Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

nu cred ca poti sa il accesezi cu 311-2 !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal 'popica' sa stii ca ne-am gandit si la varianta asta cu ambreiajul dar se pare ca nu ar fi...de fapt nu da nici un semn ca ar fi ambreiajul..oricum merci de sugestie ...astept in continuare pareri..

RESPECT for ALL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu cea ce a zis popica , dar as avea o intrebare , ai incercat si la un alt tester , pt ca mi sa intamplat la un BMW ca sal bag pe tester , si mia dat ca si cum ar avea defect debitmetru , lam schimbat si efecte canci , si lam trimis pe respectivul la reprezentata si ia dat precum ca ar avea EGR-ul , la schimbat si a mers

parerea mea incearca si la un alt tester

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa am avut si eu probleme cu masina, calcam pedala de acceleratie blana si de abia urca turatia, dar de la 2800rpm isi dadea drumul si din momentul ala manca pamantul, in orice treapta; problema : Debitmetru dus (BOSCH), l-am schimbat cu un debitmetru Pierburg si nu mai am avut probleme deloc.

Cost 270RON.

Cel mai sigur e sa mergi la un "forumist" cu VAG-COM si sa iti faca un test pe grupele 3, 10 si 11 ale motorului (in mers la 3000rpm in viteza a 3-a), sigur o sa descoperi problema.

Eu inainte sa fac test pe VAG-COM am fost la un service BOSCH si mi-au testat masina si au zis ca "sigur" e turbo de vina si mi-au recomandat sa dau turbo la reconditionat la o firma din Germania (500Euro+vreo luna-doua pauza mers cu masina), iar in cele din urma tot nu as fi rezolvat problema.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare..daca s-a intamplat.... un client m-a sunat a 2-a zi si mi-a zis ca nu mai merge clima tronicu... asta dupa ce i-am facut o scanare cu vag-comu.... exista o posibilitate asa de mica ca dupa scanare sa se fi blocat sau asta pur si simplu vrea sa de-a vina pe mine

AutoScan_Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor , ce patesti tu pateam eu vara pe caldurile ale mari. Noaptea mergea ca una noua iar ziua boost-ul turbinei se facea simtit la turatii din ce in ce mai ridicate proportional cu cresterea temperaturii. la mers la drum lung , testat dimineata si seara tragea bine iar ziua nu.

Acum odata cu venirea frigului nu mai am probleme insa am prins o zi cu 30 de grade si incepuse sa se simta iar lipsa boost-ului. practic cand e cald accelereaza in zona 2000-3000 ture la fel ca de la 900 la 1500 ( anemic ).La 40 de grade nu atingea mai mult de 3000 de ture.

Eu am schimbat toate furtunele de vacuum insa degeaba. pe tester nu da erori insa imi arata ca boost-ul turbinei incepe la turatii mai mari decat cele normale ( de la 2500 de ture in sus, cjiar 3000) si se mentine pana la turatia maxima fara intreruperi.Turbina e curatata de 20 000 km.

Plus ca uneori lag-ul este enorm ( 2-3 secunde).

Daca gaseste cineva rezolvare la problema sa o spuna si noua .Intradevar , ajungi sa te imbolnavesti de nervi.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu:

Address 08: Auto HVAC

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.5.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

Presostatul e cam pe duca. Verifica daca nu cumva si pierde agent prin el.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a fi "specialist" in domeniu :) , pune-l pe om sa se intrebe: ce s-ar intampla cu motoarele masinilor (ca sa nu mai vorbim de restul "Adreselor") daca, in urma unei scanari sau, citiri ale valorilor in blocul de masuri, ar putea sa fie generate/pricinuite defectiuni? Este primul care se "plange" de asaceva. Poti sa-l trimiti sa-si expuna teoria intr-un service autorizat...sa vedm ce-i spun si cei de acolo; cam astea cred ca le-ar fi fetele :) :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, sustin parerea lui Nelu. Oricum, trebuie explicat frumos omului ca este doar o pura si nefericita intamplare si ca defectul din climatronic exista (ai dovada logului) si ca defectul se poate manifesta intermitent, daca nu chiar definitiv. Am intalnit cazuri in care presostatul inca mai citea valori insa era gaurit si prin el trecuse toata presiunea nenorocitului de agent refrigerant. Insa fara o explicatie amanuntita a defectului catre om.... o sa ai un looney pe cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data l-am intrebat daca ii merge aerul conditionat...a zis ca nu a avut probleme... si am continuat sa caut erori la instruments..ignorand clima tronicu..... si dupa o zi sa zica ca nu se mai aprinde clima tronicul

nici nu vreau sa mai am de aface...sa ma de-a in judecata...noroc cu logul salvat(ca nu am obicei sa il pastrez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici evacuarea si tot ceea ce tine de ea.Cred ca ai ceva infundat pe undeva pe traseu (inclusiv tobele de esapament).Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca poti sa il accesezi cu 311-2 !!!

