Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Se poate scoate mansonul de protectie a firelor din portiera fata fara sa-l rup? Din stalp iese usor, are ceva clema de plastic deasupra, dar din usa nu am reusit sa-l scot si vreau neaparat sa ma uit si acolo daca nu-i vreun fir intrerupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa-l scoti din usa, de obicei firele se rup la 2-3 cm de mufa de la stalp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ieri ma confrunt cu eroarea : 16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected si nu o pot sterge. Am gasit fisa de la bujia 3 iesita, am bagat-o inapoi dar degeaba. Masina incepe sa tremure la peste 100 km/h si la relanti cateodata zvacneste.

La ce se refera eroarea? Ce sa mai controlez? Valoarea injectorului pe cilindrul e 0,30.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 - se refera la motoarele pe benzina, in general - cred ca aici clona ta, a amestecat un pic codurile.

Controleaza mufa la injector, mufa cablajului de injectoare, din capatul chiuloasei, si filtrul de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e pornit motorul la toate 4 injectoare 0.0. Cu contactul pus 2.0.

Dar am dat jos capacul la chiulasa si am gasit mufa injectorului 3(de pe cilindrul) slaba,in sensul ca juca in locasul ei. Si papucii de pe fir sunt cam slabiti, urmeaza sa ii inlocuiesc total.

Oare din cauza mufei sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3-ul eu zic ca e din cauza cablajului - asa cum am vb la telefon, s-a potrivit ce ti-am zis -. 4- e din cauza injectorului, care nu e pt motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa va tin la curent cu ce am rezolvat. Schimb papucii de pe toate firele din cablaj si remontez totul. Poate isi revine.... Cablajul e in stare buna. Insa papucii ies prea usor de pe contactele injectoarelor....Interesant ca pana in 100km/h nu trepideaza. Doar dupa. Oare din cauza rapiditatii lucrului injectoarelor firele se miscau si ele?

Producand contactul si mai slab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 - se refera la motoarele pe benzina, in general - cred ca aici clona ta, a amestecat un pic codurile.

Misfire apare si la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut si eu dimineata o scanare cu VAG Com

Mi-au aparut citeva erori si va cer sfatul la ceea ce considerati ca am de facut.

PS: E prima oara cind utilizez VAGCom:)

Multumesc,

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl

Part No: 8E0 907 401 N

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG 0006

Coding: 01001

Shop #: WSC 02334

VCID: 306B14F3DAB3

Part No: 00006059

Component: 130 106KC318_1.V14958237392

WAUZZZ4B24N067895 AUZ7Z0C2519069

1 Fault Found:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-00 - Implausible Signal

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl

Part No: 4B0 927 156 FJ

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222

Coding: 00003

Shop #: WSC 62499

VCID: 74E3D8E36E2B

1 Fault Found:

17087 - Brake Switch (F): Electrical Malfunction

P0703 - 35-10 - - - Intermittent

Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl

Part No: 4B0 962 258 N

Component: Zentralverrieg.,DWA D38

Coding: 06987

Shop #: WSC 02334

VCID: 346318E32EAB

2 Faults Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01134 - Alarm Horn (H12)

76-10 - Terminal 30 missing - Intermittent

Address 45: Inter. Monitor Labels: None

Part No: 4B0 951 178 A

Component: Innenraumueberw. D04

Coding: 00101

Shop #: WSC 02334

VCID: 2647F2ABE877

2 Faults Found:

01349 - Alarm via Theft Warning System; Front

35-00 - -

01350 - Alarm via Theft Warning System; Rear

35-00 - -

Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl

Part No: 4B0 035 186 S

Component: concert II GRO 0001

Coding: 02015

Shop #: WSC 02334

VCID: 306B14F3DAB3

2 Faults Found:

01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)

49-10 - No Communications - Intermittent

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba contactul de la pedala de frana si sterge celelalte erori si vezi daca mai apar.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara OEM, ca restul risti sa te tina putin - e 50 lei cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ma duc miine pe la Volskparts (Alex Pauna) si o sa il cumpar.

E dificil de montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se face rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am facut si eu astazi o scanare la un VW Touran 1.4 FSI 2006 140 HP si am intampinat urmatoarele probleme...

am citit pe wiki la ross tech da nam prea inteles care ar fi problema, putin ajutor ar fi bine primit :D ms

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56

VIN: WVGZZZ1TZ6W152446 Mileage: 35300km/21934miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl

Part No SW: 03C 906 056 BK HW: Hardware No

Component: MED 9.5.10 G00 9775

Revision: 63H09--- Serial number: VWZ7Z0F3580463

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10133 599 67996

3 Faults Found

008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P2261 - 008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 108

Mileage: 34569 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:17:02

Freeze Frame:

RPM: 1893 /min

Load: 17.6 %

Speed: 50.0 km/h

Temperature: 66.0°C

Temperature: 9.0°C

Absolute Pres.: 950.0 mbar

Voltage: 14.478 V

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 35208 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:14:37

Freeze Frame:

RPM: 1198 /min

Load: 29.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: -1.0°C

Temperature: -3.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 14.732 V

000772 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 35208 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:14:37

