Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

masina VW golf 3 1.9tdi an 1994. la relanti si daca incerc sa tin turatia constanta in orice treapta de viteza trepideaza masina. ca si cum ar merge intrerupt. vag-com-ul a dat urmatoarele erori. cineva mia zis ca ii pompa de injectie defecta. niste pareri.

masxx.jpg

Modificat de Cobra999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat senzoru de turatie si ii in parametrii normali 1200ohmi.

am scos si mufa de la debitmetru de aer si masina merge la fel nu se modifica cu nimica. sa fie stricat debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur e dus. Incearca cu altul de la alta masina si vezi daca la fel face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stiti cumva unde pot face o diagnosticare VAG COM in Brasov?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva vreme pe bord imi apare volanul rosu fara buzz si se intimpla cam odata la 3 saptamini si ori dispare el singur sau il sterg eu cu vag com.Pe vag com am gasit eroarea 00566 - Steering Assistance.De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00566 - Steering Assistance Operation

00566 - Steering Assistance Operation: Implausible Signal

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty
  • Battery Voltage too Low
  • Pump Unit faulty

Possible Solutions
  • Check Fuse(s)
  • Check Power Supply/Battery
  • Check Pump Unit
    • Use Meas. Blocks

Special Notes

  • For Seat Cordoba/Ibiza (6L), Skoda Fabia (6Y) and VW Polo (9N) see MVB 002.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta la log acesta .prima eroare este bujia incandescenta,dar al 2 nu stiu ce e[turbo ,egr a fost curat

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 EH HW: 028 101 145 0

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7214

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00066 001 57865

2 Faults Found:

Attachments

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 819 /min

Torque: 64.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 16.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turbina - in special actuatorul si geometria variabila.

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Symptoms

  • Boost pressure too high
  • Reduced power output
<a name="Possible_Causes" id="Possible_Causes" style="text-decoration: none; color: rgb(0, 43, 184); background-image: none; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: initial; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; ">
Possible Causes
  • Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
  • Malfunction N75

Possible Solutions

  • Check charge pressure control
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Symptoms

Boost pressure too high

Reduced power output

Possible Causes

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Malfunction N75

Possible Solutions

Check charge pressure control

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Verifica valva N75, actuatorul de la turbo si furtunele de vacum,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stiti cumva unde pot face o diagnosticare VAG COM in Brasov?

Vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles pronet si multumesc pentru promptitudine.Deci sa inteleg ca probail e din cauza bateriei care e pe duca sau siguranta care sti cumva unde e situata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca e din cauza bateriei. Pentru siguranta vezi aici sau pentru mai multe despre masina ta aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet.Am facut azi un test.Adica eu de cite ori porneam masina adica puneam contactul se aprindeau farurile.Am stins toti consumatori posibili la pornire si nu mai apare volanul rosu.Si asta am facut de mai multe ori.Am sa schimb si bateria sa fiu sigur suta la suta.Multumesc mult oricum

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-am luat de curand un Golf 4 1.9 TDI 90 cai, motoru ALH.

N-am apucat sa-i fac schimburile de ulei/filtre/distributie.

Am facut 200 km cu ea, dupa care mi-a aparut martorul de motorina pe bord, am mai mers 5 km si mi-a murit acolo. Nu mai porneste.

Am observat ca pompa de injectie nu mai trage. Am desfacut filtrul de motorina, nu pare murdar, am desfacut si rezervorul, nu am vazut nici o pompa, doar un senzor de motorina. furtunele sunt curate, pot trage/sufla prin ele.

I-am facut o diagnoza VAG si imi da astea:

Monday,22,November,2010,20:03:46:60804

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 012 FA

Component and/or Version: 1,9l EDC 0000SG 3349

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01266

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W607279 VWZ7Z0C7506233

VCID: 54ACF9A68E93

1 Fault Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Aveti vreo idee de cum pot rezolva asta?

Am mai cautat pe forum si am vzt ca nu e o problema critica, altii au problema asta, dar le merge masina.

Mie nu-mi porneste. Cand dau la automat, motoru se invarte, dar nu trage motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea prezentata nu are treaba cu pornirea motorului. Ea se refera la clapeta de stop (cutt off valve) - are treaba numai cu oprirea lina a motorului. Tie iti smuceste cand se opreste? Verifica pompa de injectie daca zici ca nu trage motorina. Schimba si filtrul de motorina. Iti ajunge motorina la filtru? Era motorina in el?

