Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

OK. Dar asta ce inseamna? Ma refer la prima cu misfire.

Ma bucurasem prea devreme ca gasisem sursa problemelor :(

[size=1]Address 01: Engine	   Labels: None

Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1

Component: R4 2,0L EDC G000SG 6201

Coding: 0000072

Shop #: WSC 73430

2 Faults Found:

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 46.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.29 V

Inj. Quantity: 2.96 mg/str

Temperature: 16.2

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, nu stiam ca si le diesel apare aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am mai citit pe forum, ar trebui sa apara si inca o alta eroare ceva cu "electrical malfunction" Daca nu a aparut si asta, e posibil sa mai fie de la contactul electric imperfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Nu cumva ai avut geamul sau usa deschisa cand ai facut testul ?

Modificat de casper_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Cer ingaduinta si tot odata consiliere tehnica in cea ce ma priveste asupra unor coduri si anume ; 00668, 00849 si 01314. Daca se pate si o rezolvare .Codul 00849 este mai vechi dar nu i-am gasit rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stie cineva ce inseamana codul de reparatie 19507560 (defectul semnalat a fost pierderea de putere); este vorba de un Passat CR 170 CP.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall , am verificat si eu masina cu vag-com-ul si mia dat cateva erori care au mers sterse si nici nu au mai aparut,atasez aici folderul cu erori, ca eu nu ma pricep ce inseamna erorile acestea,si care ar fi cauzele,daca stie cineva,si ma poate ajuta si pe mine cu o informatie, va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

magnatu

Eroarea: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-00 - Faulty

Detalii: motorasul care controleaza recircularea s-a defectat, poti incerca curatarea dar de obicei se ajunge la schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfat >TheBoogieMan<un pret pt schimb? Ai idee? piesa + mana de lucru? sau il pot schimba si eu? E ceva greu?

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai zis ca dupa ce ai sters erorile, cea in discutie nu a mai aparut.

Piesa am inteles ca ajunge cam la 500 RON, iar manopera urmeaza sa aflu. Probabil ca-l poti schimba si tu daca te pricepi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,erorile nu au mai aparut pe urma,dar vroiam sa stiu si eu de la ce sunt.Nu cred ca ar fi stricat,ca daca era,cred ca reaparea eroarea,dar totusi ff scump,multumesc frumos pt pret :D , asta fiind informativ,pe viitor daca am pb cu el,sa stiu la ce sa ma astept :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

bec airbag volan aprins, eroarea persista dupa stergere, verificat si curatat contactele de la mufa generala ce vine pe linga coloana de directie si intras in blocul manete stergatoare si semnalizare, mufele intrare/iesire spira, mufele de pe volan (polo 9N), deci totul bun curat verificat cu aparat de masura.

eroarea este aceeasi si cu si fara airbag conectat

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588, la mine fiind cea cu resistance too low; am facut un test si am decuplat simultan airbagul volan si lateral => la scanare cel lateral a dat resistance too high, iar cel de pe volan resistance too low.

ce ar putea fi si unde e amplasat modulul de airbag sa ii dau si pe acolo cu spray?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! la un audi a3 s-line au aparut urmatoarele erori:

Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl

Part No: 8P0 959 433 E

Component: KSG H04 0050

Coding: 088000186D288405488FC67300

Shop #: WSC 48097 141 81801

Component: Sounder No Answer

Component: NGS No Answer

Component: IRUE No Answer

1 Fault Found:

01403 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

011 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

-------------------------------------------------------------------------------

Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl

Part No: 8P0 907 357 F

Component: Dynamische LWR H02 0010

Revision: 00000001 Serial number:

Coding: 0000012

Shop #: WSC 06314 000 00000

2 Faults Found:

01535 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

010 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - MIL ON

01534 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

010 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - MIL ON

are cineva vreo idee? nu le-am gasit nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

bec airbag volan aprins, eroarea persista dupa stergere, verificat si curatat contactele de la mufa generala ce vine pe linga coloana de directie si intras in blocul manete stergatoare si semnalizare, mufele intrare/iesire spira, mufele de pe volan (polo 9N), deci totul bun curat verificat cu aparat de masura.

eroarea este aceeasi si cu si fara airbag conectat

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588, la mine fiind cea cu resistance too low; am facut un test si am decuplat simultan airbagul volan si lateral => la scanare cel lateral a dat resistance too high, iar cel de pe volan resistance too low.

ce ar putea fi si unde e amplasat modulul de airbag sa ii dau si pe acolo cu spray?!?!?

LA tine e un scurt pe traseu, posibil chiar in modul, verifica firele intre modul (care e sub consola centrala in fata schimbatorului) si airbag sa nu fie lipite sau scurtcircuitate intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@magnatu vezi ca nu e cel de la recirculare ci cel care dirijeaza aerul (la parbriz, fata sau picioare). Poate are vreun fir rupt. Stiu ca pe la mai multi se intampla ceva pe la motorasul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Iata ca am reusit sa fac un log foarte interesant la TDI-ul meu de 105cp, 1.9 Passat (Stock)

Il pun aici ca poate reusiti sa-mi dati sfaturi daca turbina e ok sau nu ?

