Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

salutare,am un g4 tdi an 2001,am incercat la 2 colegi vag-com-ul pe masina,nici unul nu vede masina,adica recunoaste interfata dar mai departe nu citeste nici un parametru,nu vede nici o adresa.

am verificat sigurantele toate ok,am deconectat radio-cd-ul si nimik!

ati mai intalnit cazuri asemanatoare?vreo rezolvare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Posibil fir intrerupt.

Verifica tensiunea in mufa (intre pin 5 si pin16)

Incearca sa te conectezi cu motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fir intrerupt de la mufa obd?

am incercat si cu motorul pornit,tot n-a mers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cauti k-lineul si sa-l verifici. Stiu ca ai verificat si casetofonul dar uite mai amanuntit aici http://www.ross-tech...rket-radio.html

Incearca si cu o interfata vag 409 sa testezi.

Mai ai si aici ceva http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1041403

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca atunci cand iti mai scaneaza cineva masina sa-i dai un test la interfara...sa fii sigur ca n-ai "short to ground" sau ceva de genu asta...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce versiune era.dar colegu' avea tot un golf4 si imediat a incercat si la el mergea;si celalalt prieten avea o skoda fabia,la el mergea la mine pauza!deci problema e la mine.

o sa verific k-line si revin cu info!dar in afara de k-line ar mai putea fii ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat testul cu rezistenta intre pinii 4 si 7 indicat de ross-tech si rezistenta nu s-a incalzit deloc(test cu contact pus apoi cu motor pornit).

alimentarea de la mufa OBD cum o verific?pot sa ma duc la un electrician auto sa-mi verifice tensiunea intre diversi pini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tensiunea in mufa (intre pin 5 si pin16)

Uite aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mai jos este o scanare la un Audi A6, motor 2.0, 2007 al unui prieten, ma puteti ajuta cu descifrarea erorilor

Wednesday,19,October,2011,05:13:40:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 016 GB HW: 03G 906 016 GB

Component and/or Version: R4 2,0L EDC 000SG 9663

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00000 785 00200

VCID: 69DDB997B35

1 Fault Found:

005512 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit

P1588 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Mileage: 113611 km

Time Indication: 0

Date: 2011.09.26

Time: 16:09:58

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.91 V

Bin. Bits: 00000000

Torque: 158.6 Nm

Torque: 0.0 Nm

Readiness: 0 0 0 0 0

RELEU INCARCARE

Wednesday,19,October,2011,05:13:40:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 016 GB HW: 03G 906 016 GB

Component and/or Version: R4 2,0L EDC 000SG 9663

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00000 785 00200

VCID: 69DDB997B35

1 Fault Found:

005512 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit

P1588 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Mileage: 113611 km

Time Indication: 0

Date: 2011.09.26

Time: 16:09:58

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.91 V

Bin. Bits: 00000000

Torque: 158.6 Nm

Torque: 0.0 Nm

Readiness: 0 0 0 0 0

Wednesday,19,October,2011,05:15:17:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl

Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A

Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 10169 599 82497

Additional Info: 4F0915105D von VA0 2610201369

Additional Info: Geraet 82497

VCID: 2341EBBF119

2 Faults Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 3

Reset counter: 123

Mileage: 113657 km

Time Indication: 0

Date: 2011.09.27

Time: 21:16:05

02272 - Quiescent Current Stage 1

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 4

Mileage: 114073 km

Time Indication: 0

Date: 2011.10.18

Time: 19:36:06

Abs + ESP

Wednesday,19,October,2011,05:16:21:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl

Control Module Part Number: 4F0 910 517 AC HW: 4F0 614 517 T

Component and/or Version: ESP8 front H01 0070

Software Coding: 0020855

Work Shop Code: WSC 02325 785 00200

VCID: 65C5B5A75FD

3 Faults Found:

02083 - Message for Delay Request

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 3

Reset counter: 123

Mileage: 113657 km

Time Indication: 0

Date: 2011.09.27

Time: 21:16:03

Freeze Frame:

Hex Value: 0x0080

Hex Value: 0x02A2

Hex Value: 0x002B

Hex Value: 0x0593

Hex Value: 0x00FF

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 123

Mileage: 114078 km

Time Indication: 0

Date: 2011.10.18

Time: 20:07:32

Freeze Frame:

Hex Value: 0x00C0

Hex Value: 0x0282

Hex Value: 0x0013

Hex Value: 0x858E

Hex Value: 0x00FF

18055 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus

P1647 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 123

Mileage: 114078 km

Time Indication: 0

Date: 2011.10.18

Time: 20:07:38

Freeze Frame:

Hex Value: 0x00C0

Hex Value: 0x0782

Hex Value: 0x0014

Hex Value: 0x438D

Hex Value: 0x00FF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy daca am o bujie arsa la cilindrul 4 cit mai pot merge cu masina asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat vrei. Doar ca vine iarna, asa ca e recomandat sa le ai pe toate bune. Oricum, cand schimbi, cel mai sanatos e sa le inlocuiesti pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vanzatorul de la electrice mi-a dat o rezistenta mai mare de nu se incalzea!

am cumparat un multimetru sa verific tensiunea si surpriza:

contact pus- alimentare mufa(pini 5-16) 12,5v (ok banuiesc)

- k-line(pini4-7) 11,56v (nu-i ok)

cantact off- k-line 2,60v (nu stiu daca e ok)

ACUM nu stiu ce fir sa scot sa nu mai fie tensiune pe k-line

am scos de tot radio-cd-ul din bord,mufe scoase,a ramas instalatia asa cum am cumparat masina si tot indica 11,56v!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

4659 Releu pentru tensiune de alimentare - clema 30 - defect

Ma poate ajuta cineva cu semnificatia acestei erori? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Masina porneste? Spira galbena se aprinde? Posibil releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un prieten cu un Passat si are urmatoarele erori:

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 35-10 - - - Intermittent

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

P1270 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Pozitive Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

si ii ramane martorul ESP aprins.I-am sters erorile si ramane doar eroarea de pe cilindrul 4.Problema este ca a avut motor de 101cp si la schimbat cu unul de 130, dar calculatorul si softul sunt cele de 101,la fel si turbina,ma gandesc ca asta sa fie cauza erorilor de pe injectoare.Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cuiuda

Masina porneste fara probleme, nu se aprinde nici un martor in bord, asta este eroarea memorata dupa o scanare cu vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroarea si vezi in timp daca mai apare. Daca e de la releu ai sa-ti dai seama si fara scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cuiuda pentru raspuns, am sa mai fac o scanare zilele astea sa vedem daca mai apare ceva in log, revin cu un update daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva daca exista un nod de legatura k-line ca sa pot decupla fiecare modul in parte sa vad care trimite tensiune pe k-line?

sau trebui sa gasesc fiecare modul in parte .

imi puteti spune unde se gasesc fiecare modul? am golf 4 tdi-pd, 74kw,cod ATD.

aveti alte sugestii?ati mai intalnit cazuri asemanatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti siguranta care alimenteaza instrumentele de bord (sig 11 parca) si vezi daca te poti conecta pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos sig 11 si 15 de instrumentele de bord(merci de info),am verificat din nou tensiunea pe k-line si a acazut de la 11,60v la 9,05v.

sa gasesc pe cineva cu vag-com sa verific daca se poate conecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!