Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Daca alergi dupa 2 iepuri ( adica scrii problema ta in 2 topic-uri) risti sa nu prinzi niciunul, si mai incalci si regulamentul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G@bryel din ce vad eu nu mai ai probleme(0 erori), acele coduri reprezinta tipul de ecu si versiunea lui de soft, iar faza cu Redir Fail! la label este de la vag-com tau sau lipsesc din folder. Legat de clapetele de aer, daca le-ai montat corect nu mai trebuie sa mergi la reprezentanta sa le adapteze.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu masina din semnatura astazi in mers in viteza a-3-a 1600 de ture am accelerat a inceput sa terpideze motorul cu schimbator de viteze cu tot si in masina se simtea o vibratie destul de mare se auzea si un zgomot mai pronuntat al motorului paraca aveam tractor am oprit am m-am uitat la motor se misca destul de rau dupa ce am oprit si am pornit iar a revenit la normal am facut astazi 400 de km si nu a mai facut asa ce poate avea motorul nu era rece facusem vreo 7 km prin oras sa fie motorina devina , pompa ,sau injectoarele, alimentez doar cu Max Motion Diesel de la OMV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu ar trebuie montate cu un VAS special pentru reglarea clapetelor in mV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema asemanatoare la 1.8t accelerez si pleaca mai greu iar daca slabesc acceleratia te lipeste de scaun am facut scanare si da ceva de genul amestec benzina aer slab am fost la mai multi meseriasi dar nu iam dat de cap am schimbat furtunele de vacuum clapeta acceleratie injectoarele daca poate sa ma ajute cineva cu informatii sau pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din greseala am postat in aria motoarelor pe benzina prima data si imi cer scuze moderatorilor,

am o bora din 2001 1,9 tdi ajm si am o problema cu becul de la esp care s-a aprins,am luat contactul am pus dni nou,si de atunci nu am ami avut probleme insa la scanare cu vag com am depistat urmatoarea eroare

Brake Pressure Release Solenoid (F84) intermitent ,ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84) Possible Causes

  • Switch for Brake Recognition (F83) faulty
  • Wiring to Switch for Brake Recognition (F83) faulty
  • Brake Booster faulty

Possible Solutions

  • Check Switch for Brake Recognition (F83)
  • Check Wiring to Switch for Brake Recognition (F83)
  • Check Brake Booster

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut la 3.0 TDI si in urma unei scanari am urmatoarele ORORI :) :

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 4F0 910 402 N HW: 4F0 907 401 B

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0011372

Shop #: WSC 02334 785 00200

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

3 Faults Found

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit

P161C - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144813 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.06

Time: 11:29:27

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 136.5 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 13.68 V

Duty Cycle: 22.9 %

Temperature: 26.1°C

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)

P2196 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144860 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.07

Time: 19:54:31

Freeze Frame:

RPM: 1680 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 96.3 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 61.8 %

(no units): 0.0

(no units): 16.0

009236 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Voltage too Low / Air Leakage / Sample Error

P2414 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 25

Mileage: 144868 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.07

Time: 22:30:11

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 78.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 52.8 %

(no units): 0.0

(no units): 80.0

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema interesanta:

Audi a4 B7, cod motor BRD (170cai) injectoare piezo.

Motorul merge sacadat, in 3 clinidrii, nu are putere si iti este mai mare mila de el..Scutura toata masina.

Am scanat cu vcds si nu apare nici o eroare.

Compensarile la injectoare arata ca in imagine

Ce ar putea fi problema oare?

Mentionez ca acum cam o luna mi s-a oprit motorul in mers, pe autostrada, cu tempomatul pus (cam pe la 2300 rotatii, a palpait spirala galbena de 2-3 ori..) Am repornit din mers, insa nu mai mergea tempomatul. Dupa un timp si-a revenit). Nici pentru asta nu apare eroarea.. Daca ar fi injectoarele, nu ar trebui sa nu mai porneasca motorul? (am schimbat doua pana acuma, de fiecare data a palpait spirala si s-a oprit motorul instantaneu)

post-43222-0-51554700-1348825449_thumb.j

post-43222-0-99201000-1348825457_thumb.j

post-43222-0-19697500-1348825465_thumb.j

Modificat de DaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau este pompe dusse, cu injectoare Siemens... de aici problema.

Injectorul nr 1, nu arata prea bine - de acolo si problema.

Ai incercat sa verifici cablajul lui ? daca totul este ok, incearca o reglare a lui. Daca tot nu isi revine, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. trebuie demontate multe pentru verificarea cablajului?

2. n-ar trebui sa apara o eroare ceva in cazul asta?

3. cum fac reglarea lui? vagcom sau pe cale mecaninca

3. injectoarele unu si doi ar trebui sa fie injectoarele schimbate (continental cica)noi.

Modificat de DaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.nu trebuie demontat - se da jos capacul de la chiulasa.

2.erori - sigur ai avut, daca ti-a clipit si spirala - treaba e clara

3. Posibil - continental = siemens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a clipit acu aproximativ o luna, cand s-a oprit masina in mers...

acuma nu mai clipeste nimic.. doar ca merge in 3 clindrii, si-ti clantane dintii in gura, asa scutura.

zilele trecute, cand am scanat sa vedem ce are, nu aparea nici o eroare..

sa se fi auto sters in perioada de o luna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarele erori de care tare as vrea sa scap va rog ma ajuta cineva cu interpretarea lor dar mai ales cu informatii despre cu se pot elimina:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

01177 - Engine Control Unit

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deztgmures prima eroare unde o ai? pe motor?, a doua banuiesc ca e pe bord si apare cand motorul are immo off facut. prima eroare daca este pe motor, de obicei iti apare de la senzorul de nivel ulei de la bord. Posteaza o scanare completa bord si motor dupa ce ai incercat sa stergi erorile.

