Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Multumesc!

Modificat de spatar ovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce e cu eroarea urmatoare la masina din semnatura?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1045

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High

P1540 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare aparuta la masina din semnatura.Stie careva despre ce este vorba?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1045

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High

P1540 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eroarea postata mai jos.

Problema e ca dupa ce dau "clear codes", imi apare din nou, imediat. Si... cu acelasi numar de frecventa (2) si cu aceeasi data (06.02.2010).

La "output tests" toate testele ies bine (nu garantez pentru "Terminal 58", care nu stiu ce face).

Aveti vreo idee ce se intampla?

Sunday,21,February,2010,17:08:58:26365

VCDS Version: Release 805.0

Address 09: Cent. Elect.

Control Module Part Number: 4F0 910 279

Component and/or Version: ILM Fahrer H14 0060

Software Coding: 0012121

Work Shop Code: WSC 02335

Additional Info: 4F1910113 Wischer AudiC6 012 0130 4E0910557A REGENLICHTSENSORH13 0090

Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

Freeze Frame:

Fault Status: 01111110

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 6

Mileage: 153116 km

Time Indication: 0

Date: 2010.02.06

Time: 00:31:00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mie mi se pare cam ciudata valoarea de la cantitatea injectata (1,6)

Si care ar fi cea normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti la poza pe care ai postat-o ( sau vag-com), sub casuta cu valoarea citita, sunt limitele minime si maxime. incearca sa faci o masuratoare cu motorul cald si s-ar putea sa fie bine. cine cunoaste sa ma corecteze daca gresesc. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. limp-ul il ia de la presiune prea mare... trebuie verificat actuatorul sau geometria (cel mai probabil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti la poza pe care ai postat-o ( sau vag-com), sub casuta cu valoarea citita, sunt limitele minime si maxime. incearca sa faci o masuratoare cu motorul cald si s-ar putea sa fie bine. cine cunoaste sa ma corecteze daca gresesc. bafta

Ai dreptate. O sa reiau testarea cu motorul cald.

Modificat de transilvanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

La un Passat B5 din 2000 , cod motor AJM a aparut o problema dupa frigurile de luna trecuta.

Mai precis , masina are o trepidatie discontinua la relantiu ,sunt momente cand relantiul sta constant dar si momente in care trepideaza.Mai exact dupa cateva accelerari pe loc apar aceste trepidatii.

In momentul in care apare trepidatie valorile injectoarelor 1 si 4 ating limitele admise iar in cateva secunde isi revin la valorile normale si nu mai trepideaza.

Sa fie din cauza celor 2 injectoare?

Atasez si o scanare cu toate erorile gasite.

Multumesc anticipat!

passat_b5.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu era rau daca faceai un Log pe grup 013 si chiar pe grup 001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA airbag scapi cu o rescriere a modulului, la ECU, cam problema.

Salutare!

La un Passat B5 din 2000 , cod motor AJM a aparut o problema dupa frigurile de luna trecuta.

Din scanarea ta posibil senzorul d etemp sa induca aceste simptome.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Passatul b5 ajm despre care a postat colegul Andrei.toledo, si caruia ii multumesc pe aceasta cale,la injectoare are urmatoarele valori aproximative: -1,52 0,18 -0,16 1,58. Este posibil sa apara trepidatii la relanti din cauza acestor valori? cand trepideaza injectoarele 1 si 4 ajung aproape de limita maxima dar nu o depasesc dupa care isi revin. Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La ralanti e cea mai evidenta starea injectarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am si eu doua coduri pe care nu le pot interpreta intocmai . As avea nevoie de ajutorul cunoscatorilor. cod 17978 si 00849. MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

* Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

* Key(s) not matched

* Instrument Cluster not matched

* Engine Control Unit (ECU) not matched

* Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

* Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)

* Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)

* Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

* Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

* In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.

* May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module.

* If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, in rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery.

