Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Buna ziua! Am si eu o nelamurire. Cand am cumparat masina (O1 1.9TDI ALH) anul trecut am avut eroarea asta si tot am amanat sa o repar, desi am schimbat uleiul la 8-9000 km. Problema e cu un senzor de ulei, dar baia mea nu e prevazuta cu asa ceva, baia e de tabla, nu cea de aluminiu. (Banuiesc ca vechiul proprietar a spart baia originala si a montat cea mai ieftina posibila) As vrea sa caut mufa sau firele din calculator, ca ceva poate trebuie sa fie de imi da eroarea asta si in cel mai rau caz pun o baie care e prevazuta cu tot ce trebuie. As mai fi curios cat de important e senzorul acesta. Mentionez ca la punerea chieii in contact se aprinde becul rosu de ulei, si dupa ce am pornit motorul mai palpaie de 4-5 ori, dar de culoare galbena. Ce inseamna? Ce as putea sa fac? sau de unde sa incep s-o caut? Multumesc.

1 FAULT FOUND:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai senzorul / sau fire intrerupte.

Ai 2 posibiltati:

- ori montezi baie cu senzor si refaci cablajul.

- ori il dezactivezi din bord si verifici periodic ( vizual ) nivelul de ulei .

Scapi de eroare in ambele cazuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai senzorul / sau fire intrerupte.

Ai 2 posibiltati:

- ori montezi baie cu senzor si refaci cablajul.

- ori il dezactivezi din bord si verifici periodic ( vizual ) nivelul de ulei .

Scapi de eroare in ambele cazuri .

Prefer prima varianta. Inainte as vrea sa caut cupla daca exista, sau cablajul, puteti sa imi spuneti de unde sa incep? de unde ar trebui sa plece firele? Merci! Are vreo functie importanta acel senzor? Ce verifica? Doar nivelul?

Modificat de tim27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar nivelul. firele duc catre IC, trebuie sa le gasesti pe sub motor pe undeva, sunt 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi cer scuze daca postez aiurea.

Am un Sharan 4motion din 2001 si de o saptamana tot mi se aprind martorii ABS\ESP,dar nu tot timpul.Ieri de exemplu am facut 100 km si nu s-au aprins,astazi am facut 5 km si iar au aparut in bord.

Am reusit sa ii fac repede o scanare si a aparut urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 7M3 907 379 C

Component and/or Version: ESP 20 CAN V003

Software Coding: 18443

Work Shop Code: WSC 00012

1 Fault Found:

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

E posibil sa fie un contact imperfect odata ce se aprinde doar cand vrea el?

Stie cineva unde e localizat senzorul asta la sharan ?

Un prieten cu un passat mi-a zis ca e posibil sa fie din cauza rotilor,mi-a sugerat sa refac geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ,de cateva zile mi-a aparut 2 erori la o scanare cu vag-com-ul,P0546 si P1958, din ce am vazut se refera la senzori de temperatura de pe evacuare G235 si G448 masina este passat 2,0 tdi 170 cp,cu dpf ,stie cineva ce valoare in ohmi trebuie sa aiva acesti 2 senzori de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi cer scuze daca postez aiurea.

Am un Sharan 4motion din 2001 si de o saptamana tot mi se aprind martorii ABS\ESP,dar nu tot timpul.Ieri de exemplu am facut 100 km si nu s-au aprins,astazi am facut 5 km si iar au aparut in bord.

Am reusit sa ii fac repede o scanare si a aparut urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 7M3 907 379 C

Component and/or Version: ESP 20 CAN V003

Software Coding: 18443

Work Shop Code: WSC 00012

1 Fault Found:

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

E posibil sa fie un contact imperfect odata ce se aprinde doar cand vrea el?

Stie cineva unde e localizat senzorul asta la sharan ?

Un prieten cu un passat mi-a zis ca e posibil sa fie din cauza rotilor,mi-a sugerat sa refac geometria.

Cu VAG-Com-ul sa vezi daca e ok.

Sa-l recalibrezi.

Daca nu pozitia lui.

