Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

pai daca consuma ulei trebuia sa scoata o fumaraie sa nu ma vad si plus daca e dus motoru eu zic ca trebuie sa si bata sa fie zgomotos. antigelu nu a scazut niciodata. cand am verificat uleiul am constata ca are acelasi miros cum scoate la teava de esapament. si cu consumu de ulei sa zic ca consuma 200 ml la 15.000km(am verificat la un vecin uleiul la el nu are acel miros intepator care il am eu). si cand ridic joja cu motorul pornit iese fum cu abur avand mirosu ala ca la teava de esapament la fel si la capacul de ulei cand il iau.

Daca consuma ulei la inceput scoate putin fum, iar motorul nu se duce imediat, ci in timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine cu un cod sau cu o incercuire a lui g235 de pe pagina anterioara, vreau sa fac ceva cu eroarea aia si nu stiu exact care e g235...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel, senzorul de tempertura de la turbina. Scoate mufa si vezi cu un ohmetru daca indica ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este seat leon 2007 1,9 tdi cu filtru de particule , nu stiu cod motor si nu pot afla acuma...

LE: asa gasisem si eu Adrian ,ms mult....

ps: merge modulul compass pe masina mea , multumesc mult pt ajutor.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, este 1.9D TDI PD? Sunt 4 motorizari. Sper sa fie unu din astea BJB BKC BLS BXE. Alarma nu o gasesc nici macar pe ross-tech. Din etka rezulta ca este senzorul primul de pe filtrul de particule chiar ala selectat de tine.

Rusii astia au aceeasi dilema in final ce spune Adrian conclud si ei si siteul asta la fel.

In final daca nu si nu scoti una cate una mufele si vezi ce erori apar pe vagcom.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Golf 5, 2.0 TDi 140 Cp. Check Engine in bord. Erorile de mai jos. Eroarea 17075 ramane mereu. Problema pare sa fie de la acel corp unde se afla si clapeta de Cutt-Off de pe admisie?

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 AN HW: 028 101 147 7

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G010SG 5402

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00926 264 09702

3 Faults Found:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1575 /min

Torque: 118.0 Nm

Speed: 82.0 km/h

Load: 26.3 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00101000

Torque: 182.0 Nm

Torque: 118.0 Nm

17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND

P0691 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1512 /min

Torque: 72.0 Nm

Speed: 79.0 km/h

Load: 20.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 84.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este de la acel corp unde se afla si clapeta de Cutt-Off, iar eroarea 17075 este pt ca ai primul ventilator bulit sau da la masa.

Acum revin eu cu intrebariile mele stresante, in legatura cu intreruperile de motor la ralanti, azinoapte nu am inchis un ochi pt ca am prspectat netul sa aflu ce mai poate fi si am gasit urmatoarele 2 posibilitati : oringuri injectoare sau debitmetru, eu unu as exclude debitmetru pt ca ma gandesc ca ala ar face balet daca as fi in mers sa ingenuncheze masina si nu la ralanti, voi ce pareri aveti despre aceste doua aspecte ????

Multumesc, si nu ma injurati da sunt stresat

PS: Si mi-am amintit ca a inceput sa faca asta dupa ce am schimbat volant si ambreiajul, daca va vine vreo idee strigati la mine ca nu mai am somn noaptea. :somnmare:

Modificat de Andrei o2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

E tipul ala de motor BLB? Am auzit ca la aceste motoare e ceva problematic cu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuu e vb de motorul BKD, motorul BLB spune de la sine ca e balbait. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5, 2.0 TDi 140 Cp. Check Engine in bord. Erorile de mai jos. Eroarea 17075 ramane mereu. Problema pare sa fie de la acel corp unde se afla si clapeta de Cutt-Off de pe admisie?

.......

Verifica sigurantele din compartimentul motor. Ventilatorul este pe acelasi circuit cu clapeta de cutt off. Daca tot arde siguranta, decupleaza mufa din fata de langa EGR pana rezolvi problema cu V157.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la un mecanic mi-a zis ca s-ar putea sa aiba variatii la relanti din cauza injectoarelor. dar la cald de ce nu face probleme. cu fumul ma lamurit a zis ca nu are nimica sau in cel mai rau caz de la turbo. deci e de mers la reprezentanta si facut un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5, 2.0 TDi 140 Cp. Check Engine in bord. Erorile de mai jos. Eroarea 17075 ramane mereu. Problema pare sa fie de la acel corp unde se afla si clapeta de Cutt-Off de pe admisie?

.......

Verifica sigurantele din compartimentul motor. Ventilatorul este pe acelasi circuit cu clapeta de cutt off. Daca tot arde siguranta, decupleaza mufa din fata de langa EGR pana rezolvi problema cu V157.

Siguranta despre care vb se arde atunci cand clapeta de cut off este bulita,este adevarat ca nu stiam ca ventilatorul este pe acelasi circuit cu clapeta de cutt off, dar eu recomand sa dea jos clapeta si sa o spele bine bine iar apoi sa apese usor cu mana pe clapeta sa vada daca nu cumva este blocata, dar atentie dupa ce o cureti bine, la mine initial nu era blocata dar in partea mecanica lipsea un dintisor care a dus la distrugerea complata a clapetei adica mai precis a luat foc cu mufa cu tot, de cumparat clapeta am cumparat-o de la dezmembrari pt ca era un pic cam scumpa noua.

Problema este de la acel corp unde se afla si clapeta de Cutt-Off, iar eroarea 17075 este pt ca ai primul ventilator bulit sau da la masa.