19561/P3105/012549 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

Possible Symptoms

  • Engines shakes at shutdown
Possible Causes
  • Wiring Open Circuit or Short to Ground
  • Valve for Intake Manifold Flap (N239) faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring for Open Circuit or Short to Ground
  • Check Valve for Intake Manifold Flap (N239) > Output Test

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era/e motorina in filtru. trece prin el. daca incerc sa trag, merge.

nu smucea cand opream motorul. cum acum nu mai porneste, nu stiu :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai clapeta de shut/off blocata.

S-au mai intalnit asemenea cazuri.

Iar daca nu e blocata - cand da cineva la automat fii cu ochii pe ea sa nu lucreze.

post-164-0-18616000-1290625456_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca daca o apas cu mana se duce inauntru. o sa verific maine ce face cand ii dau la automat.

Ce ar trebui sa faca? si daca e blocata, cum o rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, subscriu si eu pe aici desi speram sa nu...

am mai scris eu ca am o buba cu trapa.. si de data asta a crapat de tot si odata cu ea si geamurile fata

descriere : - aveam trapa deschisa , eram seara in oras , am vrut sa o inchid si nu a vrut, am incercat si geamurile sa le deschid .. si degeaba. am scos/bagat cheia in contact.. degeaba.. am stat in noaptea aceea (duminica asta) cu trapa semi-deschisa.

tentativa de rezolare: am facut o testare cu VAG-COMul .. si am 2 erori la trapa si 2 la Webasto (l-am folosit la inceputul anului si a fost ok).

erorile:

Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl

Part No: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortger

Log-B 92 BIF-WAUZZZ8E84A161906-186000km-115575mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate te ajuta explicatiile...

00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Control Module faulty

* Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module

* Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

* When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

* When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).

* Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.

* Common with 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low stored in other control modules.

Error Code : 01330

Controller for Comfort System (J393)

Intermittent Additional information on the error codes. Intermittent

The error indicates that he could get no communication with the Central Convenience Module (Module 46). So there is probably nothing wrong,

also because the error as "intermittent" (the error is only occasionally).Keep an eye on the coming week, so read here regularly.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_61 - Intra pe Centrala de confort si verifica in blocuri de masura pe canal 16 sau 26 si zi-mi ce iti apare acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, subscriu si eu pe aici desi speram sa nu...

am mai scris eu ca am o buba cu trapa.. si de data asta a crapat de tot si odata cu ea si geamurile fata

descriere : - aveam trapa deschisa , eram seara in oras , am vrut sa o inchid si nu a vrut, am incercat si geamurile sa le deschid .. si degeaba. am scos/bagat cheia in contact.. degeaba.. am stat in noaptea aceea (duminica asta) cu trapa semi-deschisa.

tentativa de rezolare: am facut o testare cu VAG-COMul .. si am 2 erori la trapa si 2 la Webasto (l-am folosit la inceputul anului si a fost ok).

Din ce-mi aduc aminte ai ajuns si la mine cu masina, NU ?

Am masurat tensiunile de alimentare pe modulele din usi si pe cel de confort, tensiunile sunt corecte. Comunicatia pe CAN intre usi si confort e OK. SIngura neconcordanta e ca in blocurile de masura unde vad functionarea butoanelor de pe usa, adica reglaj geamuri si oglinzi , functionarea lor nu e redata in campurile corespunzatoare din blocurile de masura ci in alte campuri, ex: daca oglinzile er fi trebuit sa le vad in blocul 5 camp 2 eu le vad in bloc 6 camp 1, sau ceva de genul asta. Ma gandesc ca modulul de confort e dus pe partea de software. Nu am avut un alt modul de rezerva sa testez. Poate ne intalnim cand e si Turbocip sa luam modulul de pe masina lui sa ne convingem, sau sa facem comparatie intre blocurile de masura de pe cele 2 masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-mi aduc aminte ai ajuns si la mine cu masina, NU ?

da corect, poate o rezolvam cumva.. vine iarna si nu am webasto :frigbaitata:

va multumesc pentru sfaturi si ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!