Este undeva pe langa coloana de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luna asta o incalt de iarna,refac geometria si daca tot la fel face recalibrez senzorul.

Am gasit metoda pe un forum strain.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recalibrarea se face usor cu VCul..

Ideea e ca daca ar fi din calibrare, in cazurile intalnite de mine, martorul de esp ramanea in permanenta aprins.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca se aprinde cand circul pe drumuri mai proaste,piatra cubica,gropi,linii de tramvai etc :) .La drum intins nu se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie senzorul miscat din loc.. si de la socuri ceva... ?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor am o problema si nu stiu ce inseamna aceste erori

575-- ------- Manifold Absolute Pressure Control Difference INTERMITTENT 1237- ------- Fuel Cut Off Valve -N109 Open or Short to Ground 553-- ------- Mass air flow sensor (G70) Incorrect Signal 527-- ------- Intake air temp sensor (G42) Open or Short to B+ INTERMITTENT

vreau sa precizez ca masina un passat b4 1.9tdi 90 cai in viteza 5 nu mai depaseste 3000 de ture

multumesc anticipat tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N109 e releul de combustibil... scrie mare pe el 109 :icon_bounce: ( sub planseul de bord, in stanga )

ca nu depaseste ar putea fi de la sensorul G42...

Modificat de Deevylls
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

Reduced Power

Possible Causes

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Hoses

01237 - Fuel Shut-off Valve (N109)

Possible Symptoms

Limp mode

MIL

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty

N109 faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check/replace N109

Traducere din Olandeză

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

ma poate ajuta cineva cu eroarea asta :

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

pentru un passat B5 (din 2000, 1.9 tdi)

Multumesc! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 021 NG HW: 03G 906 021 AB

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9308

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 74152 134 86684

3 Faults Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Mileage: 180655 km

Time Indication: 0

Date: 2010.09.20

Time: 11:55:23

Freeze Frame:

RPM: 2037 /min

Speed: 32.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.29 V

Mileage: 300 km

Temperature: 372.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ce am gasit eu arata asa (pozitia 2) :

2n2hr7.jpg

Ii scoteam mufa...si nu aparea nici o schimbare sau vreo eroare in afara de (001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jammin verifica in can-gateway measuring block 125-126 daca apare si abs cu 1? daca da trebyuie sa-l recodezi cu 00006.

@MasinaPoporului acela este senzorul, trebuie schimbat si adaptat :wub:

@mutu_bcn daca stergi eroarea ce ramane? eventual fa un log in mers, @ Deevylls ,N109 nu e acelasi lucru cu releu 109 care alimenteaza ecu, la g42 il gasesti pe tubulatura , are 2 fire si cel mai probabil unul e rupt, dar din cauza lui masina trage. Eu zic ca problema la tine este 575 si cel cu debitmetru de are dar in log se vede cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

ma poate ajuta cineva cu eroarea asta :

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

pentru un passat B5 (din 2000, 1.9 tdi)

Multumesc! Numai bine!

ce dotari sunt pe masina? esp? cutie automata? Airbag? daca le are pe toate codeaza cu 00007

daca nu are cutie automata cu 00006.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o skoda oktavia 2 , 1,9tdi pd, 105 cp si porneste foarte greu cand pun contactul si ramane aprins ASR si nu se ridica indicatorul la antigel nu porneste si trebuie sa iau si sa pun contactul de nenumarate ori pana se ridica nivelu la antigel si nu mai ramane ASR aprins ,am facut o scanare si miau aparut urmatoarea eroare :

Friday,08,October,2010,17:04:22:63170

VCDS Version: Release 908.0

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951

Component and/or Version: Gateway H09 0110

Software Coding: 3D3F0B40071302

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 177

Reset counter: 53

Mileage: 173547 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 12:04:26

Friday,08,October,2010,17:05:02:63170

VCDS Version: Release 908.0

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Control Module Part Number: 1Z0 920 810 D

Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT VD1 3560

Software Coding: 0001101

Work Shop Code: WSC 10144 428 82245

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Friday,08,October,2010,17:05:29:63170

VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6250

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 44.0 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!