Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Merci de raspuns.

Cum fac setarea de baza!?

Km sunt dati inapoi in vag com...si pe bord apar cei reali!? Ciudat...de obicei e invers.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Modificat de YoYo_man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a jucat cineva la ei si nu a mai stiut cat a pus.... sau poate e ECU schimbat si nu au facut corelarea lor.... cine stie - oricum, nu e normal sa fie asa.

Intra pe AutoHvac mergi la Basic Set - GO- si o sa inceapa sa faca setarea de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

revin si eu cu niste erori recent aparute dupa ce luna trecuta am schimbat sonda lambda 1.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 034 DR

Component and/or Version: MARELLI 4MV 4566

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

Additional Info: WVWZZZ1JZ3B095505 VWZ7Z0B6469456

VCID: 65C5B5A7D7A1

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

cam care ar fi cea mai indicata metoda de rezolvare a pb? eventual ajuta cu ceva daca dau jos catalizatorul definitv?

multumesc.

salutare.

revin si eu cu niste erori recent aparute dupa ce luna trecuta am schimbat sonda lambda 1.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 034 DR

Component and/or Version: MARELLI 4MV 4566

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

Additional Info: WVWZZZ1JZ3B095505 VWZ7Z0B6469456

VCID: 65C5B5A7D7A1

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

cam care ar fi cea mai indicata metoda de rezolvare a pb? eventual ajuta cu ceva daca dau jos catalizatorul definitv?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca postezi aici cred ca vei avea mai mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog un pic de ajutor

touran 2.0 tdi 140cp bkd cu urmatoarele erori

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 044 AF

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0505

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 6BD1C39F3145

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

Am facut un test si la air flow flap positioning imi cateva secunde ca in prima poza si cateva srcunde ca in a doua. Care e problema? Ce e air flow flap asta si cum o pot remedia. Merci.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

post-2003-13492945812813_thumb.jpg

post-2003-13492945898886_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da o setare de baza, la climatronic.

Daca eroarea reapare, nu-i bai atata timp cat servomotorul lucreaza. Cand nu lucreaza, atunci trebuie dat jos si reparat (daca se mai poate) sau inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat setare de baza si reapare. La test apare cabin poze si nu stiam exact ce inseamna cele 4 casute....in fine...cat merge e ok.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu pornirea mi-a rezolvat-o cineva din soft, iar cu acceleratia intarziata si consumul mare numai nu ii da de cap, nu da nici o eroare pe tester nimic, verificat pompa motorina, pompa tandem si nimic....mai are cineva vreo idee ce as putea sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna azi m-am uitat in 17-instruments la MVB grup 22, 23, dupa cum am primit indicatii aici pe forum, dar nu prea stiu ce se vede pe aceste canale in fiecare camp

poate ma ajuta cineva?

atasez si un screen-shot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce vroiai sa vezi acolo. Ai o cheie care o recunoasta masina si tot lantil cip-IC-ecu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata a fost debitmetrul de aer si tot singur am rezolvat ca pe baza la meseriasi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu erorile de mai jos?

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 4F0 910 402 N HW: 4F0 907 401 B

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0011372

Shop #: WSC 02334 785 00200

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

3 Faults Found

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit

P161C - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144813 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.06

Time: 11:29:27

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 136.5 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 13.68 V

Duty Cycle: 22.9 %

Temperature: 26.1°C

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)

P2196 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144860 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.07

Time: 19:54:31

Freeze Frame:

RPM: 1680 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 96.3 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 61.8 %

(no units): 0.0

(no units): 16.0

009236 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Voltage too Low / Air Leakage / Sample Error

P2414 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 25

Mileage: 144868 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.07

Time: 22:30:11

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 78.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 52.8 %

(no units): 0.0

(no units): 80.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy-am immo off si mi sa spus sa verific in instruments pe grup 22, 23 daca cip-ul e ok, si eram curios unde se vede treaba asta.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema porneste foarte greu si vr sa stiu ce tre sa schimb si anume si ce injector este dus...multumesc

masina este awx din semnatura

5 Faults Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 - -

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 - 35-10 - - - Intermittent

18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction

P1664 - 35-00 - -

injectorul 1 +2.54

2 +0.66

3 -3.01

4 +0.54

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce vroiai sa vezi acolo. Ai o cheie care o recunoasta masina si tot lantil cip-IC-ecu e ok.

Sorry, nu e ok, ca sa fie OK trebuiau sa fie 1.

salut am si eu o problema porneste foarte greu si vr sa stiu ce tre sa schimb si anume si ce injector este dus...multumesc

masina este awx din semnatura

5 Faults Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 - -

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 - 35-10 - - - Intermittent

18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction

P1664 - 35-00 - -

injectorul 1 +2.54

2 +0.66

3 -3.01

4 +0.54

Cam multe probleme. verifica cablajul si contactele la toate injectoarele, senzorul de turatie motor, senzorul de presiune/temperatura admisie, si mai grav e poroblema cu softul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema porneste foarte greu si vr sa stiu ce tre sa schimb si anume si ce injector este dus...multumesc

masina este awx din semnatura

5 Faults Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 - -

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 - 35-10 - - - Intermittent

18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction

P1664 - 35-00 - -

injectorul 1 +2.54

2 +0.66

3 -3.01

4 +0.54

ce sa aiba softul masinii?

dar despre injectoare ce zici care este dus de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ai citit mai sus ???? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit dar nu stiu ce injector este dus ...cel k -3 sau cel k plus 2.54

injectorul 1 +2.54

2 +0.66

3 -3.01

4 +0.54

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, injectorul nr.1.

In schimb, trebuie rezolvate toate problemele, dupa care te focalizezi pe injectoare.

cauta si vezi sa nu ai probleme la cablajul din compatimentul motor. Verifica cablajul dintre senzori - senzor presiune, senzor turatie - pana la ECU.

Eventual, se rescrie harta originala sau se probeaza cu alt ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge alt ecu pt ca tre imobilizerul scris k nu imi ia cheia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma, stiu asta.....

Eu cand pun un ECU de proba pe masina (ca am special cateva pentru probe), ii fac immo off (si masina porneste direct) - si pot verifica linistit cu el, ceea ce vreau.

Dupa aia, daca e nevoie, il adaptam pe masina.... simplu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma scanarii unui Audi a6, 2.0tfsi, imi da urmatoarea eroare. Mentionez ca masina are un relanti oscilant, in rest totul merge perfect. In sarcina nu se mai simte oscilatia. Daca sterg eroarea, oscilatia se accentueaza, pana ce motorul isi creste singur relantiul, la aprox. 1000rpm. Am curatat clapeta de acceleratie, am adaptat-o, dar fara folos.

Wednesday,10,October,2012,13:00:50:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Control Module Part Number: 4F2 910 115 B HW: 4F2 907 115

Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0040

Software Coding: 0105000302070120

Work Shop Code: WSC 02325 785 00200

VCID: 1F49E74FB57D

1 Fault Found:

008825 - Leak in Air Intake System

P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144424 km

Time Indication: 0

Date: 2012.10.10

Time: 12:56:52

Freeze Frame:

RPM: 755 /min

Load: 14.1 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 81.0°C

Temperature: 35.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.716 V

Readiness: 0110 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ii pot da immo off? eu am o interfata pt scanat vag com 3.14 parca pot rezolva k ea cv este inregistrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy- eu chiar nu inteleg, poate sunt eu batut in cap, dar ce nu e ok la mine.

Sunt mai la inceput ...intelegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!