Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Cristi, daca nu-ti arata-n bord temperatura - atunci ori ai probleme la G62 (zici ca l-ai schimbat... ce marca ai pus ? recomand pe cel OEM) ori probleme la cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

la a-l meu passat de ceva timp,cand plec de pe loc pana la 200 ture ma rog de ea,dupa aceasta turatie trage bine.

daca o tin tot timpul la peste 2000 ture in toate treptele nu este nici o problema.turbina curatata,senzor aer inlocuit,nici un defect pe vag.are cineva o idee?doar la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g62 e pe original de vw, si sta si martorul de la bujie foarte mult aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate o interpretare la acest log va rog.Am cautat pe google de sonda lambda am aflat de senzorul de pe radiator am aflat si de baterie am aflat si cele de la usa soferului si pasagerului stiu dar celalalte nu m-am descurcat sa le gasesc,mai ales ca nu ma impac bine cu engleza.Mentionez ca scanarea aceasta s-a facut pentru check engine-ul plus mesajul emission workshop care din cate stiu e de la sonda lambda,dupa ce se aprinde imi taie puterea si cutia parca numai schimba (am cutie automata) dupa ce se sterge eroarea revine la normal,mi s-a mai intamplat de multe ori si inclin sa cred ca nu e de la sonda lambda plus ca au verificat-o mecanicii de la service si mi-au zis ca functioneaza normal si ca ar fi de la benzina proasta dar acum bag numai de la omv cea de 100...

Tin sa preciezez ca un cot sau o valva nu stiu exact ce e de la admisie care duce spre motor unul de lungimea unui deget si gros e facuta o improvizatie lipit sau asa ceva,urmeaza sa il schimb.

Log-B508KTA-WVWZZZ1JZ2P270231-147980km-91950mi.txt

Modificat de matei5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai scrie sa nu postezi in mai multe locuri aceeasi problema. Ai primit raspuns dincolo.

La fel si pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw Golf 5, 2.0 TDI 140 cp BKD:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 KC HW: 03G 906 016 DR

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G010SG 9971

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 30236 136 82358

1 Fault Found:

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 24.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.91 V

Bin. Bits: 11001011

Bin. Bits: 00000000

(no units): 1.0

Readiness: 0 0 1 1 1

Cum se manifesta:

1. Mi se aprinde ESP in mers, opresc/pornesc se stinge uneori...alteori ramane ESP aprins mereu.

2. Servo merge cam greu

3. Cand pun contactul, martorul de la servo(acel volan) este mereu rosu si nu e galben.

4. Pe ABS imi mai spune ceva legat de senzorul G85, si nu imi merge mereu ADAPTAREA. Nu imi citeste rotatia volanului. Dar l aun momentat se sterge dupa ce fac adaptarea.

Din ce ma citit pe forum ar fi Tempomatul activat si trebuie dezactivat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VErifica in blocurile de masura de pe adresa 16 si daca ai erori acolo.

De ce nu postezi intregul AUTOSCAN ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti si mie cum ati rezolvat problema cu "Exhaust gas temperature sensor 3 - Short to plus ..."

Modificat de VW Passat C3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca firele sunt OK, se schimba senzorul. vezi ce tempoeratura indica in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune si mie te rog cum se cheama exact senzorul asta...ca am cautat de am innebunit si nu gasesc nicaieri...poate e 3 in 1 si nu caut ce trebuie ...si cam cat ar costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu gasesc problema, pe tester nu mai da nici o eroare la motor, cand e cald motorul porneste si se opreste, trebuie sa tin pe cheie sa invarta cam vreo 7-8 sec si dupa aia porneste, tot nu trage , nu se accelereaza pe liber nici in sarcina atunci cand o pornesc, consum 14-15, in mers in gol 1.9-2 l/h. pe egr da o valoare mica am mai pus ceva poze, daca ma mai poate ajuta cineva cu o idee ca nu mai stiu ce sa-i fac....

post-103454-0-00858500-1348428808_thumb.

post-103454-0-98902000-1348428814_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema electrica pe care o ai la senzorul G62. E foarte clar ca de la ala ai probleme: consum mare pentru ca-ti porneste ca si cum ar fi motorul rece si pentru ca nu e asa, se opreste. Dupa aia cand vede ca nu mai porneste deloc, intra cumva pe safe/default si-ti porneste dar nu se pupa stadiul de avarie cu temperatura exterioara si a motorului, cel putin eu aici cred ca este problema!

