Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Si daca era N18 de vina nu apare in codu de eroare ca de la ea e problema?Cum pot sa o verific daca e buna aceasta N18???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un Basic settings cu VCDS pe grup 003 si si pui un tester de vacuum la captul furtunului care intra in EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Memorat doar ca nu am tester de vacuum:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui limba in locul testerului :icon_cheesygrin: (serios)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandesc si eu . ar trebui sa simt un vacuum constant,nuh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, in basic settings se actioneaza de 10 ori valva N18 si o sa simti acste variatii de vacuum.

Sau, mai simplu, trage cu gura aer din stutil de la egr si vezi daca se face vacuum inauntru. Daca poti trage aer lejer pe acolo, atunci ai membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am facut o scanare pe un golf IV, 1.4 benzina. Mi-a dat urmatoarea eroare

1 Fault Found:

17834 - EVAP Purge Valve (N80)

P1426 - 35-00 - Open Circuit

Ce as putea sa ii fac?

Merci

Modificat de Juicee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masurat rezistenta electrovalvei de la canistra EVAP si daca e intrerupta, trebuie schimbata. daca e buna, se verifica firele pana la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am cumparat masina(1 an jumatate) dupa ce plecam de pe loc imi aparea in bord STOP si asa ramanea pana opream motorul si Esp aprins si bineinteles nu functioneaza esp sau abs,m-am hotarat sa rezolv problema,am cumparat o interfata Vag Com si mi-a dat eroarea Steering Angle Sensor (g85),am incercat sa scriu la login 40168 si la basing setings 001,am incercat si 060 dar imi da eroare...si de cand am pus stopuri pe led imi da eroarea cu "Brake switch-implausible signal" am atasat poze stiu ca sunt de folos. Multumesc !

post-76333-0-11228800-1328642984_thumb.j

post-76333-0-22138800-1328643212_thumb.j

post-76333-0-45998500-1328643226_thumb.j

post-76333-0-08344800-1328643258_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este urmatoarea:

Se aprinde in mers martorul abs si esp si motorul pierde putin din putere. am inteles ca una din cauze ar fi ca motorul baga abs-ul si esp-ul in avarie. Daca iau contactul si pornesc din nou se stinge si apare iar dupa ceva timp de rulat(daca stau pe loc nu se aprinde).Mentionez ca abs si esp functioneaza cat timp martorii nu sunt aprinsi , si ca atunci cand motorul este rece martorii nu se aprind. In urma scanarii cu vag-com am schimbat instalatia de injectoare cu una noua, dar urmatorile erori raman:

17669-supapa pompa injector cilindru 1 -N240-limita superioara depasita;

17675-supapa pompa injector cilindru 3 -N242-limita superioara depasita;

Aceste 2 erori le am pe motor si urmatoarea eroare pe abs:

18265-semnal incarcare de la motor defect; p 1857-35-10 intermitent.

Nu stiu ce sa fac. sa merg mai departe pe rezolvare probleme motor (schimbat injectoare sau ecu) sau sa merg pe abs.

Mentionez ca totul este verificat: distributie ok; senzori ok.

Spuneti-mi va rog daca ati mai intalnit! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este strict legata de motor, ABS nu are nimic.

Inainte de a schimba injectoarele sau ECU, muta cele 2 injectoare 1 si 3 pe 2 si 4 si vezi daca se muta erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca rezolv ceva cu schimbatul injectoarelor intre ele. Eu sunt de parere ca partea electrica a celor 2 injectoare este defecta pentru ca atata timp cat injectoarele nu au nevoie de corectie, abs si esp nu se aprinde, adica daca motorul sta la relanti sau nu ii ceri motorina multa nu se aprind martorii. Mentionez ca cantitatea de motorina injectata si corectia pe injectoare este in parametrii la scanarea cu vag. Nu stiu ce sa zic!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era de la mufe cred ca iti aparea eroarea aferenta...Vezi si valorile de pe grup 018.

Eu as face la fel ca AlBundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rugaminte

la ultima scanare cu vag com am gasit urmatoarele erori

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl

Part No: 038 906 019 CD

Component: 1,9l R4 EDC G140SG 1042

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

VCID: 5BBE129AE34D

4 Faults Found:

18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction

P1664 - 35-00 - -

18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-00 - -

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Masina se manifesta in felul urmator inaintea acestui test

pornire greoaie la rece, fum abundent circa 3-4 min la pornire , de culoare alb -albastrui,mers neregulat in relanti atunci cand motorul e rece.In sarcina dupa 2000 ture merge gatuita (nu are vlaga ce o avea odata).S-au schimbat la ea urmatoarele{ pompa tandem(s.h.-la exterior nu exista scurgeri), turbina noua,oringuri injectoare,filtru motorina,montat supapa de sens(retur) suplimentara,reglat injectoare 225 grade, verificat bujiile (2 au fost date jos iar celelate 2 au fost verificate daca sunt cumva intrerupte, neputind fi date jos de pe masina), (totusi masina porneste in 3 si cu cat porneste mai greu cu atat scoate mai mult fum cum l-am descris ),curatat egr-ul si verificata membrana.Inainte de schimbarea pompei tandem , cea veche avea pierderi de ulei la imbinarea cu chiulasa(schimbate initial garniturile , fara efect pozitiv ...curgea in continuare).Cu aceasta nu curge nimic insa pornirea e mai greoaie si cu mult fum(nu reusesc sa stabilesc daca ea este de vina!)Am lasat-o cu partea din fata mai jos decat spatele, porneste la fel de greu!valorile injectoarelor sunt urmatoarele

