Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Curatare turbina sau actuator de inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi pentru raspuns.

Va tin la curent cu rezultatul final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .As dorii si eu o interpretare m-ai exacta a acestui cod de eroare 00849-Contact S in comutator de aprindere/start ( D ): 25-00 Pozitie necunoscuta comutator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dorii si eu o interpretare la logul meu... Cu MAF'u e veche problema, dar cu EGR'u mi-a aparut dupa o curatare mai ciudata, adica dupa ce l-am spalat cu carburol, i-am dat si cu compresorul, initial am zis sa suflu carburolul ramas pe EGR.... Multumesc!

Log_AB85FLY.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .As dorii si eu o interpretare m-ai exacta a acestui cod de eroare 00849-Contact S in comutator de aprindere/start ( D ): 25-00 Pozitie necunoscuta comutator

00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D)

00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D): Unknown Switch Condition

Possible Causes

Terminal 15 OK, but Terminal S not OK

Fuse(s) faulty

Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D) faulty

Ignition/Starter Switch (D) faulty

Possible Solutions

Check Terminal S

Check Fuse(s)

Check/Repair Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D)

Check/Replace Ignition/Starter Switch (D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe romaneste : inlocuiesti partea electrica a contactului. ( aproximativ 70-100 ron )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... cod de eroare 00849-Contact S in comutator de aprindere/start ( D ): 25-00 Pozitie necunoscuta comutator

Am intalnit eroarea asta la un Golf IV si s-a dovedit ca era arsa siguranta nr 10 din tablou..., poate scapi cu inlocuirea unei sigurante.

post-7784-1280866870_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o scanare mi-au rezultat 2 erori (Octavie 2, alarma OEM, 2.0 TDI BKD) si am nevoie de niste pareri:

1.

1 Fault Found:

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)

008 - Implausible Signal

ross-rech-u zice ca http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00929

Ca simptom am pornit de la faptul ca imi ramane aprins din cand in cand ledul de pe portiera la incuierea masinii.

Ati mai intalnit err?

Ca idee vad ca ar trebui sa verific broasca din usa pasager (cabluri, parte mecanica).

Daca nu obtin rezultate cu asta mai aveti vreo alta idee?

2.

1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 3423 /min

Torque: 224.0 Nm

Speed: 86.0 km/h

Load: 51.8 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 1815.6 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Motoru e 2.0 TDI BKD.

Aici astept opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de intentie (hazin) dar am cumparat contactul electric , l-am schimbat si dupa aceea eroarea a persistat sig 10 era buna si pana la urma am gasit sig 37 arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dorii si eu o interpretare la logul meu... Cu MAF'u e veche problema, dar cu EGR'u mi-a aparut dupa o curatare mai ciudata, adica dupa ce l-am spalat cu carburol, i-am dat si cu compresorul, initial am zis sa suflu carburolul ramas pe EGR.... Multumesc!

Thursday,30,July,2009,19:32:35:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0210SG 6250

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

3 Faults Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1785 /min

Torque: 62.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 21.6 %

Duty Cycle: 65.3 %

Bin. Bits: 11000000

Mass Air / Rev.: 240.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 5.0 mg/str

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2142 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 76.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 96.8 %

Bin. Bits: 11000000

Mass Air / Rev.: 235.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 5.0 mg/str

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

P1592 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 8.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.62 V

Bin. Bits: 00000100

Absolute Pres.: 969.0 mbar

Absolute Pres.: 805.8 mbar

Readiness: 1 2 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudorsava la tine daca nu ma insel la pct-ul 2 e limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sfat (pentru err 2) ... astept sa vad daca mai apare eroarea sau ar trebui sa fac ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti fi proactiv si sa faci un log in mers !

Daca tot iti face presiune mare , vezi in aria de "turbo" ca s-a discutat foarte mult despre cum se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unei scanari am gasit eroarea asta:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 4F0 910 401 F

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030

Software Coding: 0011772

Work Shop Code: WSC 02335

1 Fault Found

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame

RPM: 840 /min

Torque: 81.9 Nm

Speed: 12.3 km/h

Voltage: 13.38 V

Duty Cycle: 22.1 %

Bin. Bits: 000

Mass Air / Rev.: 481.8 mg/str

Voltage: 0.000 V

Precizez ca ceva timp in urma "throttle valve" a fost curatata. Nu a avut nicio eroare pentru cateva zile. Merita sa-i fac o noua adaptare? Daca DA, cum se adapteaza. Ultima adaptare s-a facut in service-ul unde s-a curatat? Cu ce cod de login si pe ce canal se adapteaza?

