Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

DanuAL cred ca cel mai important e debitmetru, egr lasa sa treaca prea mult aer deci el nu se deschide, ori nu ii vine vacum ori e blocat, nu stiu in ce membrana ai umblat tu dar cred ca nu ai nimenit ce trebuia, egr este din metal cred ca ai umblat la alta supapa din ce mi-ai zis.

uite aici ai ceva pt eroari :

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Limp Mode active

Possible Causes

Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Ground Spots corroded

Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31)

Check Ground Spots for Corrosion

Check Boost Pressure Sensor (G31)

16786/P0402/001026 - Exhaust Gas Recirculation (EGR): Excessive Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR)

Reduced Power Output/Engine running rough

Increased Emissions

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck open/leaking/faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) System leaking/faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty

Possible Solutions

Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System

Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Possible Symptoms

Loss of Power

Erratic Idle

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)

Intake Air Filter dirty/faulty

Ground Spots corroded or Paint Residue

Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Possible Solutions

Check Intake Air Filter

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Ground Spots

Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)

Deci sterge vezi ce apare si in ce conditii , curata egr vezi furtunase sa nu fie scoase pooate chiar din turbina sa sara cu toate ca are colier mic, cauta in mufa de la debitmetru sau map daca nu cumva e apa sau ceva corodat, sterge cauta cum se face un log in mers si vezi cum sta treaba.

Mecanicul ala care ti-a zis ca ai cutia cu valve sau ec ai zis acolo stia de erori sau a vorbit asa .

Cauta alta masina si incearca alt debitmetru...

Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @Gabi! Am dat EGR-u jos si ii praf. Nu mai tine vaccum. 1400ron costa unul nou. Prima eroare cred ca se datoreaza pornirii motorului fara sa-i fi pus tubulatura de la/pana la filtru de aer (cea cu debitmetru).... Mecanicu stia de erori, insa nu era sigur daca e de la EGR sau de la cutia cu electrovalve. Cu debitmetru de aer, e o poveste veche, poate-ti amintesti si tu de discutie ..firul care alimenteaza MAF'ul, e tras din alta parte ... cu problema debitmetrului in fapta, masina mergea bine, acum parca's iesit la pensie, de cand cu EGR'u vietzzzi. Merci :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare nou aparuta pe lista :

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN

Component: J0527 051 0101

Coding: 0000012

Shop #: WSC 73430 790 00000

4 Faults Found:

00576 - Terminal 15

012 - Electrical Fault in Circuit

00883 - Ignition Switch (D) Terminal S

012 - Electrical Fault in Circuit

00884 - Ignition Switch (D) Terminal X

012 - Electrical Fault in Circuit

01744 - Ignition Switch Terminal P (D)

012 - Electrical Fault in Circuit

Citind pe forumurile din grupul VAG e o problema cu contactul de pornire. A mai intalnit cineva situatia? Sfaturi?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate face si mie o diagnoza vag com in IASI? va rog mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit astazi 2 coduri noi :

00096 - drivers door central locking (safe) motor (v161) 012 electrical fault in circuit.

si

00928 - locking module for central locking; front driver side (F220) 008 - implausible signal.

Oare vrea sa spuna ca este undeva un scurt pe circuit? Daca da cum se poate verifica unde este problema?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161): Electrical Fault in Circuit

Possible Symptoms

Door Locks (Safe Function) not working properly

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) faulty

Voltage Supply for Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) faulty

Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

Check Voltage Supply for Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

Check Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

Special Notes

Possibly stored in combination with 00928.

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220): Implausible Signal

Possible Symptoms

Door Locks not working properly

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty

Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty

Door Lock Mechanics are stiff/partially seized

Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

Check Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

Check Door Lock Mechanics/Operation

Check Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Merg acum sa gresez mecanismul portierei, poate are ceva praf, desi in Romania de unde praf?Poate atunci cand am mers prin Germania cu masina sa fi prins ceva particule.Nemtii astia cu praful lor.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit astazi 2 coduri noi :

00096 - drivers door central locking (safe) motor (v161) 012 electrical fault in circuit.

si

00928 - locking module for central locking; front driver side (F220) 008 - implausible signal.

Oare vrea sa spuna ca este undeva un scurt pe circuit? Daca da cum se poate verifica unde este problema?

Multumesc frumos.

Desfa broasca si refa lipiturile si curata motorasul de la inchiderea de la usa soferului.

Citind pe forumurile din grupul VAG e o problema cu contactul de pornire. A mai intalnit cineva situatia? Sfaturi?

