Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

#4188 nu are o solutie?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o erore de citire, am mai gasit si eu pe diferite masini valoarea asta pe blocurile de masura de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi

ce ar mai fi de facut sa fie functionala clima? sa mearga la verificare freon? (parca atunci cind nu e suficient, apare eroare...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a facut pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema cu masina, un passat 2002 motor 1.9 TDI, 130 CP, cod motor AVF, cutie automata. Nu mai trage bine pana in 2000 de ture. Parca sta si gandeste. Cum ajunge la 2000 de ture te baga in scaun. Trebuie sa apreciez cu 2 - 3 secunde inainte cand vreau sa plec dintr-o intersectie ca sa pot sa ma bag fara sa dea cineva peste mine. E destul de enervant. Am atasat un log. Multumesc!

Passat2002Vag-com.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Refa log-ul pe campurile 003, 010 si 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, in sheet-ul 1 am pe grupurile 003, 008, 010 iar pe sheet-ul 2 pe 011, 008, 010. Dar nu sunt toate facute in acelasi timp. Trebuie facut logul pe grupurile 003, 010 si 011 in acelasi timp? Merci.

Passat2002Vag-com_v2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, ca sa fie mai usor de urmarit parametrii. Tine si tu apasa pedala de acceleratie la 100%, mai mult timp.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa revin cu un nou log mai bine facut :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt off topic dar este vre-un topic cu montare senzor parcare Passat b5.5 si unul cu tapiterii ? daca nu poate sa deschida cineva unul ca doresc sa intreb cv

Modificat de Sp1tfire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,

as avea nevoie de cateva detalii, despre anumite erori, dupa o scanarea cu vagcom:

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN

Component: J0527 051 0101

Coding: 0000042

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 7F0907CF553D

4 Faults Found:

00576 - Terminal 15

012 - Electrical Fault in Circuit

00883 - Ignition Switch (D) Terminal S

012 - Electrical Fault in Circuit

00884 - Ignition Switch (D) Terminal X

012 - Electrical Fault in Circuit

01744 - Ignition Switch Terminal P (D)

012 - Electrical Fault in Circuit

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M

Component: Tuer-SG 006 1219

Coding: 0000180

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 387B2CD33093

1 Fault Found:

00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 703 K HW: 1K0 959 703 K

Component: Tuer-SG 006 1302

Coding: 0000144

Shop #: WSC 00028 028 1012545

VCID: 387B2CD33093

2 Faults Found:

00098 - Left Rear Central Locking (Safe) Motor (V163)

012 - Electrical Fault in Circuit

00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)

008 - Implausible Signal - Intermittent

erorile au fost sterse, dar reapar (cel putin 5-6 ori). imi poate spune cineva ce trebuie facut? trebuie schimbat ceva? sau trebuie recalibrat fiecare dispozitiv in parte?

tin sa precizez usa fata si spate functioneaza ok, nu sunt probleme vizibile in functionare dar totusi apar aceste erori pe tester.

alta problema ar fi, cand opresc motorul si nu scot cheia din contact radio se opresti si nu mai porneste deloc sau alte ori se opresti si porneste in cateva secunde, dar sunt zile cand nu face asa ceva, ramane aprins, fara a avea vreo intrerupere... am inteles ca este vorba de un releu, ceva. are cineva idee ce dispozitiv este?

as vrea sa stiu despre ce e vorba inainte sa ma duc la service, plus ca si nu stiu cat de incredere mai sunt si cei de la service...

va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a facut pana acum?

pai nimic inainte sa vad daca are ceva erori

momentan nu stiu inca daca s-a dus la shopul care i-a inlocuit in trecut compresorul si introdus agentul frigorific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Intai schimba partea electrica a contactului, sterge erorile si vezi care mai apar. In rest, ceva probleme pe la yale.... in timp trebuie rezolvate, sa nu ramai cu usi blocate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a facut pana acum?

pai nimic inainte sa vad daca are ceva erori

momentan nu stiu inca daca s-a dus la shopul care i-a inlocuit in trecut compresorul si introdus agentul frigorific

Trebuie vazut daca ppleaca ventilatoarele la apasarea AC, daca pleaca comanda catre AC, daca senzirii sunt ok, daca sigurantele sunt bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatoarele functioneaza cind e apasat butonul, de restul ma gindeam ca ar fi aparut niste erori ceva acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intotdeauna apar erori, mai ales daca problema este la releul de sub lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge sa fac rocada pentru testare daca eu am AC iar el Climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ziceti de cele 2 erori de mai jos, in ideea ca EGR-ul a fost montat nou de vreun 1 an, pe un Touran, cod BKD de 2.0/140 cp ... Masina se comporta prin faptul ca nu are "forta" ... cred ca se refera la limp mode, nu !? ...

