproape de 90 de grade, pe VCDS.... si poate, nici termostatul nu mai este la prima tinerete....

P.S.... eu v-am zis ca la diesel, scade temperatura, daca stai mai mult pe loc cu ea, la relanti.... cand e frig afara.... chiar si cu un termostat bin.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul de temp antigel si degeaba,tot nu urca peste 80 de grade,apoi am pus mana pe furtunul unde e situat termostatul,sa vad daca dupa el se incalzeste si da,era foarte cald,deci ramane pe deschis cand ajunge apa la 80,deci clar e obosit termostatul,asa ca o sa pun unn termostat nou si senzorul s-ar putea sa il las cel al masinii original ,este OEM,chiar daca acu urca la 90 termostatul e de vina.La bord incepe sa se puna pe 90 cand antigelul e pe la 75 de grade si normal ca ramane pe 90 deoarece la mine abia dupa 80 incepe sa ramana pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM e diesel sau benzinar?

Daca e diesel eu nu cred ca este vreo problema la termostat sau G62. Cel putin din ceea ce ai scris pana acum.

Am tot diesel, iar la temperaturile astea de sub cateva grade mie nu-mi trece de 60 de grade temperatura nici daca as sta 6 ore cu motorul pornit. Daca plec la un drum lejer prin oras, nu trece temperatura de 80 de grade. Daca merg pe afara cu viteza peste 70-80 km/h, apa trece de 80-86 grade. Nu am probleme cu termostatul cum probabil ai crede tu. Cand temperatura lichidului trece de 75 de grade, in bord imi ajunge acul la 90 si sta fix acolo.

P.S. daca vrei sa vezi daca trece apa de 80 de grade, pune motorul la o sarcina medie. Adica mergi in afara localitatii cu 90-100 km/h

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce n-am inteles?

Eu incercam sa te ajut, dar daca esti scump la vorba, scuza-ma ca ma bag in seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt scump la vorba,dar tocmai aia am spus si eu ca in momentul in care imi arata 90 la bord am 75 pe vcds,si mie imi raman epe deschis abia la 80 deci mie imi arata corect la bord,pentru ca la 75 cand deja pe bord avem toti 90 mie termostatu imi e bun,abia de la 80 ramane deschis si nu ii permita sa urce mai sus,am zis ca am pus mana pe furtun si e cald,desi ar trebui sa fie rece,pentru normal nu trebuia sa deschida,intelegi?eu am inteles ce ai zis tu ,dar am scris ca am descoperit ce e baiu,clar termostatul si nu G2/G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa nu mai bajbai, asa cum ai facut, schimband degeaba G62, verifica-le cum trebuie. Termostatul se verifica intr-un vas cu apa care se pune la fiert. Trebuie sa inceapa sa deschida la 85 grade, la 105 grade deschiderea sa fie maxima, de 7 mm.

G62 se verifica similar, la o temperatura cunoscuta se masoara rezistenta senzorului.

Metoda ta este aproximativa, deoarece G62 si termostatul nu sunt dispuse in acelasi loc in circuit, asadar lichidul de racire poate avea temperaturi diferite in locuri diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de sfaturi,oricum maine iau termostat nou si il pun,poate voi pune senzorul meu inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un cod si nu ce inseamna.

Putin ajutor va rog.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

Part No: 1J0 920 802 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28

Coding: 01142

Shop #: WSC 00000

VCID: 254B8030BFFA196

Subsystem 1 - Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1680606

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1680606

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01176 - Key

01176 - Key: Signal too Low

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Immobilizer
    • Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil faulty
    • Immobilizer Reader Coil faulty
    • Immobilizer Transponder in Key faulty OR incorrect Transponder in Key

    [*]Remote Control

    • Remote Control Battery low
    • Remote Control faulty OR incorrect Remote Control used

Possible Solutions

  • Immobilizer
    • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil
    • Check Key Immobilizer Transponder Status
      • See Measuring Value Blocks (MVB)

