Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

pai nu ie egr ,ie racitorul de gaze.....ma interesa daca cineva a mai avut asa ceva si cum a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am un Sharan - 2002 ,va rog ajutati-ma cu urmatoarele erori:

Chassis type : 7M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat un Passat si am gasit urmatoarea eroare:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 021 PB HW: 03G 906 021 AB

Component: R4 1,9L EDC G000SG 1132

Revision: --H07--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000071

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 131821 km

Time Indication: 0

Date: 2010.05.25

Time: 17:42:12

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.39 V

Mileage: 50 km

Temperature: 60.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , este posibil ca din cauza la aceste 2 erori sa nu mai mearga faruri (pozitiile merg) , stergatoare , stropitorile la parbriz , semnalizarea (avariile merg)

Address 08: Auto HVAC Labels: 1M0-820-043.lbl

Control Module Part Number: 1M0 820 043 C

Component and/or Version: 1M-CLIMATRONIC X0604

Software Coding: 00040

Work Shop Code: WSC 06441

2 Faults Found:

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

30-00 - Open or Short to Plus

01273 - Fresh Air Blower (V2)

17-10 - Control Difference - Intermittent

Sunt singurele erori care le-am gasit pe masina si nu se sterg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu faptul ca nu-ti functioneaza farurile, stergatoarele si stropitorile de la parbriz. Verifica sigurantele si in mod sigur s-ar putea sa gasesti cel putin una arsa.

Erorile care le ai sunt pe modulul de climatronic. Prima (00604) se refera la potentiometrul motorasului de pozitionare clapeta aer, iar a doua (01273) Fresh Air Blower (V2)

Possible Causes

Fresh Air Blower (V2) defective

Control Module for Fresh Air Blower (J126) defective

Short of open circuit in wiring to Fresh Air Blower (V2)

Climatronic Control Module (J255) malfunctioning

Possible Solutions

Check Fresh Air Blower (V2)

Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)

Check Meas. Blocks while Blower is active

Check Control Module for Fresh Air Blower (J126)

Perform Output Test (Check Air Vents while Blower is active)

Check wiring and connectors

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este ca au picat toate deodata , deoarece a mers clima tot , ventilator tot , si deodata cand au picat , au picat toate deodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vorbim, an fabr, motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Toledo sau Leon dupa modulul afisat din logul VagCom..... 1.9TDI AHF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un seat leon 1.6 16v 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e releul j59... daca nu e el este contactul

post-4720-1274942661_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa il caut sa vad ce zice , este in partea stanga a soferului jos acest releu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa il caut sa vad ce zice , este in partea stanga a soferului jos acest releu ?

acolo trebuie sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Salut!

La un Vw Touran 2007 cu motor 2.0 TDI apare urmatoarea eroare :

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Mileage: 113124 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 19:07:36

Freeze Frame:

RPM: 2394 /min

Speed: 34.0 km/h

Load: 53.3 %

Voltage: 14.14 V

Mileage: 310 km

Temperature: 468.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la filtru de particule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul costa approximativ 180 ron

Vezi ca s-a mai discutat AICI

Incepe sa lecturezi de AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Problemea mea consta in faptul ca de o saptamina a inceput sa imi creasca relantiul pina la 1200 ture.Am observat ca daca accelerez putin scade inapoi la turatia normala.Am fost la electrician pentru o evaluare si daca aprindeam toti consumatorii crestea imediat relantiul.Daca nu porneam imediat consumatori crestea dupa vreo 10 minute relantiul.A masurat tot bateria incarcarea cica e buna si aveam tot timpul 2 erori 18051 electric low malfunction si 026023 pe steering assist.

Am facut urmatoarea chestia.Am pornit o alta masina si cu cabluri de curent legate la masina respectiva cu motorul pornit nu mai crestea.Electricianul mi-a spus ca de vina e alternatorul sau releul de incarcare.

