Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Vad ca au aparut pe intermitent...deci sterge-le si vezi daca reapar.

Probleme la usa de la sofer - trebuie verificate - cablaj, lipituri reci, switch, etc

Geamul de la pasager, nu a urcat/coborat pe automat - la impuls - autoroll

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o scanare facuta zilele trecute am descoperit o eroare urata si faptul ca injectorul 2 se pare ca este blocat.

Mai jos postez eroarea gasita si m-ar interesa pe de-o parte care ar fi posibilele cauze care au dus la aparitia ei si daca e vreo problema sa merg cu masina asa un timp.

Primul pas, la recomandarea lui Al Bundy, ar fi sa merg sa fac si un test de compresie la sfarsitul saptamanii sa vad care e treaba si poate scap fara sa schimb injectorul.

Ideea este ca motorul merge la fel ca inainte, rotund, nu intrerupe, tot ce am putut observa fiind un consum usor marit.

scan.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine sterge si vezi daca reapare.... ca nu are sens sa incepi sa cauti problema daca in prezent masina merge ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca valoarea pe injectorul 2 era de 2.99, si uneori scadea la 2.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...si e mai bine daca ai probleme cu compresia, decat cu injectorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai ieftin decat manopera de schimbare a injectoarelor intre ele pentru testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu cateva erori pe care nu le inteleg pe care binenteles le-am sters

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 034 BB

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3408

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 31414

VCID: 53AE63C8CDAF5E84

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 -- 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A

Component and/or Version: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Software Coding: 12358

Work Shop Code: WSC 31414

VCID: 356A3D50631B60B4

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 -- Signal too Low - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00006

Work Shop Code: WSC 31414

VCID: F0E44C44DCF9859C

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 -- No Communications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am sters

am sa mai fac un scan peste vreo doua saptamani sa vad daca mai apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine sterge si vezi daca reapare.... ca nu are sens sa incepi sa cauti problema daca in prezent masina merge ok

Tocmai aia e, ca masina nu prea merge OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Ideea este ca motorul merge la fel ca inainte, rotund, nu intrerupe, tot ce am putut observa fiind un consum usor marit.

???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum marit si motorul nu merge chiar rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul merge la fel ca inainte------rotund, cel putin asa a scris... deci, ramane doar consumul marit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o scanare la masina din semnatura si as vrea sa ma luminati si pe mine :D

Friday, 16 September 2011, 19:10:41

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 019 CR

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1475

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W331311 VWZ6Z0A3982401

2 Faults Found:

18261 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from ABS Controller

P1853 - 35-00 - -

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

si am mai facut niste print-screen-uri sa imi spuneti parerile voastre ..tin sa mentionez ca in ultimele 2 zile bateria mi a facut figuri a trebuit sa o incarc cu redresorul ca nu a vrut sa mai porneasca dupa ce am lucrat 2 zile la masina cu bornele luate .

post-41629-0-44382400-1316191042_thumb.p

post-41629-0-46224100-1316191052_thumb.p

post-41629-0-47951800-1316191060_thumb.p

Modificat de Robby_GoW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de shut off e terminata.

LA cat timp dupa pornitrea motorului aio facut print screenurile?

motorul merge la fel ca inainte------rotund, cel putin asa a scris... deci, ramane doar consumul marit.

PArerea ta. MAsina a fost la mine asa ca stiu ce spun.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am mers prin oras si dupa ce am ajuns aksa a stat vreo ora maxim , dupa care i am facut o scanare...si clapeta aia unde e pozitionata ce rol are si costa mult ?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta eroare gasita in instrumente?

00003 - Control Module

00003 - Control Module: Defective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)))) e foarte simplu.... bordu e defect..... nu explica exact ce nu ii place...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swat Cat deci in concluzie trebuie schimbate instrumentele ? multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de shut off e terminata.

LA cat timp dupa pornitrea motorului aio facut print screenurile?

motorul merge la fel ca inainte------rotund, cel putin asa a scris... deci, ramane doar consumul marit.

PArerea ta. MAsina a fost la mine asa ca stiu ce spun.

Al Bundy are dreptate, chiar daca motorul merge rotund uneori mai intrerupe un pic; insa cred ca s-a referit in principal la valorile pe care le-a gasit in urma scanarii, a consumului mare la relanti, valoarea de corectie a injectorului 2 cat si la cea a motorinei injectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Ideea este ca motorul merge la fel ca inainte, rotund, nu intrerupe, tot ce am putut observa fiind un consum usor marit.

???????

Scuze vali, dar nu reise asta, din postul de mai sus...... spor !

Pana la urma, ai facut testul de compresie ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarele erori

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.lbl

Numãr VAG SW: 03G 906 016 BT HW: 028 101 176 1

Componenta comandatã: R4 1,9L EDC G000SG 5644

Revizie: 12345678 Numãr serial: VWZ7Z0D9429771

Codare: 0000072

Atelier: WSC 71079 979 01979

3 coduri de defecte

18051 - Cititi memoria de defecte la: modul centr.el.

P1643 - 000 - -

împrejurãri cod:

RPM: 1029 /min

cuplu: 36.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 14.21 V

valori binare: 00001100

sarcinã: 49.4 %

fãrã denumire: 1.0

18000 - Senzor altitudine/senzor presiune de turbo: raport implauzibil

P1592 - 000 - -

împrejurãri cod:

RPM: 0 /min

cuplu: 110.0 Nm

vitezã: 0.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

tensiune: 12.46 V

valori binare: 00001100

pres.absolutã: 979.2 mbar

pres.absolutã: 805.8 mbar

16485 - Debitmetru aer-G70- semnal implauzibil

P0101 - 000 - -

împrejurãri cod:

RPM: 2184 /min

cuplu: 0.0 Nm

vitezã: 79.0 km/h

sarcinã: 0.0 %

raport: 96.8 %

valori binare: 00001000

masã aer/cursã: 240.0 mg/cursã

masã aer/cursã: 470.0 mg/cursã

Adresa 18: Încãlzire staþionarã Eticheta: ROJ\1K0-815-071.lbl

Numãr VAG: 1K0 815 071 N

Componenta comandatã: Zuheizer 030 1312

Revizie: A Numãr serial: 09010046

Codare: 0000011

Atelier: WSC 48429 141 06076

3 coduri de defecte

01406 - Nu este flama

000 - - - intermitent

împrejurãri cod:

Starea defectului: 00100000

Priorit.defectului: 0

Frecv. defectului: 2

Resetare contor: 7

rulaj: 156229 km

Indicator de timp: 0

Data: 2000.00.00

timp: 07:38:48

împrejurãri cod:

Start

temperaturã: 66.0*C

temperaturã: 42.0*C

00664 - Indicator nivel combustibil

002 - Limita inferioara Depãsitã - intermitent

împrejurãri cod:

Starea defectului: 00100010

Priorit.defectului: 0

Frecv. defectului: 1

Resetare contor: 7

rulaj: 156231 km

Indicator de timp: 0

Data: 2000.00.00

timp: 17:07:47

01444 - Decuplare la prag de tensiune micã -automatica-

000 - - - intermitent

împrejurãri cod:

Starea defectului: 00100010

Priorit.defectului: 0

Frecv. defectului: 1

Resetare contor: 7

rulaj: 156231 km

Indicator de timp: 0

Data: 2000.00.00

timp: 17:07:47

Va multumesc anticipat pentru idei sau ajutor

Modificat de Lory
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!