Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu pentru EGR si injectoare test la relanti ? si pt. turbina in mers in ce treapta si ce turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

In aria Tdi este un topic cu modalitatea de efectuare a unui log in mers. Gasesti acolo un fisier pdf in romaneste care iti explica tot ce trebuie sa faci, pas cu pas. Pentru egr la relanti intri in Engine-Meas block-grupul 03 iar pt injectoare tot aici dar in grupul 013. Temperatura lichidului de racire sa aiba minim 80 grade( deci motorul sa fie cald). Succes

iti recomand cu tarie sa rasfoiesti forumul caci altfel o sa infectam pe aici cu offtopicuri ceea ce nu e nici estetic nici practic pt restul de cititori!!!!!

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, chiar daca nu este o eroare , dar stie cineva cum se activeaza sunetul de centura nepusa la masina din semn ?! ca tot caut si nu gasesc nimic :( , mc anticipat :)

MArtorul se activeaza recodand ceasurile de bord. Sunetul nu o sa apara decat daca ai firele trase pana la soclul unde bagi centura.

Am observat ca nu mai apare martorul de baterie la pornire.

Acum ceva timp am ajutat si un prieten cu un Touareg ca nu mai avea baterie....si cred ca nu am oprit motorul dupa ce am stat circa 10 min. si el a pornit masina...am inteles ca si asta poate fi o cauza de defectare releu.

Posibil sa se defecteze mai ales daca ai dat curent cu motorul pornit. Alternatoarele si chiar centrala de pe O2 sunt pretentioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Al Bundy@ Daca te rugam ne poti ajuta cu acesta codare?se poate face cu vag com-ul? Daca da, atunci unde si ce cod trebuie introdus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms laurentiu

laurentiu daca stii si vrei sa-mi spui AUTODATA ce se poate face cu el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autodata e un program de scheme si alte informatii pentru majorityatea masinilor.

Look at the first two digits in the coding. Add the values for the options together to get the correct coding.

00 - No available equipment

+01 - Brakepad wear sensor warning active

+02 - Seatbelt warning active

+04 - Washer fluid level warning active

CAm asta e codarea pentru IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy pls De exemplu daca apare erroarea 00270 - Solenoid Valve 7 (N94) cum aflu unde se afla piesa, exista un alt program ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GAsesti si in autodata, dar pentru VW eu folosesc ELSA.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fast la un alt service sa aud si alta parere sau sa confirme ce stiam. A pus testerul (era o scula speciala nu soft si laptop) a citit si a sters erorile avute si nu au mai reaparut dupa. A scanat fiecare grup si totul ok. Turatia relanti este in jur de 980 in loc de 850. A pus aparatul de masura, am pornit motorul - nu incarca, am apasat pedala de acceleratie pana la 1500 rot/min si a inceput sa incarce...am repetat operatiunea de vreo 4 ori si la fel. Deci concluzia este ca nu este excitat la inceput pana la apasarea acceleratiei/marirea turatiei motorului peste cea de relanti.

Ca simptom , dupa ce statea la relanti vreo 5 minute si dupa, apasam acceleratia pana la 1500-2000 ture, scadea relantiul imediat la turatia normala 850.

Electricianul a spus ca este vorba de releul regulator , mai precis diodele care au legatura cu "trimiterea" semnalului in bord si implicit excitarea initiala, dar ca pot merge in continuare asa, ca nu este nicio problema.

Asa ca o sa urmaresc oferte pe net pentru Releul BOSCH F 00M 145 315, si cand o sa gasesc ceva mai ieftin ca in magazin o sa-l schimb. S-ar putea sa aibe si cod echivalent/inlocuitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarele erori.

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL

Controller: 1C0 959 799

Component: 1Z Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40): Implausible Signal

Possible Causes

Wiring/Connector(s) to Window Regulator Switch; Front Left (E40) faulty

Window Regulator Switch; Front Left (E40) stuck

Window Regulator Switch; Front Left (E40) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connector(s) to Window Regulator Switch; Front Left (E40)

Check Window Regulator Switch; Front Left (E40)

Check Meas. Value Blocks (MVB) for Plausibility

01333 - Door Control Module Rear Left (J388): Defective

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Door Control Module Rear Left (J388) faulty

Door Control Module Rear Left (J388) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Door Control Module Rear Left (J388)

Check/Replace Door Control Module Rear Left (J388)

01330

com pentru modulul de control Comfort System (J393)

Zentralsteuerger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Singura problema e ca uneori cand vreau sa inchid geamurile din fata acestea urca un pic si apoi coboara de tot.

Alta problema e ca mi s-a ars siguranta de la geamuri si sunroof de doua ori in ultimul an, in rest totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta in felul urmator: la viteza maricica (140-150) ia limp mode si ma lasa la 130-140 cu piciorul la podea; la repornire motor, raspunde la acceleratie in mod corespunzator, pina la viteza cu pricina.

Pe traseu am apelat la un amic cu un tester diferit de vagcom si a zis ceva de senzor presiune aer; cum trebuia sa schimb filtrul de aer, am facut-o si am mers mai departe, fara sa mai imi taie elanul chiar si la viteza mai mare de 150.

Ce ma enerveaza e ca nu stiu codul de eroare, dar ma bucur daca schimbul filtrului a remediat si problema.

