Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

MAinfold Flap = clapeta de aer, aia lucreaza doar la oprirea motorului, daca nu te deranjeaza trepidatiile de la oprire las-o asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge toate erorile si scaneaza din nou sa vezi care mai apar, ce mai importanta ari fi la debitmetru e intermitenta sar pute sa fie un contact oxidat, ai pierderi de putere?

Da, nu trage motorul deloc... Am sters erorile si a mai dat la debitmetru.. il rog pe colegul oaspetele sa intervina si sa spuna mai exact ce valori apareau pe acolo pentru ca eu nu mai tin prea bine minte si nici nu ma pricep foarte bine si pe aceasta cale ii si multumesc pentru timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu depasea 500 sau 550, daca nu ma insel valoarea default.

Am sters erorile si daca bine mai tin minte doar aia cu debitmetrul a mai aparut. Am zis si eu, ceva contact imperfect. De la un service au spus ca turbo e de vina ?? Scanarea a fost facuta de cateva saptamani, nu mai retin cu exactitate.

daca nu ma insel turbo a fost schimbat recent ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti trebuie log... posibil sa fie probleme de la egr... dai basic setings pe 003 si vezi ce valorin sunt intre ON si OFF

[/q

LA AGR inactiv MAF 550 EGR 0 procente iar la AGR activ val.MAF 260 EGR99,6 procente

Rog ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr merge bine.... sa sti ca daca stai mai mult de 1 minut cu motorul pornit fara sa atingi accelearatia... egr se dezactiveaza...

adica inainte sa te uiti pe maf dai un mic sprit... sa ne zici cat iti arata maf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleo! Eu am stat mult mai mult,e prima data cind intru acolo si ma minunam cum face motorul si pilpaie becul de la bujia incandescenda plus pina am mai notat valorile.Trebuie sa-i fac ceva acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu depasea 500 sau 550, daca nu ma insel valoarea default.

Am sters erorile si daca bine mai tin minte doar aia cu debitmetrul a mai aparut. Am zis si eu, ceva contact imperfect. De la un service au spus ca turbo e de vina ?? Scanarea a fost facuta de cateva saptamani, nu mai retin cu exactitate.

daca nu ma insel turbo a fost schimbat recent ??

De la service au zis ca turbo ar fi de vina, debitmetrul a fost schimbat si putin timp dupa schimbarea lui mergea masina in reprize (accelerai si tragea in smucituri) apoi n-a mai tras deloc. Turbina nu a fost schimbata, nu a fost umblat la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Audi meu a facut buba...

codul de eroare : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Log in mers : atasat! Dragos.xls

Simptome : turbina nu mai functioneaza in momentul in care accelerez brusc de la o turatie joasa ...

de exemplu : in treapta a 3-a, de la 1500-1700 ture, accelerat apasat ca bovina(cum ar spune unii : la blana sau dincolo de podea), cand ajunge pe la 3000-3200-3500(uneori) de ture, turbina pica ... si nu se mai ridica :vaidecapulmeu:

Daca opresc motorul si-l repornesc, functioneaza f bine pana la repetarea celor de mai sus.

Am auzit diferite cauze (de la diferite persoane) : actuator defect ...turbina plina de x kile de depuneri, egr busit(asta cred ca era doctor :vaidecapulmeu: ) ....

Ma intereseaza daca cineva a mai avut problema asta si stie sigur care e cauza si care este rezolvarea ...o explicatie logica sau practica este bine-venita.

In diferite posturi, altii au rezolvat prin : curatare de turbina, schimbat de furtunase, schimbat o valva de presiune (parca asa se numea) dar nu stiu exact la mine care este buba!

Cred ca cei priceputi imi pot da o mana de ajutor prin interpretarea log-ului impreuna cu eroarea aparuta ...

Motor : 1.9 tdi 101 cai ...

multumiri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too High

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Din ce "zice" Log-ul, eu cred ca se blocheaza turbo pe deschis si baga mai multa presiune.

Intr-adevar, problema poate fi cauzata de blocajul actuatorului, N75 defect sau turbina murdara...Parerea mea.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca turbina mea o ia razna si baga mai multa presiune decat se cere sa bage...dar ce anume o "dezactiveaza cand trec pragul de 3200-3500 de ture ? Are vreun sistem de protectie sau ceva de genul asta ?

Tu daca ai avea (doamne-fereste) problema asta cu ce ai incepe ? Ma gandesc ca eroarea asta apare doar cand este alergata masina in disperare ... ceea ce pe mine nu ma deranjeaza atat de tare...(merg frumos cu ea, fara nebuneli in trafic)...si atunci nu ma grabesc sa o repar asa repede , dar nici nu vreau ca un defect mic acum sa-mi provoace un infarct financiar mai tarziu ...sau sa am nevoie de ea intr-o depasire pe "autobahn de romania" si sa ma lase tocmai atunci :|

Actuatorul de care zici il pot verifica cu Vag-com ? sau e doar o piesa mecanica ?

