Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

MAsina mai porneste? Stergatoare si clima mai merg ?

erorile de pe centrala electronica sunt de la o skoda octavia 2004 .nu mai pornesc ventilatoarele .mersi

Ventilatoarele nu pornesc din cauza ca nu ai freon in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! revin cu problema mea. Am schimbat si filtrul de motorina. Am verificat si pompa din rezervor si e ok. Turul si returul functioneaza. Am pus un furtun transparent dupa filtru, spre pompa tandem si nu are deloc bule de aer. Am eliminat si EGR-ul prin astuparea cu un surub a furtunului vacuum; am mers si cu mufa de la MAF scoasa. Problema persista. Cel mai pregnant se observa in treapta a 2-a la peste 2000 rpm si turatie constanta, cand masina da in nas. Mi s-a intamplat si sa inceapa sa tremure toata si mi s-a aprins in bord martorul de ESP. Am luat contactul si am pus din nou si tremuratul a disparut (cred ca mergea in 3 pistoane). erori stocate:

pe ABS:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

pe engine:

Valve for Pump - Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

Dupa ce am sters erorile, masina merge similar- usoare variatii in mersul motorului la rece, la relanti (turatia ramane fixa 903rpm) si in mers ii da in nas la turatie constanta peste 2000rpm. Injectorul 4 la porniere cu motorul rece are corectie mica 0.14 si cand se incalzeste sare la 0.8. Recomandati o reglare a injectoarelor? Pompa tandem poate fi vinovata de manifestarile astea? Pierderile de vacuum ale pompei tandem cum se pot identifica si cum se manifesta cand ele exista?

Merci! Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strange pinii din mufa de la injectorul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci @Al Bundy. Problema electrica raportata de ECU pe injectorul 1 ar putea totusi sa provina si de la o problema a pompei tandem sau de la altceva de la sistemul de alimentare? Masina a mers prost si fara sa imi apara eroarea aceea vreo 2 sapt si dupa ce am sters eroarea, masina merge in continuare prost. Umblatul in motor as vrea sa il las la urma de tot, dupa ce elimin toate celelalte posibilitati. Daca e sa desfac capacul la motor, o sa o fac la un service unde eventual o sa imi fac si reglajul injectoarelor....care e in jur de 100 lei la Motor Diesel Impex..de ex. Sau daca stiti altul mai bun...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este din alta parte. Este strict problema electrica si nu ai de ce sa umbli la reglajul injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy are dreptate! E instalatia electrica de la injectoare. Am avut aceeasi problema, aceleasi simptome! Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanarea unui Golf IV an 2000,motor ALH au aparut urmatoarele erori:

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 260990km/162171miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

VCID: 1A3FD65BAE5F

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V002

Coding: 18945

Shop #: WSC 01317

VCID: E7D93FAFADAD

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.5.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

VCID: 214DE1B78309

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

29-10 - Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 02 AIRBAG VW5 0003

Coding: 12338

Shop #: WSC 01317

VCID: 356525E72781

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

Part No: 1J0 920 822 B

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V59

Coding: 01142

Shop #: WSC 29777

VCID: 2443E8A39C1B

Subsystem 1 - Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1170586

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1170586

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

VCID: F0EB54F39863

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

VCID: 84030823BCDB

Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C

Component: 2K Tõrsteuerger. FS0002r

Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D

Component: 2K Tõrsteuerger. BF0002r

Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C

Component: 2K Tõrsteuerger. HL0002r

Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C

Component: 2K Tõrsteuerger. HR0002r

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-15x-56.lbl

Part No: 1J0 035 153

Component: Radio BNO 0007

Coding: 00001

Shop #: WSC 00046

VCID: DCB3104364EB

No fault code found.

Ma intereseaza problema cu Engine Control Module,ce ar putea fi?Simptomele sunt ca are momente cand nu porneste indiferent daca e cald sau rece motorul.De unde sa incep verificarile?Observ ca e o problema intre masina si calculatorul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy si 82bog. Am strans si papucii din mufele de la injectoare, dar problema persista. La relanti, cat e rece motorul, trepideaza neregulat, si am observat ca si rpm-urile scad de la 903 la 882 in momentul cand tremura,iar injectoarele ajung de la valorile astea la rece:

cyl 1: -0.09 mg/R

cyl 2: 0.09 mg/R

cyl 3: -0.12 mg/R

cyl 4: 0.09 mg/R

la valorile astea la cald:

cyl 1: 0.00 mg/R

cyl 2: -0.45 mg/R

cyl 3: -0.49 mg/R

cyl 4: 0.9 mg/R

Clar injectorul 4 are o mica problema..si daca corectia e cu +, probabil e infundat. Cand se incalzeste merge rotund. Pe engine nu e nicio eroare. Cred ca urmatorul pas e reglarea injectoarelor si niste aditiv curatat injectoare in combustibil.

Merci. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanarea unui Golf IV an 2000,motor ALH au aparut urmatoarele erori:

Ma intereseaza problema cu Engine Control Module,ce ar putea fi?Simptomele sunt ca are momente cand nu porneste indiferent daca e cald sau rece motorul.De unde sa incep verificarile?Observ ca e o problema intre masina si calculatorul motorului.