Esti sigur? Folosesc3.11 kkl si merge! poate e defect modulul sau nu mai comunica cu interfata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Folosesc3.11 kkl si merge! poate e defect modulul sau nu mai comunica cu interfata!

pe alte module merge.numai pe instrument nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am facut si eu o scanare cu VAG-Com-ul la cineva si iata ce am obtinut. Poate sa-mi spuna si mie daca e totul OK? Are vreun motiv de ingrijorare?

Multumesc!

LOG_01_003_013_011_NOU.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai postat tu nu e scanare,e log in mers...

si daca te referi la ingrijorare,una mica la maf care nu e tocmai in parametri si presiunea la turbina,verifica sa nu ai ceva furtun de pe admisie fisurat sau sa scape la imbinari(la intercooler)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic...merge perfect....

ultimele valori sunt tranzitorii si nu arata nimic....doar primele 5-6 randuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun,dar la 3500 ture nu e cam mare diferenta intre maf specificat si cel actual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci acolo nu mai era in regim de test...pedala 100%... pot aparea overboost-uri care implicit afecteaza debitul din MAF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: .....

Multumesc la toata lumea pt sfaturi...le-am facut pe toate ...le-am si curatat...s-a rezolvat acum e ok vechea problema..dar a aprut o alta...la rece(mai precis dupa o zi pe alta) dimineata mai exact cand plec la munci :Driver: nu mai porneste..dau la cheie de-mi vine rau si intr-un tarziu i se face mila de mine si porneste..apoi toata ziua merge brici...si iar ciudatenie..nu se-aprinde nimik pe la bord nu da eroare pe tester.... :angry:

RESPECT FOR ALL.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate cineva sa imi spuna si mia daca testul e bun?? l-am postat la pozitia 298 dar incerc sa il urc in varianta "excel dar nu reusesc

Astept poate ma ajuta cineva cum sa fac PLS.

Fac cinsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci acolo nu mai era in regim de test...pedala 100%... pot aparea overboost-uri care implicit afecteaza debitul din MAF

de unde ti-ai dat seama ca pedala e sau nu calcata 100%?eu stiu ca testu e pana pe la 3800 cu pedala calcata la maxim,ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

estimez....sa zice domu cu fisieru daca a dat stop exact dupa ce a terminat testu sau a mai stat cateva secunde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un amic cu un golf 4 si i-am facut o scanare pt coduri de eroare cu vag-com 4.11 si am gasit urm erori:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 ES

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3342

Coding: 00002

Shop #: WSC 00046

WVWZZZ1JZ3B030720 VWZ7Z0B5414806

2 Faults Found:

17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus

P1247 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

poate sa imi spuna si mie cineva ce inseamna

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus

P1247 - 35-10 - - - Intermittent

Aici este nasoala treaba: senzorul de ridicare a acului injectorului s-a defectat. Solutia nu este alta decat inlocuirea injectorului nr.3 cu totul. Intereseaza-te la un dealer VW cat te costa un injector cu senzor cu injectorul vechi la schimb. In general defectul asta de senzor se manifesta printr-un delay deranjant de la apasarea pedalei de acceleratie pana la reactia motorului de a creste puterea pana spre full-load. Posibil sa simti, posibil sa nu.

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Mesajul asta stocat in calculatorul de motor te invita sa verifici defectele inregistrate in ceasurile de bord (Adresa 17). Probabil vei gasi ceva defecte si-acolo. Foarte posibil senzorul de viteza a auto sau senzorul temperatura lichid racire G62. Interogheaza memoria de defecte din ceasurile de bord si vezi ce iese.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
poate sa imi spuna si mie cineva ce inseamna

va multumesc

:Driver:

Asa da ! :P :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!