Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

Revin cu amanunte dupa ce am demontat ventilatoarele,problema nu este la ventilatorul de clima ,am scos mufa l-am alimentat pe direct ,merge de vrea sa-si ia zborul,arata bine si carbunii din ce se vede pe exterior deci nu el este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are freon in ea?, cutiuta de care spui este montata sub lonjeronul stanga fata(patea soferului) sub baterie.

Are 2 mufe cu mai multe fire groase.

Ps: nu inteleg ce spui la ora asta sau nu spui bine,

Ce radiator mare si mic.

Cum s-a intamplat de cand nu mai merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de scuze am gresit la ora asta, e vorba de ventilatorul mare si cel mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul de comanda este in ventilatorul mare, el primeste comanda de la ecu si il comanda pe cel mic, se pare ca este dus modulul si nu se schimba separat, deci ai nevoie de un ventilator nou.

Dupa ce rezolvi problema ventilatorului, mai vezi din nou functionarea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare :) Am o problema ciudata la Lupo al meu si vreau sa vad parerile voastre. In mers dintr-o data motorul ramane in relanti si nu se mai accelereaza, pot sa tot apas pedala ca nu se intampla nimic.Dupa ce repornesc motorul merge normal si dupa un timp iar face asa. Am pus pe tester si nu arata nicio eroare la motor si nici la cutie. E drept ca nu am facut test in mers si in momentul cand intra in relanti sa nu opresc motorul si sa pun testerul. Deja e chiar enervant :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles DL.Al bundy

Mai am o singura intrebare,daca decapsez ventilatorul mare ,am un prieten electronist bun poate sa faca ceva?

Stiti pe cineva care l-a desfacut ce este inauntru? Am inteles de la cineva ca toate partea electronica ar fi intr-o rasina sau gel si nu poti umbla la ea(pt protectie impotriva vibratiilor),daca ar fi libera cred ca electronistul meu care este si electrician auto super meserias cred ca i-ar da de capat...

Sa incerc sa-l desfac?Merita?Mai greu o sa fie cu capsarea la loc ,cele trei pct de prindere sunt pe radiatorul acela de racire (care pare din material nesudabil ceva gen antimoniu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, inca nu am desfacut niciodata pe acolo, nu am avut ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi de facut un log in mers.

De urmarit pedala de acceleratie, injectoarele, poate chiar si turbina si debitmetrul.

Asa iti vei da seama mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a fost curatata si trage bine masina. Mecanicul mi-a spus ca se poate sa fie nu stiu ce reostat de la pedala de acceleratie.Si el a spus ca in momentul cand intra in relanti sa nu opresc motorul si sa-l sun ca vine cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reostatul este practic pedala de acceleratie. Dupa cum stii, nu ai cablu de acceleratie ca la Dacie, ci e un potentiometru.

De-asta am spus sa urmareasca pedala de acceleratie in timpul functionarii sau a logului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat astazi,la reprezentanta si costa in jur de 430 RON pedala cu tot cu modulul electronic. E posibil sa imi faca 20% discount, dar nu au termen de livrare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile mele :(

(mentionez ca in interior am becuri cu LED...)

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0104

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

008 - Implausible Signal - Intermittent

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1J0 920 825 B

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12

Software Coding: 01112

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3388215

3 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-10 - - - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH

Component and/or Version: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04097

Work Shop Code: WSC 01317

Additional Info: 1J1959801C 4E T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

imi tot apare aceasta eroare,am schimbat 2 debitmetre noi..si se aprinde dupa 1 sapt in mers dupa ce am sters eroare cu vag com?? daca ma ajuta cineva cu un rasp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, imi poate spune si mie cum se "traduce" urmatoarea eroare pentru masina din semnatura:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR

Component: R4 1,9L EDC G000SG 8959

Revision: --H02--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000071

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 190637 km

Time Indication: 0

Date: 2011.08.07

Time: 21:16:18

Freeze Frame:

RPM: 2394 /min

Speed: 84.0 km/h

Load: 87.5 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 2417.4 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Mentionez ca am mers vreo jumate de ora numai in treapta 1 de viteza, eram pe un drum de tara cu hartoape, gropi si tot ce tine de ele, iar cand am iesit la drum asfaltat dupa ce am inceput sa accelerat am constatat ca masina refuza sa treaca de 2800 3000rot/min in oricare din treptele de viteza. Am oprit masina si am pornit-o din nou si totul a revenit la normal. Dupa ce am ajuns acasa am pus testerul pe ea si mi-a dat eraorea de mai sus. Sigur totul este legat de faptul ca am mers prea mult in treapta 1 de viteza, insa la ce drum a fost nu puteam cu mai mult.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Se pare ca ai luat un limp mode deorece aveai presiune prea mare in turbina iar ecu nu ti-a putut-o corecta. In mod normal nu ar trebui sa patesti asa ceva. Iti recomand sa faci un log in mers sa vedem cum lucreaza turbina,n75,egr, etc si posteaza-l sa vedem. Poate e necesara o curatare a turbinei, sau inlocuit n75, etc. Logul ne va spune. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

imi tot apare aceasta eroare,am schimbat 2 debitmetre noi..si se aprinde dupa 1 sapt in mers dupa ce am sters eroare cu vag com?? daca ma ajuta cineva cu un rasp

Verifica continuitatea firelor dintre debitmetru si ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am facut si eu niste scanari la 3 masini si as vrea sa imi spuneti daca este ceva de care ar trebui sa ma ingrijorez (este prima mea scanare).