      [*]Check/Renew Immobilizer Key Matching

      [*]Check/Replace Key

    [*]Remote Control

    • Check/Replace Remote Control Battery
    • Check/Replace Remote Control

Special Notes

  • If found on a New Beetle, can be caused by the Insulation Displacement Crimp (IDC) terminals that are used for the reader coil at T32a/2 and T32a/17 (green connector) that result in poor contact. This can degrade the signal from the key.
  • This Fault Code can be stored in due to Remote Control or Immobilizer Problems. On most Models these systems are separate and should therefor also be diagnosed separately.
  • In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experiencing an Immobilizer related Problem! On most models using conventional keys, the Engine will still start but cut out after 1-3 Seconds if an Immobilizer related Problem is the cause. On models using Kessy Systems and Electronic Keys, most systems in the car won't power up at all if if an Immobilizer related Problem is the cause. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Instrument Cluster powers up, and engine cranks but doesn't fire at all or engine won't crank) this is likely NOT Immobilizer related.
  • When found in Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4B) or Audi A8 (4D), check Wiring from Immobilizer Control Module to Immobilizer Reader Coil. A known issue would be the Length of the Wiring, an optimized Replacement Part may be available (8D0-972-275).
  • May be stored in Combination with 17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer in Engine Control Module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a verifica si apoi rezolva problema asta pot sa o fac cu vcds-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bateria din telecomanda in prima faza, sau macar masoara cu un multimetru, trebuie sa aibe peste 3V in conditii normale. daca valoarea tensiunii din baterie e mai mica de 3V schimb-o. E cea mai simpla, si cea mai putin costisitoare varianta, si cea mai probabila dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este de la inchiderea centralizata after market pe care am montat-o acum o saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da un Audi A3 an 2006-2007 cutie DSG,140 CP, cu urmatoare eroare:

VIN: WAUZZZ8P34A169221 Mileage: 112700km/70028miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Part No SW: 03G 906 016 DT HW: 028 101 189 2

Component: R4 2,0L EDC G000AG 7000

Revision: 12345678 Serial number: AUX7Z0D3FNK096

Coding: 0000078

Shop #: WSC 00106 219 85960

VCID: 78FBECD37013

2 Faults Found:

19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal

P3007 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 8.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 00101011

Idle Stabilization: 0.0°KW

(no units): 48.0 Masina manifesta probleme la pornirea la rece si la cald dar cel mai urat face in mers cand are niste intreruperi destul de urate,nu se opreste in mers doar se intrerupe puterea pt cateva fractiuni de secunda si are un tremurat urat asa smacit parca,la relanti nu se manifesta nicicum.E singura eroare pe masina,m-am gandit ca ar fi de la cutie dar pe cutie nu e nicio eroare,au fost verificate tot ce se putea pe ea.A mai ramas acest sensor dar am citit pe forum ca au fost care l-au schimbat si la fel facea doar ca s-ar putea sa fi fost distributia sarita de la punct.Alte sfaturi daca in urma schimbarii distributiei(urmeaza curand) si a senzorului respectiv si verificarea cablajelor la senzor ca incepem cu astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu distributia, e ok - dupa asa cum ai zis si tu - verificat cablaj, pana in ECU, inlocuit senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham,am sa revin cu rezultatul dupa ce schimbam distributia si verificam(inlocuim) senzorul si circuitul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai firele in zona de trecere dintre motor si caroserie, pe langa electromotor in acel tub de copex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific si acolo,ms Al.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti si La multi ani!

Am si eu o eroare: 1 Fault Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

Am inlocuit acest senzor,am curatat toate mufele,toti ceilalti senzori,adaptat clapeta,inlocuit sonda temperatura antigel,acumulatorul,am incercat sa pornesc cu alta cheie si nimic. Cum scade temperatura sub -2,-3 grade,dimineata porneste foarte greu,iar daca insist sa-i dau mai mult la automat porneste dupa cca 20 secunde, dar se aprinde motorasul,,ESP-ul plus mesaj computer ulei STOP. De fiecare data apare aceasta eroare,mai sus mentionata. Motorul este 1.6,16v cod AUS, 77kw. Distributia este schimbata de aproximativ 2500km,am inlocuit si oringurile de la regulatorul de presiune,furtunasul de vacuum.filtru benzina .Am masurat si presiunea pompei de benzina si aceasta scoate doar 2,7 atmosfere. Alt simptom atunci cand dau la automat este ca releul pompei de benzina tacane cu intermitenta tac..tac...tac.Sincer nu stiu ce sa-i mai fac,decat sa-i dau foc.Daca ma ajutati cu un sfat care va duce la remedierea problemei,promit sa va caut pentru a va multumii.

Mentionez ca dupa prima pornire nu mai este nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!