Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor, mi-am scanat si eu rabla si am niste erori pe-acolo dar nu stiu la ce se refera exact sau daca e vreo defectiune reala.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\1C0-907-37x-ABS.lbl

Numar VAG: 1C0 907 379 J

Componenta comandata: ABS FRONT MK60 0103

Codare: 0001025

Atelier: WSC 00001 001 00001

VCID: 316D11F7D1B9

1 cod a gasit:

01314 - Modul de comandã motor

004 - Nu este semnal / nu cominica - intermitent

----------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.lbl

Numar VAG: 1C0 909 605 A

Componenta comandata: 1L AIRBAG VW51 0A 0004

Codare: 12620

Atelier: WSC 06441

VCID: 224FEEBB845F

1 cod a gasit:

00532 - Tensiune alimentare B+

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord Eticheta: ROJ\1M0-920-xx2-17.lbl

Numar VAG: 1M0 920 802 A

Componenta comandata: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Codare: 04106

Atelier: WSC 00000

VCID: 2443E8A39E4B

VSSZZZ1MZ2R075691 SEZ7Z0A1380807

1 cod a gasit:

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: 6N0-909-901-19.lbl

Numar VAG: 6N0 909 901

Componenta comandata: Gateway K<->CAN 0001

Codare: 00006

Atelier: WSC 06441

VCID: F0EB54F39A33

1 cod a gasit:

01314 - Modul de comandã motor

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

Am cautat destul pe internet dar nu prea am gasit mare lucru la ce se refera. As ramane recunoscator daca m-ar lumina cineva, Multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema ta dmv,verifica fisele care duc la bujii,si eu am avut aceeasi problema si dupa ce am schimbat fisele totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JuiCe erorile ti-au aparut din cauza bateriei. ori i-ai scos bornele recent, ori ai schimbat bateria, ori ti s-a descarcat de tot vreodata bateria. Le poti sterge si nu-ti vor mai aparea. La modulul Can il recodezi cu acelasi cod care iti apare acolo si gata. Va disparea si de la instrumente eroarea.Succes

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G

Component and/or Version: ABS/ESP front 1728

Software Coding: 06255

Work Shop Code: WSC 02325

1 Fault Found:

01425 - Yaw Rate Sensor (G202): Signal Wire

57-00 - Electric Circuit Failure

am si becul de la esp tot timpul aprins. unde se afla senzourii si cum pot sa le verific cablajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e bosch 5.7 e sub bancheta din spate, daca e 5.3 e intre scaunul soferului si prag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut aseara o scanare cu VAG-COM-ul si am gasit 2 erori care persista:

Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Part No SW: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309

Component: R4 2,0L EDC G000SG 6208

Revision: 13H01--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 42587 146 180412

VCID: 76E7E2EB7A07

1 Fault Found:

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground

P2009 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 156746 km

Time Indication: 0

Date: 2031.14.27

Time: 10:18:43

Freeze Frame:

RPM: 2415 /min

Speed: 104.0 km/h

Load: 56.1 %

Load: 94.9 %

Lambda: 99.4 %

Mass Air / Rev.: 1005.0 mg/str

Temperature: 82.8°C

Readiness: 1 1 0 0 0

Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 704 AB HW: 1K0 959 794 L

Component: J389 TUER-SG HR 0307

Revision: 41004101 Serial number: 00000000818498

Coding: 0000144

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 71EDD1F71369

1 Fault Found:

00938 - Switch for Electric Window; Rear Right (E54)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 247

Mileage: 156529 km

Time Indication: 0

Date: 2031.14.16

Time: 15:05:12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea acestei erori este intermitenta si-si face aparatia in sezonul rece toata vara a mesr perfect

01276 - ABS Hydraulic Pump

012 - Electrical Fault in circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta, daca nu e ceva oxidat pe acolo. Altfel, cablajul pana la pompa, pompa sau modulul de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea acestei erori de climatronic

Control Module Part Number: 7M3 907 040 B

Component and/or Version: CLIMATRONIC MPV GP 0003

Software Coding: 00020

Work Shop Code: WSC 08815

1 Fault Found:

01184 - Rear Vent Outlet Temperature Sensor (G174)

30-00 - Open or Short to B+

Am cautat pe internet dar nu prea am gasit mare lucru la ce se refera. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta? nu exista un astfel de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Control Module Part Number: 7M3 907 040 B"

Cred ca e vorba de un Sharan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam, dar incerc sa-i fac pe cei care posteaza sa dea informatii exacte despre masina la care au gasit eroarea, gen: an fabricatie, cod motor, tip masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, e un sharan din 2002 si ma intereseaza unde e localizat acest senzor 01184 - Rear Vent Outlet Temperature Sensor (G174)

30-00 - Open or Short to B+ si cum pot sa-l schimb. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am avut niste probleme sa inchid portierele din telecomanda la masina din semnatura, are alarma OEM. Usile nu vroiau sa se blocheze din telecomanda. Nu facea nici un sunet cand actionam telecomanda pe butonul de inchis. Daca apasam pe deschidere se auzea sunetul din portiere. Ledul din telecomanda se aprinde, am schimbat bateria la telecomanda luna trecuta.

Cand am inchis mecanic usa, dupa cateva zeci de secunde a inceput sa sune alarma.