CAnd nu porneste se aprinde spira de bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy: stergatoarele merg masina porneste aer rece ii baga dar nu prea rece.cand nu a avut freon ii mergea doar ventilatorul mare. Pentru skoda octavia din 2004 problema ventilatoare. Au relee de le comanda ? Unde sunt?.mersi

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golful din postul de mai sus era dezlipit ceva releu sau ceva fir p-acolo,releul de pornire cred ca era in scurt,s-a lipit la loc si s-a remediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Un coleg de servici are un Passat B6 2.0 TDI de 140cp, tot i se aprinde check engine, a schimbat toate bujiile, eroarea persista, daca am incercat sa ma uit la parametrii injectoarelor prima data mi-a aratat doar injectorul 1, dupa ce a repornit motorul mi le-a aratat pe toate 4, sunt in parametrii.

Dupa ce a schimbat bujiile, s-au sters erorile insa au aparut acestea:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 HW:

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 8096

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 06447 995 00142

VCID: E2C0360C0215270C

5 Faults Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 33

Reset counter: 14

Mileage: 143389 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.17

Time: 15:45:17

Freeze Frame:

RPM: 832 /min

Text: 56 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 14.01 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 31.0°C

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

P0673 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 32

Reset counter: 15

Mileage: 143394 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.18

Time: 07:19:19

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 14.01 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 31.0°C

17070 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Short to GND

P0686 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 32

Reset counter: 15

Mileage: 143394 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.18

Time: 07:19:19

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 14.01 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 31.0°C

17062 - Cylinder 8 Glow Plug Circuit (Q17): Electrical Fault

P0678 -- 006 -- Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 32

Reset counter: 15

Mileage: 143394 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.18

Time: 07:19:19

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 14.01 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 31.0°C

29719 - Please Check Fault Codes in Control Module for Automatic Distance Regulation

U1023 -- 008 -- Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Reset counter: 51

Mileage: 143782 km

Time Indication: 0

Date: 2012.06.23

Time: 21:11:39

Freeze Frame:

RPM: 864 /min

Text: 40 Nm

Speed: 34.0 km/h

Text: 17.6 %

Voltage: 14.13 V

Bin. Bits: 00111001

Bin. Bits: 00000000

Readiness: N/A

Ce problema poate avea? Posibil sa fie de vina cablajul?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale naibii clone..... cilindrul 8... la motor de 2.0 ... plus altele.

In afara de asta, verificati cablajul dintre ECU si releul lui de alimentare, precum si releul.

Scanati cu o interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE motor are? 8 in V?

Eu as zice sa faca o diagnoza cu o interfata ORIGINALA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Off topic : poate e motor v16. Sau cum zicea cineva cu benzinar 16v ca el de fapt are motor v16.

Referitor la diagnoza facem si noi cu ce avem si cu cat ne permitem din pacate.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si in cazul asta , ce repari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Solutia ideala e cea data de voi. O scanare cu interfata originala. Eu doar atrageam atentia la astea chinezesti, ca nu te poti baza pe ele, dar din motive financiare majoritatea le cumpara. Scuze de off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale naibii clone..... cilindrul 8... la motor de 2.0 ... plus altele.

In afara de asta, verificati cablajul dintre ECU si releul lui de alimentare, precum si releul.

Scanati cu o interfata originala.

Referitor la diagnoza facem si noi cu ce avem si cu cat ne permitem din pacate.

Stiu, doar ca am facut recomandarea ca, la masina de mai sus, sa se faca o scanare cu un VCDS original - ca sa vedem clar despre ce e vb - avand in vedere faptul ca acea clona batea campii......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de ajutor, am scanat cu ce am, eu mi-am luat clona pentru mine, sa sterg o eroare, sa nu am de umblat pe la toti "afaceristii" din orasul meu. M-a rugat sa ii scanez masina si l-am ajutat cu ce am putut. Ii zic sa mearga la Robot (reprezentanta VW din BM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aruncati si voi un ochi la logurile colegului Mihai Robert.

Multumesc

P.S. Ce se mi se pare ciudat este ca la scanare(inainte de a iesi la un test, aveam eroarea pe turbo de positive deviation

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 EM

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1368

Coding: 00005

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ2P236318 VWZ7Z0A4305665

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

La loguri nu am luat limp, desi am facut mai multe incercari si nici erori nu au mai aparut.

LOG-01-003-010-011_ros_tr3.xls

LOG-01-003-010-011_ros_tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In limp mode mi-a intrat acum ~2 saptamani pe la 60-70km/h

de atunci e totul ok, cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 56.1 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.31 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 0.0 Nm

Torque: 351.4 Nm

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1722 /min

Torque: 48.8 Nm

Speed: 62.0 km/h

Load: 21.2 %

Duty Cycle: 14.7 %

Mass Air / Rev.: 225.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 510.0 mg/str

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

P3102 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 36.6 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.69 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 0.0 Nm

Torque: 351.4 Nm

Se pare ca o tin din erori in erori ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta de alimentare pentru clapeta V157. Ventilatoarele mai merg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e siguranta pentru clapeta v157?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SB8 din cutia cu sigurante de langa baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!