2 Faults Found:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1785 /min

Torque: 78.0 Nm

Speed: 39.0 km/h

Load: 25.5 %

Duty Cycle: 14.7 %

Bin. Bits: 00001000

Mass Air / Rev.: 310.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 640.0 mg/str

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 3234 /min

Torque: 332.0 Nm

Speed: 68.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2182.8 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de putin ajutor in legatura cu urmatoarele erori, cea mai importanta fiind cea de pe usa soferului care nmu se deschide/inchide din telecomanda:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 D HW: 3C0 937 049 D

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Revision: 00H37000 Serial number: 00000001966327

Coding: 008B8F2700041800001400001400000000097B075C

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 2A5F069BFE3F

Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 C

Component: Wischer VW350 012 0402

Coding: 00063445

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 27

Mileage: 126145 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 11.35 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 253

Mileage: 124433 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.45 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)

010 - Open or Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101010

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 27

Mileage: 126127 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl

Part No: 1K0 959 701 K

Component: Tuer-SG 024 2369

Coding: 0000180

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 366722EB3A87

1 Fault Found:

01811 - Supply Voltage for Door Controller; Drivers Side (J386)

002 - Lower Limit Exceeded

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult Florin pt raspuns.

ai cumva idee si ce cod are partea electrica a contactului? as vrea sa stiu cat costa, ca stiu cu cat trebuie sa ma pregatesc.

iar la yale ce ar trebui sa fac? curatate? trebuie descfacute usile (tapiteria) pentru a umbla la motoras? nu am idee ce ar trebui sa fac...

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

yalele - da, desfacute, reparat lipituri reci si schimbat switch - daca tot le desfaci

Da-mi datele masinii, pe PM - pt partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_d referitor la yale nu ai probleme cu lipituri reci ci motorasul de safe este defect. Rezolvarea este inlocuirea yalelor respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_d referitor la yale nu ai probleme cu lipituri reci ci motorasul de safe este defect. Rezolvarea este inlocuirea yalelor respective.

Sa intelegem ca sunt mai multe motoare? Eu stiam ca este doar un singur motor care actioneaza 2 sw de Safe... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-011try2.xls

Buna,

Apelez la voi pentru ca, pana acum nu am gasit solutie la problema mea la un service, si sper ca ma puteti ajuta macar cu o idee.

Masina mea este un Audi A3 1.9 TDI 8L,2002, 101 cai - resoftat in 2010, actual 130 cai.

In urma cu 2 luni turbina a inceput sa arunce ulei, fara alte simptome, fara erori la vagcom. Am dus-o la mecanic, iar acesta a sugerat o reconditionare. Zis si facut! Dupa montarea turbinei reconditionate, a mers OK 1km, dupa care la turatii mici nu accelera, decat la a2a pedala apasata... Ulterior, mecanicul a blocat EGR-ul atat mecanic cat si electronic pentru ca era dus... Fenomenul insa a ramas dar nu se mai manifesta la fel de rau, accelereaza Ok dar are momente in care pedala de acceleratie trebuie apasa repetat sa-si "dea drumul". De asemenea uneori urca in turatie, dar viteza nu creste la fel de rapid... iar cam pe la 3000rpm se "inneaca"...desi nu e benzinara...

Am schimbat debitmetrul in ultima instanta vineri cu unul Pierburg, masina merge mai ok, nu mai intra in limp mode DAR tot se "inneaca" la 3000 in viteza 2 - 3 in rampa, sau cand e solicitata.

Azi mi-a facut cineva o scanare si postez un log-ul in speranta unor sugestii din partea voastra, multumesc

Atasez si log-ul cu scanarile pe canalele 3,10,11.

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu este bun pentru ca pedala de acceleratie nu a fost tinuta la fund.In legatura cu erorile, prima poate fi de la cablajul senzorului de temperatura motor sau din senzor.A doua eroare este de la un limp pe care l-ai luat.Daca spui ca masina nu mai intra in limp a doua eroare dupa stergere nu trebuie sa mai apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!