Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Deci turbina am trimis-o in Bucuresti la Bogdan Mbi care a reconditionat-o complet.Sunt sigur ca e buna turbina dar nu am verificat supape,biele etc pentru ca multi mi-au spus ca nu ar fi necesar. Eu inca sunt in cautare de un mecanic sau un service calumea prin Arad ca sa o repar odata. Azi am pornit-o din nou si a scos fum incontinuu apoi s-a scuturat motorul si se simte ca nu functioneaza bine,merge cu intreruperi.Nu stiu ce sa mai fac...masina tot in curte,innebunesc.Orice idee e binevenita,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la fum daca e alb eu zic ca se arde ueiul care ti-a intrat pe partea de evacuare daca zici ca a luat-o pe ulei,a patit-o un prieten la un passat de 116 cai.Acum cu privire la mersul motorului incepe sa verifici toate pe acolo in legatura cu turbo-ul si ce s-a mai demontat cand s-a reparat turbo,furtune aer,furtunase vacuum,felul cum sunt conectate acestea , Incearca cu alt MAP si verifica pozitia clapetei de shut off de pe EGR(aceea este N239,parca,sper sa nu gresesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un prieten o eroare pe golf 5:

16355 - Control Module - Watchdog Timer

014 - Defective - Intermittent

Si din cand in cand se aprinde martorul de bec ars.

Am tot cautat si nu gasim la ce se refera si ce rezolvare ar avea.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am gasit eroarea urmatoare pe o Skoda Fabia, 1.4 benzina, 55kw. Aveti vreo solutie?

Tuesday,28,August,2012,16:40:02:37439

VCDS Version: Release 11.11.4

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Control Module Part Number: 036 906 034 HE

Component and/or Version: MARELLI 4TV 6294

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBHC26Y854203933 SKZ7Z0D2630846

VCID: 5CBD685ECCB9B8F81DD

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus

P1635 - 35-00 - Missing Message from A/C Controller

Readiness: 1110 0001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shape Shifter

Salutare,

La masina din semnatura imi apare urmatoarea eroare:


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 HB HW: 03G 906 021 HB
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G200SG 9000
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
VCID: 66C8AA1C28E1
1 Fault Found:
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal
P0471 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 321.30
(no units): 25.50
Mass Flow: 5.69 g/s
Temperature: 102.0°C
Temperature: 28.8°C

Readiness: 0 0 0 0 1

Problema e ca am schimbat recent senzorul G450. Inainte imi aparea si eroarea cu "Signal too high" si la accelerari bruste simteam pierderi de putere.

Am impresia ca il mancasem eu fript fiindca am pus aditiv de curatare de injectoare la 2 plinuri.

De cand l-am schimbat nu mai am sesizat asta si nici nu a mai aparut eroarea cu "Signal too high". Ma asteptam sa scap de ambele erori. Chiar nu inteleg ce sa ii mai fac.

Apropos: Incarcarea DPF normala cam cat ar trebui sa fie ?

La mine e undeva la 15% cand merg prin oras (traficul din Bucuresti), iar daca fac un drum pe autostrada scade la vreo 4%.

La cat merita sa fie facuta o regenerare fortata din VCDS ?

Multumesc anticipat pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai schimbat cu unul nou? ce marca e asta nou, unde e facut ?

e tot in US?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shape Shifter

Salutare! Din pacate nu am gasit nou (nici nu am cautat prea mult). L-am luat de la un tip. E acelasi model, aceeasi tara de fabricatie, doar ca e scos de pe un A6, nu de pe Golf 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci posibil sa fie si asta defect. Cele US au o rata mare de defectare. Cele revizuite sunt made in Malaysia.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shape Shifter

Multumesc pt info! Stiti cumva codul de piesa pt cel din Malaysia ? Si cu privire la DPF, cand merita sa ii fac o regenerare fortata (la ce procentaj de incarcare) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita cand nu se mai face regenerarea normala.

