Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Valentino_xro

Am un unchi care are un Passat din 98 de 109 cai daca nu ma insel, dar nu stiu exact codul motor, si masina are o lipsa de putere, nu trece de 120-130.Am scanat-o azi si mi-au aparut urmatoarele erori.Din ce am citit de vina ar fi valva N75 sau debitmetru?Am scos si mufa de la debitmetru si masina parca merge la fel, deci ma bate gandul sa fie si debitmetrul.Maine sper sa am timp sa ii fac si un log in mers, acolo s-ar vedea mai precis cauza.Insa e ciudata si eroarea:

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

Mileage: 259630km/161326miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 P

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1629

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

VCID: 2341EBBF9915

2 Faults Found:

005 75 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt rasp stii cumva daca se strica ceva la masina daca merg cu ea asa vreo 2 saptamani cu un injector cu o valoare de plus 2,96, restul au valori cu minus 0,18 parca , reglajul la avans e de minus 2 am inteles k e bn sa fie 0 .ms pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se strica nimic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.eu am eroare la central electril 09..imi zice 00924 ..ce inseamna am cautat pe ross tech si nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea intreaga cum apare pe diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino_xro

Florin, ce zici in legatura cu log-ul acesta , masina fiind a unei rude , un Passat 1.9 din 1998.Pare ca MAF-ul nu mai lucreaza cum trebuie, chestia e ca acum masina trage bine, i-am dat si 180 km/h pe autostrada.

post-90148-0-05012300-1343298717_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema poate sa fie si de la faptul ca nu-i baga turbina sufiecienta presiune.

Inainte, verificati vacuum-urile si N75.

Logul - sa fie mai lung, cu pedala apasata 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino_xro

Am facut mai multe loguri, dar chestia e ca nu conduceam eu si eram pe o strada destul de aglomerata.

Il chem astazi sa mai facem un alt log, cu pedala la maxim, o sa verificam si mai atent furtunele de vaccum.Am scos si furtunul care vine din N75 si ajunge la actuator si are vacuum.O sa ii fac si un test la actuator la Output test.

Inca o intrebare.Eu sunt in Italia si am intrebat la un magazin de MAF pentru masina lui si mi-a zis ca e in jur de 200 euro?Eu l-am cumparat pe al meu din tara cu 100 euro Bosh si aici sa fie chiar atat de scumpe?

Multumesc pt promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch e mai scump un pic, decat Pierburg - oricum, nu chiar atat de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.eu am eroare la central electril 09..imi zice 00924 ..ce inseamna am cautat pe ross tech si nu am gasit

error code : 00924

com Relay for headlight wiper system (J39)

and Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

Additional info on the error codes. Intermittent

Possible symptoms:

Mathematics was headlight system does not

Possible causes:

Wiring and / or connections faulty

Relay for headlight wiper system (J39) faulty

Possible solutions:

Check / repair wiring and connections

Check (measured value blocks) / Replacement relay for headlight wiper system (J39)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentino_xro

Florin, revin cu un nou log zic eu facut asa cum trebuie, cu pedala apasata 100%.Masina trage foarte bine dar din test se vede ca MAF-ul nu lucreaza cum trebuie.Dar turbina lucreaza cum trebuie?

post-90148-0-44136700-1343672143_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina pare ok, insa pentru un raspuns cert trebuie sa remediezi problema cu maf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

azi am incercat sa conectez pt prima data o interfata la masina.

la test imi da eroare short to ground.

K1 short to ground

K2 short to ground.

dupa o cautare pe net am inteles ca poate fi de la un radio aftermarket,ceea ce am.

am incercat cu radio scos de pe masina...am aceeasi eroare.

cum ii dau de cap?

chestia e ca masina a mai fost scanata de cateva ori de altii (masina avand tot radio AM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce interfata e? Pe alta masina merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe alta masina nu am testat-o. nu stiu la cine sa apelez cu vag la ora asta.

abia ce am instalat soft in laptop si am zis (nerabdator) sa fac un test.

este vers 11.10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riscul clonelor este sa se strice la scanarea unitatilor AM. Cunosc amic care a reusit sa arda o interfata scanand un Passat B5.5 care avea un HU aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci problema este de la radio.

clona risca sa se arda/ originala nu?

cum imi dau seama daca s-a ars? se poate remedia astfel incat sa pot folosi clona pe masina?

mentionez ca am preferat sa iau clona pt ca nu scot bani din ea,o folosesc doar pt masina mea sa vad una-alta. originala nu si-ar justifica pretul in cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata treaba se trage de la comunicarea pe K line. De aia se arde. Clona din cate stiu nu e protejata, cea originala, da. Vorbeste cu cineva care repara asa ceva de aici de pe forum. Testeaz-o totusi si pe alta masina si vezi daca s-a dus sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri!

voi incerca sa conectez si la alta masina. daca apare acelasi mesaj (k1, k2 short to ground) inseamna ca s-a ars?

nu are importanta ca nu am pornit motorul,nu? aveam doar contact pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radioul original VW are un contact la care este legat K line. Odata cu schimbarea radioului cu unul AM, multi leaga acel fir la masa si de aici problema. Este posibil ca si radioul AM sa lege la masa acel contact in interiorul mufei.

Nu tine de interfata VAG-COM daca este originala sau nu.

In plus, o clona buna este 99,(9)% identica cu o interfata originala. Singurul lucru care difera este numarul serial care, in cazul clonei, ajunge pe lista neagra la ross-tech.

Unele interfete se strica atunci cand HU AM leaga linia K la +12 V. Chiar si VAS-ul din service-urile VW are/avea aceasta problema, la fel si unele versiuni VAG-COM-ul original.

Se verifica foarte simplu masurand tensiunea in mufa obd intre pinii 4 si 7, avand radioul pornit. Daca este sub 9 V este ok, daca este peste 9 V, trebuie inseriata o rezistenta de vreo 1k ohm... parca.

Tu verifica daca ai scurt intre k si masa. Este posibil ca interfata ta, dupa initializare, sa ramana in scurt la masa

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, posibil sa fie arsa deja. De obicei se repara usor .... ai doar o piesa de schimbat, daca ai noroc. Altfel, o trimiti la cei care le repara si te costa in jurul la 50 lei reparatia.

VCDS-ul original Ross Tech - are protectie asupra 12v pe K-line si nu se strica.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dracu' chinezi...mureau daca puneau o rezistenta/o protectie si pe astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Deja probleme?:-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-si bat capul.... ieftin si mult.

banuiesc ca o sa apara si asa ceva, de la poporul chinez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!