Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

lucian_90tud

Da. Aia era o varianta. A doua era sa cumpar alt modul. Doar ca nu merge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca si asta care la-i luat sh e "sarit" . Si nu poti sterge erorile cand ai crash stocat. Asta deoarece la Vw se inlocuieste calc de airbag dupa accident.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

Multumesc domnu` Cristi de raspuns. O sa duc inapoi calculatorul (cel de la care l-am luat a zis ca pot sa il duc inapoi daca nu e bun) si sa caut altul bun.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01224 - Control Module Does Not Match Vehicle

35-00 - -

Aia e ultima dintre erorile tale.

Pune pe masina vechiul calculator si rescrie softul. Sau du-te cu el la cineva care le face pe banc, deoarece s-ar putea sa nu reusesti pe mufa OBD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea erorii de mai jos? Multumesc !

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL

Part No: 3B0 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01

Coding: 05125

Shop #: WSC 10127

WVWZZZ3BZ2P123763 VWZ7Z0A4013126

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

49-10 - No Communications - Intermit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o explicatie data de un coleg.

post-21426-0-12325000-1310047904_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor am si eu o problema cu un passat 2.0 TDI cod motor BMP.trage bine dar are un rasuflat fasait,dupa 1700 ture care face din ce in ce mai tare la turatie mare,doar in mers turata pe loc nu face.se aude ca si cum ar fi un furtun spart,asta nu ar fi nimic dar uneori se aprinde spirala aia de bujii si licare,atunci nu mai are fasait dar nu mai trage deloc,daca o opresc si o pornesc se stinge spirala si trage foarte bine dar fasaie in continuare.mentionez inca o data ca se aprinde doar in mers si fasaie.pe loc turata nu fasaie si nu se aprinde oricat ai sta.am scanat cu vag com si mia dat urmatoarea eroare care nu stiu ce e cu ea ajutati-ma va rog:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 997 021 J

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 2286

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 62375

1 Fault Found:

008825 - Leak in Air Intake System

P2279 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Mileage: 135511 km

Time Indication: 0

Date: 2011.05.18

Time: 14:50:58

Freeze Frame:

RPM: 2016 /min

Speed: 49.0 km/h

Load: 53.3 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00001000

Torque: 251.3 Nm

Temperature: 82.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o explicatie data de un coleg.

pai...nu am scaun electric ci cu incalzire si atat !!!!

@gabago...ai un furtun de la turbina spart si nu fasaie decat in sarcina...verifica-l pe cel scurt de la iesirea din turbina.

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite ce am gasit:

Possible symptoms:

* MIL = malfunction indicator light

Possible causes:

* Vacuum leak

* Variable supply of intake air through intake manifold is outside specification

* Faulty (defective) crankcase ventilation (PCV = Positive Crank Case Ventilation) or heating coil (N79)

Possible solutions:

* Check air leaks

* Check / repair / replace the Variable Intake Manifold Intake with Air Inlet

* Check / repair / replace the crankcase ventilation (PCV = Positive Crank Case Ventilation) and Heater (N79)

Additional info:

* When found in the NAR 2.0T (BPY), then check RVUTB: 09/03/01 or 2018919 for updates on the crankcase vent valve

o if that valve is faulty then you will often find a full engine vacuum when you remove the oil cap while idling

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

pai...nu am scaun electric ci cu incalzire si atat !!!!

Ai sters eroarea si reapare?

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci l@u e plauzibila asta,o sa verific si ai dreptate cu sarcina.

eroarea am sterso,nu e permanenta,dar reapare cand ii dau forja si se aprinde spirala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

@lau Recodeaza can gateway cu 00006 si vezi daca dispare eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu eroare asta

Sunday,03,July,2011,17:38:49:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 AA HW: xxxxxxxxxxx

Component and/or Version: BOSCH ME7.5.10 5442

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

VCID: 4FA67162E1873A64

1 Fault Found

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

Readiness: 0000 0001

o am din 2007 si tot merg pe la servisuri auto,apare cand merg cu masina putin mai turata si cu aerul conditionat pornit pe auto ,daca folosesc econ nu am nici o problema .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de instrumet cluster,cum se potriveste data mentionez ca e jos in stanga si are butoane decat pentru ceas de potrivit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electronica a ventilatorului - cu probleme

Prima treapta de turatie

Pentru sumi1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am rezolvat absolut nimic,am dat jos radiatorul intercooler si toate furtunele,nu pare sa piarda pe nicaieri,decat in sarcina face scandal.ce sa ii mai fac?nu mi-a mai aparut nici spirala de ieri,trage dar fasaie rau.cine e din pitesti si ma poate ajuta sa schimb furtunele,cu ale lui de proba poate e prea putin intepat.o fi din radiator

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

........

