Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

De cand s-a schimbat face asa, sau asa de moment ( de cat timp s-a schimbat )?

Pe asa masina se fac chestii de genu?!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

masina este un passat 2003 1.9tdi care din fabrica a avut cutie automata. Momentan pe masina a fost montata cutie manuala 6+1. S-au facut ceva legaturi in calculatorul cutiei astfel incat sa se poata merge cu masina. In bord arata ca este pe N (pe liber). Cu vag-com pe motor este doar o eroare stocata P1144 debitmetru (open or short to ground). Comanda calcultorului se schimba ma valoarea MAF dar valoarea reala este de 536 mereu. Masina trage prost ... iar in treapta a 5-a si a 6-a e moarta. Unde sa caut problema? La debitmetru sau este ceva limitare din calculatorul cutiei automate inca prezente pe masina? Se poate schimba codarea cutiei cu vag-com?

Calculatorul cutiei trebuie eliminat / se umbla si la relee / iar pe motor se face codare cum trebuie / la fel si pe IC .

Ai facut asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fostul proprietar a facut manevra de schimbare a cutiei. Mi-a zis ca nu a umblat cu testeru pe ea. Doar ca a legat niste fire pe acolo si a schimbat fizic cutia. pe cutie inca da vreo 6-7 erori iar pe motor doar cea debitmetru. Softul din ECU e identic si pe cutie automata si pe cutie manuala deci ma gandesc ca problema adevarata pentru care merge atat de prost e totusi MAF-ul care nu indica nimic. Codarea din cutie automata in cutie manuala sa poate face cu vag-com-ul?

Modificat de bazare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul nu prea e identic din moment ce calculatorul are codare pentru automata si manuala.

1. se scoate calculatorul cutiei

2. se codeaza calculatorul de motor pentru manuala

3. se recodeaza modulul de ABS pentru manuala si se face agaptarea lui G85.

4. se modifica un releu pentru a putea porni masina (starter inhibitor relay )

5. se trag 2 fire de la multifunction swicth la sonda de mers inapoi de pe cutie pentru a se aprinde lampile de mers inapoi

Toate se fac cu vagcom si dupa schema electrica a masinii. Normal ca acum masina trage prost ca ea e pe N. Asta ii spune cutia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf 5 din 2004 si la o scanare a aparut eroarea:high pressure sensor (g65) open or short to ground!

Poate sa imi spuna si mie la ce foloseste senzorul acesta,unde se afla si care ar fi cauza ca acum 3 zile nu aveam aceasta eroare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune din sistemul de AC. Iti functioneaza AC/Clima ? Adica, baga rece....cam greu sa iti dai seama pe vremea asta, dar nu imposibil. Verifica-i mufa si circuitul, daca sunt ok.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La conductele de clima. Este un senzor, aproape de caroserie, daca nu ma insel.

Poate o fi ceva fir iesit din mufa, sau chiar senzorul.

* Verifica si presiunea de la freon!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin--de bagat rece nu baga rece asta stiu sigur.Asta cam de 3-4 zile ca eu din cand in cand ii mai fac cate o proba....

Deevyls-----o sa verific sa vad daca gasesc ceva.

Ma poate ajuta cineva cu o poza cu senzorul acesta cam pe unde ar fi mai exact?

Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor cu mufa... pe unde intra conductele catre interior... pe acolo ar trebui sa fie, alt senzor pe conductele de clima nu este din cate tin minte.. poza n-am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu niste coduri de erori luate cu VAG-COM-ul prin bunavointa unui coleg de forum?

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Thursday,21,October,2010,10:13:29

Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 37 44 45 46 55 56 76

VIN Number: WVWZZZ9NZ2D065618
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Part No: 03D 906 032 C
Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS2501
Coding: 00031
Shop #: WSC 31414
WVWZZZ9NZ2D065618 VWZ7Z0B4857053

4 Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
P0507 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Part No: 6Q0 907 379 E
Component: ABS FRONT MK60 0103
Coding: 0001097
Shop #: WSC 31414

2 Faults Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
008 - Implausible Signal - Intermittent
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.
Part No: 6Q2 937 049 B
Component: BORDNETZ-SG. 2S05
Coding: 17420
Shop #: WSC 31414

2 Faults Found:
01598 - Drive Battery Voltage
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags
Part No: 6Q0 909 605 S
Component: 0A AIRBAG VW5 03 0007
Coding: 12353
Shop #: WSC 31414

4 Faults Found:
01226 - Crash Data Stored for Side Airbag; Driver Side
35-00 - -
01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored
35-00 - -
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
32-00 - Resistance too High
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
32-00 - Resistance too High

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
Part No: 6Q0 920 800 P
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11
Coding: 01131
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ9NZ2D065618 VWZ7Z0B4857053

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 2S05
Coding: 00014
Shop #: WSC 31414

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist
Part No: 6Q0 423 156 AA
Component: LenkhilfeKYO V957
Coding: 10140
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Special Notes

For 1.8T's experiencing this fault code, this thread may be useful: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=663057

16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty

Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)

Vacuum Leak

Possible Solutions

Check Throttle Valve Control Module (J338)

Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)

Check Intake System for Leaks

Special Notes

When found in the NAR 2.0T (BPY) check RVUTB: 01-09-03 or 2018919 for updated Crankcase Breather Valve

If the breather valve is faulty, full engine vacuum is typically found when removing the oil cap at idle

Verifica bateria e cam slabita , eroarea de la ABS pote sa fie din cauza bateriei, airbagurile sarite ai avut acident cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin--de bagat rece nu baga rece asta stiu sigur.Asta cam de 3-4 zile ca eu din cand in cand ii mai fac cate o proba....