Acum iti arata temperatura in bord, pe Vag-com ce temperatura a apei ai cand e motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An fabricatie si cod motor pentru masina in cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum indica temperatura in bord, martorul la bujii nu mai sta aprins, sta doar 1 sec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat Variant 2.0 BMP ..fabricatie 2006

Se pare ca masinile din grupul VAG nu ai secrete pentru tine:).

Iti multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un mecanic si mi-a zis ca din cauza injectoarelor nu porneste si nu se accelereaza, e posibil sa fie de acolo, valorile la injectoare par a fi in parametrii, am pus o poza cu valorile

post-103454-0-52922000-1348503663_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in grafic injectoarele.

cum este avansul axei cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu mai stiu nu ma prea pricep..., dar daca ii dau o resoftare nu v-a merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03G906088B inlocuit cu 03G906088 cred ca asta e , senzorul de dupa filtrul de particule. Vezi iun bloc de masura cat indica la tine. vreo 116 euro pret.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura.... trebuie intai rezolvata problema care o ai acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar mai trebuii sa-i fac ca nu mai stiu, sa schimb injectoarele?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si fa o scanare la cineva priceput.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat admisiile si am o nedumerire in ceea ce priveste diagnosticare de dupa operatie.

Inainte de schimbare, aveam eroarea asta:

"01-Engine -- Status: Malfunction 0010

---------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0011372

Shop #: WSC 02334 785 00200

VCID: 2759FFAFED2D

1 Fault Found:

012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1): Implausible Signal

P3198 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 36

Time Indication: 0

Date: 2012.08.29

Time: 18:46:48

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 31.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 14.06 V

Duty Cycle: 0.4 %

Duty Cycle: 78.9 %

Duty Cycle: 78.5 %

Readiness: 0 1 0 0 0"

---------------

Dupa inlocuirea admisiilor a rezultat :

"01-Engine -- Status: OK 0000 (nu a mai aparut nimic in rosu)

---------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0010

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0011372

Shop #: WSC 02334 785 00200

VCID: 2759FFAFED2D

(desi pana acum e la fel, ca atunci cand era eroarea, urmeaza "diferenta")

No fault code found.

Readiness: 0 0 0 0 0

---------------

Am sters eroarile dupa fiecare scanare. Daca tot a dat in final "No fault code found.", de ce a ramas prima parte la fel ?

Faza cu "Engine Labels: Redir Fail!" chiar e enervanta. Nu stiu la ce s-ar referi, cu tot cu acele coduri.

Care ar fi cauza ? Trebuie sa ma duc la reprezentanta sa "codez" noile admisii ? (am auzit niste pareri in acest sens)

Dupa inlocuire, nu-mi mai apare martorul "Check engine" in bord, masina merge ... perfect.

Multumesc.

Modificat de G@bryel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , revin cu cateva erori la un golf4 tdi ajm. masina are momente cand nu mai vrea sa porneasca. iar cand isi revine porneste normal ca si cum nimic nu s'ar fi intamplat.

are urmatoarele erori stocate in ecu:

dresa 17: Instrumente bord Eticheta: ROJ\1J0-920-xx0-17.lbl

Numãr VAG: 1J0 920 802 G

Componenta comandatã: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V23

Codare: 01144

Atelier: WSC 00000

Numãr VAG: Ident

Componenta comandatã: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1262271

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1262271

2 coduri de defecte

01176 - Cheie

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Numãr VAG: 6N0 909 901

Componenta comandatã: Gateway K<->CAN 0001

Codare: 00006

Atelier: WSC 01317

1 cod a gãsit

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

imi poate spune cineva ce inseamna mai exact ultimul cod cel legat de modul comanda motor? multumesc

am citit ceva pe rosstech cum ca ar fi legatura intre modulul de comanda si motor. modulul de comanda adica calculatorul masinii ? este vorba doar de mufele si firele intre calculator si motor sa u poate fi de vina si vre'un releu/siguranta?

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!