Verifica sigurantele din compartimentul motor. Sa nu fie vreuna arsa. de asemenea, vezi conectivitatea la vent. Verifica si aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand va multumesc pt ajutor.

pt Turbocip : Prima treapta de turatie ce inseamna ca o turez prea mult sau alceva ca nu am inteles prea bine

Mine o sa verific si sigurantele (apropo care dintre ele sunt sig de la motor) si conectivitatea la vent :rolleyes: Noapte buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,,,inseamna prima treapta de viteza a ventilatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor astazi o noua problema pe langa cea uzuala impreuna cu spirala s-a mai aprins si check engine am pus laptopul pe ea si a aparut

000579 - Solenoid Valve (A) for Boost Pressure Control (N75): Malfunction

P0243 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.62 V

Bin. Bits: 00001100

Absolute Pres.: 183.6 mbar

Absolute Pres.: 969.0 mbar

Readiness: 1 2 0 0 0

am sters-o si nu a mai aparut !problema cu fasaitul si cu aparitia spiralei tot nu am rezolvat-o rasufla decat in sarcina si nu imi dau seama unde!s-a ma ajute cineva ca am fost la service si degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01224 - Control Module Does Not Match Vehicle

35-00 - -

Aia e ultima dintre erorile tale.

Pune pe masina vechiul calculator si rescrie softul. Sau du-te cu el la cineva care le face pe banc, deoarece s-ar putea sa nu reusesti pe mufa OBD.

Am luat alt calculator. Asta nu e sarit, dar imi da aceiasi eroare. Softul difera din nou. Pe masina era 12338 si acest calculator are 12340. N-am la cine sa ma duc. Singura persoana care se ocupa ce asa ceva de prin Campulung Mold. cere foarte multi bani pt nimicuri.

Ce as putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,postez prima oara pe acest forum asa ca va rog sa aveti putina indulgenta cu mine .Mi-am cumparat un VW Crafter saptamana trecuta si toate bune si frumoase pana cand ieri am spalat motorul si azi dimineata m-i sa aprins becul check engine si palpaia becul de bujie incandescenta.Poate e coincidenta ca am spalat motorul poate s-a miscat vreun senzor.La scanare mi-au aparut urmatoarele 2 erori:

Address 91: LT3 Engine Labels: NONE

Control Module Part Number: 074 906 032 AP HW: 074 906 032

Component and/or Version: R5 2,5L EDC 0400DG 5171

Software Coding: 0003078

Work Shop Code: WSC 72907 146 93066

VCID: 60CBA4B3CF66

2 Faults Found

001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus

P0546 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 234.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: Div.by.Zero!

Raw, Form. N/A: 000 000 000

Raw, Form. N/A: 000 000 121

Temperature: 240.0°C

Absolute Pres.: 948.6 mbar

008320 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235): Implausible Signal

P2080 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

Freeze Frame

RPM: 924 /min

Torque: 68.3 Nm

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 18.9°C

Temperature: 19.8°C

Temperature: 282.0°C

Temperature: 12.0°C

Temperature: 30.0°C

Wednesday,13,July,2011,12:55:52:10074

VCDS Version: Beta 11.3.0

Data version: 20110601

Acum va rog sa ma ajutati cu aceste 2 erori,ce inseamna ele si la ce senzor sa ma uit ?

Va multumesc anticipat.

Modificat de muri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste cu vag-ul toate datele din calculatorul vechi de airbag al masinii,scriele pe o hartie si dupa ce ai facut toate astea il poti pune pe celalalt.Dupa ce l-ai pus pe celalalt intra pe el cu vag-ul si citeste-i si lui datele.recodeaza-l cu datele celui vechi si o sa vezi ca nu mai sunt probleme!Daca codul lui ca piesa este acelasi ca si la ala vechi,scriei cu vag-ul software coding(parca asa se cheama).aceeasi problema am avut-o si eu la un passat.E posibil ca asta "nou" sa fie codat ptr mai multe airbag-uri sau nu se potrivesc seriile de caroserie si din cauza asta iti da eroarea aia.Ca sa te convingi de procedura intra pe www.ross-tech wiki.com si iti explica acolo exact ceea ce trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@muri

Verifica senzorii DPF de pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste cu vag-ul toate datele din calculatorul vechi de airbag al masinii,scriele pe o hartie si dupa ce ai facut toate astea il poti pune pe celalalt.Dupa ce l-ai pus pe celalalt intra pe el cu vag-ul si citeste-i si lui datele.recodeaza-l cu datele celui vechi si o sa vezi ca nu mai sunt probleme!Daca codul lui ca piesa este acelasi ca si la ala vechi,scriei cu vag-ul software coding(parca asa se cheama).aceeasi problema am avut-o si eu la un passat.E posibil ca asta "nou" sa fie codat ptr mai multe airbag-uri sau nu se potrivesc seriile de caroserie si din cauza asta iti da eroarea aia.Ca sa te convingi de procedura intra pe www.ross-tech wiki.com si iti explica acolo exact ceea ce trebuie sa faci.

Din ce stiu eu, modulul de airbag vine din fabrica necodat, cand il montezi pe masina elk "vede" ce airbaguri sunt pe masina, si sugereaza prin intermediul interfetei de diagnoza un anumit index, dupa acel index se face codarea.

odata codat pe masina, acesta NU se mai poate coda.

Si ca tot ai amintit de wiki.ross-tech, arata-mi si mie unde e acea procedura de recodare a airbagului.

Acea masina de pe care iei modulul de airbag trebuie sa fie identica cu a ta, adica sa aiba acelasi numar de airbaguri.

Ce as putea face?

Totusi, de ce nu rescrii calculatorul original de pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!