Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

DAr e greu sa dati in formatii exacte ca sa primiti raspunsuri?

GMM nu exista ca motor, si din ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GMM nu exista ca motor

asta e userul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru dezinformare, Astea sunt informatiile pe cere le-am primit. Ma documentez si revin cu date exacte. Multumesc foaret mult!

G.M.M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Dupa ce s-a jucat un amic cu firele galben si rosu mi-a ars un mp3 legat la masina si am ramas fara tensiune astfel incat nici un alt player nu mai functioneaza.

Am verificat toate sigurantele din panoul lateral si nu este nici una arsa.

A aparut normal si codul de eroare

1 Fault Found:

01304 - Radio

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Reset counter: 231

Mileage: 139269 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:06:03

care spune sa verificam firele si conectori.

Sa fie cumva implicat aici si vreun releu care s-a ars odata cu acel mp3, deoarece asa sustinea un electrician aflat intamplator in zona.

Masa exista acum, insa plusul este mort.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eroarea asta pe climatronic. Cine stie la ce se refera? Multumesc.

Tuesday,31,August,2010,15:06:58:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 08: Auto HVAC

Control Module Part Number: 1Z0 907 044 J

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 084 0305

Software Coding: 0000000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00898 - Control Circuit A/C compressor

010 - Open or Short to Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00898

com control condiţionat compresor

du Ansteuerung Klima Kompressor

Circuitului de control şi / A, C compresor

Informaţii suplimentare privind codurile de eroare. Intermitent

simptome posibile:

Aer condiţionat nu funcţionează

Cauze posibile:

Cablare şi conexiuni

Modulul defect linie

soluţii posibile:

Repararea de cabluri şi conectori

Verificaţi de măsurare Blocuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit acum. Bine ca este numai o siguranta si nu este ceva mai grav, ca sunt ca si mort fara muzica in masina.

:blink:

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00898

soluţii posibile:

Repararea de cabluri şi conectori

Verificaţi de măsurare Blocuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

azi am scanat cu vag com o, Octavia 2 1.9 TDI si mi-au aparut urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN

Component: R4 1,9L EDC 000SG 9251

Revision: --H08--- Serial number: XXXXXXXXXXXXXX

Coding: 0050071

Shop #: WSC 31414 790 00001

VCID: 6AD029383C17

1 Fault Found:

005696 - Internal Control Module: EEPROM Error

P1640 - 000 - - - MIL ON

si

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: IMMO VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0H4802519

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 3874C370323B

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

iar pe MaxiDOT imi apare "Emissions Workshop" si Engine Fault Workshop"

are cineva ideie ce inseamna asta?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai remapat cumva masina? Daca da, ia legatura cu cel care ti-a facut rescrierea EPROM-ului ca sigur a folosit o alta harta.

18048/P1640/005696 - Internal Control Module: EEPROM Error

Possible Causes

Engine Control Module modified (e.g. Chip Tuning)

Engine Control Module faulty

Possible Solutions

Contact your Tuner :)

Replace Engine Control Module

00003 - Control Module: Defective

Possible Causes

Control Module faulty

Control Module Software Issue

Possible Solutions

Check Control Module

Check for Control Module Software Update

Replace Control Module

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa a cumparat masina cu eroarea pe bord

l-a sunat pe fostul propietar si a zis ca nu a remapat nimic

el a zis ca a schimbat decat ceasurile de bord

ai ideie cine imi poate rescrie EPROM-ul in afara de cei de la Skoda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-sa oprit masina in mijlocul drumului passat b6 2,0 tdi 170 cp ,dupa scanarea cu vag-com imi apare; P1517-007 releu principal j271 scurt la masa si P2146.Stie cineva unde se afla releul asta si ce este celalalt cod? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa ai acces la injectoare cam este de demontat ; nu e asa simplu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa ai acces la injectoare cam este de demontat ; nu e asa simplu .

Ce ar trebui demontat sa pot ajunge la mufele injectoarelor pentru a verifica care este defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul de la chiulasa si 2-3 conducte ce trec pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o scanare a unui Golf IV, 1.9, 105 CP, la relanti, in grupul 3 pe engine la valoarea MAF specificata apare 250, iar la valoarea actuala apare 450. In mers se mentine in permanenta o diferenta intre cele 2 valori de cel putin 150-200 unitati. In rest masina merge perfect. De unde poate fi aceasta diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci masuratoarea in relanti in Engine/Group 03 - apasa pe acceleratie putin si vezi ce valoare ai dupa ce scade din nou la 903 rpm.

btw: Golf IV 105CP nu cred ca exista :D

Poate 101 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbb

E normal sa se comporte asa.

Cand pornesti motorul si e rece, la relantiu, supapa EGR e deschisa, atunci valoarea specificata cu cea actuala trebuie sa fie egale (250 mg). Dupa aproximativ 2, 3 minute, ECU comanda inchiderea supapei si atunci valoarea actuala creste la cat ziceai tu, 450 mg parca (tot la relantiu, fara sa accelerezi).

Se si aude ca se schimba sunetul motorului. Asa e proiectat sa se comporte.

Daca la pornirea motorului valoarea actuala nu este 250 mg ci 450 mg, inseamna ca supapa EGR nu se deschide, atunci verifici daca are vacuum destul la comanda capsulei EGR.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma poate ajuta cineva cu niste explicatii?

Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.lbl

Part No SW: 3C0 907 801 J HW: 3C0 907 801 J

Component: J540 EPB3 VW-09393 0009

Revision: 008 Serial number: 00000000066086

Coding: 0000056

Shop #: WSC 00028 028 00001

5 Faults Found:

03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00111100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 13

Reset counter: 153

Mileage: 45214 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.21

Time: 16:20:41

Freeze Frame:

Voltage: 12.40 V

Count: 10

-

Hex Value: 0x0870

Hex Value: 0x0088

Hex Value: 0x0101

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)

011 - Open Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 137

Mileage: 45633 km

Time Indication: 0

Date: 2010.08.27

Time: 07:19:06

Freeze Frame:

Voltage: 13.90 V

Count: 31

Speed: 0.0 km/h

Hex Value: 0x1271

Hex Value: 0x0001

Hex Value: 0x1010

16366 - Control Module - Internal Malfunction; CPU 2

014 - Defective - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101110

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 137

Mileage: 45633 km

Time Indication: 0

Date: 2010.08.27

Time: 07:19:06

Freeze Frame:

Voltage: 13.90 V

Count: 41

Speed: 0.0 km/h

Hex Value: 0x1271

Hex Value: 0x0001

Hex Value: 0x1010

16352 - Control Module - Electrical Error

014 - Defective - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101110

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 8

Reset counter: 153

Mileage: 45214 km

Time Indication: 0

Date: 2010.07.21

Time: 16:20:41

Freeze Frame:

Voltage: 12.40 V

Count: 42

-

Hex Value: 0x0860

Hex Value: 0x0088

Hex Value: 0x0101

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 137

Mileage: 45633 km

Time Indication: 0

Date: 2010.08.27

Time: 07:19:25

Freeze Frame:

Voltage: 11.50 V

Count: 52

Speed: 0.0 km/h

Hex Value: 0x1271

Hex Value: 0x0001

Hex Value: 0x1010

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.

La un neam de-a meu, la un Passat din 2004, 1.6 benzina.

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Legat de ultima eroare mai exact, sunt multe posibile probleme.

A intampinat cineva asta, e ceva anume?

Dar si restu 2.

Ms anticipat

Modificat de Deevylls
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!