076906051A cred ca asta e codul. oricum scrie pe el tara de provenienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sfaturi imi dati sa remediez aceasta eroare, care ma innebuneste cu martorul "Engine workshop" ?

Address 01: Engine (CBD) Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Part No SW: 03L 906 022 MS HW: 03L 907 309 B

Component: R4 2,0L EDC G000SG 4080

Revision: 22H21--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000071

Shop #: WSC 00761 202 81582

VCID: 820F0E3B2E3

1 Fault Found:

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground

P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON

Dupa ce am curatat clapeta acc, EGR (care nu aveau depuneri semnificative), am sters eroarea, aceasta a revenit.

Ma gandesc ca este ceva in neregula la partea electronica de pe clapeta de acceleratie, care nu merge desfacuta, e capsata de un nit.

As incerca totusi sa o desfac, sa incerc cu un spray de contactem poate din cauza prafului (daca a intrat) este condus vreun scurt.

Credeti ca merita sau sa cumpar piesa noua?

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai si sigurantele din compartimentul motor - s-ar putea sa ai una de 10A arsa. Daca nu, te pregatesti sa schimbi clapeta de cut off. De reparat la ea nu ai ce repara, nu ai acces la acea placa cu electronica decat daca tai carcasa, altfel nu ai cum sa o desfaci. Piesa noua e scumpa tare, mai bine te orientezi cate un SH.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a testat azi un baiat priceput de la un service clapeta, a pornit si a oprit motorul de 2 ori (scurt) si cica motorasul functioneaza, clapeta functioneaza corespunzator (se inchide / deschide ).

Prin urmare el suspecteaza cablul dintre calculator si clapeta. Prin urmare, mi-a propus sa demonteze stergatoarele, plasticul de sub ele, astfel incat sa aiba acces la calculator si astfel sa masoare fiecare pin. M-a sfatuit sa ma duc la service la ei pentru asta.

Ce spuneti? Sa incerc si chestia asta? Mi-e teama sa cumpar o clapeta noua, iar problema sa fie de la totul altceva.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posesor G4 BENZINA MOTOR 1.6. PROBLEME VALVA EGR. AM SCHIMBAT-O APOI AM ADAPTAT-O .MERS 2 LUNI CHEC ENGINE APRINS, EROARE EGR AXCESSIVE FLOW.DACA MA PUTETI AJUTA MA DISPERA CHESTIA. AMDAT 500 PE VALVA SI DEGEABA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul de la valva l-ai verificat? nu mai scrie cu litere mari, e impotriva regulamentului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt info! Intre timp m-am mai documentat si eu si intr-adevar ala e codul si am gasit pe undeva scris prin forum ca a mai patit-o cineva si ca trebuie schimbat senzorul made in US.

DPF-ul l-am rezolvat fara regenerare fortata din Vag-Com - am alergat-o bine pe autostrada :soare: si si-a revenit (0%). :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat siguranta aferenta?

Nu am verificat-o, mă voi interesa sa vad exact care e. Adaug

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la un magazin de piese auto din Ploiesti,era pe stoc,fabricatie 2008,sper sa rezolvi si tu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am jucta azi un pic cu vag-ul si am urmataorea eroare,nu se mai stinge becul de la ABS si ESP...ce ar trebui sa fac?

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0104

Software Coding: 0011266

Work Shop Code: WSC 01317 785 00200

VCID: 2C5D75148C1028E

2 Faults Found:

01486 - System Function Test Activated

000 - -

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, intai sa remedieze problema cu G200 , refacere lipituri , si dupa aia sa inceapa si sa termine testul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca inainte nu imi era aprins decat Esp-ul iar acum si e si Abs-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, intai sa remedieze problema cu G200 , refacere lipituri , si dupa aia sa inceapa si sa termine testul.

Normal. Ca daca G200 nu functioneaza nici "Function Test" nu se poate realiza.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!