Problema e ca dupa ce accelerez daca iau piciorul de pe pedala brusc scoate un zgomot (cred ca la turbina) de fluierat (un fel de release), o fi normal ?

De aceea am hotarat sa fac un log, am mers intr-a 3-a de la 1500 rpm blana pana la 4000 rpm , am salvat grupurile 03, 10 si 11.

Problema e ca ma uit la matza-n ceapa ca nu inteleg nimic. Adica inteleg ceva dar nu stiu sigur daca e bine :blah_:

Acum ma refer la citirea logului cu VScope:

Prima linie (rpm) asta e usoar de urmarit/inteles dar urmatoarele doua ?

Prima valoare din campul 2 cred ca e valoarea care ar trebui s-o respecte si al 3-lea camp ce a "oferit" masina ?

Campul % oare ce-o fi ?

Mai stiu ca um mg/str se refera la MAF iar um mbar se refera la turbina nu ?

De asemenea m-am uitat si pe valorile infectoarelor (atasez poza) sper ca sunt ok avand in vedere ca trebuie sa se incadreze intre -2,8 si 2,8 ?

Oricum, atasez csv-ul ca voi trebuie sa stiti despre ce e vorba ...

Am schimbat extensia din csv in xls si l-am uploadat.

Casa obtineti csv-ul curat redenumiti-l inapoi in csv.

Multumesc si orice ajutor in interpretare e bine-venit.

Salutari,

Cu stima si respect Nicu.

Modificat de Nick.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cam greu de citit log-ul tau. Era bine daca fisierul cu extensia .csv il "Open with..." excel si apoi il salvai ca o fila de Excel. Si cred ca fisierul csv nu poti sa-l uploadezi pe forum, doar .xls

Injectoareala au valori acceptabile...inca :blink:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cam greu de citit log-ul tau. Era bine daca fisierul cu extensia .csv il "Open with..." excel si apoi il salvai ca o fila de Excel. Si cred ca fisierul csv nu poti sa-l uploadezi pe forum, doar .xls

Injectoareala au valori acceptabile...inca :D

Salut,

Hai ca am schimbat extensia din csv in xls si l-am uploadat.

Casa obtii csv-ul curat redenumeste-l inapoi in csv asta daca vrei sa-l vezi in VCScope.

Eu la excel nu prea ma pricep, poate ma luminezi cu un graf mai deosebit (sa inteleg ceva) :)

Stiu , nu-i curs on-line de excel ... dar poate imi zici ce si cum sa fac graful in excel.

Merci.

Nicu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arat bine, pote putin agata geometria dar nu e de speriat ,megi putin mai turat si isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Inca ceva, am observat la ca pompa de vacuum are o gaurica, pe acea gaurica supureaza ulei, o fi normal ? Nu mult, dar se observa uleiul acolo, se vede clar.

Cand am luat-o din Germania avrea furtunul care intra in vacuum rupt si nu prea tragea, dupa ce l-am pus la loc tragea fara probleme (i-am pus un motz prelungitor la furtun) asa merg de 1 an si ceva si pare ca e ok.

Mai sus am si logul la grupurile 03, 10, 11.

Multumesc.

Nicu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari din nou,

Nu am facut un scan la masina de mai bine de 3 luni si uite ce de belele am ...

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl

Part No SW: 3C0 959 433 HW: 3C0 959 433

Component: IMMO 038 0347

Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000

Shop #: WSC 131071 1023 2097151

Part No: 3C0 905 861 A

Component: ELV 021 0350

3C0905861A ELV 021 0350

1 Fault Found:

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 1

Reset counter: 26

Mileage: 42051 km

Time Indication: 0

Date: 2010.03.30

Time: 21:02:04

Am pus prima aceasta eroare pentru ca mi-a mai aparut si pana acum dar nu am gasit pe nicaieri o explicatie ...

Toate celelalte de sub sunt erori noi

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl

Part No SW: 3C0 614 095 K HW: 3C0 614 095 K

Component: ESP 440 C2 H015 0001

Revision: H015 Serial number: 0657205080

Coding: 0013569

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 25

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 18: Aux. Heat Labels: None

Part No: 1K0 815 071 H

Component: Zuheizer 031 1312

Revision: A Serial number: 09010046

Coding: 0000012

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 28

Mileage: 41634 km

Time Indication: 0

Date: 2010.03.10

Time: 08:20:22

Freeze Frame:

After-Run

Temperature: 49.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

014 - Defective - Intermitent

Imi vin 2 lucruri in minte

1. Am pus o siguranta de 15 A in loc de 20 A pt spalatoarele faruri (pozitia 36).

2. S-a uzat maneta si ar trebui sa dau cu putin spray de contacte cum am facut la OT

Voi ce credeti?

Pe Ross Tech imi arata urmatoarele:

"Possible Causes

* Fuse(s) faulty

* Wiring/Connector(s) from/to Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) faulty

* Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) faulty

Possible Solutions

* Check Fuse(s)

* Check Wiring/Connector(s) from/to Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

* Check Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

o See Measuring Value Blocks (MVB)"

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!