Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Deci, prima chestie este ca nu prea faci logurile bine adica ai multe loguri dar putine cu pedala apasata la maxim. Inseamna ca nu aveai strada libera acolo unde le faceai. Pornesti logare apesi brusc pedala la fund iar dupa ce ajunge la 4000 iei picioru de pe pedala si ajungi cat de repede poti la 1400 si apoi iar pedala la fund pana la 4000 si apoi iar o lasi cat de repede poti sa scada la 1400 si apoi iar blana pana la 4000. Apoi faci si in viteza a-4-a la fel.

Fiind foarte multe rupturi in logurile tale, 486-le ce il am in creier, nu trage o concluzie. Singura chestie care mi se pare nelalocul ei este ca turbina are perioade in care raspunde greu. Totusi nici debitmetrul nu ma ajuta. Intre 1500-2000 de ture turbina urmareste cam incet valorile cerute.

Dar logurile nefiind "curate" nu reusesc sa vad zonele unde se intrerupe. Sa ne pui si logurile de la injectoare.

Poate are vreun coleg un ochi mai versat ca al meu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o eroare si nu stiu exactcare senzor este.

Ma poate ajuta careva care este G235

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 021 PA

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 1329

Software Coding: 0050071

Work Shop Code: WSC 04941

1 Fault Found:

001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus

P0546 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 254

Mileage: 97897 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 14:59:13

Freeze Frame:

RPM: 2688 /min

Speed: 95.0 km/h

Load: 58.8 %

Voltage: 14.44 V

Temperature: 12.6

post-2238-0-24784400-1291195908_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi interpreteze cineva erorile de la un VW Passat 2006 2.0 TDI BKP ?! Pe wiki nu gasesc nimic!

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Implausible Signal

P1266 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 240

Mileage: 108017 km

Time Indication: 0

Date: 2010.11.30

Time: 20:33:52

Freeze Frame:

RPM: 1376 /min

Text: 32 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 37.6 %

Text: 5.500 uF

Time: 0.00 ms

Text: 0.00 mJ

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 3

Reset counter: 240

Mileage: 108018 km

Time Indication: 0

Date: 2010.11.30

Time: 20:35:08

Freeze Frame:

RPM: 1952 /min

Text: 104 Nm

Speed: 0.0 km/h

Battery Volts: 105.6 V

Battery Volts: 220.2 V

Voltage: 4.59 V

Temperature: 53.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme la injectorul 3 , cred ca e nevoie sa strangi papucii de la injector, de obicei se slabesc si nu mai fac contact.

Daca mai face si dupa cred ca trebuie schimbat, poti sa il masori cu aparat de masura sa vezi daca da la masa .

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am sa fac in primul rand insa mai este o eroare la care nu am gasit interpretarea ei ... 17674

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din autodata 17674 no control, wiring, injector, ecm. Alarma este doar cu referire la injectorul 3.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de verificat doar ce ti-am scris mai sus , ambele spun acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda injectorului, adica ? Fiecare are o comanda separata a.i. daca se stica pentru un injector nu sunt afectate si restul?

La masina asta ar fi prea frumos sa fie de la o mufa ... :sick:

PS pe BC imi apare Emission Workshop!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am dat si pm. Schimba injectorul in alt loc si vezi cum migreaza eroarea.

Gabriel tu vrei o poza cu senzorul sau denumirea tradusa a senzorului ca sa o cauti la magazin?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreu sa stiu care e din poza din etka 235, sa stiu ce schimb si ce cer, o sa cer senzor de temp bank 1 o sa se uite aia aiurea sa imi aduca ceva poate care nu e, e cea de pe turbo sau de pe catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acum cateva minute niste log-uri mai precis 8, deci cand am ajuns in a 3 a la 1400 am apasat start si am apasat pedala pana la fund cand am ajuns la 4000 de ture am apasat stop si am dat save iar apoi am pornit cu un nou log si am luat-o de la capat si asa mai departe de 8 ori, a 3 a oara banuiesc ca sa plafonat turbina pt ca nu mai vroia sa mai traga, am oprit motorul l-am pornit si a mers iarasi normal dar cu intreruperile de rigoare,la final am facut un full scan si am avut niste erori care le atasez ultimele, daca nici acum nu e bine eu ma impusc in cap, de fapt mai bine o sa rog pe cineva sa ma calce cu masina mea pe cap :))

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

LOG-02-003-010-011.CSV.txt

LOG-03-003-010-011.CSV.txt

LOG-04-003-010-011.CSV.txt

LOG-05-003-010-011.CSV.txt

LOG-06-003-010-011.CSV.txt

LOG-07-003-010-011.CSV.txt

LOG-08-003-010-011.CSV.txt

Log-TMBCE61Z758021564-90560km-56271mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect. Pai incepe cu eroarea. sincer asteptam sa apara o eroare.

