Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Overboost adica presiune prea mare, geometrie sau actuator blocat.

Nu are legatura cu 109.

Am dus masina la specialist - concluzii: releele 100 (X) si 109, dar in special primul sunt puscate, trebuie inlocuite; firele se pare ca sunt ok, dar nu au fost luate absolut toate la mana; in final mi s-a spus sa-mi caut alt ECU :Driver:

Deocamdata am comandat releele, imi vin peste cateva zile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor, am o mica intrebare...cum se traduc urmatoarele erori ???

Mari "succesuri" si multumiri anticipate

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

2 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-00 - Open or Short to B+

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 09359

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermitte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu o problema:

VW EOS 2008 2.0 TDI CR 140CP serie CBAB

21500km din care ultimii 1000 facuti in oras.

Azi dimineata mi s-a aprins martorul de la DPF si pe MFD imi scrie Particulate Filter See Instructions, zic "aha ti-a venit timpul de-o plimbare de curatare", insa in 20sec incepe sa-mi clipeasca si spirala si pe MFD apare Engine Fault Workshop. Merg in contiunuare la spre servici (cam 5 km). La plecare de la servici aceleasi mesaje, mai apoi se aprinde si martorul de la catalizator (cel care seamana cu un motor). Ies din oras, pe drum mi se stinge spirala de eroare la motor, mai apoi martorul de la DPF, catalizatorul ramane.

Acasa iata ce-mi arata VagCom-ul:

Address 01: Engine (CBA)	   Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Part No SW: 03L 906 022 GR HW: 03L 906 022 G

Component: R4 2,0L EDC G000SG 2823

Revision: --H01--- Serial number: VWX7Z0H43NE88C

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00020 790 00000

3 Faults Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged

P242F - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 4

Mileage: 21442 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:19:17

Freeze Frame:

RPM: 1610 /min

Speed: 55.0 km/h

Pressure: 110 mbar

Hex Value: 0xFF04

Temperature: 162.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai , mergi la ei .... si le zici ca ti s-a aprins ceva in bord - dupa care s-a stins si le ceri sa iti faca un scan - iar apoi sa iti dea lista cu erorile gasite - dupa care sa le si remedieze .

Presimt ca te vor tine usor pe drumuri pana ti se expira garantia , dar merita incercat.

Ori senzor G450 ori DPF (inlocuire)

ori Regenerare ///

Decizia este in mainile tale.

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi turbochip,

am citit pe net tot ce se putea citi inainte de a posta,

eu am motor CBAB, Common Rail, destul de nou si necunoscut,

la mine pe canalele 70 si 75 la MVB in VCDS nu am DPF-ul,

la mine date despre DPF se gasesc in canale de la 100 in sus (106,108).

Deci un coding cu 21295 nu stiu daca merge ca sa fortez un "emergency regen"

iar ca sa fac codari de-a moaca mi-e un pic frica, asa as tot baga si 10016 cum e pt 3.0CR,

dar nu am gasit pe nimeni pe nici un forum, nici chiar ceh/polonez care sa fi facut asta la 2.0 CR,

iar daca fac codari care nu sunt pentru motorul meu cine stie ce iese...

Acu alta buba, dau clear la erori, nu mai apare nimic.

Opresc si pornesc motorul, imi apare:

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.84 V

Pressure: 167 mbar

Pressure: 0 mbar

Hex Value: 0xFF01

Temperature: 27.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine mergi la ei - mai ales ca ai si garantie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUTARE inca de la inceput imi cer scuze daca fac gafe pe aici dar nu sa nascut nimeni invatat si va rog sa imi acceptati faptul ca nu prea ma descurc.

Acum as vrea sa va spun ce problema am si pe care as dorii sa o rezolv. Am merscu mai multe masini ca si a mea cea din semnatura si am ajuns la concluzia ca a mea este foarte puturoasa la demaraj fata de ele, tocmai de accea am facut un log cu vag com pentru ca am observat ca asa se poarta pe aici.