N75 am observat ca pare mai mult mecanic decat electronic, se poate verifica si el ?? (poze google ...)

turbina este posibil sa fie murdara, fostul proprietar a mers cu ea numai sub-turata...baga a 4-a la 50 km/h

p.s. : aveti idee cam cat ma costa sa repar/inlocuiesc n75 + actuatorul minune ?:icon_thumright: ...nu ma dau banii afara din casa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mai intai tija actuatorului sa nu fie intepenita. Din cate stiu ar trebui sa aiba o cursa de 1,5-2 cm. Cauta sa inlocuiesti N75 de la alta masina in stare buna de functionare si vezi cum se comporta. Si ultima cauza (cred) ar fi turbina blocata. Cu informatiile de pe forum, daca te duci la un mecanic care a mai vazut la viata lui masini VAG cred ca ar putea putea sa-ti dea un verdict...

revin...

De ce nu cauti un coleg forumist ? Sunt multi din Bucuresti care se pricep foarte bine. Sunt unii specializati in turbine...

http://vwforum.ro/index.php?showforum=57

post-12725-1264368069_thumb.jpg

post-12725-1264368132_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,

Mersi frumos Cuiuda, ca de obicei, sari in ajutor :)

Am sa verific actuatorul daca se misca, imediat ce gasesc o schema sau ceva care sa-mi arate pe unde e...

Cred ca am de la cine sa "imprumut" un n75, am un vecin cu a3 din 2000 parca ... sper sa se potriveasca.

Daca nu rezolv, poate se gaseste vreun mecanic (sau cineva priceput)sa ma invite pe la el prin garaj, (inclusiv pe o raza de 100 km de bucuresti) ...chiar daca nu rezolv nimic, macar ma mai plimb...

Daca va intrebati de ce nu ma mai duc la service : azi am fost la 4 (DESCHISE DUMINICA), si nu am rezolvat nimic pt ca m-am lovit de cateva replici : "nu am curatat niciodata o turbina" , "nu stiu exact dar la ce-ti trebuie 3500+ de ture?", "in rest merge bine??" :) si alte replici de genul asta...sunt cel mai ghinionist cand trebuie sa aleg eu un service/mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Golf 1.9 TDI din 2005, combi si cred ca am o problema acuma ca ii frig mi-am dat seama: apa ajunge la 90 grade acolo la mijloc abia dupa 20 km de mers extern si nu prea are caldura si daca il dau la max si daca il pun la AUTO climatronicul. Dupa ce apa are 90 am caldura full si ajung in oras ca stau la semafor, sau il las sa mearga in gol dupa 5 min. apa iar coboara cu 2 linii, spre cele 3 linii de acolo de jos. Acuma va intreb si la voi se comporta asa? ii problema termostatul sau mai are ceva senzor si ar putea fi ala de vina? Mersi voua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema , in urma unei scanari au aparut urmatoarele erori:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0009

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 807 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3E220656 VWZ7Z0B6194288

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

2 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communications - Intermittent

ma intereseaza adresa 17 si 19

Modificat de geotd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am scanat cu vag-com un VW T4 TDI si mi-au aparut urmatoarele erori:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 074 906 021 A

Component: 2,5l R5 EDC 00SG 1909

Coding: 00002

Shop #: WSC 02743

1 Fault Found:

00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 909 603 AG

Component: AIRBAG VW3 - V04

Coding: 16711

Shop #: WSC 02743

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Ma poate ajuta cineva cu ce e de facut?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt amandoi.. le sterge-ti si vedeti daca apar peste ceva timp . posibil sa fi fost mai vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0006

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

4 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

37-00 - Faulty

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

37-00 - Faulty

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

Prima eroare este ca am ramas fara baterie, dar celelalte ce inseamna? am schimbat si o bujie, nu stiu daca are vreo legatura cu erorile de mai sus, sau are tot legatura ca am ramas fara baterie ? multumesc!

Am mai observat cand e rece motorul si o accelerez pe loc se aude un suierat ..

Modificat de Cata`lin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de la faptul ca ai ramas fara baterie. Sterge-le si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nelamurire in legatura cu aceasta eroare :

18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller

P1636 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

Masina este un golf 4 care a fost lovit. Posibil sa nu fie conectat modulul de airbag? O sterg dar nu vrea sa se reseteze nici cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil e mufa scoasa sau modulul lipseste(se practica cel mai des la masinile lovite si reparate pt vanzare) , pe bord se aprinde martorul de airbag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se aprinde nimic. Probabil ca nu l-au mai pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune cineva ce inseamna eroarea de mai jos? (la Sharan TDI din 2001)

Address 18 -------------------------------------------------------

Controller: 7M3 815 071

Component: HEIZG. B/D5W 0001

1 Fault Found:

01410 - Heater Over-Temp

06-00 - Signal to High

Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura a detectat o incalzire prea mare a dispozitivului de incalzire stationara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era baut. Instalatia respectiva nu imi porneste :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era baut. Instalatia respectiva nu imi porneste :)

pai daia nu porneste... si cred ca se refera la un senzor de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!