La o scanare am gasit:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M

Component: Tuer-SG 005 0971

Coding: 0000180

Shop #: WSC 01392 785 00200

VCID: 3874E2D94B4894E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 702 M HW: 1K0 959 702 M

Component: Tuer-SG 004 0957

Coding: 0000180

Shop #: WSC 01392 785 00200

VCID: 3972E7DD70428D6

2 Faults Found:

00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162)

012 - Electrical Fault in Circuit

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)

008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 703 K HW: 1K0 959 703 K

Component: Tuer-SG 005 0913

Coding: 0000144

Shop #: WSC 01392 785 1012552

VCID: 3874E2D94B4894E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 704 K HW: 1K0 959 704 K

Component: Tuer-SG 005 0913

Coding: 0000144

Shop #: WSC 01392 785 1012552

VCID: 3972E7DD70428D6

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Mi se par ciudate codingurile la adresele 42 si 52 in sensul ca nu iese totalul de 180 nicicum. La adresele 62 si 72 iese 144. Poate sa-mi confirme cineva daca sunt bune codingurile de 180?

Erorile pot avea legatura cu faptul ca trebuie sa schimb fulia de la alternator ca suna cam urat?

Multumesc pt. orice opinie.

LE: mi-am mai amintit ca de ceva timp la accelerari aud un bazait dinspre partea dreapta fata, poate avea legatura cu erorile din usa dreapta fata? (ma gandesc ca poate se ating 2 fire cu izolatia roasa in usa la vibratii mai mari si fac scurt)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca la scanarea cu vag-com-ul sa nu apara nici o eroare legata de turbina? la g5-ul meu a cam inceput sa fluiere turbina cred dar nu apare nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok cele 2 codari fata si spate. Nu cumva usa soferului o vede deschisa si de asta sa nu se inchida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca la scanarea cu vag-com-ul sa nu apara nici o eroare legata de turbina? la g5-ul meu a cam inceput sa fluiere turbina cred dar nu apare nici o eroare.

Suieratul turbinei indica uzura (mai mica sau mai mare) si nu defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca la scanarea cu vag-com-ul sa nu apara nici o eroare legata de turbina? la g5-ul meu a cam inceput sa fluiere turbina cred dar nu apare nici o eroare.

Suieratul turbinei indica uzura (mai mica sau mai mare) si nu defectiune.

si in acest caz o solutie care ar fi? curatarea acesteia sau inlocuirea cu una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai trebuie verificat cat e de mare, jocul axial. Daca e in limita bunului simt, merge fara probleme, mult si bine... si nu trebuie sa ii faci nimic. Jocul se verfica mecanic - desfaci furtunul de admisie si cu degetele, vezi cat se misca axul.

Cu VCDS-ul, poti face un log in mers, din care vei vedea parametrii in care lucreaza - in functie de asta, poti trage o concluzie daca trebuie sau nu curatata - oricum, atata timp cat nu ai probleme cu ea, nu intra in limp, trage bine...nu ai de ce sa o desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok cele 2 codari fata si spate. Nu cumva usa soferului o vede deschisa si de asta sa nu se inchida?

Adica sa fie pe duca senzorul din usa soferului si nu cea a pasagerului, unde a dat eroarea? Pot vedea cu VCDS senzorul respectiv? Sunt familiarizat doar cu modulul engine :)

Pana acum am desfacut protectia de cauciuc a firelor dintre stalpii usilor fata si usi si firele arata ca noi.

Multumesc pt. ajutor Al Bundy.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, il vezi pe modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si-a revenit, cel putin pt. moment. M-am uitat cu VCDS pe modulele usilor din fata cu motorul pornit. Ambele module au voltaj bun, peste 14V. Locking unit arata corect starea cum blocam si deblocam usile din butonul de pe usa soferului. Switch-urile de asemenea aratau corect starea daca deschideam usa.

Ciudat.

Am sters erorile sa vad daca mai apar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am gasit erorile din postul meu #3921.

In plus, am mai gasit una pe adresa 46:

Sunday,22,January,2012,23:38:03:35203

VCDS Version: Release 11.11.0

Data version: 20111111

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MAX.clb

Control Module Part Number: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT

Component and/or Version: KSG PQ35 G2 020 0202

Software Coding: 019002005103087F2D048C0D70084F06F0FCA0

Work Shop Code: WSC 01392 785 00200

Additional Info: 1K0951605C LIN BACKUP HORN H03 1301 NGS n.mounted

Additional Info: IRUE n.mounted

VCID: 830EC535C20E876

3 Faults Found:

00896 - Trunk Lock Unit (F256)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 133

Mileage: 62718 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:16:33

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 5

Reset counter: 135

Mileage: 62949 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:06:22

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 5

Reset counter: 135

Mileage: 62949 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:06:22

Am verificat iar pe usa pasagerului fata, switchul si lock-ul se comporta ok la teste. Am putut sa blochez toate usile din telecomanda.

Dar banuiesc ca eroarea din modulul 46 are legatura cu cea de pe modulul 52, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru "trunck lock", verifica firele din mansonul care leaga caroseria de hayon sa nu ai fire intrerupte sau cu izolatia crapata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trunk lock apare si la mine la vre-un an de cand am luat masina, dar nu o bag in seama, nu e o eroare la care sa-ti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!