Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am scanat si eu masina unui prieten, e un Golf IV 1.9 TDI PD (ATD), iata niste erori:

5 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Imi puteti da niste idei? Am citit pe aici: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes

cam ce inseamna dar totusi am nevoie si de sfatul vostru.

Daca as putea sa fac niste loguri in mers zicetim ce Grup Mesarument si il fac.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Senzorul temperatura lichid racire - scurt la +, e pa! Trebuie inlocuit.

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Posibilitate foarte mare ca mecanismul de reglare a geometriei variabile in turbo sa fie intepenit si face presiune prea mare; probabil ai si martorul "check engine" aprins pe bord. Turbo necesita curatare. Cauze-mers subturat, acumulari de funingine in turbo.

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

Intrerupator pedala frana, musai schimbat. Sigur ai si martorul de bujii incandescente aprins intermitent pe bord.

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Injectorul pompa de pe cilindrul 1 nu functioneaza corect (defect electric), de-aici si rateurile "missfire" pe acelasi cilindru. Trebuie dat capacul de chiulasa jos si verificat/stransi papucii mufei injectorului nr.1. Daca defectul persista, injectorul pompa necesita inlocuire.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut stimati colegi....

in urma unei scanari al unui golf 4 din 2001 am gasit urmatoarele coduri de eroare..

problema e ca nu stiu sa le interpretez..

daca ma poate ajuta cineva rog sa posteze..

va multumesc anticipat.

1 Fault Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

Work Shop Code: WSC 00028

2 Faults Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

19456 - Glow Plug Indictor Light (K29): Malfunction Message from Instrument Cluster

P3000 - 35-00 - -

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ..

am scanat cu vag 701 un golf 4 2001 tdi 116cp/6 trepte si au aparut urmatoarele erori....

problema este ca nu stiu exact la ce se refera si nici daca trebuie inlocuti senzorii respectivi sau doar curatate contactele lor

mentionez ca masina la pornire prezinta un huruital motorului timp de 5-10 secunde apoi toarce zgomotos,dar rotund, iar in mers si de multe ori la demararea de pe loc da sa se inece(da in nas)...si parca nu mai are aceeasi vlaga cum avea inainte..

va multumesc anticipat ptr. raspunsuri..

1 Fault Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

2 Faults Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

19456 - Glow Plug Indictor Light (K29): Malfunction Message from Instrument Cluster

P3000 - 35-00 - -

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat cu search dar nu am gasit ce cautam....

am postat acolo acum..

multumesc . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reseteaza tot si vezi ce ramane....dar de "00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus " nu scapi.....e senzorul din baia e ulei si costa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi injectoarele sa nu aiba probleme...aaaaaaaaaaaaa si mai vezi carbunele de la catalizator mai bine zis catalizatoru

Modificat de alexandrunay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus - dau la cheie de-mi vine rau si intr-un tarziu i se face mila de mine si porneste

Adica dai la cheie, invarte electromotorul da nu porneste ? sau nici nu invarte electromotorul bine sau deloc ?

la mine e varianta B. Dimineata pun contactul , se sting becurile de la bord , rotesc mai departe cheia , se aude un click la un releu de sub bord ca si cum ar cupla ceva concomitent "flambeaza-ca sa zic asa" intensitatea luminoasa a bord-computerului ca si cum ar fura ceva curent insa electromotorul nu invarte. Dupa ce dau drumu la cheie pe pozitia de "contact pus" intensitatea luminoasa revine la normal. Dupa mai multe incercari , injuraturi si asa mai departe repet operatia , invart sa porneasca si stand cu cheia "invartita " sa demareze , dupa cateva secunde incepe sa invarta absolut normal, pornirea fiind rapida .

Daca opresc motorul dupa cateva zeci de secunde si pornesc iar exista din nou o intarziere de 1 secunda intre momentul in care actionez cheia si momentul in care se pune in miscare demarorul. Pe masura ce se incalzeste motorul aceasta intarziere se reduce la zero. Dupa ce parcurg 1-2 km masina porneste normal tot restul zilei . Mentionez ca am dat vina pe baterie si am cumparat una noua (Bosch silver-plus) montata la un service autorizat , desi la masuratori cea veche era ok( avea si indicator al gradului de incarcare - cu pata verde).