0,3 -0,35 0,50 -0,45 cu mici oscilatii -valori la 80 grade temp

multumesc pt opinii si sfaturi

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se poate observa, problema ta este de natura electrica. Verifica circuitele electrice de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o nelamurire legata de 2 erori :

1. la Address 03: ABS Brakes

eroare: 00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-cam de 5 ori in 3 luni mi s-a aprins in bord ABS+ESP, mereu in zile f friguroase (nu stiu daca are legatura cu frigul) .. am impresia ca atunci cand e aprins nu merge ABS

-am citit pe forum si am vazut ceva legat de switchul de frana . in afara de ala ar putea fi si altceva?

2. la Address 17: Instruments , Address 19: CAN Gateway, Address 46: Central Conv.

eroare : 01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation

- nu imi dau seama ce sunt astea, de ce e aceasi eroare in 3 module, sau cum se manifesta..nu am simtit nimic anormnal la masina

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Verifica si becurile de frana. 90% defect sw de frana.

2. Eroare de comunicare CAN...vinovatul e modulul confort. Posibil contacte proaste la modul confort . Sterge eroarea si vezi daca mai apare.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu a doua eroare m-am confruntat si eu. Chiar daca o stergeam dupa 2 zile aparea inapoi. Nu se simte nimic anormal la masina doar ca modulul comfort comunica mai incet cu usile,geamurile, si tot ce tine de el. Rezolvarea a constat in inlocuirea unui integrat din modulul de confort (aprox 100 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, la Passat e problema cu apa care intra in modulul confort ...cred ca acum apa s-a transformat in gheata :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.stopurile de frana merg , insa nu le-am verificat niciodata cand era aprins ABS+ESP. voi face si asta. sw respectiv am vazut ca e 50-60 lei, sper sa fie de la el.

2.a. de la modulul confort poate sa dea eroare pe toate cele 3 adrese?

2 b. referitor la ce a zis Laurentiu. nu stiu daca are vreo legatura insa mie imi merge inchiderea centralizata din cheie la doar maxim 2 m de portiera soferului cateodata si la 20-30 cm (recodrul a fost de 5 m o singura data undeva la tara in camp deshis).

Modificat de wasabios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate sa intre apa chiar pana acolo avand in vedere ca in cutia modului confort mai este inca o cutie care contine placile electronice si e foarte etansa. In 95% din cazuri eroarea e cauzata de un integrat aflat pe una din placile alea.Atasez o poza sa vedeti despre ce e vorba. Integratul e incercuit cu rosu.

post-55955-0-26766900-1329040818_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am facut o scanare cu vcds si mi_au aparut urmatoarele coduri poate ma poate ajuta cineva cu ce inseamna

Sunday,12,February,2012,18:30:02:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

Mileage: 170190km/105751miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 P

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1623

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

VCID: 2341EBBF9915

3 Faults Found:

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01266 - Glow Plug Relay (J52)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.lbl

Part No: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Shop #: BB 24548

VCID: 5EB79A4BF2F7

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

Part No: 1J0 909 604 A

Component: AIRBAG VW3 - V03

Coding: 00065

Shop #: WSC 00028

VCID: 285BFC93E033

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 3B0-919-xxx-17.lbl

Part No: 3B0 919 861 J

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10

Coding: 04140

Shop #: WSC 00000

VCID: 316D11F7D3E9

Subsystem 1 - Part No: IMMO

Component: IDENTNR: VWZ7Z0V0180748

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0180748

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 H

Component: 08 Zentral-SG Komf.0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 00028

VCID: 43814B3F7955

Subsystem 1 - Part No: 1J1959801B

Component: 08 Tőrsteuerger. FS0022

Subsystem 2 - Part No: 1J1959802C

Component: 08 Tőrsteuerger. BF0022

Subsystem 3 - Part No: 1J4959811B

Component: 08 Tőrsteuerger. HL0022

Subsystem 4 - Part No: 1J4959812B

Component: 08 Tőrsteuerger. HR0022

3 Faults Found:

01358 - Internal Central Locking Switch; Driver Side (E150)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-00 - -

00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

End -----------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca problema ar fi uleiul care la frig se ingroasa iar tachetii fiind hidraulici nu mai lucreaza destul de rapid

dupa ce se incalzeste putin totul este ok asta ar fi parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorrulet

n-are treba uleiul...nu se alimenteaza ca la tine...

dar oare de ce?asa e intrebarea... :scratch:

a mea porneste si se opreste...

Modificat de danutzx35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!