DaBlue incearca sa muti inj 1 la 2 sau la 3 si viceversa sa vezi daca se muta corectia, daca ramane la 1, ai ceva probleme mecanice(ori la cilindru respectiv ori la axa cu came)

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu erorile de mai jos?

Mai putin prima...

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 4F0 910 402 N HW: 4F0 907 401 B

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0011372

Shop #: WSC 02334 785 00200

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

3 Faults Found

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit

P161C - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144813 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.06

Time: 11:29:27

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 136.5 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 13.68 V

Duty Cycle: 22.9 %

Temperature: 26.1°C

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich)

P2196 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 144860 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.07

Time: 19:54:31

Freeze Frame:

RPM: 1680 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 96.3 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 61.8 %

(no units): 0.0

(no units): 16.0

009236 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Voltage too Low / Air Leakage / Sample Error

P2414 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 25

Mileage: 144868 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.07

Time: 22:30:11

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 78.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Duty Cycle: 52.8 %

(no units): 0.0

(no units): 80.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terrabyt - multumesc deocamdata, postez o scanare completa pe 01-engine si pe 17-instruments, asa este, immo la mine este off (nu stiu de ce, eu asa am cumparat masina)

intrebarea e cat sunt de grave erorile si cum pot sa scap de ele ca tare ma enerveaza.

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Control Module Part Number: 038 906 019 DS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1266

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

VCID: 6BD1C39F3145

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 805 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Coding: 06105

Shop #: WSC 00001

VCID: 1E37DA4BB277

WVWZZZ3BZ1E081265 VWZ7Z0Y2940553

5 Faults Found:

01176 - Key

65-10 - Unauthorized – Intermittent

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

01179 - Incorrect Key Programming

35-00 - -

01177 - Engine Control Unit

64-10 - Not Currently Testable – Intermittent

00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

49-00 - No Communications

mentionez ca am incercat sa sterg erorile dar nu se poate pt ca reapar

dar totusi daca se poate scapa de ele ar fi foarte fain.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci immo on, adaptezi cheile, daca merg si cred ca ai si ceva probleme de soft ca ai p eroare ce nu are ca cauta pe masina ta, aia cu scaunele cu memorie spate.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu scaune cu memorie spate imi aparea si mie la un moment dat, desi nu am asa ceva pe masina. aparea impreuna cu alta eroare, modulul transmisiei automate (masina nu are nici asa ceva - e vorba de octavia tour combi 4x4 2001 ATD_).

Am facut cateva refresh-uri la coding-ul din 19gateway si pana la urma am scapat de eroare cu scaunele spate cu memorie, dar apare mereu cea cu transmisia automata (dupa ceva vreme)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu impresii .. Dupa vreo 2 zile de repaus, am coborat la masina, i-am dat o cheie, o pornit motorul rotund, fara nici un injector pauza. .. stau,astept.. se incalzeste motorul la 90 grade, dau o tura, accelerez, masina se comporta relativ normal..

nu mai am vagcom sa vad cum stau injectoarele.. da masina merge.. m-am fatait prin oras cu ea de cateva ori, porneste fara probleme, merge rotund.. am ocazional goluri de putere.. oare pot sa mai umblu un pic asa cu ea ?

Oare de ce si-a revenit de buna voie si nesilita de nimeni masina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deztgmures pt problema ta, verifica pe instrumente in measuring blockgrup 22 si 23 daca iti vede cip-ul,ori e schimbat ori lipsa si de aceea ai immo off facut. De curiozitate vin asta WVWZZZ3BZ1E081265 este al masinii? Solutia este cum a zis Cristi, activezi immo inapoi, vezi daca se poate adapta cipul daca nu iti trebuie altu nou. Legat de cealalta eroare(00462) dai un recode pe 19 sa isi faca refresh la ce este instalat pe can, este o eroare de sw a bordului. Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog un pic de ajutor

touran 2.0 tdi 140cp bkd cu urmatoarele erori

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 044 AF

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0505

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 6BD1C39F3145

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

si ceva la radio

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Control Module Part Number: 1K0 035 195 A

Component and/or Version: Radio BVX 006 0013

Software Coding: 0040400

Work Shop Code: WSC 01324 785 00200

VCID: 2443E8A39C1B

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

prima e mai imp. mentionez ca merge ok si climatronicul si radioul...?!

va rog un pic de ajutor

touran 2.0 tdi 140cp bkd cu urmatoarele erori

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 044 AF

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0505

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 6BD1C39F3145

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

si ceva la radio

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Control Module Part Number: 1K0 035 195 A

Component and/or Version: Radio BVX 006 0013

Software Coding: 0040400

Work Shop Code: WSC 01324 785 00200

VCID: 2443E8A39C1B

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

prima e mai imp. mentionez ca merge ok si climatronicul si radioul...?!

va rog un pic de ajutor

touran 2.0 tdi 140cp bkd cu urmatoarele erori

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 044 AF

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 066 0505

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 6BD1C39F3145

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

si ceva la radio

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Control Module Part Number: 1K0 035 195 A

Component and/or Version: Radio BVX 006 0013

Software Coding: 0040400

Work Shop Code: WSC 01324 785 00200

VCID: 2443E8A39C1B

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

prima e mai imp. mentionez ca merge ok si climatronicul si radioul...?!

aaa...si la verificarea km imi apar cu 100.000 mai PUTIN decat pe bord. de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km mai putini - ca sunt dati inapoi.

Eroarea la clima - V71 - servomotorul - face figuri - incearca sa-i faci o setare de baza, poate-l mai ajuta.

Radio - in mod normal, eroarea asta apare cand e defect radioul si nu mai merge. Acum, daca merge, da-i pace.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!