In mod sigur este de la sistemul de comanda al demarorului (exclus carbunii demarorului pentru ca atunci cand se pune pe treaba invarte bine)

Poate a mai patit cineva si imi spune si mie cum a dres-o ca mi-e "greu" sa o iau prin eliminare.(contacti, bobina-starter, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat un Audi A4 1.9 TDI (B5) si a aparut eroarea:

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Imi puteti da niste sfaturi? MAF e debitmetrul nu?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, debitmetrul de aer. Si faptul ca ai "implausible signal" inseamna ca da valori eronate complet. Sunt mari sanse ca sa debitmetrul sa fie irecuperabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Ma poate ajuta cineva si pe mine !

00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

Multumesc!

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o problema de contact, partea mecanica sau electrica. Unde ai gasit eroarea asta? in 01-engine electronics? Ai avut vreodata neplacuta surpriza ca masina sa nu iti porneasca?

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot la contact trebuie umblat. cel mai probabil partea electrica a contactului.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum trebuia si grupul 10 sa se vada pozitia pedalei deci 3, 10, 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cum pot afla cate grupe de masura am la masina mea?(passat 20011.9 TDI AVB)

Modificat de misu_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti citi blocurile 01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,15,16,18,20,22,23,125.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut la Bora unui prieten un test cu Vag-Com si au iesit urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 HF

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 5995

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ5W048230 VWZ7Z0D0761100

1 Fault Found:

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01266

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01266

3 Faults Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)

30-00 - Open or Short to B+

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 826 B

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V22

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ5W048230 VWZ7Z0D0761100

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 18 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-00 - -

Treaba e urata, electrovalva de "oprire" a combustibilului nu functioneaza. Problema este ca daca nu este un cablaj intrerupt (cablajul de la calculatorul de motor direct la pompa de injectie), defectul s-ar putea sa fie chiar in pompa de injectie, prin urmare trebuie data jos si dusa la service.

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)

30-00 - Open or Short to B+

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Pe climatronic sunt mai multe defecte: unul ar fi pe presostatul de agent refrigerant F129. Cel mai intalnit defect ar fi ca fie nu mai e agent in instalatie fie chiar presostatul s-a defectat (se gaureste pur si simplu si pierde agentul prin el). Despre G107 nu prea stiu nimic: defectul spune ca senzorul are scurt la plus, deci sigur nu mai e senzor acolo, sunt doar 2 cabluri puse pe direct, sigur trebuie schimbat.

V71 e motorasul care controleaza clapeta de aer, foarte probabil clapeta e mizerabila si nu isi mai poate regla pozitia de zero; trebuie demontat si curatat blocul de clapete de aer.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 826 B

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V22

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ5W048230 VWZ7Z0D0761100

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Aici ai 2 defecte care sunt defapt unul singur: necomunicare in reteaua CAN a ceasurilor de bord cu calculatorul de motor. la platforma veche ceasurile de bord tineau loc si de un fel de Gateway, asa ca al 2-lea defect e acelasi cu primul. Trebuie vazut exact ce e acolo, nu-i de speriat oricum, este defect intermitent. Probabil prietenul tau a avut vreodata neplacuta surpriza de a da la automat si masina sa nu porneasca.

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 18 Komfortger

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva cum se anuleaza testu de becuri cu vag-com-? ...adica daca in loc de becuri pui leduri ecu nu le vede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva cum se anuleaza testu de becuri cu vag-com-? ...adica daca in loc de becuri pui leduri ecu nu le vede

si pe mine ma intereseaza asa ceva.de vreo luna am pus triple cu leduri si imi arata eroare in bord de fiecare data cum pornesc masina si este foarte inervent sa imi bipsuie intruna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!