Totusi ma gindesc ca e posibil ca senzorul sa fie nitelus murdar deoarece racordul intercoolerului are nitica transpiratie...

idei? sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codul erorii ca sa primesti un sfat pertinent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred totusi ca ai probleme cu turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac un log in mers sa vedem ce o fi acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e eroarea:

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too High

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

Facut si log ce va fi atasat pe topicul corespunzator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Rugamintea mea este sa va uitati pe acest log si sa ma faceti sa inteleg si eu ce se intampla cu masina asta. Eu sincer nu am mai vazut asa ceva. Masina a fost lovita destul de grav acum fix 1 an, a fost reparata, a functionat normal pana acum cateva zile cand s-a aprins martorul galben de la servodirectie. Este un Golf 5 din 2008 si printre alte erori apare ca este cabrio si ca ar avea carlig de remorcare din fabrica, in nici un caz nu ar avea asa ceva.

Mersi.

Wednesday,13,April,2011,14:54:03:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 7N0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72

VIN: WVWZZZ1KZ9Wxxxxxx Mileage: 8520km/5294miles

01-Engine -- Status: Not registered 0011

03-ABS Brakes -- Status: Not registered 0001

04-Steering Angle -- Status: Not registered 0001

08-Auto HVAC -- Status: Not registered 0011

09-Cent. Elect. -- Status: Not registered 0011

15-Airbags -- Status: Not registered 0011

16-Steering wheel -- Status: Not registered 0001

17-Instruments -- Status: Not registered 0011

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: Not registered 0001

42-Door Elect, Driver -- Status: Not registered 0001

44-Steering Assist -- Status: Not registered 0011

46-Central Conv. -- Status: Not registered 0011

52-Door Elect, Pass. -- Status: Not registered 0001

56-Radio -- Status: Not registered 0001

62-Door, Rear Left -- Status: Not registered 0001

72-Door, Rear Right -- Status: Not registered 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 06A 906 033 GG

Component: SIMOS71 1.6l 2V 1025

Revision: --H04--- Serial number: VWXBZ0H0792913

Coding: 0004071

Shop #: WSC 01279 785 00200

1 Fault Found:

29095 - Invalid Data Received from Instrument Panel Control Module

U0423 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 832 /min

Mass Air / Rev.: 147.2 mg/str

Bin. Bits: 00010011

Absolute Pres.: 11.2 bar

RPM: 0 /min

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Bin. Bits: 00010000

Absolute Pres.: 6.0 bar

Readiness: 0010 1101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No SW: 1K0 907 044 DD HW: 1K0 907 044 DD

Component: ClimatronicPQ35 130 1213

Revision: 00130023 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

3 Faults Found:

00538 - Reference Voltage

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

00538 - Reference Voltage

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E

Component: Bordnetz-SG H54 2602

Revision: 00H54000 Serial number: 00000008617667

Coding: 018D0F2700041500471400001400000000097F075C000100000000000000

Shop #: WSC 00012 000 00000

Part No: 1K1 955 119 E

Component: Wischer 030708 021 0501

Coding: 00038805

Shop #: WSC 00012

3 Faults Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 221

Mileage: 7006 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 11.80 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

00059 - Terminal 30 for Interior Lighting

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 5

Mileage: 8511 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.20 V

ON

OFF

OFF

OFF

OFF

00927 - Terminal 30 (Right)

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 5

Mileage: 8511 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 13.80 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl

Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T

Component: 37 AIRBAG VW8 020 2300

Revision: 05020000 Serial number: 0038PD29R3CG

Coding: 0013111

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No SW: 1K0 920 864 A HW: 1K0 920 864 A

Component: KOMBIINSTRUMENT VN4 4005

Revision: V0010000 Serial number: VWXBZ0H0792913

Coding: 0003103

Shop #: WSC 10184 599 62057

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

Freeze Frame:

Fault Status: 01101110

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 169

Mileage: 6553 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 18:19:34

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: None

Part No SW: 7N0 907 530 HW: 1K0 907 951

Component: J533 Gateway H27 5603

Revision: H27 Serial number: 090910F1000693

Coding: 0000000000000200000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 10

Mileage: 8511 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 03:54:25

------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K0 909 144 C

Component: EPS_ZFLS Kl. 69 2301

Revision: 00H15000

Shop #: WSC 01324 785 00200

2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 8511 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 04:04:49

Freeze Frame:

Battery Volts: 14.0 V

DU

Temperature: 28.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge toate erorile si vezi care mai apar, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sint necesare anumite recodari ca sa nu mai fie cabrio si cu cirlig :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie recodat CAN gateway cu ceea ce se gaseste pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, scuze daca am postat intr-o arie gresita, dar sunt cam disperat :) am un passat b5 break 1.9TDI 115CP, imi consuma cam foarte mult . nu stiu ce sa mai fac. am pus vag com-ul pe ea si consum la relanti 1.4, 1.6 am. ce-i drept injectorul 1 baga cam mult am vazut, in jur de 2.4, celelalte sunt ok, dar sa fie numai asta cauza? am un consum mare, in jur de 13 in oras si 8-9 extraurban, in conditii de mers normal. am facut un log in mers in treapta a 3-a de la 2000rpm la 4000rpm, canalele 3,10,11. atasez log-ul aici, poate imi da si mie cineva un sfat, o parere, o opinie ceva.precizez ca nu imi apar erori pe motor, senzorul de temperatura l-am schimbat recent, era singurul care imi dadea eroare.

Log atasat : http://www.2shared.com/file/OjzaVNT7/loginmers.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facute cateva adaptari/ recodari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul static, cum ti-am spus si pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocip, mie mi-ai raspuns? care ar fi aceste adaptari/recodari?

Modificat de Barcccca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!