Ai citit aici nu? Acum se vade clar ca e o pb legat de turbina. Eu cred ca defectul este in exteriorul turbinei ca sunt tuburi, ca e valva respectiva sau actuatorul plin de mizerie.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog spune-mi cum arata logurile din punctul tau de vedere, si nu prea stiu sa descifrez ce insemna cele 3 erori pe care le am, poate incerci sa imi explici tu, ai face un efort frumos pt mine, pt ca nu stiu ce sunt Check charge pressure control

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) .

Si nu inteleg aceste erori

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1

Component: R4 2,0L EDC 0200SG 6201

Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2659612

Coding: 0000072

Shop #: WSC 66565 257 00032

1 Fault Found

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 3927 /min

Torque: 244.0 Nm

Speed: 98.0 km/h

Load: 62.7 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 1968.6 mbar

Absolute Pres.: 2356.2 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Part No: 1K0 907 379 K

Component: ESP FRONT MK60 0103

Coding: 0023170

Shop #: WSC 73430 790 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No: 1Z0 907 044 J

Component: ClimatronicPQ35 084 0304

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

000 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 1K0 937 049 T HW: 1K0 937 049 T*

Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0704

Revision: 00029000 Serial number: 00000001267748

Coding: A1888F020004140000110D000000000000

Shop #: WSC 73430 790 00000

Part No: 1Z1 955 119 A

Component: Wischer SK351 012 0401

Coding: 00065525

Shop #: WSC 73430

1 Fault Found

00061 - Footwell Lights

012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect. Pai incepe cu eroarea. sincer asteptam sa apara o eroare.

Ai citit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca trebuie curatata turbina si egr si daca sunt furtunasele bune ar trebui sa mearga macar inca atatia km fara probleme.

Cum zici ca se intrerupe motorul la relanti.

Se opreste sau cateodata are trepidari? de obicei fac asa din multe cauze incepand cu o pompa obosita, un filtru imbacsit, un egr un injector pe duca etc.

pe relantiu cand tremura sau ce face cum zici tu injectoarele ies din parametri?

Solutia finala e sa mai lasi sa scoata capul ca nu cred sa poata cineva sa spuna exact ce e de facut, la loguri las colegii sa continue ca nu prea ma pricep asa de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat EGR de putina vreme, filtrle la timp, ultimele chiar acum 3 zile, pompa merge perfect, injectoarele nu ies din parametrii, motorul intrerpe la ralanti si nu se opreste, intrerupe doar pt un moment si continua sa mearga si intrerupe iarasi, desigur ca are trepidari destul de urate care se simt in masina, la service la Brady ei mi-au spus ca e posibil sa fie injectoarele dar nu isi asuma afirmatiile, si mi se pare normal sa nu-si asume cand ei doar cred pe piese cu o valoare atat de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne-ai scris de problema asta prin toate topicurile, dar: VALORILE LA RELATI ALE INJECTOARELOR LE-AI VAZUT PE VAGCOM ?ceuameni2qv.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am vazut valorile injectoarelor cu VAG la ralanti si nu erau egale dar erau in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi interpreteze cineva erorile de la un VW Passat 2006 2.0 TDI BKP ?! Pe wiki nu gasesc nimic!

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Implausible Signal

P1266 - 006 - Short to Plus - Intermittent

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Problema s-a rezolvat, pentru moment, prin scoaterea mufelor inj. si curatarea pinilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei 02.-si mie imi intrerupe la relanti si tot nu-i dau de capat. Dar dupa ce dai o tura iti mai variaza relantiu? ca la mine apoi isi revine (daca o las vreo 4 ore si o pornesc, iar am variatii? La gaze cum stai ca mie imi miroase urat tare(parca ar consuma ulei) dar nu scoate un pic de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andvav86 spui ca nu consuma nimic. Nu se poate sa nu consume nimic daca miroase. Ca e apa sau ulei, nu observi pentru ca nu mergi mult, eu alta concluzie nu pot sa trag deci daca miroase ceva se si consuma ceva. Cata apa si cat ulei consuma la 10k km?

In privinta lui Andrei 02 are o eraore si trebuie sa o rezolve inainte de a rezolva si alte pb care nu se stie sigur daca au sau nu legatura cu prima problema. Este dificil de rezolvat o singura pb dar doua suprapuse. Suntem pe un forum si e greu sa dam solutii fara sa punem mana pe ele sau de la km distanta.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca consuma ulei trebuia sa scoata o fumaraie sa nu ma vad si plus daca e dus motoru eu zic ca trebuie sa si bata sa fie zgomotos. antigelu nu a scazut niciodata. cand am verificat uleiul am constata ca are acelasi miros cum scoate la teava de esapament. si cu consumu de ulei sa zic ca consuma 200 ml la 15.000km(am verificat la un vecin uleiul la el nu are acel miros intepator care il am eu). si cand ridic joja cu motorul pornit iese fum cu abur avand mirosu ala ca la teava de esapament la fel si la capacul de ulei cand il iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi trepideaza si la rece si la cald, este adevarat ca inainte facea doar la rece, iar eroarea care mi-a aparut a aparut imediat dupa ce am facut log-uri, pana atunci nu aveam acele erori si oricum trepida masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!