Daca cineva se pricepe ceea ce nu contest , si tot odata are si chef sa se uite sa-mi spuna si mie daca aceasta masina functioneaza corect .

Va multumesc anticipa si astept raspunsul vostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am si eu o rugaminte. Sper sa se vada logg'ul. Sunt niste erori aparute.. Cineva cu experienta, l-as ruga sa se uite si sa-mi dea un sfat, ce ar trebui facut/schimbat!!! Multumesc!

Log_A8.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am gasit urmatoarea eroare cood 01314,engine control module no comunicatioon,ce inseamna,si cit de grav este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.

To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet ,mai pe intelesul meu asa ce inseamna si ce treb sa fac? este grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fir'ar el de sharan! Merg azi inspre Baia Mare si dupa vreo 50 km prind un limp mode si se aude un tacanit in partea dreapta (cum stai la volan), care are acelasi ritm cu turatia motorului. Opresc in prima localitate, scot laptopu' si dau un scan. Obtin asta:

2 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

P3008 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Sterg erorile, rescanez si reapare doar cea cu senzorul G40. Dau cheie: pornire ioc. Am venit acasa la capatul cablului de remorcare :P Ce inseamna nasoliile astea si la ce bani sa ma astept? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

Possible causes:

* Wiring and / or connections

* Camshaft position sensor malfunction

* Camshaft position sensor is not properly attached

* Camshaft position control mechanism

Mogelijke oplossingen: Possible solutions:

* Check wiring and / or connections

* Check timing

* Check-Camshaft Position Sensor

* Check-confirmation Camshaft Position Sensor

Intra pe Engine, in masuratori, in grup 004, campul 4, si vezi daca ai valori cuprinse in intervalul specificat (vezi exemplul din foto)

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Causes

* Boost Pressure too Low

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

post-12725-1272047768_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. De unde luati voi explicatiile astea?

Intra pe Engine, in masuratori, in grup 004, campul 4, si vezi daca ai valori cuprinse in intervalul specificat (vezi exemplul din foto)

Motorul nu mai porneste. Are vreun sens masuratoarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... cred ca ai observat ca mai intai ti-am dat unele explicatii la aceste erori

Defectarea senzorului G40 iti poate afecta pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci, ma uit maine la astea. :icon_thumleft:

La senzorul G40 cu pot sa ajung (la sharan)? Din cate stiu e pe undeva pe sub distributie, daca nu ma insel. E suficient sa dau jos scutul sau mai trebuie sa umblu la ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema!Am cumparat de curand un Passat 4motion din 2002 si are o oarecare intarziere a acceleratiei,dar si consuma mult tare!In oras(nu aglomerat) imi sta in 13-14%.Am incercat sa-i modific cantitatea de motorina injectata,dar nu o pot modifica!Aveti cumva idee de ce?Erori pe Vag nu-mi da.Am schimbat sonda de apa dar degeaba.Consuma la fel ca un camion,m-a spart cu motorina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD nu poti modifica din vagcom cantitatea injectata la ralanti. :)

Aceeasi problema a consumului o are si un bun prieten de-al meu pe AVF. De 2 ani de cand o are, a umblat pe la toate testele posibile si a inlocuit cam tot ce s-a putut, in afara de injectoare si soft. Consumul mediu (urban/extraurban) nu-i scade sub 9%. Sper sa-i dai de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de motorina injectata este de 7,7-8,2mg ceea ce mi se pare mult tare!Probabil ca de aici se trage consumul mare de motorina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am facut o scanare la masina si apar urmatoarele erori:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 02E-300-0xx.lbl

Part No SW: 02E 300 051 HW: 02E 927 770 AJ

Component: GSG DSG AG6 431 1818

Revision: 04843012 Serial number: 00000806190985

Coding: 0000020

Shop #: WSC 05311 000 00000

2 Faults Found:

18290 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P1882 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Reset counter: 40

Mileage: 4421 km

Time Indication: 0

18261 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P1853 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Reset counter: 40

