Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

andrei.toledo

Salut!

Am un prieten care si-a adus din Germania un Audi A4 B7 din 2007 cu motor 1.9 TDI.

Pe drum i s-a aprins spirala de la bujii , a mai mers cu ea dupa care i s-a aprins martorul check engine si simbolul de la filtrul de particule.

Eroarea care apare pe VAG-COM este :

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl

Part No SW: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GD

Component: R4 1,9L EDC 000SG 9577

Revision: --H02--- Serial number:

Coding: 0000071

Shop #: WSC 06325 000 00000

1 Fault Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged

P242F - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Mileage: 155602 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): 0.0

Duty Cycle: 100.6 %

(no units): 122.40

Temperature: 14.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine	   Labels: 03G-906-016-BKD.LBL

Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1

Component: R4 2,0L EDC G210SG 6201

Coding: 0000072

Shop #: WSC 73430

2 Faults Found:

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 46.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.14 V

Inj. Quantity: 2.96 mg/str

Temperature: 74.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la ralanti corectii pe injectoare in grupul 13.

E limp dar nu cred ca are leg cu Rompetrol, eu folosesc motorina lor din 2004 la vechea cat si la noua masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei.toledo daca zici ca senzorul de presiune diferentiala a fost schimbat, ar trebuie adaptat si incercat o regenerare dar la 100.6% incarcat filtru nu cred ca a scapat :D

@rostov105 pe moment o sa fie bine, nu are legatura cu masa. Daca iti mai face figuri da-mi un pm si iti spun ce sa faci.

@k7_nairam cel mai probabil s-a corupt eeprom-ul din bord, din ce an e masina? Daca schimbi bordul trebuie adaptat cu motorul si apoi cheile ca sa poti porni.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, valorile la relanti in grupul 13, au ramas tot proaste. Adica, injectorul cu probleme nr4, blocat la +2,99, si restul cu minus adunate, dau toate tot 2,99. Inj. 2 are valoarea cea mai mica, probabil il compenseaza pe 4.

Si eu speram ca limp-ul sa nu aiba legatura cu rompetrol, insa am avut cateva limp-uri cand am luat masina, si foloseam doar rompetrol, apoi timp de 2 ani, in care am alimentat cu orice altceva, nu am avut nici un limp. Iar acum dupa ce am revenit pe rompetrol, sa iau iar limp? Coincidenta, coincidenta, dar totusi ... de ce nu am luat limp cand s-a infundat injectorul 4?

Multumesc de raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel la +2,99 - nu iti mai lucreaza - si este in afara valorii .... l-ai scos sa te uiti la el ?

Probabil depuneri - deoarece el nu mai purjeaza.

sa te uiti la el este intre ghilimele

trebuie testat pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa suspectez si eu, ceva depuneri, dar service-urile la care am fost mi-au spus ca nu se curata sau repara si trebuie schimbat. Probabil voi avea si costuri suplimentare inutile cu oringuri si mai stiu eu ce ar putea sa apara. Am ridicat putin relanti-ul si valoarea a scazut in limite acceptabile. Daca accelerez putin (1500) scade valoarea pana aproape de 1, dupa care creste usor la loc. Acum cu relanti-ul marit revine, dar muult mai greu la valoarea de 2,99. Poate mai am sanse si isi revine. Dar cu asta m-am resemnat, limp-ul ma deranjaza. bine, nu am mai primit limp de atunci si ii dau frecvent 4000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine e un scurt pe traseu, posibil chiar in modul, verifica firele intre modul (care e sub consola centrala in fata schimbatorului) si airbag sa nu fie lipite sau scurtcircuitate intre ele.

woodoo: scurtul a fost facut de catre clemele alea ce sint special concepute sa faca asta cind se deconecteaza mufa; ce nu inteleg e de ce s-a intimplat asta pentru ca nimeni nu a umblat la modulul asta...

bineinteles ca am facut constatarea dupa ce jumatate de masina a fost demontata :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , va rog sa ma ajutati si pe me cu interpretarea erorii asteia

address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xxx-17.LBL

Part No: 1J0 920 826 C

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V15

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W552627 VWZ6Z0A3817013

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Si aveti idee daca se poate schimba cu vag 704.1 limba la computerul de bord, ca o am in italiana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01176 - Key: Signal too Low

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Immobilizer

Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil faulty

Immobilizer Reader Coil faulty

Immobilizer Transponder in Key faulty OR incorrect Transponder in Key

Remote Control

Remote Control Battery low

Remote Control faulty OR incorrect Remote Control used

Possible Solutions

Immobilizer

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil

Check Key Immobilizer Transponder Status

See Measuring Value Blocks (MVB)

Check/Renew Immobilizer Key Matching

Check/Replace Key

Remote Control

Check/Replace Remote Control Battery

Check/Replace Remote Control

Special Notes

This Fault Code can be stored in due to Remote Control or Immobilizer Problems. On most Models these systems are separate and should therefor also be diagnosed separately.

In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experiencing an Immobilizer related Problem! On most models using conventional keys, the Engine will still start but cut out after 1-3 Seconds if an Immobilizer related Problem is the cause. On models using Kessy Systems and Electronic Keys, most systems in the car won't power up at all if if an Immobilizer related Problem is the cause. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Instrument Cluster powers up, and engine cranks but doesn't fire at all or engine won't crank) this is likely NOT Immobilizer related.