00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D): Unknown Switch Condition

Possible Causes

* Terminal 15 OK, but Terminal S not OK

* Fuse(s) faulty

* Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D) faulty

* Ignition/Starter Switch (D) faulty

Possible Solutions

* Check Terminal S

* Check Fuse(s)

* Check/Repair Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D)

* Check/Replace Ignition/Starter Switch (D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La ultimul log am scos si lista cu erori. Unele le cunosc de ceva vreme si in principiu stiu si cum sa le remediez. am sa marchez cu sageata doar cele care nu le inteleg poate cineva ma ajuta cu mai multe informatii.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

"Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58"

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GL

" Component: 1,9l R4 EDC 0700AG 1495"

Coding: 00001

Shop #: WSC 17202

WVWZZZ3BZ2E379789 VWZ7Z0A4820777

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus - Am nevoie de ajutor in interpretare

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 01N 927 733 FC

Component: AG4 Getriebe 01N 4945

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04257

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 08 ------------------------------------------------------- aici la fel

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0008

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

5 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-00 - -

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

79-00 - Please Check Fault Codes

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 ------------------------------------------------------ - lipsa sensor (sau defect) dupa un mic incident

Controller: 3B0 920 827 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding: 05115

Shop #: WSC 05942

WVWZZZ3BZ2E379789 VWZ7Z0A4820777

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to B+

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 A

Component: 02 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

17664/P1256 - Engine Coolant Temperature Circuit (G62): Open / Short to B+

=verifica cu vagcom temperatura motorului un timp mai indelungat...cred ca trebuie sa schimbi senzorul=

Possible Symptoms

* Difficulties with starting a cold engine.

o Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.

* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

* RPM at idle is irregular.

* With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

* With engine warm (90

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ma poate ajuta cineva cu interpretarea unei erori la incalzirea auxiliara ? la scanarea cu vag-ul am urm. mesaje :

---------------

Address 18: Aux. Heat Labels: None

Part No: 1K0 815 071 H

Component: Zuheizer 031 1312

Revision: A Serial number: 09010046

Coding: 0000012

Shop #: WSC 00028 028 00001

4 Faults Found

01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 36

Reset counter: 237

Mileage: 79352 km

Time Indication: 0

Date: 2010.02.28

Time: 29:25:34

Freeze Frame:

Malfunction

Temperature: 140.0

Modificat de R_a_z_v_a_n
Wrong topic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

02251 - Heater Unit Locked

Possible Symptoms

Heater not working

Heater Module refuses to clear Fault Codes

Possible Causes

Fuel Level low

Possible Solutions

When found in Aux Heater module of VW Touareg (7L), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes.

When found in Aux Heater module of VW Touran (1T, and similar models), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 042, then clear fault codes.

When found in Aux Heater module of VW Transporter (7H), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 003, then clear fault codes.

When found in Aux Heater module of Audi A8 (4E), unlock heater module by saving a 1 in Adaptation Channel 007, then clear fault codes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!, dar ptr. Passat B6 nimic?

se poate testa cu vag-ul daca functioneaza?, sau daca nu se sterg erorile nu functioneaza?

Modificat de BOGDANXTREM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o mica problema , ma poate ajuta cineva?

masina este un vw passat 1,9 tdi, 96 kw, con motor avf, an 2003

problema esta ca nu mai merge climatronicul ( nu se mai aprinde) si incalzirea in scaune.Masina porneste si merge fara probleme momentan

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GQ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E220656 VWZ7Z0B6194288

1 Fault Found:

17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground

P1524 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 807 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3E220656 VWZ7Z0B6194288

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to B+

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 85 Komfortger

scanare_1_4.03.2010.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am in garaj o Skoda Octavia 2, 2.0 TDI cu DSG. Masina a primit o reparatie capitala la motor. Pe langa segmenti, injectoare si asa mai departe a trebui sa schimb si volant. Bun. Am schimbat si volant, iar dupa ce am montat totul la loc, am verificat cu VAG-ul ce erori mai sunt pe masina...Masina a avut ft multe probleme. Am rezolvat totul, mai putin una singura pe cutia DSG. Eroarea este: 17100 - Transmission Input Speed Sensor (G182): Implausible Signal

P0716 - 000 - - - Intermittent

M-am uitat in ELSA sa vad locatia, si inschimb nu pot vedea imaginea in program. Cred ca am vreo fila lipsa la program. Ma poate ajuta cineva? Multumesc.

Precizez ca masina are 380.000km realii

Modificat de Beshcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu gasesti la skoda cauta la vw... ps. nu stiu daca e senzorul devina....

post-4720-1267767614_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!