Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

nu pot "resuscita" mufa cu un spray de contacte?

Daca tai si leg firele, banuiesc ca terbuie sa decuplez intai bateria, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de erorile de mai jos? Scanarea am facut/o pt c aESP lucreaza in mod eronat: adica intra la viteza mica, pe drum uscat, fara motiv (si asta din cand in cand), apoi se dezactiveaza pana la urmatoarea oprire.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01317

3 Faults Found:

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

008 - Implausible Signal - Intermittent

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

014 - Defective - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 DF

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1260

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am cumparat un vw polo(2003,1.9 tdi) care a stationat timp de un an si ceva iar cand am cumparat baterie si am pornit-o am vazut martorul de servodirectie aprins la bord iar volanul merge foarte greu. Tocmai am fost la un mecanic care a pus testerul pe ea si am facut poze la erorile de le servo. Daca aveti niste sfaturi va rog sa ma ajutati. Sper ca am postat unde trebuie. Va multumesc!

Fa Adaptare G85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o adaptera pt G202 si G85 si apoi mai fa o proba si o scanare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

prin aceasta cale v-a cer si eu ajutorul intr-o problema , asta seara cand am facut o scanare la masina mi-a aparut o eroare la motor pe care nu am inteles-o ... daca puteti sa ma lamuriti si pe mine ce e cu ea.

Multumesc

Tuesday,22,March,2011,19:30:48:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 R HW: 028 101 222 0

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7001

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 66565 257 00032

1 Fault Found:

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 200.1 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: -2.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Se refera la circuitul electric al bujiei din cilindrul 2. Verifica cablajul de la un capat la altul sa nu ai rupturi sau intreruperi.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot "resuscita" mufa cu un spray de contacte?

Daca tai si leg firele, banuiesc ca terbuie sa decuplez intai bateria, nu?

NU e nevoie , doar sa scoti cheia din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ laurentiu mersi

Mai revin cu o intrebare ... Din ce parte se numeroteaza cilindrii ? ( de la stg -dr sau de la dr-stg)

Modificat de vlad31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Aici nu te pot ajuta,caci nu cunosc motoarele de golf5. Imi pare rau,dar te vor ajuta colegii de aici,putina rabdare numa sa bage vreunu ochiul pe aici. Oricum iti recomand sa controlezi firele la toate bujiile, e mai preventiv. :icon_thumright:

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la distributie catre cutie se numeroteaza cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

Am si eu nevoie de ajutorul vostru in rezolvarea unei posibile probleme...

Acum 2 zile am ramas impotmolit(nu intrebati cum :lol: ) si cum nimeni nu a binevoit sa ma ajute...am incercat 2 persoane sa scoatem masina de acolo cam o ora jumatate....dupa ceva chin s-au aprins in bord martorii de la abs,esp si frana de mana care clipea....am apasat butonul pentru esp si s-au stins dar cand am facut o scanare la masina am gasit urmatoarele erori.

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 1C0 907 379 M

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

Software Coding: 0019970

Work Shop Code: WSC 01266

2 Faults Found:

00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

00290 - Shareware Version. To Decode all DTCs

003 - Please Register/Activate - Intermittent

Am gasit explicatia lor...dar nu am inteles foarte bine ce ar putea sa aiba, sau din ce cauza am aceste erori.

si pe langa acestea mai am una care nu cred ca are legatura cu ce s-a intamplat recent.

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 1J0 920 806 G

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 V19

Software Coding: 01114

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W040009 VWZ6Z0B0015797

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low – Intermittent

Astept o lamurire daca se poate...Multumesc :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca are legatura cu ce ti s-a intamplat.

Ai verificat si curatat zona senzorilor de pe spate ? (st+dr)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am apucat sa curat nimic....miercuri noapte am ajuns acasa dupa ce am reusit sa ies si nu am avut timp liber deloc...am sters erorile si o sa curat si senzorii sa vad daca mai apare ceva...si eroare cu cheia are legatura tot cu impotmolirea?

Multumesc pentru raspuns

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

De curand am schimbat capetele de planetara st+dr la passatul din semnatura si am observat ca masina nu mai trage ca inainte iar cateodata imi intra ESP-ul de nebun in linie dreapta, cand nu ar trebui. Am pus vag com numai pe ABS si am gasit eroarea asta:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 389 D

Component and/or Version: ABS/ESP front D26

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)

35-10 - - - Intermittent

Am sters eraoarea dar masina tot nu trage ca inainte, insa nu imi mai intra ESP-ul.