When found in Audi A3 (8L), Audi A4 (8D), Audi A6 (4B) or Audi A8 (4D), check Wiring from Immobilizer Control Module to Immobilizer Reader Coil. A known issue would be the Length of the Wiring, an optimized Replacement Part may be available (8D0-972-275).

May be stored in Combination with 17656/P1248/004680 - Engine Start Blocked by Immobilizer in Engine Control Module.

Da, se poate schimba limba fara nici o problema:

[select]

[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]

Selecteaza canalul 4: limba aleasa pentru afisaj, cu urmatorile valori:

00001 Germana

00002 Engleza

00003 Franceza

00004 Italiana

00005 Spaniola

00006 Portugheza

[Test]

[save]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
ce inseamna?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt - limp mode. Geometria variabila iti agata - asta daca nu ai cumva ceva pierderi de presiune pe la traseul turbo. Fa un log in mers si vezi ce valori ai.

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Symptoms

Boost pressure too high

Reduced power output

Possible Causes

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Malfunction N75

Possible Solutions

Check charge pressure control

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Revin cu un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am eroarea urmatoare la masina din semnatura.

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-150.LBL

Part No: 038 906 019 FE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1468

Coding: 00002

Shop #: WSC 00046

WVWZZZ1JZ2B066372 VWZ6Z0A3738043

1 Fault Found:

19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal

P3007 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Pe http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php?t...amp;until=01531 nu am gasit descrierea ei.

Stie cineva mai multe despre ea?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor axa cu came defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns dar de acest fapt mi-am dat seama din descrierea data de vagcom.

Ma interesa mai mult posibila cauza si solutia.

Am sters eroarea si nu a mai aparut.

Se putea sa fie din cauza faptului ca masina a fost oprita din ambreiaj si sa fi luat aceasta eroare?

Multumesc.

Modificat de ivan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Filea

salutare am si eu un golf 4 achizitionat de un an fara sa il fi studiat prea bine (din cate vad eu acum) ;) si am facut o scanare cu vagul dar baiatul care mi-a facut scanarea nu prea se pricepea asa ca am sa apelez la bunavointa si priceperea voastra mentionez ca nu reusesc sa urc peste 3500rpm in treptele 3-4-5 si automat nu urca peste 160km/h in bosrd mi se aprind martorii ESP si ABS dupa cateva zeci de metri de mers eroarea de airbag apare decand am desfacut eu volanul si am miscat ceva pe acolo si nu am resit sa imi dau seama ce ca am desfacut iar si am incercat sa misc iar in speranta ca isi v-a reveni dar asta nu e o problema. As fii curios ce problema am la pompa ABS si am inteles ca ar putea fi ceva de la debitmetru sau pe furtunele de vacum.

Si inca ceva la pornire imi scoate un fum alb-albastru pt cateva secunde iar dupa aia nu mai scoate decat cand bag picioru brusc in acceleratie (fumul asta nu mai stiu ce culoare are dar e destul de mult si aici)

Orice sfat parere e binevenita multumesc mult

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 120050km/74595miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 00012

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 18945

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Coding: 12358

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 805 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01112

Shop #: WSC 00046

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1710359

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1710359

2 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

La ABS incerca sa verifici sigurantel de pe baterie , scoate mufa care intra in modulul de ABS si da cu sprei de contact daca nu isi revine schimba lichidul de frana, la airbag trebuie demontat volanul si dat cu sprei de contac pe mufele de acolo si stearsa eroarea

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

Senzor pentru nivelul uleiului si temperatura uleiului (G266)

Gheber f

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e cel mai nimerit thread, dar nu am gasit altul mai potrivit...

Am urmatoarea problema: imi apare cand pun contactul "Airbag fault"

Banuiesc de la ce e, dar vreau sa ma asigur...

Am scos mufa de la "Passenger airbag off" (aceea din rama care inconjoara CD-Playerul) si cred ca am pus contactul (am schimbat CD-Playerul si am facut niste probe)...Ulterior am pus-o la loc, dar eroarea a ramas si trebuie stearsa cu VAG-COM-ul...

Adica, asta sa fie problema sau s-a intamplat ceva la mufa aia cand am umblat la ea ?

Sau e de la alte fire de prin spatele CD-Playerului, de care am mai tras eu ca sa le aranjez ? Sunt fire pe acolo care au legatura cu airbag-urile ?

Multumesc !

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie resetata eroarea. A aparut ca ai scos mufa de la AIRBAG OFF si ai pus contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu calin

Am scanat un 1,9tdi pe canalul 13 si la injectorul 4 nu am nici o informatie pur si simplu este goala casuta.Celelalte 3 injectoare trimit informatii dar al 4-lea NIMIC.Ce inseamna acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal... tdi mai vechi injectoru 3 de referinta nu apare...deci la tine casuta 3 e injectoru 4 pt ca 3 nu apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o repriza de lipsa de putere,am rezolvat prin luare de contact si pornire din nou a motorului,am scanat si am gasit o roare ciudata 17903 - Switch Over Valve for EGR Cooler (N345): Open or Short to Ground,asta am mai avut-o,mai de mult,aveti idee de la ce poate fi?o lipsa de contact la mufa ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Verifica electrovalva care actioneaza EGR,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!