Intrebarea mea este sa imi caut deja alt alternator sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o corectie .Pentru a 2 eroare este aceasta 02603.message 'vehicle voltage'from power steering control module cea care imi apare mie pe vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am un Sharan - 2002 ,va rog ajutati-ma cu urmatoarele erori:

Chassis type : 7M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Problemea mea consta in faptul ca de o saptamina a inceput sa imi creasca relantiul pina la 1200 ture.Am observat ca daca accelerez putin scade inapoi la turatia normala.Am fost la electrician pentru o evaluare si daca aprindeam toti consumatorii crestea imediat relantiul.Daca nu porneam imediat consumatori crestea dupa vreo 10 minute relantiul.A masurat tot bateria incarcarea cica e buna si aveam tot timpul 2 erori 18051 electric low malfunction si 026023 pe steering assist.

Am facut urmatoarea chestia.Am pornit o alta masina si cu cabluri de curent legate la masina respectiva cu motorul pornit nu mai crestea.Electricianul mi-a spus ca de vina e alternatorul sau releul de incarcare.

Intrebarea mea este sa imi caut deja alt alternator sa cumpar?

io am patit asa ceva si de vina era cablajul care ducea la releul de alternator,de la vibratii se rupsese ....tot asa nu aveam servo ca scazuse tensiunea in baterie.verifica bine firele.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o pb, azi dim cand am plecat de acasa am ramas fara acceleratie si am mers pe pilot pana la servici, aveam laptopul la mine si am facut o scanare:

00777 - accelerator position sensor(g79)

27-10-implausible signal - intermittent

Semnalul,firele si mufa au fost verificate si sunt ok

Va rog ajutati-ma cu un sfat! :icon_thumright:

Multumesc!

Modificat de Cata`lin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potentiometrele din pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si acestea se pot repara sau trebuie schimbata toata pedala ?

l.e: am verificat pe alta masina, pedala este ok. mi s-a mai intamplat de 2 ori si anul trecut dar si-a revenit, tot in aceleasi conditii, pe ploaie! ma gandesc sa nu intre apa pe undeva.. aveti cumva vreo schema eletrica la cele 6 fire? multumesc anticipat

Modificat de Cata`lin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e in interiorul pedalei, da cu un spray de contacte dupa ce o desfaci. Din ce an e masina si ce tip de motor are? Sa-ti trimit o schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2004, 2.5 v6 tdi 4motion, cod motor bdh. Ieri si-a revenit, azi dimineata la fel ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , sunt nou pe forumul acesta, problema cu charge presure controll si caderea turbinei am avut si eu dar am rezolvat-o , aparea din doua sau trei motive, in primul rand motorul a lucrat la primul proprietar in regim necorespunzator, schimbarea de viteze la RPM sub 2500, am remediat prin mers mai forjat , dar a functionat , apoi dupa un service la o teava de HVAC a fost nevoie sa scoata piesa aia mare care tine fitrul de aer si debitmetrul ca sa poata umbla dedesubt , in fine dupa ce am plecat de la atelierul acela imi dadea foarte frecvent aceeasi problema cu faultul la pressure controll, am verificat imbinarea de la tubul pe care e debitmetrul catre furtunul de cauciuc gros care duce aer la compresorul turbinei , pe acolo lua un pic de aer fals nemasurat de debitmetru, e foarte sensibil si daca apar neclaritati cat de mici ECU prefera sa opreasca turbina, in final mai am sigur o problema pe la motor, imi scapa pe undeva putin gaze sau arsura de ulei pentru ca miroase dupa un drum mai lung ex. Cta- Buc , si se pune prea repede o clisa neagra pe capace la motor dupa ce il sterg, in 2,3 zile e la loc,imi cam consuma ulei si cred ca il scuipa pe undeva incet, dar nu mi-am mai batut capul acum ca merge prea bine chiar daca trebuie sa completez mai des

verifica oricum imbinarile de la debitmetru, sa fie bine bagata teava de cauciuc in bordura de plastic al tubului ce tine debitmetru , sa nu aiba jeg praf etc pe acolo intre cauciuc si plastic, si incearca sa turezi mai mult motorul o perioada sa vezi daca apare vreo schimbare

vezi ca daca scoti si bagi la loc mufa de la debitmetru chiar daca e oprit motorul s-ar putea sa iti dea un fault oricum dupa in timp ce tragi mai tare , cred ca se readapteaza ceva, mie mi-a dat mereu asa dar doar o data si nu mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!