Deevyls-----o sa verific sa vad daca gasesc ceva.

Ma poate ajuta cineva cu o poza cu senzorul acesta cam pe unde ar fi mai exact?

Multumesc pentru ajutor!

DAca descrii problema ta pe 2 topic-uri:

1. poti lua warning, vad ca si asa levelul e destu;l de sus

2. Nu stim unde sa-ti dam explicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Special Notes

For 1.8T's experiencing this fault code, this thread may be useful: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=663057

16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty

Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)

Vacuum Leak

Possible Solutions

Check Throttle Valve Control Module (J338)

Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)

Check Intake System for Leaks

Special Notes

When found in the NAR 2.0T (BPY) check RVUTB: 01-09-03 or 2018919 for updated Crankcase Breather Valve

If the breather valve is faulty, full engine vacuum is typically found when removing the oil cap at idle

Verifica bateria e cam slabita , eroarea de la ABS pote sa fie din cauza bateriei, airbagurile sarite ai avut acident cu ea?

Bateria e noua... cred ca nu imi incarca destul, poate de aia. mersi oricum de reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

am facut si eu o scanare in seara asta si am urmatoarele erori

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 019 HJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1490

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01266

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W040009 VWZ6Z0B0015797

2 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1256 - 35-00 - Please Register/Activate

Ma poate ajuta cineva cu identificarea problemei? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de prima... des intalnit de mine, in majoritatea cazurilor, trebuie curatat Turbo. Se poate sa fie ceva furtune/tubulatura ce sunt pe traseul turbo crapate, rupte sau sa nu fie prinse bine.

Rar se intampla sa fie senzorul de presiune.

A doua..

17664/P1256 - Engine Coolant Temperature Circuit (G62): Open / Short to B+

Possible Symptoms

* Difficulties with starting a cold engine.

o Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.

* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

* RPM at idle is irregular.

* With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

* With engine warm (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns

Prima eroare, cea cu presiunea, tind sa cred ca este valva n75 deoarece chiar astazi am fost cu masina pe canal si am verificat si furtunele de vacuum si actuatorul sa nu fie blocat.

Turbina am schimbat-o in vara, nu era noua dar arata foarte bine si am curatat-o atunci, insa de cateva ori am avut limp mode, e posibil sa fie de la Valva N75?

Si stie cumva cineva cat costa aceasta piesa?ma gandesc ca daca o schimb si tot am limp mode, macar stiu sigur ca nu e de la ea.

Senzorul G62 nu stiu din pacate unde se afla....ma poate ajuta cineva cu o poza sau o indicatie? stiu ca se pierde antigel la schimbarea lui, si cam atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu eroarea asta. Ce poate sa fie?

Saturday,23,October,2010,16:12:32:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0210SG 6250

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2394 /min

Torque: 202.0 Nm

Speed: 60.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 1234.2 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: DTCs cleared

Multumesc!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DanuAL

Am cautat putin lista cu codurile de eroare si explicatia lor si am gasit asta pentro eroarea ta

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Possible Symptoms

Reduced Power Output

Limp Mode

Possible Causes

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Special Notes

When found in 2.0l TFSI:

Check Boost Pressure Control Valve (N249), for cracked rubber diaphragm. A new/optimized Valve is available under Part # 06F-145-710-G (or newer), see TPI 2016331 for details.

Sper sa fie de folos.

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei! Am gasit si eu asta, dar ma intereseaza mai ''babeste'' ... sa trebuiasca curatat turbo? Turbo are 20k km. E ca nou. Furtune nu am scoate, roase. Mai astept sa vad si alte opinii! Multumesc inca o data! :)

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere

Din pacate mai exact nu stiu nici eu sa iti spun....fiind la inceput si cu vag com si cu mecanica:D...dar la solutii posibile zice si: Check / Clean / Replace Charge Pressure Control, eu mas uita si la actuator sa nu agate, sau sa fie dereglata tija aceea.

Dar mai bine lasam pe altii mai priceputi sa ne lumineze....

Bafta in rezolvarea problemei :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ma ajutati sa inteleg si eu? multumesc.

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8D0 907 557 T

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06325

3 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

14-00 - Please Register/Activate

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded

Possible Symptoms

* Engine Jolting

* Increased Fuel Consumption

* Poor Idling/Jolting

* Reduced Boost Pressure

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

* Fuel Pressure too Low

* Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System

* Injector(s) faulty (i.e. coked)

Possible Solutions

* Refuel Vehicle

* Check Fuel System Pressure

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks

* Check Injection Quantity

* Check Injector(s)

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

* Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

* Key(s) not matched

* Instrument Cluster not matched

* Engine Control Unit (ECU) not matched

* Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

* Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)

* Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)

* Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

* Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

* In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.

* May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module.

* If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, in rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

photon:

Activeaza-ti si interfata - asa o sa vezi erorile cum trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat treaba cu senzorul.Senzorul era bun,freon aveam in instalatie.....siguranta care ii asigura plusul la senzor era arsa.Dupa ce am schimbat siguranta am facut proba si este ok.Aseara am verificat din nou si am gasit urmatoarea eroare:

18049 - Please check DTC Memory of A / C Controler

P 1641 - 000 --

Ce ar mai putea avea acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!