In alta ordine de idei, dupa ce se schimba N18 (pressure converter sau convertor presiune EGR) e necesara adaptarea EGR-ului? Daca DA, cum se adapteaza? Se face vreo alta operatiune in plus dupa schimbare?

PS. Parca mi-a crescut consumul in ultima perioada!

Multumesc in avans pentru raspunsuri!

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17953/P1545/005445

si aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/T...Alignment_(TBA)

Pentru EGR la TDI-uri nu este necesara adaptarea. Pentru cele pe benzina uite aici cum se face adaptarea: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/E...alve_Adaptation

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de ajutor!

Nu am avut eroarea clapetei pana sa fie curatata si adaptata. S-a facut curatarea pentru ca a fost desfacuta din alte motive si-am zis ca e bine sa profit de situatie.

In schimb aveam un "Insufflicent flow" de la EGR atunci.

Deoarece am schimbat EGR-ul (valva, ciuperca) degeaba, adica ramanand cu eroarea asta care-mi aparea frecvent, am schimbat si acel convertor de presiune N18.

Acum nu mai apare eroarea pe EGR. Zici ca s-a mutat pe clapeta :D

Nu-mi dau seama daca curatarea si adaptarea ei a cauzat defectul. Oare clapeta are vreo legatura cu EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i adaptare la TB si vezi cum se comporta. Adaptarea s-a facut dupa ce ai schimbat EGR-ul sau inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea clapetei s-a facut inainte de a fi schimbat N18.

LE: In seara asta o sa-i fac adaptarea.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De abia in seara asta am pus interfata pe ea.

In primul rand la scanare am avut zero erori! Asta dupa aproximativ 120 de km de cand am sters eroarea cu TB.

In al doilea rand, nu mi-a reusit adaptarea de TB.

Am intrat pe Engine cu Basic Settings pe grupul 60 dar din pacate am dat doar de un "ERROR".

Am impresia ca la mine adaptarea nu se face pe grupul asta!

In alta ordine de idei am ralantiul la 777rpm. Curios e ca in Meassuring Blocks in grupul 15 citesc consumul l/h care la 777rpm cu AC inchis aveam 1.24l/h iar la aprox 1000-1100 rpm scade la 0.93l/h. De abia dupa 1100rpm incepe sa creasca. Cu AC deschis (1.53l/h) odata cu cresterea turatiei creste proportional consumul. Ralantiul e stabil. Testul l-am facut cu maneta de viteze in "P".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unei scanari am gasit urmatoarele erori:

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B1 907 401 B

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05

Coding: 01014

Shop #: WSC 46493

00014059 130 106CC150_1.V5A682299491

4 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 927 156 CG

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 J

Note: Excessive Comm Errors

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00542 - Needle lift Sensor (G80)

00542 - Needle lift Sensor (G80): Open or Short to Plus

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Pre-Glow Indicator Light ON

Possible Causes

Wiring and/or Connector(s) from/to Needle lift Sensor (G80) faulty

Needle lift Sensor (G80) faulty

Possible Solutions

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Needle lift Sensor (G80)

Check/Replace Needle lift Sensor (G80)

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

01117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Engine Pre-Heating inoperative

Possible Causes

Wiring from/to Generator faulty

Voltage Regulator faulty

Generator faulty

Possible Solutions

Check Wiring from/to Generator

Check Voltage Regulator

Check Generator

18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Fault Code(s) stored in Engine Control Unit (ECU)

Possible Solutions

Check Engine Control Unit for Fault Code(s)

Pentru "00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)" verifica MAF-ul.

Sterge erorile de pe "Engine" si vezi ce mai ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, am sters toate erorile si a ramas doar :

18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca asta nu s-a sters? Ce ai la adresa 2 cu care nu comunica ECU? S-ar putea sa fie vorba de un contact intrerupt cu controler-ul de la adresa 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA adresa 02 este intotdeauna cutia automata, si acolo nu e nici o problema, doar ca in ecu inca mai ai erori stocate:

18265/P1857/006231

Contents [hide]

1 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

1.1 Possible Symptoms

1.2 Possible Causes

1.3 Possible Solutions

18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Fault Code(s) stored in Engine Control Unit (ECU)

Possible Solutions

Check Engine Control Unit for Fault Code(s)

Category: Fault Codes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la adresa 2 este :

Controller: 4B0 927 156 CG

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131

(am mai cautat si cred ca este cutia de viteze (triptronic))

Am inteles multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!