Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@Joky, pt prima eroare trebuie sa ii faci un log in mers sa vezi daca e prea mare presiunea sau prea mica. Pt a 2 eroare, trebuie sa fie o mufa cu 3 fire(2 la electoventil cu pricina si inca un fir ce merge la electrovala care opreste motorina la intrarea in pompa). Verifica cu un ohmetru daca ai ceva rezistenta (pana in 50 ohm) ntre pini 2 si 3. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu erorile astea?

Stiu ca 17964 are legatura cu turbina, dar nu sunt lamurit in ce sens.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC 0000SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W607279 VWZ7Z0C7506233

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01266

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J5 920 806 G

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W607279 VWZ7Z0C7506233

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799

Component: 1K Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de motorina injectata la mine e 14 mg/str, extrem de mare si nu stiu cum sa o modific, sau daca se poate modifica, iar consumul la relanti e 1,5 l/h fara clima. Motorul nu e PD. As avea sansa a modific??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici si aici (sau aici).

Fa un log in mers pentru a vedea exact valorile ptr turbina - posibil actuator blocat sau probleme la N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite procedura, pentru motoarele non PD.

Inainte de adaptare se fac masuratorile cantitatii injectate cu motorul la temperatura de regim (min 80 grade C) si toate accesoriile deconectate (dezaburire, climatizare, faruri, etc)

modificare cantitate inj. la ralanti .txt

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog o solutie la erorile specificate de mine mai sus! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva probleme la turbo, fa un log in mers, o eroare la clima la F129 posibil lipsa contac sau lipsa presiune in instalatia de clima, incelzirea in oglinzi nu-ti merge,stergele si vezi care mai apar, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am 2 erori"

1. 00283 - ABS Wheel Speed Sensor; FRONT Left (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit

2. 18057 P1649--35--00 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

La prima probabil e stricat senzorul ca am verificat firele si par ok

Eroarea 2 e cauzata de senzorul sau altceva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... la un touran 2.0 TDI cod motor BKD da urmatoarea eroare:

00194 ignition key removal lock

adica ross tech zice asta : click

Ma puteti deslusi si pe mine ?

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are cutie automata-dsg?daca da,eroarea asta este de la blocatorul manetei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cosmin ... masina are dsg ... ce intelegi tu prin "blocator" ? eroarea se manifesta prin neafisarea pe display a vitezelor ... adica acele litere N R D bla bla ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea spune ca sistemul care nu permite scoaterea cheii din contact decat pe pozitiile N si P este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al ... multumesc de lamurire ... Mai vin cu o rugaminte ! Ai cumva si o solutie la chestia asta ? Se poate pe PM daca nu aici ...

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare :( am un Seat Toledo Magnus din 97, iar astazi am scos 2 mufe...una de la pompa de injectie si una de la injectorul 3 care am inteles ca e senzor, dupa le-am conectat, am pornit motorul si la aprox 20 secunde imi pulseaza bujia, care am inteles ca are si rolul de check engine. Ma poate ajuta cineva cu un tester in Constanta ?:( Iar dupa stergerea erorilor e posibil sa numai pulseze ? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare? va multumesc anticipat vw passat cc 2.0 tdi cr 140 6M

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

P2015 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 106186 km

Time Indication: 0

Date: 2029.14.22

Time: 15:08:12

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Lambda: 11.0 %

Lambda: -1.6 %

Voltage: 0.380 V

Bin. Bits: 00000000

Readiness: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni care sa ma ajute ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi pm.MAi ai si AICI o lista si cu alti colegi din Constanta.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,postez si eu o eroare pt.un prieten cu Seat Leon 1.9 105 hp ,BXE:

005633 - Releu clema 30 -J317- semnal implauzibil

P1601 - 000 - - - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutia cu sigurante si relee de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare legata de o eroare din Vag Com. Doresc sa citesc niste parametri live ai cutiei tiptronic, in Measuring blocks, dar nu reusesc sa citesc decat grupul 003. Oare acest lucru se poate datora vreunei limitari a interfetei Vag Com ( 409.1 ) sau exista posibilitatea ca existe vreo probleme de comunicare cu calculatorul cutiei de viteze ?

post-39736-0-25572500-1300025253_thumb.j

post-39736-0-20234500-1300025262_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lars_vis_a_vis

Va salut! Am cumparat un vw polo(2003,1.9 tdi) care a stationat timp de un an si ceva iar cand am cumparat baterie si am pornit-o am vazut martorul de servodirectie aprins la bord iar volanul merge foarte greu. Tocmai am fost la un mecanic care a pus testerul pe ea si am facut poze la erorile de le servo. Daca aveti niste sfaturi va rog sa ma ajutati. Sper ca am postat unde trebuie. Va multumesc!

post-87225-0-01150800-1300174118_thumb.j

post-87225-0-63020600-1300174139_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pornirea la cald din postul de mai devreme la Seat Leon(BXE,2007) prin resoftare,eroarea cu releul J 317 nu avea nici o legatura cu pornirea , apare din cauza ca are statie pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu o jetta:

Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl

Part No SW: 1K0 909 605 R HW: 1K0 909 605 R

Component: 2J AIRBAG VW8 018 2200

Revision: 02018000 Serial number: 0038MD07UWM8

Coding: 0012874

Shop #: WSC 00066 000 00000

1 Fault Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

Eroare reapare dupa cateva secunde de la stergere.

Nu-mi dau seama ce trebuie sa-i fac.

Si pentru eroarea

006481 - Radiator Fan 2 (V177): Movement Restricted / Jammed

P1951 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 5

Mileage: 138030 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:38:56

Freeze Frame:

RPM: 1155 /min

Speed: 42.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00001000

Temperature: 83.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TAie firele de la mufele de airbag de sub scaunul pasagerului si leaga-le pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!