Mileage: 4421 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1K0 920 871 B

Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 0812

Coding: 0001103

Shop #: WSC 00001 496 82080

4 Faults Found:

00779 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

010 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

01309 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

004 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

01314 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

013 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

01316 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

013 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951

Component: Gateway H10 0120

Revision: H10 Serial number: 2800105B150CEB

Coding: 3F3F0B40070002

Shop #: WSC 01279 785 00200

1 Fault Found:

00381 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

004 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 7

Reset counter: 123

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl

Part No: 1K0 920 871 B

Component: IMMO VDD 0812

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

01176 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K1 909 144 H

Component: EPS_ZFLS Kl.2 1502

Shop #: WSC 00000 000 00000

3 Faults Found:

00778 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

014 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

Freeze Frame:

02546 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

005 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

Mileage: 2960 km

Temperature: 26.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste si tu o interfata licentiata sa vedem descrierea codurilor, sau cauta-le singur aici: www.wiki.ross-tech.com

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18261/P1853/006227

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01176

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00779

etc.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine va rog cu interpretarea urmatoarei erori.

Nu stiu daca are legatura cu eroarea, dar cand stau pe loc si misc stanga-dreapta de volan, se aude un scartait, decat foarte putin, cand incep sa misc rotile dar pe care l-am ignorat pana sa dau de mesajul asta.

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K1 909 144 J

Component: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00750 - Warning Lamp

013 - Check DTC Memory - MIL ON

Freeze Frame:

Mileage: 240 km

Temperature: 34.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am si eu nevoie de putin ajutor.

Am un golf 5 si de curand cand bag cheia in contact am un bipait si in dreptul nr de km apare scris: "error". Scot cheia si pun iar contactul totul este ok si pot porni motorul.

Am pus masina pe tester si am urmatoarea eroare:

vag number: 1K0 920 860 L

component: COMBIINSTRUMENT VDD 3350

fault codes: 1 fault found: 00003 - control module

014 - defective

Am inteles ca este vorba de ceasurile de bord care ar fi defecte (cel putin partea electronica)

Se pot repara acestea de le am?

Am gasit ceasuri cu maxidot tot din anul masinii (1.9 tdi, 105cp, 2004, senzori de ploaie si lumini, pilot automat, computer de bord) part number: 1K0 920 871 B. Se potrivesc la masina mea?

Cat de greu este sa le schimbi? O pot face singur sau mai este nevoie de tot felul de setari?

Multumesc.

post-55407-1272306048_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit, am rezolvat!! :offtopic:

Dupa ce am schimbat cele 2 relee - si binenteles ca facea la fel - si dupa ce am fost la a 2-a opinie, care a zis la fel, adica 90% de de vina e ECU, m-am enervat si intr-o sambata am luat la purecat cablurile impreuna cu mecanicul, prietenul meu. Am masurat toate cablurile care aveau legatura cu actuatorii, mainfold-ul si fuel pump relay. Erau ok.

Pentru ca muream de curiozitate sa vadem cum arata ECU pe dinauntru, l-am desfacut. Ce m-a frapat a fost faptul ca suruburile erau stranse foarte slab, ca si cum ar mai fi fost desfacute! M-am uitat inauntru, toate lipiturile pareau la fel, facute de fabrica sau in nici intr-un caz artizanal...bun, am inchis la loc carcasa ecu-lui, avand grija sa strang suruburile asa cum stiam eu ca trebuie sa fie (fac o paranteza - mai demult m-am ocupat de electronica si credeti-ma ca suruburile astea nu erau stranse ca lumea..). Am pus totul la loc si timp de 2 saptamani am tot asteptat sa vad daca mai face...s-a cumintit de tot, merge ca in vremurile ei bune :rolleyes:

Alta explicatie nu am, decat ca ECU nu facea masa permanent, ci doar cand voia el, datorita strangerii imperfecte...

Dar acum mi-a ramas o intrebare - de ce s-a umblat la ECU, ca eu n-am observat urme de lipituri si nu cred ca aia in Germania s-ar fi pretat la schimb de integrate pe placa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!