La transporter a fost prima mea scanare si am facut 2 log-uri, unu pentru motor si unu pentru restul, as vrea sa stiu in primul rand ce inseamna erorile de la "Address 09: Cent. Elect." si cele de la motor.

La passat am vazut ca am o eroare la inchiderea centralizara, defapt chiar am observat ca nu se inchide cateodata usa stanga spate, daca mi-ati putea spune care ar putea fi cauza as fi recunoscator.

La caddy ma ingrijoreaza putin eroarea de la motor, as fi recunoscator daca mi-ati spune ce s-a intamplat acolo.

Multumesc anticipat.

Passat 2003.txt

Caddy 2007.txt

Transporter T5.txt

Motor T5.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Caddy ai bujia nr 2 arsa :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea erorilor de mai jos:

2 Faults Found:

19221 - Clutch: Adaptive Learning at Limit

P2789 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Reset counter: 40

Time Indication: 0

Date: 2011.08.06

Time: 11:01:21

17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit

P0868 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Reset counter: 2

Time Indication: 0

Date: 2011.08.06

Time: 22:53:46

Va multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razv911 Multumesc. La celelalte nu poti sa imi spui nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Revin cu problema mea ,la Skoda Octavia 2 ,an 2005 ,TDI,105 CP,am facut rost de un ventilator de la second hand,l-am masurat cu multitetul pe mufe arata aceleasi valori ca si rezistente nu este cu nimic diferit de al meu,l-am montat sus ,exact aceleasi simptome,nu porneste ventilatorul mic de clima ,nu am clima.Am masurat si pe acesta tensiunea care vine la ventilatorul mic cand cuplez clima ,exact aceeasi valoare 6.8 V ca si mai inainte cu al meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea erorilor de mai jos:

2 Faults Found:

19221 - Clutch: Adaptive Learning at Limit

17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit

Va multumesc anticipat!!!

Verifica in prima faza nivelul lichidului, apoi senzorul de presiune lichid. de asemenea, pentru prima eroare verifica switch-ul de la pedala de ambreiaj. Verifica si sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!am facut o scanare si am urmatoarele coduri de eroare si nu stiu interpretarea lor(18027,01044,00787,65535,)

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ2E086956 Mileage: 163720km/101730miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 EK

Component: 1,9l R4 EDC 0100SG 1367

Coding: 00002

Shop #: WSC 10125

VCID: 64CCB014DEDD

WVWZZZ3BZ2E086956 VWZ7Z0A3811805

2 Faults Found:

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-10 - - - Intermittent

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1328

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

VCID: 254AED109567

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0006

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

VCID: 2648EA1CE861

1 Fault Found:

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 B

Component: 0A AIRBAG VW51 04 01

Coding: 12353

Shop #: WSC 05311

VCID: 234EF3089B53

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 806 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01

Coding: 05115

Shop #: WSC 10125

VCID: 1F46FFF8B73B

WVWZZZ3BZ2E086956 VWZ7Z0A3811805

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

VCID: F0E44C449A25

1 Fault Found:

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 A

Component: 0Y Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet pentru raspuns si te rog sa imi zici daca nivelul uleiului din cutie se poate masura din vag com sau trebuie facut mecanic, iar senzorul cum se poate verifica si switch-ul adapta la pozitia initiala ?

trebuie sa iti spun ca inainte de de cele doua erori am mai avut si eroarea:18149 - Clutch Pressure Adaptation: Limit Reached, insa am facut o resetare la setarile de baza urmand procedura de aici si aceasta a disparut, insa cele doua au reaparut dupa un drum de 1000 km.

Uleiul la cutie impreuna cu filtru le-am schimbat in urma cu 20.000 de km, si nu stiu care ar putea fi motivul cresterii :(

Multumesc inca o data pentru raspuns si sper ca nu te-am stresat prea tare cu atatea intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile mi s-a aprins Check Engine-ul, pt a doua oara in ultimele 2 luni. Initial am crezut ca este filtrul DPF, pt ca aveam si mici caderi de putere.

Ce am gasit la o scanare arata cam asa:

001137 Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)

P0471-006 - Short to Plus - Intermittent

Am intrat si in modulul de DPF si pe canalul 75 mi-a dat urmatoarele valori:

01-170 , 02-152.4, 03-0%, 04-154.7

Incarcarea pe filtru inteleg ca e 0, sa fie doar problema cu acest senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!