Schimba partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Am pierdut de ceva vreme garnitura de cauciuc care este montata pe prag si unde intra o bucata mica din partea de jos a portierei. Am vazut ca la G6 s-a schimbat sistemul si pragul nu mai este gaurit, fiind montat in partea de jos a portierei un distantier de cauciuc. Am comandat garnitura respectiva, si daca nici dupa montarea acesteia nu se schimba nimic va urma desfacerea, verificarea si curatarea.

Cred ca si micile erori mai vechi ale inchiderii centralizate din interior tot de aici sunt, deoarece dupa blocarea usilor din interior la deblocare portiera stanga ramanea blocata, insa deschiderea acesteia aprindea luminile de interior si martorul din bord pentru usa deschisa.

Acum functioneaza perfect sistemul lock/unlock, insa nu mai vede ECU portiera stanga deschisa.

Mii de multumiri, zi faina sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!

am si eu cateva coduri de eroare, pe care nu stiu sa le interpretez....

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 2813

Coding: 00001

Shop #: WSC 65535

3 Faults Found:

18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU

P1626 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01317 785 00200

2 Faults Found:

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

01315 - Transmission Control Module

004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW5 01 0006

Coding: 12855

Shop #: WSC 01317

9 Faults Found:

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored

35-00 - -

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-00 - Resistance too High

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)

32-00 - Resistance too High

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)

32-00 - Resistance too High

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-10 - No Communications - Intermittent

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 805 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3345334

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3345334

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 2H T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo - face suprapresiune, senzor temperatura , senzor abs dreapta spate, airbag - storat crash data ,,, , incalzire oglinda sofer si inchidere pasager.

dupa ce ai sters care au ramas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pe masina unui amic, un Audi A4 B7 din 2006 cu motor 2.0 TDI BLB am gasit la o scanare urmatoarea eroare:

17056- (Cylinder 2 Glow plug circuit (Q11))

Problema e ca din pacate masina nu mai poate fii pornita, deloc :)

Any ideas ?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, verifica cablajul/ bujia de pe cil. 2:

17056/P0672/001650 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

Possible Symptoms

No Pre-Glow Period

Poor Cold Starting

Possible Causes

Glow Plug Wiring faulty

Glow Plug faulty

Possible Solutions

Check Glow Plug Wiring

Check Glow Plug

sau

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=79819

Verifica si siguranta din compartimentul motor.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba pornirea ta cu eroarea aparuta .

Vezi si alimentarea cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pe masina unui amic, un Audi A4 B7 din 2006 cu motor 2.0 TDI BLB am gasit la o scanare urmatoarea eroare:

Problema e ca din pacate masina nu mai poate fii pornita, deloc :D

Any ideas ?! :unsure:

Spira se aprinde cand pui contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se aprinde - vad ca i-a acceptat diagnoza pe motor: 17056- (Cylinder 2 Glow plug circuit (Q11)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. cine imi da si mie un manual/lista cu erori depistate de vag com 908.?

are cineva manual de utilizare in limba romana pt. vag com 908?

mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un Golf 4 si ceva este in neregula cu inchiderea centralizata, nu deschid toate usile din cheie, numai usa dinspre sofer (nu am telecomanda). Dupa ce pun contactul si apas pe butonul de descuiere pr maner, se deschid toate usile. Masina a fost scanat cu vag-com si a dat urmatoarea cod de eroare:

1 cod a găsit

01031 - Contact cheie sofer : descuiat

29-00 - scurt la masă

Puteti sa-mi ajutati cu niste sfaturi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipituri "reci" in broasca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am si eu 2 erori aparute si nu stiu sa le interpretez,ma puteti ajuta ?

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 028 906 021 CK

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0802

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

2 Faults Found

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

* Reduced Power

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Hoses

01237 - Fuel Shut-off Valve (N109)

Possible Symptoms

* Limp mode

* MIL

Possible Causes

* Wiring and/or connections faulty

* N109 faulty

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Check/replace N109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate vedea consumul de benzina la un golf 1,4 cu vag-comul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul e imediat dupa iesirea de evacuare al motorului. Arata ca o toba de esapament. G450 e sub rezervolrul de lichid de racire... deci e posibil ca senzorul sau conectorul lui sa se fi contaminat cu lichid. Trebuie curatat/inlocuit.

O poza se poate cu pozitionarea senzorului G450 ? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce masina si ce motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!