Acum revin eu cu intrebariile mele stresante, in legatura cu intreruperile de motor la ralanti, azinoapte nu am inchis un ochi pt ca am prspectat netul sa aflu ce mai poate fi si am gasit urmatoarele 2 posibilitati : oringuri injectoare sau debitmetru, eu unu as exclude debitmetru pt ca ma gandesc ca ala ar face balet daca as fi in mers sa ingenuncheze masina si nu la ralanti, voi ce pareri aveti despre aceste doua aspecte ????

Multumesc, si nu ma injurati da sunt stresat

PS: Si mi-am amintit ca a inceput sa faca asta dupa ce am schimbat volant si ambreiajul, daca va vine vreo idee strigati la mine ca nu mai am somn noaptea. :somnmare:

inca nu are nimeni o parere pe la mine pe aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea codurilor?

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830

Friday,03,December,2010,17:41:04:60804

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

Mileage: 214120km/133047miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 GN

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

4 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground

P1617 - 35-10 - - - Intermittent

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl

Part No: 1U1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1Ux-919-xxx-17.lbl

Part No: 1U1 919 034 G

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 00142

Shop #: WSC 00222

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: SKZ7Z0Y0551440

IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0551440

1 Fault Found:

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 5G Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31480

Part No: 1U4959801B

Component: 5G Torsteuerger. FS0002r

Part No: 1U4959802B

Component: 5G Torsteuerger. BF0002B

Part No: 1U0959811B

Component: 5N Torsteuerger. HL0002H

Part No: 1U0959812B

Component: 5G Torsteuerger. HR0002r

1 Fault Found:

00949 - Central Locking Motor - tailgate (V53); LOCK

25-00 - Unknown Switch Condition

End ---------------------------------------------------------------------

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo - suprapresiune , cheie - semnal slab , portbagaj ...., motor recirculare clima ....

Da un search in Google "cautare personalizata" si gasesti raspuns la toate erorile tale /

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e stresanta pentru tine problema, dar ... bump pe arie tehnica atrage dupa sine warn, la fel si descrierea problemei in mai multe topic-uri. Deci, mai usor, si cine are cunostinte o sa-si dea cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce e suprapresiunea turbo trebuie sa schimb vreo electrovalva ceva?

de bujii nu zice nimica?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si aici:

Sterge erorile si revino cu ce cele care iti raman permanente sa le gasim rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu scanarea

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830

Saturday,04,December,2010,19:18:59:60804

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

Mileage: 214160km/133072miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 GN

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

2 Faults Found:

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1J0 907 379 Q

Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001

Coding: 13304

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl

Part No: 1U1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

Part No: 1J0 909 603 AS

Component: AIRBAG VW3 - V04

Coding: 16723

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1Ux-919-xxx-17.lbl

Part No: 1U1 919 034 G

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 00142

Shop #: WSC 00222

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: SKZ7Z0Y0551440

IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0551440

1 Fault Found:

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 5G Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31480

Part No: 1U4959801B

Component: 5G Torsteuerger. FS0002r

Part No: 1U4959802B

Component: 5G Torsteuerger. BF0002r

Part No: 1U0959811B

Component: 5N Torsteuerger. HL0002r

Part No: 1U0959812B

Component: 5G Torsteuerger. HR0002r

1 Fault Found:

00949 - Central Locking Motor - tailgate (V53); LOCK

25-00 - Unknown Switch Condition

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vin cu cateva informatii.

Am resetat toate erorile, si am mers cu masina doar pana la 120km/h, si masia nu a intrat in limp mode, de obicei intra cam pe la 160km/h, sau daca se merge mult cu ea prin oras intra pe la 120-130km.

Are softul rescris si dus la 140 cp.

Cateodata simt ca nu are vlaga in ea, dar nu e ca atunci cand pica debitmetru(adica se misca un pic mai bine si nu creste consumu)

Are turbosuflanta curatata, dar nu s-a facut planeitatea si gogoasa aia de reglare a geometriei noua(si mai mult ca sigur reglata)

Turbosuflanta am curatat-o pentru ca a ramas gogoasa aia intepenita si mecanicu a zis ca s-a strans funingine si trebuie curatata si imi intra de fiecare data in limp la 120 km, dar pana acolo rupea asfaltul.

Dupa curatare tot imi intra in limp la 120 km si am luat-o o saptamana si am schimbat numai la 4000-4500 ture si si-a dat drumu.

Referitor la immo cred ca e de la bobina sau cabluri pentru ca am rescris cheile si tot asa imi face.

Merge schimbata bobina cu una de la dezmembrari sau trebuie rescrisa daca se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am o problema cu sistemul Haldex.Nu imi cupleaza 4x4 si se aude un zgomot in partea din fata cand incep sa patineze rotile din fata.

Am scanat modulul AWD si mi`a aparut urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 02D 900 554 B

Component and/or Version: HALDEX LSC ECC 0006

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

01155 - Clutch

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Stie cineva de la ce ar putea fi ?

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

P3138 - 006 - short to plus- Intermittent

ce inseamna? la bord mi se aprinde / clipeste martorul de la bujii (coada aia de de purcelus) si dupa ce opresc si repornesc motorul dispare .masina trage normal nu am nicio problema cu ea. vreau sa stiu ce trebuie facut sa nu imi mai apara eroarea.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)

014 - Defective

Ma ajuta cineva cu niste informatii despre acest heater element. Vreau sa il schimb si nu stiu cum/unde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici explicatia codului de eroare. Nu stiu unde poti sa-l schimbi. Mai multe gasesti aici, aici sau aici, respectiv aici. Spor la citit.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!