Ceva idei? Multumesc.

Modificat de hamziu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)

35-10 - - - Intermittent

- Open circuit in wiring or contact resistance in power supply or ground connection into J106.

- Open circuit in wiring or short circuit to + or ground in wiring between J104 and J106.

- ABS Solenoid Valve Relay (J106) or V39 or N55 faulty

- Trace and repair wiring

- Check channel 7 of ABS measuring block

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. ma poate indruma cineva cum sa testez si yo cu VAG COM-ul ( JETTA 1.9 TDI PD ) injectoarele , EGR- ul , turbina si altele pe la motor sa vad in ce stare de functionare este ? si interpretarea errorilor multumesc.

00834 - Signal for Activation of Heated Rear Window

009 - Open or Short to Ground

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 pune intregul autoscan sa vedem si pe ce modu;le sunt erorile.

2 sterge erorile si vezi care mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

La egr te poti uita in engine-meas blocks-grupul 03,injectoarele in grupul 013 (temp lichidului de racire sa fie cel putin de 80 grade) turbina o poti testa printr-un log in mers in grupele 03,10,11. Daca dadeai un search inainte sigur gaseai. Inarmeaza-te cu rabdare si apuca-te de citit ca vad ca esti incepator cu vag com-ul, sa nu umbli pe unde nu trebuie si sa dereglezi ceva. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters errorile si nu au mai aparut .

multumesc pt. indicatii.

mai am si eu o intrebare . AUTODATA pt. ce este ? ce se poate face cu el . Am cautat unele din errorile postate si nu erau in program.

De exemplu daca apare erroarea 00270 - Solenoid Valve 7 (N94) cum aflu unde se afla piesa, exista un alt program ?

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme dupa ce pornesc masina , merge la relanti 10 secunde la turatie "normala" 800-900, dupa care creste singura pe la 1000-1100 si ramane acolo, fara sa intre vreun consumator (faruri, clima, dezaburire). Dupa ce merg 2-3 minute sau 1 km revine la turatie normala de relanti. La inceput am pus pe seama frigului, dar am facut o diagnoza si au rezultat ceva erori. Le atasez mai jos poate are cineva idee ce trebuie facut. Multumesc.

Am pus numai adresele care au erori.

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

22-AWD -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

76-Park Assist -- Status: OK 0000

7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 016 BD HW: 028 101 223 6

Component: R4 1,9L EDC G000SG 7002

Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0E3130334

Coding: 0000172

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller

P1643 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1008 /min

Torque: 31.7 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00101011

Torque: 156.2 Nm

Bin. Bits: 1 01 0

Readiness: 0 0 0 0 0

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Revision: 00H37000 Serial number: 00000003557829

Coding: A1880F011004140000110D000000000000297F075C

Shop #: WSC 73430 790 00000

Part No: 1Z1 955 119 A

Component: Wischer SK351 012 0401

Coding: 00065525

Shop #: WSC 73430

1 Fault Found

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 179

Mileage: 116565 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.40 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951

Component: Gateway H10 0120

Revision: H10 Serial number: 28001058258C8E

Coding: BD3F0F40072302

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found

01305 - Databus for Infotainment

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 254

Reset counter: 179

Mileage: 108686 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 18:29:22

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina simte ca alternatorul nu incarca si centrala comanda ecu-lui sa creasca turatia sa creasca tensiunea de incarcare. Trebuie masurat daca intr-adevar masina incarca sau e o alta problema. Am mgasit masina la care nu cupla AC tocmai din aceasta cauza. Solutia a fost schimbarea centralei electrice, sper ca la tine sa fie o alta problema mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina simte ca alternatorul nu incarca si centrala comanda ecu-lui sa creasca turatia sa creasca tensiunea de incarcare. Trebuie masurat daca intr-adevar masina incarca sau e o alta problema. Am mgasit masina la care nu cupla AC tocmai din aceasta cauza. Solutia a fost schimbarea centralei electrice, sper ca la tine sa fie o alta problema mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, chiar daca nu este o eroare , dar stie cineva cum se activeaza sunetul de centura nepusa la masina din semn ?! ca tot caut si nu gasesc nimic :( , mc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca nu mai apare martorul de baterie la pornire.

Acum ceva timp am ajutat si un prieten cu un Touareg ca nu mai avea baterie....si cred ca nu am oprit motorul dupa ce am stat circa 10 min. si el a pornit masina...am inteles ca si asta poate fi o cauza de defectare releu.

Modificat de PCR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!