Freeze Frame:

RPM: 1198 /min

Load: 29.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: -1.0°C

Temperature: -3.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 14.732 V

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Revision: 00H37000 Serial number: 00000005536347

Coding: 018D0F2100040F0000120C000000000000097F075C

Shop #: WSC 01324 785 00200

Part No: 2K1 955 119 B

Component: Wischer VW357 012 0402

Coding: 00063445

Shop #: WSC 01324

2 Faults Found

01497 - Bulb for Blinkers; Front Right (M7)

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01111100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 21

Reset counter: 139

Mileage: 34669 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 5.00 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

00926 - Terminal 30

011 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 139

Mileage: 34567 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 5.00 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl

Part No: 1T0 959 702 B

Component: Tuer-SG 024 2301

Coding: 0000180

Shop #: WSC 01324 785 00200

2 Faults Found

00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162)

012 - Electrical Fault in Circuit

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)

008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Modificat de Juno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor, ardere incompleta pe cilindrul 4, cauze: bijie, bobine sau fisa daca are, supape cu proble,me sau injector.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am si eu o problema, in ultimele zile tot imi clipea martorul de bujii (spirala) si martorul care indica o defectiune la sistemul de evacuare a gazelor. Dupa ce am fost la un service si au facut o scanare au gasit 2 erori. Una din ele arata ca 3 bujii sunt arse. Am remediat problema, inlocuindu-le. La cea de a doua eroare problema persista. Eroarea suna cam asa:

1 Fault Found:

18048 - Internal Control Module: EEPROM Error

P1640 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Bin. Bits: 10110010

Bin. Bits: 00100000

Bin. Bits: 00100000

Bin. Bits: 00100000

Bin. Bits: 00100000

Am scos borna de la baterie peste noapte. A doua zi nu s-a mai aprins nici un martor pana am ajuns iarasi la service, au refacut o scanare si eroarea este tot acolo.

Ma poate ajuta cineva? Ca deja sunt disperat ca tot se aprind becurile alea. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost chip-uita / s-a modificat mapa de management a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca il paste o schimbare de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ieri ma confrunt cu eroarea : 16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected si nu o pot sterge. Am gasit fisa de la bujia 3 iesita, am bagat-o inapoi dar degeaba. Masina incepe sa tremure la peste 100 km/h si la relanti cateodata zvacneste.

La ce se refera eroarea? Ce sa mai controlez? Valoarea injectorului pe cilindrul e 0,30.

Am scapat azi de eroarea de mai sus. Am strans papucii la injectoare. Insa totusi odata la cca 5 secunde motorul tremura.Turometrul scade de la 840 la 800. Dar odata la 5-7 secunde si timp de 1 secunda. Deci variaza de la 840 la 800 odata la 5 secunde. La senzorul g62(schimbat acum cateva zile,original) apare o diferenta de 3 grade intre engine si instruments. Pe engine e 74 grade si pe instruments 71. Ceea ce am mai observat e ca se incalzeste mai greu motorul decat cu vechiul senzor si se raceste mult mai repede.

Citind despre eroarea cu misfire detected am vazut ca e posibil sa apara si din cauza presiunii motorinei. Un filtru murdar poate cauza aceasta lipsa de presiune si un mers neregulat al motorului la relanti si la peste 100km/h?

Voi ce spuneti ca cauzeaza acest mers neregulat? Senzorul g62? Filtrul de motorina?

Pe engine nu apare nici o eroare.

De tras trage bine,raspunde bine la acceleratie,insa cum trec de 100km/h incepe sa tremure.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turatie mare - viteza, poate sa iti tremure si din cauza unui flux insuficient de carburant - filtru, pompa carburant sau circuit obturat.

G62-ul e ok.

Acum ce parametrii ai la injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ordinea lor.. -1,30 injectorul 1 si 2, ...0, 60 injectorul 3 si 2,60 injectorul 4. Pe cat se incalzeste motorul mai tare urca valoarea la injectorul 4 la 2,99.

Acum aproximativ 2 ani tot asa simteam un tremurat la viteza mare si fluctuatii la relanti. Am schimbat filtrul de motorina si si-a revenit. Oare a fost efectul placebo sau chiar a fost filtrul de motorina de vina? Mentionez ca mai bag si din canistra motorina destul de des (de la pompa,cumparata). oare s-a adunat mizeria si obtureaza fluxul de motorina?

oricum ceea ce urmeaza e schimbul de filtru. Insa vroiam sa stiu daca il schimb degeaba,,,,,

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul ala trebuie sa-l schimbi - obligatoriu - nu e pentru motorul tau.

Dupa aia, trebuie sa verifici filtrul de carburant si debitul la pompa.

p.s - banuiesc ca folosesti palnie cu sita foarte fina, cand torni motorina....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma erori de la abs ii apare si ii dispare ESP si ABS amndoua in acelasi timp....vreun sfat?sunt 2 scanari a 2 este ce a mai ramas dupa prima stergere!

Log-WAUZZZ4DZXN006044.txt

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!