Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Nu stiu daca este bine ca intreb aici,asa ca va rog de la inceput sa ma scuzati de greseala.

Intrebarea mea este daca vag-com de pe site de la la ross-tech.com este bun ai este cel care il folositi si voi?

Daca nu ,va rog sa ma indrumati si pe mine de unde pot luat si eu softu ,interfata o primesc de proba dar fara soft.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Exista discutii despre interfete aici http://vwforum.ro/topic/9821-vagcom-discutii-despre-vagcom-si-interfete/

Si da softul e bun daca interfata e originala. Daca nu in functie de ce interfata ai cauti si soft. Pentru cateva modele te pot ajuta si eu cu soft. Vb pe privat pentru asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link,si acum nu am decat sa astept sa-mi dea si mie cine mi-a promis interfata,sper sa ma descurc fara sa va deranjez,daca nu revin cu mesaj pe private la dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea urmatoarelor erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 907 401 H

Component: 2,5l/4VT EDC 20SG D33

Coding: 01002

Shop #: WSC 00000

7 Faults Found:

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

37-10 - Faulty - Intermittent

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01028 - Fan Relay (J323)

31-00 - Open or Short to Ground

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-00 - Open or Short to Ground

01442 - Misfire due to Lack of Fuel

35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Ca si simtome nu se accelereaza mai mult de 2900 ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza stergele si vezi ce mai ramane. Ca sfat verifica releul de la ventilatoare, MAF-ul si valva N75. Nu se accelelreaza mai mult de 2900 ture mai mult ca sigur din cauza N75 si MAF-ului. LE: Incearca sa nu mai mergi la limita cu combustibilul.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters si tot apar erorile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa face a mea de 4 zile se plafoaneaza dupa 100 la ora fix cum ajunge acu la 100 pac cade in gol,ce sa fie ce sa fie...am curatat de praf putin debimetru nimic la fel,egr e dinainte curatat o sa incerc sa fac k tine sa vedem,si te scriu daca aia a fost buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA si tu un log in mers si posteaza eroarea ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de 100 puncte :) La measure block la canalul 003 , la MAF (actual) - la relantiu este normal sa oscileze ? 320-350-330.. etc ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scanare facuta azi am urmetoarele erori:

Sunday,11,March,2012,11:57:22:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1U1 907 044 A

Component and/or Version: CLIMATRONIC C 2.0.0

Software Coding: 11000

Work Shop Code: WSC 31480

VCID: 30640C449C79459C

2 Faults Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

37-10 -- Faulty - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

37-10 -- Faulty - Intermittent

Ce nu inteleg este de ce eroarea cu G68 nu apare la ABS sau in alt modul si apare la Climatronic.

Mentionez ca in urma cu 2 luni am sters acest cod dar vad ca a reaparut.In instalatia de A/C nu am freon momentan.

Si daca poate cineva sa imi spuna unde este montat senzorul G68

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cutie automata ?

Intrebare de 100 puncte :) La measure block la canalul 003 , la MAF (actual) - la relantiu este normal sa oscileze ? 320-350-330.. etc ??

DA, asta arata ca EGR functioneaza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

37-10 -- Faulty - Intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

37-10 -- Faulty - Intermittent

....

Nici una din erorile de mai sus nu are legatura ca nu ai freon in instalatie. Pentru prima - verifca senzorul G68 - este pe cutie, precum si conectivitatea firelor de la acesta la ECu. Uite aici , aici mai multe.

Pentru a doua - vezi "melcul"-suflanta- din spatele torpedoului.

post-21426-0-11365900-1331477183_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit aceasta eroare:

1 Fault Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 24

Mileage: 53699 km

Time Indication: 0

Date: 2030.14.30

Time: 16:01:58

Am nevoie de ceva sfaturi, de unde sa incep cercetarile, posibile cauze.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi goarna in sine sau firele pana la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e LIMP toata ziua. Ce legatura are cu subiectul topicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet am sa verific azi G68 iar in legatura cu suflanta nu am avut nicicodata probleme a mers totdeauna.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scanat Passat-ul unui amic cu un B6 2.0 TDI 140 cp si are eroarea:

pd unit injector: 4 (n243): Regulation range not reached

p1271 – 006 – short to plus - intermittent

Ce inseamna?

mentionez ca are si eroare de bujie pe acelasi cilindru.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura ce reprezinta aceste erori? si cum mai exact pot sa le rezolv?

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J5 920 826 C

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20

Coding: 05112

Shop #: WSC 00000

VCID: 2E58123CC06B

WVWZZZ1JZ4W118323 VWZ7Z0C8638549

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

VCID: F0E44C449ADF

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scanat Passat-ul unui amic cu un B6 2.0 TDI 140 cp si are eroarea:

pd unit injector: 4 (n243): Regulation range not reached

p1271

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Al Bundy!

E posibil sa ii fie o problema de cablaj, fiindca pe acelasi cilindru are si eroare de bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

cablajul injectoarelor nu are nici o legatura cu cele de la bujii. E doar o coincidenta ca e pe acelasi cilindru eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am scanat masina lui tata si au aparut urmatoarele erori.

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl

****

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 2 0 0 0

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

****

1 Fault Found:

01359 - Internal Central Locking Switch; Passenger Side (E198)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl

****

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Din ce inteleg eu, prima eroare de la motor e legata de senzorul de temperatura lichid racire, cea de la inchidere e legata de switch usa fata pasager, celelalte nu am habar ce inseamna. Mentionez ca masina avea martorul ala "robinet galben" aprins in bord chiar cu motorul pornit. Dupa stergerea erorilor martorul respectiv mai apare doar pe contact. Pe contact e normal sa apara ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V 157 este de la clapeta de cut off sau clapeta de acceleratie cum mai e cuoscuta - verifica in prima faza sigurantele, iar daca toate sunt OK, va trebui sa schimbi respectiva clapeta - motorasul este ars (eventual poti incerca si sa o cureti, dar e degeaba). Pentru ultima eroare - masina a stat in frig mult? Se poate sa fie din cauza ca bateria s-a descarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea se circula iarna cu masina respectiva, si da, sta intr-un semi-garaj neincalzit. Masina a mai fost pornita o data pe saptamana sau la doua saptamani si intradevar la un moment dat nu a pornit si a fost incarcata bateria la redresor. Merci pentru informatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!